Klinkt heerlijk.quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:59 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik heb niet zo veel gescoord, twee shirts en een eyeliner. Freud is beter geslaagd.
Thais: een diner bentobox met Thaise soep met garnalen, limoen, gember en citroengras. Een Balinese salade met kokos en een rode curry met varkensvlees. Met jasmijnrijst. Freud had gehakt met peper en basilicum, met dezelfde salade.![]()
Ze hebben ook een winkeltje. Ik heb meegenomen een huisgemaakte rabarber-aardbeienjam met vanille, balsamicostroop met honing en een rode bessensiroop.
Sorry Uniek
Was het ook. We gaan dit vaker doenquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:06 schreef Xennia het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk.
Behalve de kokos dan
Trouwen?quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:06 schreef Xennia het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk.
Behalve de kokos dan
Ligt er een date in je bed naar een film met je ex te kijken?quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:26 schreef Probability het volgende:
Ik heb een date in m'n bed met film met ex. (Echt![]()
) net afgesproken. Rare wending
ja, leuk, dan kunnen we elkaars kleren aan en zo.quote:
Bounty's zijn ook viesquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:51 schreef Xennia het volgende:
[..]
ja, leuk, dan kunnen we elkaars kleren aan en zo.
Ik heb vroeger wel eens koekjes uitgespuugd, omdat er kokos in zat. Niemand anders kon dat proeven en dan keek mijn moeder op het etiket en ja hoor, dan zat er toch 0,5% kokos in.
Oh en bounty's
Gek genoeg vrij goed.quote:
Held!quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:22 schreef V1z0R het volgende:
Oeh, staat op m'n lijstje Mo.
Zelf net The Secret World of Arrietty gekeken
[..]
Gek genoeg vrij goed.
Vanmorgen/vanmiddag echt, ECHT, zin in een peuk, nu valt 't wel mee
Ben je je pielemuis al zat?quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:22 schreef V1z0R het volgende:
Oeh, staat op m'n lijstje Mo.
Zelf net The Secret World of Arrietty gekeken
[..]
Gek genoeg vrij goed.
Vanmorgen/vanmiddag echt, ECHT, zin in een peuk, nu valt 't wel mee
Ja, die isquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:21 schreef motorbloempje het volgende:
Net eindelijk 'Les Intouchables' gekeken. Mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |