Lekker, dat is gewoon bijna een vakantie!quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Probke
Huh, ik hoef pas donderdag weer te werken, haha helemaal niet door dat ik zo lang vrij had (het kost mij maar 1 snipperuur)
quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:39 schreef Laureline het volgende:
[..]
Soto ajam!![]()
Passende smilie voor Maria
Goed bezig!quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:33 schreef Goodbye het volgende:
Hmpf, hardlopen ging niet echt lekker, heb er met veel moeite 3,5 uit weten te krijgen. Wel semi-trots dat ik wel geweest ben.![]()
Zondag beterrrrr
Wel een plusje voor de moeite.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leuk dat boerenkool opbakken, maar ik kan m'n koekenpan weggooien geloof ik.
Thanks!quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Goed bezig!
Ik voel ongeveer al mn spieren in mn lichaam.Morgenochtend maar weer losfietsen bij spinning.
Ga ik nu even brownies bakken. Ga ik die morgen omruilen voor een espresso apparaat.
Nog een plusje van mij!quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx! Dat plusje ruilen tegen een nieuwe koekenpan?
Hele andere belasting.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Thanks!Losfietsen bij spinning, ik kan me er niet zoveel bij voorstellen. Als in; spinning is toch hartstikke zwaar, ook voor je spieren?
![]()
Ik ga morgen naar de sauna, vast ook wel goed tegen spierpijn!![]()
Oh bah!quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:28 schreef Ml-etje het volgende:
Ok, ik heb de neiging ineens een strip pijnstillers en antibiotica erin te mikken
Ipv 4 per dag en netjes verdelen.
Mja blaasontsteking, gaat wel over.quote:
Ohnee, ik plas al bloed. Van dat spul gaat mn blaas geheel over de zeik (leuke woordspeling ftw).quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
*glaasje cranberrysap inschenkt voor Ml
Passende smiley voor ajam?quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:39 schreef Laureline het volgende:
[..]
Soto ajam!![]()
Passende smilie voor Maria
Sterktequote:Op vrijdag 30 november 2012 21:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mja blaasontsteking, gaat wel over.
Maar dan wel graag nu enzo.
Het was een kipsate of een uitgedrukte peuk uit de vuilnis vissen...quote:
Drank! Gewoon wodka, hoppakeequote:Op vrijdag 30 november 2012 22:05 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Het was een kipsate of een uitgedrukte peuk uit de vuilnis vissen...
Gelukkig pis ik geen bloed, sterkte Ml!
* uniekhoorn maakt geen grapje over paprikachips en oranje piemelquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:14 schreef V1z0R het volgende:
Ik ga maar weer een film kijken
Wat moet ik met m'n handen?! Waar laat ik ze?!
Herkenbaar! Denk dat ik zo ook nog maar wat gevulde champignons in de oven gooiquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:18 schreef Perruche het volgende:
Paprika chips!
Whoo ik had zo'n zin in iets lekkers, en het ging maar niet over, en toen nam ik een stk gekookte bloemkool en een thee met melk. Die combinatie is niet echt lekker, ofzo.
Ik droom nu al van mijn ontbijt morgen
Mijn planning is eerst havermout met banaan en kokos, dan sporten, dan focaccia met kaas en tomaat. Yummie.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:26 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Herkenbaar! Denk dat ik zo ook nog maar wat gevulde champignons in de oven gooi![]()
Mijn ontbijt/lunch morgen boterham met kipfilet en rauwkost, boterham kaas met mosterd en augurk, beschuit met gekookt ei/bieslook/mayo en beschuit met kaas/jam
Oeh, kokosquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:28 schreef Perruche het volgende:
[..]
Mijn planning is eerst havermout met banaan en kokos, dan sporten, dan focaccia met kaas en tomaat. Yummie.
Gewoon beetje cardio & buikspieren... 8:45 vind ik te vroeg en 10:15 (volgende les) is te laat... en spinning vind ik engquote:
nachtmerriequote:Op vrijdag 30 november 2012 23:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik zit gewoon om half 9 op de spinningfiets!
Best leuk trouwens, maar het hangt wel heel erg af van de instructeur.
KT, het is een gebakjequote:Op zaterdag 1 december 2012 00:02 schreef An24 het volgende:
[..]
Jij hoeft er alleen maar naar te kijken en je groeit al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |