Of zoek een vriendinquote:Op zaterdag 1 december 2012 11:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
V1z, ga gamen!Ultieme vingers-bezighoud-tactiek
Ik zou ook moeten stoppen met roken...quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:06 schreef V1z0R het volgende:
Nope, dus er is stof gezogen, vaat van gisteren is gedaan, badkamer vluchtig gepoetst en de was zit in de machine.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vaiz, goed bezig![]()
![]()
Ik lig nog in bed. Moet er eigenlijk eens uit, maar lig naast Martijn en Saartje. Krijg mezelf nog niet losgeweekt
Oh nee, dat was me niet eens speciaal opgevallen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:23 schreef V1z0R het volgende:
Nog een reden achter het KH-loze, sigme? Of gewoon omdat het lekker is?![]()
fijn is dat hequote:Op zaterdag 1 december 2012 11:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vaiz, goed bezig![]()
![]()
Ik lig nog in bed. Moet er eigenlijk eens uit, maar lig naast Martijn en Saartje. Krijg mezelf nog niet losgeweekt
Ik zag je tijden in het hardlooptopic, echt netjes gedaan!quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi, helemaal aangpast lijstje
S: 11 km hardlopen in 1 uur
O/L: 300 gr broccoli, 250 gr wortels, 150 gr champignons, ijsbersla, tomaat, komkommer, augurk, hele kipfilet
T's 3 boterhammen met 1 tartaar, beschuit kaas, gekookt ei, appel, peer, sinaasappel, blokje choco, cola berenburg
D: zuurkoolovenschotel met rookworst verse ananas en aardappelpuree. Daarbij wat appelmoes voor de zoet.
T's: kwark, vla, zoute stokjes, cola=berenburg
Ik denk t nietquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:29 schreef Perruche het volgende:
Nallie je ziet er super goed uit Johallemaal spier!
Vandaar ook de misschien. Ik kijk even hoe het gaatquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:50 schreef Xennia het volgende:
Mo, ik zou die 5 km hardlopen, vervangen door wandelen en even niet te veel van je lichaam vragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:37 schreef MarMar het volgende:
Bleh heavy dagje hier en nu heb ik zin in wijn en chocola.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en neem lekker samen een wijntje dan!
Be someone that makes you happy
Lijkt me een goed plan.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:42 schreef Nallie het volgende:
[..]en neem lekker samen een wijntje dan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |