Ik was vergeten de disclaimer erbij te zetten.quote:
In geval van dakloze junk komen die mutsen, wanten en laarzen wel goed uit natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik was vergeten de disclaimer erbij te zetten.
In dit geval weet ik dat niet. Soms wel (als de suikerpot leeg is).
De buit zal 'm eigenaardig voorgekomen zijn, in dat sjieke zware koffertje zaten sneeuwkettingen en sleepkabel etc, in die rugzak mutsen en wanten en in die grote tas een paar enorme rubberlaarzen (thermolaarzen, dat wel).
Ik ga straks wel kippensoep maken! Lekker pittige, zodat 't snot goed looptquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nu even beter worden eerst!![]()
Ik las eerst kruidnoten met hummus
Groene soepquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik ga straks wel kippensoep maken! Lekker pittige, zodat 't snot goed loopt
Aangezien Jagar meldt dat het gaat sneeuwen en -10 wordt denk ik dat het zelfs voor een niet-dakloze flutzweed goed uitkomt.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:26 schreef V1z0R het volgende:
[..]
In geval van dakloze junk komen die mutsen, wanten en laarzen wel goed uit natuurlijk.
Huh, Ben je in mijn land? Née toch?quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Aangezien Jagar meldt dat het gaat sneeuwen en -10 wordt denk ik dat het zelfs voor een niet-dakloze flutzweed goed uitkomt.
Oh, en we hebben al Eem cm of vijf sneeuw..quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:21 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Huh, Ben je in mijn land? Née toch?
Laarzen waar je zo blij mee was? Bummer! En goed idee van dat koffertje.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik was vergeten de disclaimer erbij te zetten.
In dit geval weet ik dat niet. Soms wel (als de suikerpot leeg is).
De buit zal 'm eigenaardig voorgekomen zijn, in dat sjieke zware koffertje zaten sneeuwkettingen en sleepkabel etc, in die rugzak mutsen en wanten en in die grote tas een paar enorme rubberlaarzen (thermolaarzen, dat wel).
Nee, maar ik neem aan die boef nog wel.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:21 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Huh, Ben je in mijn land? Née toch?
Nee, niet mijn sjieke Aigles, die lagen onder de voorstoel en bleken niet praktisch in de kou. Maar de thermolaarzen van mijn liefste die daar bijna nog blijer mee was dan ik met mijn rubberlaarzenquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Laarzen waar je zo blij mee was? Bummer! En goed idee van dat koffertje.
Balen!quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, maar ik neem aan die boef nog wel.
Het bezoek aan Goteborg was geen onverdeeld succes. Mijn tedergeliefde is van plan om nooit weer in Zweden te komen. Op de heenreis is daar onze auto opengebroken. Wat spullen gejat. Niks onoverkomelijks, hoewel het jammer was dat we die sneeuwkettingen kwijt waren want die hebben we niet ter plaatse kunnen vervangen en waren best handig geweest.
Soto ajam!quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik ga straks wel kippensoep maken! Lekker pittige, zodat 't snot goed loopt
Wat ik al dacht, hij is in NLquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:52 schreef V1z0R het volgende:
Wel als je data in het buitenland hebt of op een wifi zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |