Klinkt heerlijk.quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:59 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik heb niet zo veel gescoord, twee shirts en een eyeliner. Freud is beter geslaagd.
Thais: een diner bentobox met Thaise soep met garnalen, limoen, gember en citroengras. Een Balinese salade met kokos en een rode curry met varkensvlees. Met jasmijnrijst. Freud had gehakt met peper en basilicum, met dezelfde salade.![]()
Ze hebben ook een winkeltje. Ik heb meegenomen een huisgemaakte rabarber-aardbeienjam met vanille, balsamicostroop met honing en een rode bessensiroop.
Sorry Uniek
Was het ook. We gaan dit vaker doenquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:06 schreef Xennia het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk.
Behalve de kokos dan
Trouwen?quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:06 schreef Xennia het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk.
Behalve de kokos dan
Ligt er een date in je bed naar een film met je ex te kijken?quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:26 schreef Probability het volgende:
Ik heb een date in m'n bed met film met ex. (Echt![]()
) net afgesproken. Rare wending
ja, leuk, dan kunnen we elkaars kleren aan en zo.quote:
Bounty's zijn ook viesquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:51 schreef Xennia het volgende:
[..]
ja, leuk, dan kunnen we elkaars kleren aan en zo.
Ik heb vroeger wel eens koekjes uitgespuugd, omdat er kokos in zat. Niemand anders kon dat proeven en dan keek mijn moeder op het etiket en ja hoor, dan zat er toch 0,5% kokos in.
Oh en bounty's
Gek genoeg vrij goed.quote:
Held!quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:22 schreef V1z0R het volgende:
Oeh, staat op m'n lijstje Mo.
Zelf net The Secret World of Arrietty gekeken
[..]
Gek genoeg vrij goed.
Vanmorgen/vanmiddag echt, ECHT, zin in een peuk, nu valt 't wel mee
Ben je je pielemuis al zat?quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:22 schreef V1z0R het volgende:
Oeh, staat op m'n lijstje Mo.
Zelf net The Secret World of Arrietty gekeken
[..]
Gek genoeg vrij goed.
Vanmorgen/vanmiddag echt, ECHT, zin in een peuk, nu valt 't wel mee
Ja, die isquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:21 schreef motorbloempje het volgende:
Net eindelijk 'Les Intouchables' gekeken. Mooi.
Mannenquote:
't Is dat je een kerel hebt, anders hadden wij gewoon geneukt.quote:Op zondag 2 december 2012 00:24 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mannen![]()
V1 jij bent een bikkel![]()
Volhouden lekker ding!
quote:Op zondag 2 december 2012 00:27 schreef V1z0R het volgende:
[..]
't Is dat je een kerel hebt, anders hadden wij gewoon geneukt.
Van die vieze goede sex, waar je spijt van hebt maar de keer erop jezelf pleziert...
Cutequote:Op zaterdag 1 december 2012 21:26 schreef Probability het volgende:
Ik heb een date in m'n bed met film met ex. (Echt![]()
) net afgesproken. Rare wending
Haha nee bedoel een date in bed met filmquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ligt er een date in je bed naar een film met je ex te kijken?
Dat komt wel goed, ga pas over 2 weken.quote:Op zondag 2 december 2012 11:05 schreef loveli het volgende:
Wanneer ga je op vakantie/komt dat wel goed?
Beterschapquote:Op zondag 2 december 2012 11:00 schreef Goodbye het volgende:
Lijstjes posten heeft even geen zin hier, komt er toch allemaal weer uit.
quote:Op zondag 2 december 2012 10:58 schreef An24 het volgende:
Wat fijn Mar, dat je weer zo lekker kunt bewegen
Smooth.quote:Op zondag 2 december 2012 00:27 schreef V1z0R het volgende:
[..]
't Is dat je een kerel hebt, anders hadden wij gewoon geneukt.
Van die vieze goede sex, waar je spijt van hebt maar de keer erop jezelf pleziert...
Ik ben idd net mn bed uitgeroldquote:Op zondag 2 december 2012 11:29 schreef Sarabi het volgende:
Toch is het fijn om zo te sporten op de zondagochtend (normaal lag ik tot 12 uur in bed)
Straks nog even Jillian en dan is het helemaal goed vandaag.
quote:Op zondag 2 december 2012 11:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Smooth.
Subtle.
Dat is Vaiz in twee woorden
Maar, mijn telefoon kan niet tegen water..quote:Op zondag 2 december 2012 11:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ben idd net mn bed uitgeroldSta nu onder de douche. Krijgen over een uur bezoek, dus ik moest wel langzaam op gaan staan
Je wordt er handig inquote:Op zondag 2 december 2012 12:32 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar, mijn telefoon kan niet tegen water..
Nepal! Iets meer dan een weekjequote:Op zondag 2 december 2012 12:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Je wordt er handig in
Maria, waarheen? Heb ik gemist, geloof ik.
Wat cool!!quote:Op zondag 2 december 2012 12:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nepal! Iets meer dan een weekje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |