Oh nee, mijn tutoren stelden zelden vragen gericht aan een persoon, de beurt aan een student geven om antwoord te geven op een leerdoel is bij ons altijd de taak van de gesprekleider. Als je opvallend vaak zelden wat zegt, dan sprak de tutor iemand wel aan (is bij iemand in het eerste blok gebeurd), maar ik heb meestal wel gewoon mijn spullen op orde en als dat het geval is praat ik ook heel veel, dus de dagen waarop ik niks heb vallen nooit op.quote:Op zondag 25 november 2012 21:33 schreef NotGuilty het volgende:
[..]![]()
Dat heb ik nog nooit meegemaakt, een tutor die echt niks zegt. In elk blok gaat de tutor juist vanalles aan je vragen. Als je heel veel hebt slaan ze je over en als je niks hebt en wegduikt ben je steeds aan de beurt.
Halverwege vond ik het wel erg saai worden. Ik ben dan ook in seizoen 3 ofzo gestopt. Je kan beter Dexter gaan kijken.quote:Op zondag 25 november 2012 21:38 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Net de eerste twee afleveringen van Breaking Bad gezien. Te gek.
quote:Op zondag 25 november 2012 21:38 schreef NotGuilty het volgende:
Zo dat was toevallig. Nu kan de Vermande er mooi weer in blijven staan
Fail. Gewoon blijven kijken! BBquote:Op zondag 25 november 2012 21:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Halverwege vond ik het wel erg saai worden. Ik ben dan ook in seizoen 3 ofzo gestopt. Je kan beter Dexter gaan kijken.
Of The Walking Deadquote:Op zondag 25 november 2012 21:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Halverwege vond ik het wel erg saai worden. Ik ben dan ook in seizoen 3 ofzo gestopt. Je kan beter Dexter gaan kijken.
Dexter is ook leuk inderdaadquote:Op zondag 25 november 2012 21:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Papier, inhoudsopgave, register e.d. zijn anders en soms merk je wel minuscule verschillen op..quote:Op zondag 25 november 2012 21:39 schreef Paxcon het volgende:
Hee maar wat is nou eigenlijk het verschil?
De vermande is in drie delen en gebruikt geen Romeinse cijfers maar letters?
De Kluwer heeft een beter register en inhoudsopgave. Voor de rest zijn er niet zoveel verschillen volgens mij op het kleur papier na.quote:Op zondag 25 november 2012 21:39 schreef Paxcon het volgende:
De kleur. De kleur van de pagina's. Het gevoel. De beleving. De aanraking. De beroering.quote:Op zondag 25 november 2012 21:39 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op zondag 25 november 2012 21:40 schreef N0rah het volgende:
[..]
Papier, inhoudsopgave, register e.d. zijn anders en soms merk je wel minuscule verschillen op..
Hmm oke.. vind dat gelige papier wel prima eigenlijk...quote:Op zondag 25 november 2012 21:40 schreef Keyos het volgende:
[..]
De Kluwer heeft een beter register en inhoudsopgave. Voor de rest zijn er niet zoveel verschillen volgens mij op het kleur papier na.
quote:
Ditquote:Op zondag 25 november 2012 21:41 schreef Actaeon het volgende:
[..]
De kleur. De kleur van de pagina's. Het gevoel. De beleving. De aanraking. De beroering.
The Walking Dead is echt fantastisch momenteel. Die gevangenis is een supersetting.quote:Op zondag 25 november 2012 21:39 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Of The Walking Dead![]()
Seizoen 3 is echt geniaal tot nu toe.
quote:
Mooie beschrijving van de Kluwer.quote:Op zondag 25 november 2012 21:41 schreef Actaeon het volgende:
[..]
De kleur. De kleur van de pagina's. Het gevoel. De beleving. De aanraking. De beroering.
Kijk even naar mijn post ook.quote:Op zondag 25 november 2012 21:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
Hmm oke.. vind dat gelige papier wel prima eigenlijk...
Ik zie het geregeld staan omdat dat in een of ander barretje te koop is op weg naar m'n colleges, maar is dat lekker?quote:
Aflevering van vorige week was wel weer aardig. Alhoewel het nooit meer kan tippen aan de eerste twee seizoenen.quote:Op zondag 25 november 2012 21:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Hey lurkerquote:Op zondag 25 november 2012 21:39 schreef Ayca het volgende:
[..]
Fail. Gewoon blijven kijken! BBDexter ook.
Ik heb dit een keer gekregen, uit zo'n delicatessezaakje waar er vast veel te veel voor betaald is. Maar het is heerlijkquote:Op zondag 25 november 2012 21:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zie het geregeld staan omdat dat in een of ander barretje te koop is op weg naar m'n colleges, maar is dat lekker?Het ligt niet in de winkel dus het zal wel niet heel gewild zijn.
quote:Op zondag 25 november 2012 21:42 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Aflevering van vorige week was wel weer aardig. Alhoewel het nooit meer kan tippen aan de eerste twee seizoenen.Die eindscene was mooi he, met die muziek en allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is dat zo?quote:Op zondag 25 november 2012 21:43 schreef SpotlessMind00 het volgende:
De Kluwer kan tentamenvragen beantwoorden voor je
quote:Op zondag 25 november 2012 21:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is zo'n abstracte omschrijving dat ik daar weinig mee kan
Is zelf net geen 21 meerquote:Op zondag 25 november 2012 21:43 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wat een brutaliteit weer. De jeugd van tegenwoordig heeft geen respect meer.
Wereld van verschil. En ik ben de meest ouderejaars van de posters nu op dit moment dus dan verdien ik wel wat respect vind ik.quote:
quote:Op zondag 25 november 2012 21:45 schreef Tchock het volgende:
De Vermande is wel veel mooier qua uiterlijk, maar de Kluwer werkt marginaal fijner vind ik. En niet te geloven dat ik wéér meepost over wettenbundels
Ik zit mobiel dus quoten uit een oud topic is lastig. Post nummer 14 uit het vorige topic is van mij.quote:
Als je nu dus weer over de trivialiteit van die discussie begint kan ik je niet meer serieus nemen hequote:Op zondag 25 november 2012 21:45 schreef Tchock het volgende:
De Vermande is wel veel mooier qua uiterlijk, maar de Kluwer werkt marginaal fijner vind ik. En niet te geloven dat ik wéér meepost over wettenbundels
Er is geen onzinniger onderwerp dan de wettenbundel-keuze, met als enige uitzondering of je er wel of niet tabjes en juncto's in hebt.quote:Op zondag 25 november 2012 21:47 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Als je nu dus weer over de trivialiteit van die discussie begint kan ik je niet meer serieus nemen he
Oh, sorryquote:Op zondag 25 november 2012 21:46 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wereld van verschil. En ik ben de meest ouderejaars van de posters nu op dit moment dus dan verdien ik wel wat respect vind ik.
quote:Op zondag 25 november 2012 21:49 schreef NotGuilty het volgende:
Wij mogen er niet eens juncto's in hebben. Ook geen aantekeningen.
Weet ik.quote:Op zondag 25 november 2012 21:49 schreef NotGuilty het volgende:
Wij mogen er niet eens juncto's in hebben. Ook geen aantekeningen.
Hoihoi, ik ga weerquote:
Succes !!quote:Op zondag 25 november 2012 21:51 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hoihoi, ik ga weermorgen tentamen bedrijfskunde
Doe je twee studies?quote:Op zondag 25 november 2012 21:51 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hoihoi, ik ga weermorgen tentamen voor bedrijfskunde
Dat is nog belangrijker eigenlijk. Wijsheid komt met de jaren, ook jij zult een keer tot deze inzichten komen.quote:Op zondag 25 november 2012 21:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er is geen onzinniger onderwerp dan de wettenbundel-keuze, met als enige uitzondering of je er wel of niet tabjes en juncto's in hebt.
quote:Op zondag 25 november 2012 21:53 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat is nog belangrijker eigenlijk. Wijsheid komt met de jaren, ook jij zult een keer tot deze inzichten komen.
Je bent net 21, geen 81quote:Op zondag 25 november 2012 21:53 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat is nog belangrijker eigenlijk. Wijsheid komt met de jaren, ook jij zult een keer tot deze inzichten komen.
gefrustreerde loonslavenquote:Op zondag 25 november 2012 21:53 schreef eriksd het volgende:
Gewoon klep dicht: ik werk, heb hogere cijfers en alleen nog scriptie en gebruik vermande. Jullie falen allemaal.
Oostblokker.quote:
wutlol?quote:
Gebruik je als fiscalist niet voornamelijk een aparte belastingwettenbundel?quote:Op zondag 25 november 2012 21:53 schreef eriksd het volgende:
Gewoon klep dicht: ik werk, heb hogere cijfers en alleen nog scriptie en gebruik vermande. Jullie falen allemaal.
Ik heb overigens ook geen tabjes meer in mijn nieuwe Kluwer, maar het ging me om de onzinnigheid van de discussiequote:Op zondag 25 november 2012 21:54 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik studeer wel langer dan jij. En dit ging om een studie gerelateerd onderwerp!
Groningenquote:Op zondag 25 november 2012 21:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wutlol?
edit: of heb je over de oorsprong van eindbaas Leonard Cohen?
Ook daar speelt deze strijdquote:Op zondag 25 november 2012 21:55 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Gebruik je als fiscalist niet voornamelijk een aparte belastingwettenbundel?
Die heb je , een hele fijne overigens, ook van SDUquote:Op zondag 25 november 2012 21:55 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Gebruik je als fiscalist niet voornamelijk een aparte belastingwettenbundel?
Pff vergezochtquote:Op zondag 25 november 2012 21:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Groningen
[..]
Ook daar speelt deze strijdBen de enige met Vermande binnen de sectie.
Buiten de ring, dus oostblok.quote:Op zondag 25 november 2012 21:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Pff vergezocht
Wat Groningen met het oosten te maken heeft is me overigens ook volstrekt onduidelijk.
Ik snap jouw prioriteiten niet hrquote:Op zondag 25 november 2012 21:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb overigens ook geen tabjes meer in mijn nieuwe Kluwer, maar het ging me om de onzinnigheid van de discussie
Op een deel van Twente na is er vrijwel geen grote stad oostelijker dan Groningen.quote:Op zondag 25 november 2012 21:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Pff vergezocht
Wat Groningen met het oosten te maken heeft is me overigens ook volstrekt onduidelijk.
Twentequote:Op zondag 25 november 2012 21:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op een deel van Twente na is er vrijwel geen grote stad oostelijker dan Groningen.
Dus niet zo één waar met koeienletters de naam van een willekeurig zuid-as kantoor op staat?quote:Op zondag 25 november 2012 21:57 schreef eriksd het volgende:
Ook daar speelt deze strijdBen de enige met Vermande binnen de sectie.
Ik heb altijd maagdelijke bundels. Purist hé.quote:Op zondag 25 november 2012 22:00 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Dus niet zo één waar met koeienletters de naam van een willekeurig zuid-as kantoor op staat?
Ben je met alles zo kieskeurig?quote:Op zondag 25 november 2012 22:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb altijd maagdelijke bundels. Purist hé.
Je moest eens weten.quote:
quote:Op zondag 25 november 2012 22:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb altijd maagdelijke bundels. Purist hé.
Ik zou zweren dat je dit vaker gezegd hebt, maar ik kan er niet meer vinden. Lucky you.quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:49 schreef eriksd het volgende:
Echte vedetten hebben een maagdelijke wettenbundel.
Hij heeft dan ook gewoon gelijk.quote:Op zondag 25 november 2012 22:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Ik zou zweren dat je dit vaker gezegd hebt, maar ik kan er niet meer vinden. Lucky you.
Alles wat ten oosten ligt van Amersfoort , hoger ligt dan Amsterdam en zuidelijker ligt dan het Haringvliet = outskirts.quote:
Welnee. Praatjes voor 10, zoals het een Amsterdammer betaamt.quote:Op zondag 25 november 2012 22:05 schreef Tchock het volgende:
Zouden we op de meet ook alleen maar over dezelfde vijf onderwerpen kunnen praten?
Ligt eraan wat die vijf onderwerpen zijn?quote:Op zondag 25 november 2012 22:05 schreef Tchock het volgende:
Zouden we op de meet ook alleen maar over dezelfde vijf onderwerpen kunnen praten?
Jij kwam toch uit Haarlem eigenlijk?quote:Op zondag 25 november 2012 22:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Welnee. Praatjes voor 10, zoals het een Amsterdammer betaamt.
Correct.quote:Op zondag 25 november 2012 22:07 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Jij kwam toch uit Haarlem eigenlijk?
- Kluwer/Vermandequote:Op zondag 25 november 2012 22:06 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ligt eraan wat die vijf onderwerpen zijn?
Maar het schept wel duidelijkheid.
En SP is domquote:Op zondag 25 november 2012 22:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
- Kluwer/Vermande
- Tabjes/maagdelijk
- Apple/Microsoft
- Koffie
- Drank
Misschien studie nog als optioneel onderwerp
Hmm ik heb familie in Haarlem. Vind het wel een aparte stad altijd...weet nooit of ik mezelf er nou wel of niet thuis moet voelen.quote:
Daar kan ik wel mee leven. Vooral die laatste twee.quote:Op zondag 25 november 2012 22:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
- Kluwer/Vermande
- Tabjes/maagdelijk
- Apple/Microsoft
- Koffie
- Drank
Misschien studie nog als optioneel onderwerp
Ik vind het altijd wel leukquote:Op zondag 25 november 2012 22:08 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hmm ik heb familie in Haarlem. Vind het wel een aparte stad altijd...weet nooit of ik mezelf er nou wel of niet thuis moet voelen.
Klinkt wel vet, haha.quote:Op zondag 25 november 2012 22:09 schreef Yreal het volgende:
Wil er iemand hier trouwens nog johnnie walker manchetknopen?
Hoor er veel positieve dingen over, ben er maar één keer geweest voor een concert, dan zie je niet echt heel erg veel van de stad.quote:Op zondag 25 november 2012 22:08 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hmm ik heb familie in Haarlem. Vind het wel een aparte stad altijd...weet nooit of ik mezelf er nou wel of niet thuis moet voelen.
Draag ze zelf?quote:Op zondag 25 november 2012 22:09 schreef Yreal het volgende:
Wil er iemand hier trouwens nog johnnie walker manchetknopen?
ik heb 3 sets gekregen bij die 5 flessen green labelquote:Op zondag 25 november 2012 22:10 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Draag ze zelf?zal vast wel geinige ding zijn.
Wellicht is dat ook het puntquote:Op zondag 25 november 2012 22:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel leukHet is een soort klein Amsterdam of Utrecht.
Nice!quote:Op zondag 25 november 2012 22:10 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik heb 3 sets gekregen bij die 5 flessen green label
Gewoon in de plaats van je andere sets?quote:Op zondag 25 november 2012 22:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk niet weten wanneer ik ze moet dragen.
ik draag geen manchetknopenquote:Op zondag 25 november 2012 22:12 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Gewoon in de plaats van je andere sets?
Ik heb maar één set en die zijn van goud en antiek en draag ik alleen bij speciale gelegenheden. Al mijn normale overhemden hebben geen manchetknopen nodig of draag ik met opgestroopte mouwenquote:Op zondag 25 november 2012 22:12 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Gewoon in de plaats van je andere sets?
pics?quote:Op zondag 25 november 2012 22:13 schreef eriksd het volgende:
Ik draag altijd manchetknopen. Zilveren. Of ipod-manchetknopen (serieus)
quote:
quote:Op zondag 25 november 2012 22:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb maar één set en die zijn van goud en antiek en draag ik alleen bij speciale gelegenheden. Al mijn normale overhemden hebben geen manchetknopen nodig of draag ik met opgestroopte mouwen
Kopen dan!quote:Op zondag 25 november 2012 22:16 schreef Yreal het volgende:
[..]
heb geen overhemden voor die dingen, heb ze uberhaupt ook niet
Jongens kom opquote:Op zondag 25 november 2012 22:16 schreef Paxcon het volgende:
Overhemden altijd mouwtjes opgestroopt en in formele situaties kom ik nooit.
Waarom? Ik vind het helemaal niet nodig in de kleding die ik nu draag. Ik heb sowieso altijd een spijkerbroek aan en soms zelfs all-stars, daar ga ik toch geen manchetknopen op dragenquote:Op zondag 25 november 2012 22:16 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Koop er een paar dan. Overhemden waarbij het kan.
Nooit.quote:Op zondag 25 november 2012 22:18 schreef Speedy_T het volgende:
En dan zeker manchetknopen dragen boven jeans.
quote:Op zondag 25 november 2012 22:18 schreef Speedy_T het volgende:
En dan zeker manchetknopen dragen boven jeans.
Gelukkig zie je dat laatste zelf in. Maar verder gewoon omdat het kan. Omdat het mooi is.quote:Op zondag 25 november 2012 22:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind het helemaal niet nodig in de kleding die ik nu draag. Ik heb sowieso altijd een spijkerbroek aan en soms zelfs all-stars, daar ga ik toch geen manchetknopen op dragen
quote:Op zondag 25 november 2012 22:13 schreef eriksd het volgende:
Ik draag altijd manchetknopen. Zilveren. Of ipod-manchetknopen (serieus)
Het is toch echt mijn pols. Staat ook op mijn facebook.quote:
Oook al niet.quote:Op zondag 25 november 2012 22:22 schreef Boterbartje het volgende:
Ik heb er zelf ook weinig mee.. heb wel een paar mooie overhemden en draag bijna geen spijkerbroeken maar gewone broeken. Rood, blauw, beige etc.
Tenzij in magazijn, dan gewoon een heerlijke spijkerbroek die 's avonds onder de vlekken zit van a) klimmen in vieze stellingen b) op de grond hebben gelegen met stoeien met m'n maat c) moeten duiken/glijden omdat ik het doel was van mesjes/pepermuntjes
En man wat komen pepermuntjes hard aan
....quote:Op zondag 25 november 2012 22:22 schreef Boterbartje het volgende:
Ik heb er zelf ook weinig mee.. heb wel een paar mooie overhemden en draag bijna geen spijkerbroeken maar gewone broeken. Rood, blauw, beige etc.
Tenzij in magazijn, dan gewoon een heerlijke spijkerbroek die 's avonds onder de vlekken zit van a) klimmen in vieze stellingen b) op de grond hebben gelegen met stoeien met m'n maat c) moeten duiken/glijden omdat ik het doel was van mesjes/pepermuntjes
En man wat komen pepermuntjes hard aan
not sure if....quote:Op zondag 25 november 2012 22:24 schreef Keyos het volgende:
Morgen maar in pak naar de werkgroep, ga de overjas ophalen bij de Suitsupply, moet natuurlijk wel even checken hoe de mouwen vallen bij een pak , ze kunnen namelijk nog altijd de mouwen een stukje verlengen.
Binnenkort maar weer eens naar de kapper, zit eraan te denken het te knippen naar het model van die voorzitter van de JOVD. Lijkt een beetje op wat ik nu heb maar dan een stuk netter.
Nog wel ff goedzetten, jaja.quote:
Kapper moet ik ook weer inderdaad!quote:Op zondag 25 november 2012 22:24 schreef Keyos het volgende:
Morgen maar in pak naar de werkgroep, ga de overjas ophalen bij de Suitsupply, moet natuurlijk wel even checken hoe de mouwen vallen bij een pak , ze kunnen namelijk nog altijd de mouwen een stukje verlengen.
Binnenkort maar weer eens naar de kapper, zit eraan te denken het te knippen naar het model van die voorzitter van de JOVD. Lijkt een beetje op wat ik nu heb maar dan een stuk netter.
a) magazijn is stoffig dus daarom stoffige stellingenquote:
ditquote:Op zondag 25 november 2012 22:25 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Kapper moet ik ook weer inderdaad!
Kleding en kapper, één van de belangrijkste dingen in het levenquote:
Kijk deze man weet.quote:Op zondag 25 november 2012 22:31 schreef Keyos het volgende:
[..]
Kleding en kapper, één van de belangrijkste dingen in het leven(ik haat de kapper maar als er niets meer van je haar te maken is omdat het te lang is geworden zijn ze vrij nuttig).
Alles kort.quote:Op zondag 25 november 2012 22:31 schreef eriksd het volgende:
Ik twijfel ook over kapper. Soberzo nek opscheren maar zal ik gewoon lang laten voor scheiding, of alles kort.
Heel mooi.quote:Op zondag 25 november 2012 22:34 schreef Tchock het volgende:
Okay, ik ook even patsen dan. Mijn gouden manchetknopenZijn van mijn overgrootvader geweest, mijn opa en oma hebben ze voor mijn achttiende verjaardag helemaal laten restaureren enzo.
[ afbeelding ]
quote:
Nice. Koesteren dat soort dingen.quote:Op zondag 25 november 2012 22:34 schreef Tchock het volgende:
Okay, ik ook even patsen dan. Mijn gouden manchetknopenZijn van mijn overgrootvader geweest, mijn opa en oma hebben ze voor mijn achttiende verjaardag helemaal laten restaureren enzo.
[ afbeelding ]
Paxquote:Op zondag 25 november 2012 22:35 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb helemaal niks met manchetknopen...
Nice.quote:Op zondag 25 november 2012 22:34 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee? Roep maar, ik kan wel denk ik.quote:
Fix een pol dan. Mijn suggestie is 27-28 decemberquote:Op zondag 25 november 2012 22:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nice.
[..]
Geen idee? Roep maar, ik kan wel denk ik.
Ooh ik dacht dat jij het zou organiseren en alles qua exacte datumquote:Op zondag 25 november 2012 22:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nice.
[..]
Geen idee? Roep maar, ik kan wel denk ik.
quote:Op zondag 25 november 2012 22:34 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het niet zo mooi. Te kakkerig. Maar als het je smaak is, doenquote:Op zondag 25 november 2012 22:41 schreef Keyos het volgende:
[ afbeelding ]
Kapsel, doen of niet (heb een niet al te breed gezien en geen kleine nek, weet nooit wat ik met mijn haar aan moet) ?
Doen.quote:Op zondag 25 november 2012 22:41 schreef Keyos het volgende:
[ afbeelding ]
Kapsel, doen of niet (heb een niet al te breed gezien en geen kleine nek, weet nooit wat ik met mijn haar aan moet) ?
Alles eraf. Rolex om, proletenarmbandje, en gaan.quote:Op zondag 25 november 2012 22:41 schreef Keyos het volgende:
[ afbeelding ]
Kapsel, doen of niet (heb een niet al te breed gezicht en geen kleine nek, weet nooit wat ik met mijn haar aan moet) ?
Alfa , het beer van Limburgquote:Op zondag 25 november 2012 22:41 schreef Tchock het volgende:
Wat is Alfa toch vies bier. Zodra ik een eigen huis heb komt er nooit meer een druppel Alfa de drempel over.
quote:Op zondag 25 november 2012 22:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo mooi. Te kakkerig. Maar als het je smaak is, doen
Waarom ga je niet voor.. kort?quote:Op zondag 25 november 2012 22:41 schreef Keyos het volgende:
[ afbeelding ]
Kapsel, doen of niet (heb een niet al te breed gezicht en geen kleine nek, weet nooit wat ik met mijn haar aan moet) ?
Oh. Nouja, smaken verschillenquote:
Grolsch vind ik ook heel lekkerquote:Op zondag 25 november 2012 22:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh. Nouja, smaken verschillenJij vond Grolsch niets toch? En wat vind je van Jupiler? Weet je wat, maak maar een lijstje van lekker naar vies
Het lekkerst zijn Hertog Jan en Palm. Dan Brand, Grolsch en Dommelsch, allen heerlijk. Middenmoot die me niet zo veel boeit is Heineken, Bavaria. Alfa, Jupiler en Amstel zijn echt heel erg viesquote:Op zondag 25 november 2012 22:49 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Grolsch vind ik ook heel lekkerJupiler vind ik matig. Bavaria, Heineken, Dommelsch en Amstel sta ik niet om te springen. Alfa is lekker. Brand is lekker. Hertog Jan is ook lekker. En Warsteiner
ik hou sowieso van Duitse bieren
. Maar ik vind Engels en Iers bier ook lekker. Stout of Pale Ale (Irish Red
)
En u?
Ik heb niet echt het gezichtsvorm voor kort haar volgens mij. Misschien dat ik het ooit eens probeer maar ik ben daar best huiverig voor. Mijn nek is ook vrij lang, en dat bij een zeer smal gezicht lijkt mij half-lang beter.quote:
Warsteiner niet lekker?quote:Op zondag 25 november 2012 22:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het lekkerst zijn Hertog Jan en Palm. Dan Brand, Grolsch en Dommelsch, allen heerlijk. Middenmoot die me niet zo veel boeit is Heineken, Bavaria. Alfa, Jupiler en Amstel zijn echt heel erg vies![]()
Engels en Iers bier drink ik nooit. Ken er ook weinig, op Guiness na dan, maar daar vind ik echt niets aan.
Spreadsheet jwz.quote:Op zondag 25 november 2012 22:53 schreef Yreal het volgende:
Ik moet eens mijn boekhouding bij gaan werken
Hoegardenquote:Op zondag 25 november 2012 22:54 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Warsteiner niet lekker?Guiness ook lekker!
Palm op z'n tijd. Of een Hoegaarden witOf een Grolsch Weizen.
Blond bier vind ik altijd wel lekker. Ik hou sowieso heel erg van (lichtere) speciaalbierenquote:Op zondag 25 november 2012 22:54 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Warsteiner niet lekker?Guiness ook lekker!
Palm op z'n tijd. Of een Hoegaarden witOf een Grolsch Weizen.
HJ Weizner is ook erg lekker inderdaad!quote:Op zondag 25 november 2012 22:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hoegarden![]()
Grolsch weizen en dunkel weizen![]()
![]()
Gulpner korenwolf![]()
![]()
![]()
HJ weizner![]()
![]()
![]()
ongeacht die meet wil ik sowieso met jou pilsenquote:Op zondag 25 november 2012 22:56 schreef Actaeon het volgende:
[..]
HJ Weizner is ook erg lekker inderdaad!
Dat noem ik nog eens een biersmaakquote:Op zondag 25 november 2012 22:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Blond bier vind ik altijd wel lekker. Ik hou sowieso heel erg van (lichtere) speciaalbierenDuvel, Kwak, Grimbergen Blond
Hmm ja soms in de kroeg weleens een speciaalbier maar ik ben er niet heel erg van. En juist zware als ik het al doe eigenlijkquote:Op zondag 25 november 2012 22:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Blond bier vind ik altijd wel lekker. Ik hou sowieso heel erg van (lichtere) speciaalbierenDuvel, Kwak, Grimbergen Blond
Gisteren zo'n literfles duvel op. Naar spulquote:Op zondag 25 november 2012 22:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 november 2012 22:57 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat noem ik nog eens een biersmaak. Ben zelf een grote liefhebber van blond, met bruin bier heb ik een heel stuk minder (zou het nooit kopen).
In de stad waar ik woon zit een leuk café dat elke maandag alle speciaalbieren verkoopt voor 2 euro, ik denk dat ik de hele kaart wel geproefd hebquote:Op zondag 25 november 2012 22:57 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hmm ja soms in de kroeg weleens een speciaalbier maar ik ben er niet heel erg van. En juist zware als ik het al doe eigenlijk. Maar ik ben meer van sterk.
Ik weet niet waar je 'm voor nodig hebt, maar als het voor je werk is is je bewijs van aanvraag genoeg (tot je daadwerkelijk je VOG binnen hebt natuurlijkquote:Op zondag 25 november 2012 22:57 schreef Boterbartje het volgende:
Oei grutjes ik moet ook nog een VOG aanvragen, ben er al flink laat mee
Hoezo naar? Heerlijkquote:Op zondag 25 november 2012 22:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
Gisteren zo'n literfles duvel op. Naar spul
Hier zit ook zo'n toko alleen is het dan op zondag geloof ik.quote:Op zondag 25 november 2012 22:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
In de stad waar ik woon zit een leuk café dat elke maandag alle speciaalbieren verkoopt voor 2 euro, ik denk dat ik de hele kaart wel geproefd heb
Ongetwijfeld komt dat goedquote:Op zondag 25 november 2012 22:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
ongeacht die meet wil ik sowieso met jou pilsen![]()
Heel fijn is dat, voor minder geld nog dan je normaal voor een amsterdammertje betaalt de heerlijkste speicaalbierenquote:Op zondag 25 november 2012 22:59 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hier zit ook zo'n toko alleen is het dan op zondag geloof ik.
Klopt! Laatst nog paar keer aangenaam verrast maar heb de namen niet onthoudenquote:Op zondag 25 november 2012 23:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heel fijn is dat, voor minder geld nog dan je normaal voor een amsterdammertje betaalt de heerlijkste speicaalbierenAanrader. Vertel mensen achter de bar waar je van houdt en gegarandeerd dat ze je aangenaam kunnen verrassen.
Moet je eens naar deze toko gaan als je in de buurt van Dordt bent, de meest bizarre bierkaart die ik ooit heb gezien: http://www.detijd.nu/bieren.quote:Op zondag 25 november 2012 23:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heel fijn is dat, voor minder geld nog dan je normaal voor een amsterdammertje betaalt de heerlijkste speicaalbierenAanrader. Vertel mensen achter de bar waar je van houdt en gegarandeerd dat ze je aangenaam kunnen verrassen.
Bij mij was mijn werkgever het vergetenquote:Op zondag 25 november 2012 23:02 schreef Boterbartje het volgende:
Palm is inderdaad heerlijk
En voor m'n werk maar ik had dat 2 week geleden al in moeten leveren, m'n aanvraag dan
Heel veel ken ik er wel, maar nog nooit zo veel op één kaart gezienquote:Op zondag 25 november 2012 23:02 schreef Keyos het volgende:
[..]
Moet je eens naar deze toko gaan als je in de buurt van Dordt bent, de meest bizarre bierkaart die ik ooit gezien heb: http://www.detijd.nu/bieren.
Zondequote:Op zondag 25 november 2012 23:01 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Klopt! Laatst nog paar keer aangenaam verrast maar heb de namen niet onthouden
Lachen ze hebben bier uit de Achelse Kluis. Daar ben ik wel eens geweest. Zit gewoon een complete slijter aan dat klooster vastquote:Op zondag 25 november 2012 23:02 schreef Keyos het volgende:
[..]
Moet je eens naar deze toko gaan als je in de buurt van Dordt bent, de meest bizarre bierkaart die ik ooit gezien heb: http://www.detijd.nu/bieren.
Ja, dat is waarquote:
Ik ben eind oktober aangenomen, nog geen enkele keer gewerkt en nog geen vog aangevraagdquote:Op zondag 25 november 2012 23:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bij mij was mijn werkgever het vergetenMocht ik ineens niet meer werken. Nouja, met die aanvraag dus wel weer.
Ah Karmeliet Tripel was het!quote:Op zondag 25 november 2012 23:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heel veel ken ik er wel, maar nog nooit zo veel op één kaart gezienJammer dat ik nooit in Dordt kom.
[..]
ZondeCheck die link van Keyos of iets bekend klinkt.
Ik was in baarle'nassau. Die belgen kolonie in brabant.quote:Op zondag 25 november 2012 23:09 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ah Karmeliet Tripel was het!
Paulaner is ook heel lekker overigens!en de Westmalles op z'n tijd. Of Chimay.
Murphy's. Liefmans. Martin's Pale Ale.
Allemaal lekker ^^
Mooie prijs idd.quote:Op zondag 25 november 2012 23:10 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik was in baarle'nassau. Die belgen kolonie in brabant.
Zat daar dus net in zo'n minikolonie, 1 kroeg. En die had dus 200 speciaalbieren op de kaart voor gemmideld 2 euro per flesje.
beste kroeg ever![]()
![]()
![]()
Ik ook zo denk ik.quote:Op zondag 25 november 2012 23:11 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik ga slapen. Ik zie jullie morgen wel in topic #119.
Welterusten
Ik heb bijna de neiging om voor de boom te gaan en nu lekker te gaan chillenquote:Op zondag 25 november 2012 22:57 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat noem ik nog eens een biersmaak. Ben zelf een grote liefhebber van blond, met bruin bier heb ik een heel stuk minder (zou het nooit kopen).
Que?quote:Op zondag 25 november 2012 23:14 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik heb bijna de neiging om voor de boom te gaan en nu lekker te gaan chillen
Ik dacht even dat je mijn opmerking compleet verkeerd had geïnterpreteerdquote:
Nee, maar ik wilde je gewoon quoten. Omdat ik wilde weten hoe ver jij bentquote:Op zondag 25 november 2012 23:32 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je mijn opmerking compleet verkeerd had geïnterpreteerd.
Vrouwmensenquote:Op zondag 25 november 2012 23:34 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Nee, maar ik wilde je gewoon quoten. Omdat ik wilde weten hoe ver jij bent
Speel nu League of Legends i.p.v huiswerk, ga nog wel iets maken maar niet heel erg veel.quote:Op zondag 25 november 2012 23:34 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Nee, maar ik wilde je gewoon quoten. Omdat ik wilde weten hoe ver jij bent
moet ik er anders mee doen?quote:Op maandag 26 november 2012 00:32 schreef KOG het volgende:
[..]
Je tas op de grond geflikkerd, heerlijk is dat he? Doe ik ook altijd
Normaal opbergen en niet op de grond gooien? Ik ken mensen die alles netjes uit hun tas halen en netjes ergens opbergen waar het niet opvalt. Ik flikker het gewoon ergens op de grond en de ochtend erna zie ik wel wat ik eruit haal of erin stop.quote:Op maandag 26 november 2012 00:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
moet ik er anders mee doen?je ziet trouwens 3 tassen in deze pic
Het is dat ik mijn tas vrijwel iedere dag gebruik, anders bleven dingen er heeeel lang in zittenquote:Op maandag 26 november 2012 00:46 schreef KOG het volgende:
[..]
Normaal opbergen en niet op de grond gooien? Ik ken mensen die alles netjes uit hun tas halen en netjes ergens opbergen waar het niet opvalt. Ik flikker het gewoon ergens op de grond en de ochtend erna zie ik wel wat ik eruit haal of erin stop.
oh zit ook niks in de tasquote:Op maandag 26 november 2012 00:46 schreef KOG het volgende:
[..]
Normaal opbergen en niet op de grond gooien? Ik ken mensen die alles netjes uit hun tas halen en netjes ergens opbergen waar het niet opvalt. Ik flikker het gewoon ergens op de grond en de ochtend erna zie ik wel wat ik eruit haal of erin stop.
Aha, jij bent zeker zo'n rebel die zonder boeken/bundels naar colleges gaat en wel ziet wat er gebeurt?quote:Op maandag 26 november 2012 00:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
oh zit ook niks in de tas
je ziet mijn grote eastpack, kleine eastpack en mijn tanktas
Nee, met mijn laptop. Powerpoint slides en een digitaal wetboek. Hoogstens een reader meenemen.quote:Op maandag 26 november 2012 00:49 schreef KOG het volgende:
[..]
Aha, jij bent zeker zo'n rebel die zonder boeken/bundels naar colleges gaat en wel ziet wat er gebeurt?
Check je ook tijdens het college de hele tijd je Facebook e.d.? Je hebt van die mensen die de hele tijd bezig zijn met andere dingen en dan gaan ze weer naar huis.quote:Op maandag 26 november 2012 00:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee, met mijn laptop. Powerpoint slides en een digitaal wetboek. Hoogstens een reader meenemen.
Ik heb me hier ook wel eens schuldig aan gemaaktquote:Op maandag 26 november 2012 00:53 schreef KOG het volgende:
[..]
Check je ook tijdens het college de hele tijd je Facebook e.d.? Je hebt van die mensen die de hele tijd bezig zijn met andere dingen en dan gaan ze weer naar huis.
ik heb geen wifi op mijn laptop. En los daarvan, het is een hoorcollege, geen werkcollege.quote:Op maandag 26 november 2012 00:53 schreef KOG het volgende:
[..]
Check je ook tijdens het college de hele tijd je Facebook e.d.? Je hebt van die mensen die de hele tijd bezig zijn met andere dingen en dan gaan ze weer naar huis.
Daarom ben ik blij dat ik geen laptop meeneem naar college of dat ik een smartphone heb, anders zou de verleiding te groot worden om de hele tijd andere dingen te doen in plaats van opletten.quote:Op maandag 26 november 2012 00:53 schreef KOG het volgende:
Ik vind dit ook veel fijner. Kan geen fatsoenlijke aantekeningen maken met een laptop.quote:Op maandag 26 november 2012 00:58 schreef KOG het volgende:
Ieder zijn eigen ding, maar ik houd het klassiek. Pen en papier
Te rommelig, raak ik alleen maar kwijt.quote:Op maandag 26 november 2012 00:58 schreef KOG het volgende:
nee belastingrecht 1, waar mensen met bundels publiekrecht aan kwamquote:Op maandag 26 november 2012 01:00 schreef KOG het volgende:
Of de mensen die met Vermande bundels komen opdagen. Zij zien gewoon niet hoe fout ze bezig zijn.
Of de mensen die voor Inleiding Burgerlijk Recht beide bundels mee namenquote:Op maandag 26 november 2012 01:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
nee belastingrecht 1, waar mensen met bundels publiekrecht aan kwam
Ik ook, want het is makkelijker voor mij om pijltjes en andere dingen in mijn aantekeningen te kunnen verwerken. Met een laptop werkt totaal niet voor mij.quote:Op maandag 26 november 2012 00:58 schreef KOG het volgende:
En als je iets daadwerkelijk opschrijft, dan onthoud je het ook echt beter. Met een laptop heb je gewoon een stuk lap tekst, wat je passief maakt tijdens het herlezen.quote:Op maandag 26 november 2012 01:04 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik ook, want het is makkelijker voor mij om pijltjes en andere dingen in mijn aantekeningen te kunnen verwerken. Met een laptop werkt totaal niet voor mij.
Klopt. Ik maak hier thuis enorme tekeningen met alle stof op 1 plaat.quote:Op maandag 26 november 2012 01:05 schreef KOG het volgende:
[..]
En als je iets daadwerkelijk opschrijft, dan onthoud je het ook echt beter. Met een laptop heb je gewoon een stuk lap tekst, wat je passief maakt tijdens het herlezen.
Vorig blok twee vakken waarvoor ik beide bundels nodig hadquote:Op maandag 26 november 2012 01:04 schreef KOG het volgende:
[..]
Of de mensen die voor Inleiding Burgerlijk Recht beide bundels mee namen
Ik neem maar max. één bundel mee. Twee is me te veel van het goede. Ik kijk wel gewoon met iemand mee danquote:Op maandag 26 november 2012 01:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vorig blok twee vakken waarvoor ik beide bundels nodig had
Lekker is dat, op je tentamenquote:Op maandag 26 november 2012 01:09 schreef KOG het volgende:
[..]
Ik neem maar max. één bundel mee. Twee is me te veel van het goede. Ik kijk wel gewoon met iemand mee dan
Doe ik ook altijd, ondertussen luister ik wel mee met het college en maak ik af en toe een relevante aantekening.quote:Op maandag 26 november 2012 00:53 schreef KOG het volgende:
[..]
Ik moet wel opmerken dat ik dit ook soms doe en dat je toch flarden mistquote:Op maandag 26 november 2012 01:15 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd, ondertussen luister ik wel mee met het college en maak ik af en toe een relevante aantekening.
Ik ook, maar nu ff meespelenquote:Op maandag 26 november 2012 01:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik moet wel opmerken dat ik dit ook soms doe en dat je toch flarden mist
Gast, krijg de tering en hou op met me te volgen.quote:Op maandag 26 november 2012 01:28 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ik ook, maar nu ff meespelen
GC / MacDonalds 2, is dit spel wel te spelen?
Wat is het?quote:Op maandag 26 november 2012 01:29 schreef eriksd het volgende:
Oh Tchock, jij als muziekliefhebber moet mijn halletje wel waarderen:
[ afbeelding ]
Lol, word jij gevolgd?quote:Op maandag 26 november 2012 01:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gast, krijg de tering en hou op met me te volgen.
Nee man, drie heb ik er gedaan. Niet meer.quote:Op maandag 26 november 2012 01:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is al het vierde of vijfde topic waar hij dat post in reactie op mij.
Oh, sorry, eentje was niet in reactie op mij maar gewoon totaal ongepast in willekeurig topic.quote:Op maandag 26 november 2012 01:46 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Nee man, drie heb ik er gedaan. Niet meer.
Blijkbaar. Zeiksnor.quote:Op maandag 26 november 2012 01:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, sorry, eentje was niet in reactie op mij maar gewoon totaal ongepast in willekeurig topic.
Mooi !quote:Op maandag 26 november 2012 01:29 schreef eriksd het volgende:
Oh Tchock, jij als muziekliefhebber moet mijn halletje wel waarderen:
[ afbeelding ]
Ik heb een chillehousemix van Slam Fm op staan, je moet gewoon even naar andere muziek luisterenquote:Op maandag 26 november 2012 02:02 schreef Keyos het volgende:
Vreselijk dit, het AZ clublied zit al de gehele avond in mijn hoofd -_-'.
Ik zal waarschijnlijk niet van die muziek zijn, ik kan mij echter niet voorstellen dat het minder kan zijn dan dat clublied.quote:Op maandag 26 november 2012 02:03 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik heb een chillehousemix van Slam Fm op staan
Hoe erg is dat tweede deel van de leerdoelen? Ben nog met deel 1 bezig , de rest ga ik morgen doen. Daarnaast moet ik ook nog eens de stad in om kleding te kopen voor de werkgroep van 16:30, zal dus weinig om in te brengen hebben.quote:Op maandag 26 november 2012 02:04 schreef NotGuilty het volgende:
Er komt geen einde aan die leerdoelen van morgen wtf
Ik heb een ontiegelijk brede muzieksmaak. Van andere muziek krijg ik zin om te ontspannen en te Soggen.quote:Op maandag 26 november 2012 02:04 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik zal waarschijnlijk niet van die muziek zijn, ik kan mij echter niet voorstellen dat het minder kan zijn dan dat clublied.
Ik ga maar een dvd'tje van David Gilmour opzetten, wie weet gaat het er dan uit.
Ik heb dat eerste deel nog maar gedeeltelijk, maar dat tweede deel is echt een behoorlijke mep hoorquote:Op maandag 26 november 2012 02:05 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hoe erg is dat tweede deel van de leerdoelen? Ben nog met deel 1 bezig , de rest ga ik morgen doen. Daarnaast moet ik ook nog eens de stad in om kleding te kopen voor de werkgroep van 16:30, zal dus weinig om in te brengen hebben.
Natuurlijk, mijn jas van de Suitsupply ligt daar al sinds vrijdag dus die heeft even prioriteiten natuurlijkquote:Op maandag 26 november 2012 02:07 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik heb dat eerste deel nog maar gedeeltelijk, maar dat tweede deel is echt een behoorlijke mep hoor
Dat is trouwens oppersoggen wat je daar doet hekleding kopen voor je werkgroep is belangrijker dan je opdrachten voor dezelfde werkgroep maken -> sog sog sog
1 | http://soundcloud.com/clownandsunset/csp06-nicolas-jaar-essential |
Truste!quote:Op maandag 26 november 2012 02:14 schreef Tchock het volgende:
Ik ga in bed liggen met mijn lievelingsmixSucces nog jullie!
Compleet fout, het is de foto van Kluwerquote:Op maandag 26 november 2012 01:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waar is trouwens jouw UI van? Vermande ofzo?
quote:Op maandag 26 november 2012 02:17 schreef Keyos het volgende:
[..]
Compleet fout, het is de foto van Kluwer.
quote:
Via wetten.nl, daar kan je dan op het één en ander zoeken.quote:Op maandag 26 november 2012 08:41 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar ik de huidige vorm van een wetsvoorstel kan vinden? De inhoud dus?
Ik heb maar even gebeld. Ze kunnen het zelf ook niet vindenquote:Op maandag 26 november 2012 08:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Via wetten.nl, daar kan je dan op het één en ander zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |