Maar dan heb je een staande en een liggendequote:
Die kwam ik tegen in Ethiopie en Madagaskar.quote:
Al wel eens naar xpozer gekeken? Dat vind ik pas mooi, matte afdruk, lekker strak en makkelijk systeem. Jammer dat de grote formaten (net als canvas, maar dat vind ik dan weer lelijk) zo duur zijn. Aluminium kan ook mooi zijn.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:43 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb een kalender van 2012 met eigen foto's op de wc hangen. Ik word daar zo blij van! Elke maand weer een foto met bijbehorende herinnering. Jammer dat ik het afgelopen jaar niet zoveel foto's heb gemaakt om er een voor 2013 te maken...
Ik vind trouwens foto-afdrukken op glas zo mooi! Dat zou ik graag laten maken, maar het kan niet met elke foto denk ik. Zwart-wit komt denk ik het mooiste uit.
Ik zou voor de laatste 2 gaan, die zijn cool! De eerste ook wel, maar iets minder geschikt voor aan de muur denk ik. Al wil ik de laatste best voor je door photoshop halen zodat de kleuren beter tot hun recht komen bij een afdruk, dat is 30 sec werkquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ben er uit, het worden voorlopig portretten.
Maar welke:
[ afbeelding ] en [ afbeelding ]
of [ afbeelding ] en [ afbeelding ]
[..]
Daar heb ik nog wel een adresje voor!
Ik ga nu eerst voor gewoon foto's in lijsten en daarna ga ik wel eens toffe dingen uitproberen.
Voor die laatste ben ik nu eerst nog het grote formaat aan het zoeken.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:15 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Al wel eens naar xpozer gekeken? Dat vind ik pas mooi, matte afdruk, lekker strak en makkelijk systeem. Jammer dat de grote formaten (net als canvas, maar dat vind ik dan weer lelijk) zo duur zijn. Aluminium kan ook mooi zijn.
[..]
Ik zou voor de laatste 2 gaan, die zijn cool! De eerste ook wel, maar iets minder geschikt voor aan de muur denk ik. Al wil ik de laatste best voor je door photoshop halen zodat de kleuren beter tot hun recht komen bij een afdruk, dat is 30 sec werk
Jaaa das leukquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:31 schreef V1z0R het volgende:
Ik had trouwens ook zoiets in gedachten, lijstjes met plaatjes aan de muur, maar dan juist met allerlei verschillende groottes en verschillende soorten lijstjes.
En dan plaatjes van Ghibli figuurtjes als Totoro, Haku, Mononoke et cetera.
Eerst maar eens een fatsoenlijke boor voor in beton kopen, wilde de Co ophangen maar 7mm is iets te groot natuurlijk
Nee, zal het eens doen!quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:15 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Al wel eens naar xpozer gekeken? Dat vind ik pas mooi, matte afdruk, lekker strak en makkelijk systeem. Jammer dat de grote formaten (net als canvas, maar dat vind ik dan weer lelijk) zo duur zijn. Aluminium kan ook mooi zijn.
[..]
Ik zou voor de laatste 2 gaan, die zijn cool! De eerste ook wel, maar iets minder geschikt voor aan de muur denk ik. Al wil ik de laatste best voor je door photoshop halen zodat de kleuren beter tot hun recht komen bij een afdruk, dat is 30 sec werk
Ze worden als het goed is alle 4 afgedrukt.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:21 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nee, zal het eens doen!
Henk ook bedankt voor het linkje. En de laatste 2 vind ik als combi mooier.
Kruidnoten met chocoladequote:Op vrijdag 30 november 2012 16:07 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstje:
O: wat kruidnoten met chocolade
O2: brood met hummus
T: kruidnoten met chocolade
T: heel veel mandarijntjes
..
laat ook maarvanaf maandag doe ik weer mee.
Nu even beter worden eerst!quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:07 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstje:
O: wat kruidnoten met chocolade
O2: brood met hummus
T: kruidnoten met chocolade
T: heel veel mandarijntjes
..
laat ook maarvanaf maandag doe ik weer mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |