Ja ach, ik ben sowieso niet van het samenvattingen van anderen gebruiken. Ik maak liever zelf m'n samenvatting.quote:Op zondag 25 november 2012 21:24 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat is nu het vervelende (of in sommige gevallen juist prettig) dat er nu geen complete samenvatting meer in de notulen staan maar alleen de artikelen en wat pijltjes. Als je wat minder voorbereid bent ben je aardig screwed.
Modern Family is awesome. Nieuwe verslaving.quote:Op zondag 25 november 2012 21:28 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik soms, lang niet gezien maar goed idee voor straks
Ja.quote:Op zondag 25 november 2012 21:29 schreef Actaeon het volgende:
Hebben jullie het nu over die PGO onzin ?
Had je vorige keer niks? Wat zeg jij dan als je tutor je opeens van alles gaat vragen? Of als iedere keer je naam genoemd wordt?quote:Op zondag 25 november 2012 21:22 schreef N0rah het volgende:
[..]
Ja, ik heb het de vorige keer niet voorbereid. En klopt, daar heb je zeker gelijk in.
[..]
Ja, dat laatste.Bah, saai.
Yepquote:Op zondag 25 november 2012 21:28 schreef N0rah het volgende:
[..]
Ja ach, ik ben sowieso niet van het samenvattingen van anderen gebruiken. Ik maak liever zelf m'n samenvatting.
Ik lees nu pas m'n webmail trouwens.. watte, bij sommige mc vragen worden nu meerdere alternatieven goed gerekend?
Jaquote:Op zondag 25 november 2012 21:28 schreef N0rah het volgende:
[..]
Ja ach, ik ben sowieso niet van het samenvattingen van anderen gebruiken. Ik maak liever zelf m'n samenvatting.
Ik lees nu pas m'n webmail trouwens.. watte, bij sommige mc vragen worden nu meerdere alternatieven goed gerekend?
Ik had niks inderdaad. Nou, de tutor zelf zegt nooit iets tijdens de nabespreking. Maar ik spreek van te voren met de gesprekleider dan af dat ie mij niks moet vragen omdat ik niks heb.quote:Op zondag 25 november 2012 21:30 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Had je vorige keer niks? Wat zeg jij dan als je tutor je opeens van alles gaat vragen? Of als iedere keer je naam genoemd wordt?
lekker!!!quote:
quote:
?quote:Probleemgestuurd onderwijs, een onderwijsmethode
PGO (motorfiets), een Taiwanees merk van motorvoertuigen
PGO (automerk), een Frans automerk
Particuliere Gegevensbeherende Organisatie, vrijwilligersorganisatie die veldonderzoek aan flora of fauna coördineert
Patiënten-, gehandicapten- en ouderenorganisaties (pgo-organisaties) zie Patiëntenorganisatie en/of stichting Fonds PGO
quote:Op zondag 25 november 2012 21:30 schreef Keyos het volgende:
[..]
Yep, waren wat vragen die een beetje onduidelijk waren geformuleerd (zoals bijvoorbeeld de vraag van het 'aanbod') , dit soort vragen zullen vast wel aangepakt worden.
Terecht overigens, als je de tentamens van voorgaande jaren bekijkt gaat het tentamen van dit jaar helemaal nergens over.
Kewl, hopelijk vallen daaronder een aantal vragen die ik fout had.quote:
quote:Op zondag 25 november 2012 21:32 schreef N0rah het volgende:
[..]
Ik had niks inderdaad. Nou, de tutor zelf zegt nooit iets tijdens de nabespreking. Maar ik spreek van te voren met de gesprekleider dan af dat ie mij niks moet vragen omdat ik niks heb.
Probleem gestuurd onderwijs geloof ikquote:
Vast en zeker bedacht door mensen die onderzoeken verzinnen zodat ze weer een paar jaar werk hebben.quote:Op zondag 25 november 2012 21:34 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Probleem gestuurd onderwijs geloof ik
Epic fail bedacht door wat onderwijskundefossielen ofzo.
Het bestaat al best lang hr.quote:Op zondag 25 november 2012 21:34 schreef Keyos het volgende:
[..]
Vast en zeker bedacht door mensen die onderzoeken verzinnen zodat ze weer een paar jaar werk hebben.
Ik heb gehoord ( weet niet meer waar, hoe of van wie ), dat het om zes vragen gaat. Als die toevallig in jouw straatje vallen schiet je cijfer als een malle omhoog.quote:Op zondag 25 november 2012 21:33 schreef N0rah het volgende:
[..]
[..]
Kewl, hopelijk vallen daaronder een aantal vragen die ik fout had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |