Wuuut? Ik had er naar gekeken, toen was 'ie 19quote:Op zondag 25 november 2012 02:32 schreef Keyos het volgende:
[..]
Nee , beide niet gezien. Vind Bruce Willis wel een gave acteur maar ik zoek zijn films niet echt op.
Een Pathépas kost ¤9,50 p/m wat erop neerkomt dat je het eruit hebt met 2 films bezoeken per maand.
Het is ook 19 inderdaad, er is ergens in het proces een 1'tje weggevallen.quote:Op zondag 25 november 2012 03:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wuuut? Ik had er naar gekeken, toen was 'ie 19
edit: nog steedshttp://www.pathe.nl/unlimited
Have fun.quote:Op zondag 25 november 2012 10:05 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het is ook 19 inderdaad, er is ergens in het proces een 1'tje weggevallen.
Straks naar Alkmaar voor AZ - Feyenoord (uitvak uiteraard), gaat hopelijk een leuke dag worden.
Danku, kan met de storm misschien wel een zeer aparte wedstrijd worden. Dat stadion staat er al om bekend dat het tocht, zal het helemaal feest worden met windkracht 8-10.quote:
Het waait echt gigantisch hard inderdaad. Ook allemaal dingen omgewaaid hier al.quote:Op zondag 25 november 2012 10:23 schreef Keyos het volgende:
[..]
Danku, kan met de storm misschien wel een zeer aparte wedstrijd worden. Dat stadion staat er al om bekend dat het tocht, zal het helemaal feest worden met windkracht 8-10.
Ik had ook willen gaan, maar helaas geen vrij vandaag. Had losse kaartquote:Op zondag 25 november 2012 10:05 schreef Keyos het volgende:
[..]
Straks naar Alkmaar voor AZ - Feyenoord (uitvak uiteraard), gaat hopelijk een leuke dag worden.
Welkomquote:Op zondag 25 november 2012 10:41 schreef Zuidplas het volgende:
[..]
Ik had ook willen gaan, maar helaas geen vrij vandaag. Had losse kaart
Ben trouwens nieuw hier, 3de jaars @ Erasmus
Hmm, geslaagd.quote:Op zondag 25 november 2012 10:50 schreef Zuidplas het volgende:
Vermande, al vind ik Kluwer niet per sé slechter ofzo.
Even voor wat betreft Kluwer en Vermande: bij het tentamen voor Inleiding Staatsrecht zat een vraag waarbij voor vier wetsartikelen moest worden uitgezocht welke ervan een autonome bevoegdheid weergaf. In de Kluwer stond bij het juiste artikel letterlijk in de kantlijn "Autonome Bevoegdheid"quote:
Af en toe mag een beetje geluk wel!quote:Op zondag 25 november 2012 10:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Even voor wat betreft Kluwer en Vermande: bij het tentamen voor Inleiding Staatsrecht zat een vraag waarbij voor vier wetsartikelen moest worden uitgezocht welke ervan een autonome bevoegdheid weergaf. In de Kluwer stond bij het juiste artikel letterlijk in de kantlijn "Autonome Bevoegdheid"
Succes!quote:Op zondag 25 november 2012 10:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Goedemorgen trouwens. Ik ben me aan het voorbereiden op het schrijven van een betoog
Ik moet nog steeds beginnen aan opdracht arbeidsrecht, maar nog niet echt zin hehequote:Op zondag 25 november 2012 10:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Goedemorgen trouwens. Ik ben me aan het voorbereiden op het schrijven van een betoog
Hoe kan je daar nou geen zin in hebben?quote:Op zondag 25 november 2012 10:59 schreef Zuidplas het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds beginnen aan opdracht arbeidsrecht, maar nog niet echt zin hehe
Thanksquote:Op zondag 25 november 2012 10:57 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Af en toe mag een beetje geluk wel!
[..]
Succes!Waar gaat het over?
Herkenbaarquote:Op zondag 25 november 2012 10:59 schreef Zuidplas het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds beginnen aan opdracht arbeidsrecht, maar nog niet echt zin hehe
Kan jij ook niks aan doen maar wat een afgrijselijk onderwerp ookquote:Op zondag 25 november 2012 11:06 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
ThanksHet gaat over het recht op aanwezigheid van een advocaat tijdens een politieverhoor. Ik ben momenteel nog voornamelijk bezig met de randzaken zoals het citeren van bronnen, de bladspiegel en de maximale lengte van het betoog.
[..]
Herkenbaarzodadelijk Eredivisie Live op de achtergrond aan; dat zal de productiviteit niet ten goede komen?
Doceert van Dunne eigenlijk nog aan de EUR? Ik zat net een tekst van hem te lezen; ik heb vroeger nog college gevolgd bij hem.
De onderwerpen worden voorgeschreven bij dit vak; ik zeg niet helaas aangezien een beetje richting op dit moment nog wel fijn is. Ik heb Inleiding Strafrecht al afgerond en dat geeft wat houvast.quote:Op zondag 25 november 2012 11:08 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Kan jij ook niks aan doen maar wat een afgrijselijk onderwerp ookof heb je het zelf uitgekozen?
![]()
Voorwerk is vaak ook het meeste werk. Bronnen zoeken en lezen e.d. als je er eenmaal inzit schrijf je zo door.
Waar is dit dan voor? Strafrecht iets meer verdiept ofzo?quote:Op zondag 25 november 2012 11:13 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
De onderwerpen worden voorgeschreven bij dit vak; ik zeg niet helaas aangezien een beetje richting op dit moment nog wel fijn is. Ik heb Inleiding Strafrecht al afgerond en dat geeft wat houvast.
Juridische Vaardigheden 1. Het bestaat uit drie opdrachten en het is vooral gericht op het zoeken en gebruiken van informatiebronnen, het analyseren van teksten en het schrijven van teksten. De eerste opdracht is puur toevallig gerelateerd aan het strafrecht; de volgende opdracht gaat over het omgangsrecht van een zaaddonor en als ik het goed heb gaat de laatste opdracht over het samenwonen met een bijstandsuitkering.quote:Op zondag 25 november 2012 11:15 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Waar is dit dan voor? Strafrecht iets meer verdiept ofzo?
Inleiding Strafrecht is tevens alle Strafrecht dat ik ooit gevolgd heb.![]()
Ik ben sowieso niet echt een type wat op zondag huiswerk maakt.. maar helaas al teveel uitgesteld, dus moet er vandaag wel aan geloven.quote:Op zondag 25 november 2012 11:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hoe kan je daar nou geen zin in hebben?
Tevens een goedemorgen!
Helaas, geen Eredivisie Live op me werk. Moet het met de radio doen.quote:Op zondag 25 november 2012 11:06 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Herkenbaarzodadelijk Eredivisie Live op de achtergrond aan; dat zal de productiviteit niet ten goede komen.
Doceert van Dunne eigenlijk nog aan de EUR? Ik zat net een tekst van hem te lezen; ik heb vroeger nog college gevolgd bij hem.
Wat een onderwerpenquote:Op zondag 25 november 2012 11:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Juridische Vaardigheden 1. Het bestaat uit drie opdrachten en het is vooral gericht op het zoeken en gebruiken van informatiebronnen, het analyseren van teksten en het schrijven van teksten. De eerste opdracht is puur toevallig gerelateerd aan het strafrecht; de volgende opdracht gaat over het omgangsrecht van een zaaddonor en als ik het goed heb gaat de laatste opdracht over het samenwonen met een bijstandsuitkering.
Ah dat vond ik altijd van die vakken die echt een zure appel waren waar je doorheen moest bijten. Het zijn ook, in ieder geval voor mij persoonlijk, allemaal van die onderwerpen om te huilen.quote:Op zondag 25 november 2012 11:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Juridische Vaardigheden 1. Het bestaat uit drie opdrachten en het is vooral gericht op het zoeken en gebruiken van informatiebronnen, het analyseren van teksten en het schrijven van teksten. De eerste opdracht is puur toevallig gerelateerd aan het strafrecht; de volgende opdracht gaat over het omgangsrecht van een zaaddonor en als ik het goed heb gaat de laatste opdracht over het samenwonen met een bijstandsuitkering.
Ik ook niet. In het weekend doe ik sowieso vrijwel niets voor de studie. Alleen rond tentamentijd moet ik wel wat ondernemen in het weekendquote:Op zondag 25 november 2012 11:22 schreef Zuidplas het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet echt een type wat op zondag huiswerk maakt.. maar helaas al teveel uitgesteld, dus moet er vandaag wel aan geloven.
Zondag is voetbaldagquote:Op zondag 25 november 2012 11:22 schreef Zuidplas het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet echt een type wat op zondag huiswerk maakt.. maar helaas al teveel uitgesteld, dus moet er vandaag wel aan geloven.
[..]
Helaas, geen Eredivisie Live op me werk. Moet het met de radio doen.
De naam Van Dunne zegt me niks in ieder geval, maar dat kan ook aan mij liggen.. Onthoud die namen nooit..
Zelfde meningquote:Op zondag 25 november 2012 11:26 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Als in leuk of als in wat ik er van vond?![]()
Is Fok traag of ligt dat aan mij trouwens?
Ja de onderwerpen zou ik zelf ook niet hebben bedacht. Aan de andere kant is het wel een welkome afwisseling om eens niet 700 pagina's of meer voor een vak te hoeven doornemen.quote:Op zondag 25 november 2012 11:25 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ah dat vond ik altijd van die vakken die echt een zure appel waren waar je doorheen moest bijten. Het zijn ook, in ieder geval voor mij persoonlijk, allemaal van die onderwerpen om te huilen.
Vorig jaar niet gehaald, door weinig inzet. Nu ik er wat meer aandacht aan besteed vind ik het wel wat leuker.quote:Op zondag 25 november 2012 11:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik ook niet. In het weekend doe ik sowieso vrijwel niets voor de studie. Alleen rond tentamentijd moet ik wel wat ondernemen in het weekend
Wat vind je van het vak arbeidsrecht?
Normaal gesproken voor mij ook.. zeker met uitwedstrijden ben je heel de dag weg en dan heb ik daarna echt geen zin meer om nog wat uit te voerenquote:Op zondag 25 november 2012 11:28 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zondag is voetbaldag.
Heb dit weekend nog niets gedaan dus zal er nadat ik terugkom uit Alkmaar ook aan moeten geloven.
Ben overigens al lang blij dat ik niet meer de enige Feyenoorder in dit topic ben.
Ik schrok al eventjes.quote:Op zondag 25 november 2012 11:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zelfde mening
FOK! is de laatste tijd af en toe zeer traag. Nu ook weer inderdaad
Dat is dan ook wel weer waar. Al lees je natuurlijk ook veel pagina's aan bronnen voor het schrijven van je teksten.quote:Op zondag 25 november 2012 11:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ja de onderwerpen zou ik zelf ook niet hebben bedacht. Aan de andere kant is het wel een welkome afwisseling om eens niet 700 pagina's of meer voor een vak te hoeven doornemen.
Vind het al idioot dat niet alle wedstrijden op dezelfde dag op hetzelfde tijdstip zijn, maar dat heeft helaas allemaal met de commerciële belangen te maken.quote:Op zondag 25 november 2012 11:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Even voor de andere voetbalminnaars in dit topic: het is toch wonderlijk dat AZ-Feyenoord en PSV-Vitesse op dezelfde tijd worden gespeeld en dat FC Twente dan om 16:30 begint? Dat is me dit seizoen al vaker opgevallen. Toppers worden op dezelfde tijd gespeeld en dan om 16:30 is er een wedstrijd die nauwelijks interessant is.
Het is dan ook het mooiste rechtsgebiedquote:Op zondag 25 november 2012 11:32 schreef Zuidplas het volgende:
[..]
Vorig jaar niet gehaald, door weinig inzet. Nu ik er wat meer aandacht aan besteed vind ik het wel wat leuker.
Dat zou het mooist zijn; dat ben ik absoluut met je eens. Maar ALS er dan zo nodig moet worden gespreid, dan graag de toppers zoveel mogelijk uit elkaar. Ik wil graag Feyenoord en PSV zien.quote:Op zondag 25 november 2012 11:34 schreef Zuidplas het volgende:
[..]
Vind het al idioot dat niet alle wedstrijden op dezelfde dag op hetzelfde tijdstip zijn, maar dat heeft helaas allemaal met de commerciële belangen te maken.
*kuch*quote:Op zondag 25 november 2012 11:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het is dan ook het mooiste rechtsgebied
Ik kijk in principe alleen Feyenoord, rest interesseert me niet zo, of het moet echt een topper zijn. In eerste instantie was de reden achter de spreiding van wedstrijden over het weekend, dat als men dat wilde, alle wedstrijden live bekeken kon worden.quote:Op zondag 25 november 2012 11:36 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat zou het mooist zijn; dat ben ik absoluut met je eens. Maar ALS er dan zo nodig moet worden gespreid, dan graag de toppers zoveel mogelijk uit elkaar. Ik wil graag Feyenoord en PSV zien.
quote:Op zondag 25 november 2012 11:37 schreef Actaeon het volgende:
[..]
*kuch*![]()
Sorry je weet dat het niet persoonlijk is hè!![]()
Ok, gewoon proberen zoveel mogelijk van de voorgeschreven literatuur te lezen dus. Op blackboard stonden paar tentamens, die heb ik allemaal snel even doorgenomen. Op studeersnel staan soms ook nog wat oude tentamens. Voor de rest zou ik niet echt weten waar je die vandaan moet halen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:50 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat dikgedrukte is misschien een van de oorzaken van het niet halen van het vak. Zelf ben ik vorig jaar ook twee keer gigantisch op mijn bek gegaan door nauwelijks het boek door te nemen voor twee vakken wegens tijdgebrek doordat ik drie vakken in een blok volgde. Verder zou ik je aanraden om oude tentamens proberen te bemachtigen zodat je een idee krijgt hoe de vragen op het tentamen worden gesteld en hoe je een antwoord op een tentamenvraag moet opbouwen. Door oude tentamens door te nemen krijg je een idee welke onderwerpen veel worden gevraagd en hoe de vragen op het tentamen worden gesteld.
Daar heb ik pas geleden ook een paper voor moeten inleveren!quote:Op zondag 25 november 2012 11:06 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
ThanksHet gaat over het recht op aanwezigheid van een advocaat tijdens een politieverhoor. Ik ben momenteel nog voornamelijk bezig met de randzaken zoals het citeren van bronnen, de bladspiegel en de maximale lengte van het betoog.
[..]
Ik kon uit paar onderwerpen kiezen en deze leek mij het leukst. De andere onderwerpen waren dacht ik ook strafrecht gerelateerd. Zat te twijfelen tussen wraking en dit onderwerp. Wat zou jij dan een leuk onderwerp vinden van een paper?quote:Op zondag 25 november 2012 11:08 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Kan jij ook niks aan doen maar wat een afgrijselijk onderwerp ookof heb je het zelf uitgekozen?
![]()
Ben je eerstejaars student? Want in dat geval lijkt het me dat er op de EUR wel heel veel verwacht wordt van de studenten! In Utrecht krijgen we de bronnen en moeten we alleen het verslag schrijven. Als je nog bronnen moet zoeken zou ik je aanraden de reader die ze in Utrecht gebruiken voor dat onderwerp te bestellen. Kost wel wat, dacht iets van ¤12 of ¤15 met verzendkosten erbij, maar als het veel tijd bespaart is het toch wel handig. Had achteraf gezien wel een verkeerd onderwerp gekozen. Mijn reader was 60 blz, die van andere maar 30 of 40 ofzo.quote:Op zondag 25 november 2012 11:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Schrijf jij hetzelfde paper als Spotless dan? Want ik had het over zijn paper namelijkquote:Op zondag 25 november 2012 11:49 schreef solo020 het volgende:
[..]
Ik kon uit paar onderwerpen kiezen en deze leek mij het leukst. De andere onderwerpen waren dacht ik ook strafrecht gerelateerd. Zat te twijfelen tussen wraking en dit onderwerp. Wat zou jij dan een leuk onderwerp vinden van een paper?
Bedankt voor de tipquote:Op zondag 25 november 2012 11:49 schreef solo020 het volgende:
[..]
Ben je eerstejaars student? Want in dat geval lijkt het me dat er op de EUR wel heel veel verwacht wordt van de studenten! In Utrecht krijgen we de bronnen en moeten we alleen het verslag schrijven. Als je nog bronnen moet zoeken zou ik je aanraden de reader die ze in Utrecht gebruiken voor dat onderwerp te bestellen. Kost wel wat, dacht iets van ¤12 of ¤15 met verzendkosten erbij, maar als het veel tijd bespaart is het toch wel handig. Had achteraf gezien wel een verkeerd onderwerp gekozen. Mijn reader was 60 blz, die van andere maar 30 of 40 ofzo.
Hier overigens geen enkele last van traagheid van fok.
Of in de bibliotheek zelf.quote:Op zondag 25 november 2012 11:58 schreef Speedy_T het volgende:
Bronnen zoeken doe je toch gewoon online via de door de universiteit geboden databases
Als je eerstejaars bent is dat nog niet zo "gewoon" hequote:Op zondag 25 november 2012 11:58 schreef Speedy_T het volgende:
Bronnen zoeken doe je toch gewoon online via de door de universiteit geboden databases
Inderdaad. En je kent natuurlijk nog niet alle vakliteratuur enzo. Tijdschriften e.d.quote:Op zondag 25 november 2012 12:00 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Als je eerstejaars bent is dat nog niet zo "gewoon" heHet is fijn om een overzicht te krijgen van welke bronnen er allemaal ter beschikking staan.
Dat hoeft ook helemaal niet. Typ gewoon één zoekterm in bij een database als Rechtsorde en je krijgt echt alles wat je nodig hebt aan boeken, tijdschriftartikelen, relevante jurisprudentie en wetsgeschiedenis.quote:Op zondag 25 november 2012 12:01 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Inderdaad. En je kent natuurlijk nog niet alle vakliteratuur enzo. Tijdschriften e.d.
Mijn punt was dat je dan wel moet weten dat een database als Rechtsorde bestaatquote:Op zondag 25 november 2012 12:03 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Dat hoeft ook helemaal niet. Typ gewoon één zoekterm in bij een database als Rechtsorde en je krijgt echt alles wat je nodig hebt aan boeken, tijdschriftartikelen, relevante jurisprudentie en wetsgeschiedenis.
Heb je daar nog geen voorlichting in gehad dan? In mijn eerste jaar kreeg ik bij inleiding een middag voorlichting in de juridische bibliotheek.quote:Op zondag 25 november 2012 12:04 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Mijn punt was dat je dan wel moet weten dat een database als Rechtsorde bestaat
Die voorlichting is bij ons dus onderdeel van Juridische Vaardigheden 1. Ik heb het ook niet als een gemis ervaren dat dat niet eerder is gebeurd. Uiteindelijk denk ik dat enige kennis van het positieve recht onmisbaar is alvorens met diverse bronnen te gaan werken.quote:Op zondag 25 november 2012 12:06 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Heb je daar nog geen voorlichting in gehad dan? In mijn eerste jaar kreeg ik bij inleiding een middag voorlichting in de juridische bibliotheek.
Heeft me wel 2 jaar geduurd voordat ik er echt het nu van in zag, maar toch
Dat is dan ook wel waar. Maar voor sommige onderwerpen pak ik gewoon meteen een bepaald blad uit de kast en ga ik daar in kijken. En niet alle artikelen zijn digitaal beschikbaar...quote:Op zondag 25 november 2012 12:03 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Dat hoeft ook helemaal niet. Typ gewoon één zoekterm in bij een database als Rechtsorde en je krijgt echt alles wat je nodig hebt aan boeken, tijdschriftartikelen, relevante jurisprudentie en wetsgeschiedenis.
Ja, moest paper schrijven over hetzelfde onderwerp als Spotless. Na het posten dacht ik eigenlijk al dat het net leek of ik dacht dat jij op mijn post reageerde.quote:Op zondag 25 november 2012 11:57 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Schrijf jij hetzelfde paper als Spotless dan? Want ik had het over zijn paper namelijkIk vind eigenlijk niks interessant dat strafrecht gerelateerd is. Dus ik zou denk ik een civiel of fiscaalrechtelijk onderwerp kiezen. En dan hangt het er maar vanaf of het een beetje een exotisch onderwerp moet zijn of een vrij algemeen iets waar boeken en artikelen vol over zijn geschreven. Maar in dat laatste geval is bijvoorbeeld het appartementsrecht een leuk onderwerp om iets over te schrijven, het fiducia-verbod kan je altijd wel wat over neerpennen en is ook wel leuk. Of vraagstukken omtrent het eigendomsvoorbehoud. Daar heb je ook wel wat ruimte en er is genoeg over geschreven om je dogmatische visie te ventileren.
Klopt, maar je kan ze wel makkelijk vinden op die manier. Ik gebruik veel uit Jbplus en die is enkel op de plank te vinden. Maar zonder die online database zoek je je echt een ongeluk.quote:Op zondag 25 november 2012 12:08 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel waar. Maar voor sommige onderwerpen pak ik gewoon meteen een bepaald blad uit de kast en ga ik daar in kijken. En niet alle artikelen zijn digitaal beschikbaar...
De drie onderwerpen die ik postte zijn dan ook allemaal civiel van aard.quote:Op zondag 25 november 2012 12:09 schreef solo020 het volgende:
[..]
Ja, moest paper schrijven over hetzelfde onderwerp als Spotless. Na het posten dacht ik eigenlijk al dat het net leek of ik dacht dat jij op mijn post reageerde.Was gewoon benieuwd wat jij dan interessant zou vinden. Fiscaal lijkt mij dan juist weer helemaal niet interessant, al kan ik er moeilijk over oordelen. Heb nog geen enkel fiscaal vak gehad en krijg dat in Utrecht volgens mij ook helemaal niet.
Jij moet gewoon ooit het gezaghebbende werk over het recht van eendenkooi schrijven. Als die dag komt mag je mij opschrijven voor een exemplaarquote:Op zondag 25 november 2012 12:12 schreef Actaeon het volgende:
[..]
De drie onderwerpen die ik postte zijn dan ook allemaal civiel van aard.
Doe jij ook iets met bestuursrecht dan?quote:Op zondag 25 november 2012 12:11 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Klopt, maar je kan ze wel makkelijk vinden op die manier. Ik gebruik veel uit Jbplus en die is enkel op de plank te vinden. Maar zonder die online database zoek je je echt een ongeluk.
Nog niet. Ben alleen bezig met een essaytjequote:Op zondag 25 november 2012 12:13 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Doe jij ook iets met bestuursrecht dan?Wist ik helemaal niet.
![]()
Maar je hebt wel gelijk dat het wel handig is en het het zoeken enorm vergemakkelijkt. Al zijn er nog enkele tijdschriften of als je gewoon hele oude artikelen nodig hebt die toch vereisen dat je de papieren versies moet doorspitten.En ergens wel leuk ook, zo hoort het eigenlijk.
Afgesproken!quote:Op zondag 25 november 2012 12:13 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Jij moet gewoon ooit het gezaghebbende werk over het recht van eendenkooi schrijven. Als die dag komt mag je mij opschrijven voor een exemplaar
Ah oke. Maar 'nog' dus je wilt die kant op?quote:Op zondag 25 november 2012 12:14 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Nog niet. Ben alleen bezig met een essaytje
Ja ik heb me al ingeschreven voor de instroom van februari staats- bestuursrecht.quote:Op zondag 25 november 2012 12:15 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ah oke. Maar 'nog' dus je wilt die kant op?
Weet ik, maar fiscaal lijkt mij sowieso het vervelendste rechtsgebied. Zie belasting vooral als het bestelen van de burgers door de overheid. Om constructies te bedenken dat je minder belasting moet betalen is overigens wel heel nuttig!quote:Op zondag 25 november 2012 12:12 schreef Actaeon het volgende:
[..]
De drie onderwerpen die ik postte zijn dan ook allemaal civiel van aard.
Whut?quote:Op zondag 25 november 2012 12:19 schreef solo020 het volgende:
[..]
Weet ik, maar fiscaal lijkt mij sowieso het vervelendste rechtsgebied. Zie belasting vooral als het bestelen van de burgers door de overheid. Om constructies te bedenken dat je minder belasting moet betalen is overigens wel heel nuttig!
Goede kwaliteit foto welquote:
Goed plan. Ik neem de Pepsi Max meequote:Op zondag 25 november 2012 12:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Maar ik begrijp dus dat we een goede borrel gaan doen bij Yreal thuis?
In Nederland wordt gewoon heel veel belasting geheven. Dat is nodig om bepaalde voorzieningen, waar we allemaal baat bij hebben te financieren. M.i. wordt veel van het belastinggeld echter totaal niet nuttig besteed.quote:
Dat maakt het al iets duidelijker, maar door eerst te stellen dat "de overheid steelt van de burger" is wel erg kort door de bochtquote:Op zondag 25 november 2012 12:30 schreef solo020 het volgende:
[..]
In Nederland wordt gewoon heel veel belasting geheven. Dat is nodig om bepaalde voorzieningen, waar we allemaal baat bij hebben te financieren. M.i. wordt veel van het belastinggeld echter totaal niet nuttig besteed.
Ah oke. Master?quote:Op zondag 25 november 2012 12:16 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ja ik heb me al ingeschreven voor de instroom van februari staats- bestuursrecht.
Het gaat om de inhoud hè! Niet zo oppervlakkig doen.quote:Op zondag 25 november 2012 12:56 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Die groene waas ziet er inderdaad erg goed uit.
Gaat hard he?quote:
Goede keus. Die master gaat ooit nog eens heel groot worden.quote:Op zondag 25 november 2012 12:16 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ja ik heb me al ingeschreven voor de instroom van februari staats- bestuursrecht.
Dat is een opvatting die het al sinds de Griekse Poleis het verdomd goed doet bij een deel van de burgerbevolking.quote:Op zondag 25 november 2012 12:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat maakt het al iets duidelijker, maar door eerst te stellen dat "de overheid steelt van de burger" is wel erg kort door de bocht
Aahquote:Op zondag 25 november 2012 10:05 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hoe was het tentamen? Ik hoorde van een aantal mensen dat het wel pittig was.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dit lijkt me al een goede verklaring van het lagere cijfer. Daarnaast is het helemaal niet zo gek dat je ff moet wennen aan zelfstandig op kamers gaan, aan een andere omgeving en aan een andere manier van studeren. Goed studeren moet je ook leren door verschillende manieren uit te proberen.
Gewoon naar de nabespreking gaan en kijken wat je vaud gedaan hebt en waarom. En dan proberen een volgende keer het anders aan te pakken. En elk vak heeft zijn eigen manier van studeren. Vaak is de stof die ze opgeven zoveel dat je dat eenvoudigweg niet allemaal kunt leren, terwijl het ook nog niet eens nuttig is en op het tentamen aan de orde komt. Ik heb zojuist Europees recht gedaan en, terwijl ik het hele boek had geleerd, kreeg je vrijwel alleen toepassingsvragen. Dus het is zaak om dit van tevoren zo goed mogelijk in te schatten.
Als je die grote druk bij de volgende tentamenperiode nog hebt, zou ik eens overwegen om iemand van de universiteit erbij te halen. Ik weet niet op welke uni je zit, maar de studieadviseur kan je vast goed doorverwijzen. Ik zou er niet te lang mee blijven lopen...
Maar hoe dan ook, eerst ff rustig blijven en rustig nagaan hoe die onvoldoende mogelijk was. Vraag het ook eens aan docent (en nee, het ligt niet aan de werkgroepdocent, zo groot is zijn/haar invloed nooit).
Anyway, suc6
Goed gevoel over?quote:Op zondag 25 november 2012 15:19 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Als het goed is komt morgen Europees recht binnen, ben benieuwd.
Green label is een bazen whiskyquote:Op zondag 25 november 2012 12:56 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Die groene waas ziet er inderdaad erg goed uit.
Green label wordt gezien als een blend die zich met single malts kan meten, ook door slijters en kenners.quote:Op zondag 25 november 2012 15:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Drink je niet liever single malts dan die geblende rommel?
Europees recht wordt pas 'leuk' of interessant als je er heel veel mee bezig hebt gehouden, is mijn ervaring. Daarvoor is het oerwoud van richtlijnen, verordeningen, verdragen en verschillende rechtsprekende instanties nog te onoverzichtelijk om er mee uit te voeten kunnen. Pas als je daar helemaal aan gewend bent wordt het interessant.quote:Op zondag 25 november 2012 15:22 schreef KOG het volgende:
Internationaal Recht lijkt me wel interessant, maar Europees Recht zuigt. Dit is wat ik ongeveer heb ongeveer heb onthouden van het vak Inleiding Internationaal- en Europees Recht.
Haha, ik pest je maarquote:Op zondag 25 november 2012 15:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
Green label wordt gezien als een blend die zich met single malts kan meten, ook door slijters en kenners.
En los daarvan, vind ik hem gewoon vreselijk lekker, en vriendin ook. Beetje ons drankje.
Ik krijg het volgend jaar, dus ben benieuwd.quote:Op zondag 25 november 2012 15:26 schreef Ryon het volgende:
[..]
Europees recht wordt pas 'leuk' of interessant als je er heel veel mee bezig hebt gehouden, is mijn ervaring. Daarvoor is het oerwoud van richtlijnen, verordeningen, verdragen en verschillende rechtsprekende instanties nog te onoverzichtelijk om er mee uit te voeten kunnen. Pas als je daar helemaal aan gewend bent wordt het interessant.
Als ik Europees Recht niet heb gehaald, dan eet ik het tapijt op.quote:Op zondag 25 november 2012 15:19 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Als het goed is komt morgen Europees recht binnen, ben benieuwd.
Alleen de jurisprudentie vind ik leuk, de rest is vreselijk theoretisch geleuter waar ik niks mee kan.quote:Op zondag 25 november 2012 15:30 schreef Tchock het volgende:
Ik heb dit blok Internationaal Recht, ik vind het reuze interessant maar wel erg lastig. Zit er nu weer aan trouwens
Goede samenvatting inderdaad.quote:Op zondag 25 november 2012 15:26 schreef Ryon het volgende:
[..]
Europees recht wordt pas 'leuk' of interessant als je er heel veel mee bezig hebt gehouden, is mijn ervaring. Daarvoor is het oerwoud van richtlijnen, verordeningen, verdragen en verschillende rechtsprekende instanties nog te onoverzichtelijk om er mee uit te voeten kunnen. Pas als je daar helemaal aan gewend bent wordt het interessant.
kloptquote:Op zondag 25 november 2012 15:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Mag ik een huiswerkvraag stellen? Op dit moment wordt toch nergens in een formele wet expliciet het recht op bijstand van een advocaat tijdens een politieverhoor toegekend, hetzij aan een minderjarige, hetzij aan een meerderjarige? Al het huidige beleid daaromtrent vloeit toch hoofdzakelijk voort uit rechtspraak van het EHRM (Salduz-Turkije en anderen) en daarvan afgeleide rechtspraak van de HR?
Oordopjes van de HEMA. Fluorescerend geel. 2.95 of zo.quote:Op zondag 25 november 2012 15:34 schreef Boterbartje het volgende:
Ik ben bezig met inleiding in de rechtswetenschappen, ben nu lekker op weg om afgelopen 2 maand in te halen aan achterstand
Maar altijd als ik rustig in de keuken ga zitten aan de grote keukentafel presteert moeders het om juist op dat moment in de keuken allemaal onzin dingen te gaan doen.. zo moe van he. LAWAAI, GO AWAY
Ja het is gewoon een principe kwestie; zondag is de dag dat ik sowieso voor studie bezig moet anders kan ik het niet combineren met m'n werk.. godganse dag is ze niet in de keuken totdat ik er ga zitten en ineens moet ze van alles doen in de keuken. Zoals pannen netjes in de pannenkast ordenen zodat je BOEMBOEMBOEM hoort. Godverdommequote:Op zondag 25 november 2012 15:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Oordopjes van de HEMA. Fluorescerend geel. 2.95 of zo.
Het is je moeder he. Misschien vind ze het wel gezellig om even samen in de keuken te zijn. Dat jij daar niet blij van wordt snapt ze dan misschien niet.quote:Op zondag 25 november 2012 15:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja het is gewoon een principe kwestie; zondag is de dag dat ik sowieso voor studie bezig moet anders kan ik het niet combineren met m'n werk.. godganse dag is ze niet in de keuken totdat ik er ga zitten en ineens moet ze van alles doen in de keuken. Zoals pannen netjes in de pannenkast ordenen zodat je BOEMBOEMBOEM hoort. Godverdomme
Nu zit ik boven op m'n vaders kantoor, lekker klassieke muziek erop en het geluid van de storm. Rustig studerende
Je hebt gelijk, maar mijn vraag of er iets in een formele wet was vastgelegd ging over tijdens het politieverhoor.quote:Op zondag 25 november 2012 15:56 schreef Zuidplas het volgende:
[..]
Naar mijn weten gaat het om bijstand vóór het politieverhoor, en niet tijdens..
Gewoon erop laten slaanquote:Op zondag 25 november 2012 15:59 schreef Yreal het volgende:
Zit verdiepingscollege van aansprakelijkheidsrecht te kijken en zijn presentatie werkt niet. Ik lach mij helemaal scheel hahaha![]()
IK GA ZO OP MIJN IPAD SLAAN HOOR ! Dan moet u iemand bellen met een dwangbuis !!
![]()
![]()
Neh dat is het nietquote:Op zondag 25 november 2012 15:50 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Het is je moeder he. Misschien vind ze het wel gezellig om even samen in de keuken te zijn. Dat jij daar niet blij van wordt snapt ze dan misschien niet.
moet je ook je hersens nog echt gebruikenquote:Op zondag 25 november 2012 16:02 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Neh dat is het niet
Achja, het leven is geen krentenbol. Begin nu langzaamaan wel zwaar te worden dat studeren en werk combineren. Veel zwaarder dan gewoon 80 uur fulltime op de zaak.. had ik niet verwacht
Muah ik weet niet precies of dat het is..quote:Op zondag 25 november 2012 16:03 schreef Yreal het volgende:
[..]
moet je ook je hersens nog echt gebruiken
als je fysiek afgetakeld bent doen je hersens het ook niet hequote:Op zondag 25 november 2012 16:10 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Muah ik weet niet precies of dat het is..
Het is allebei zo verschillend en het is wel 2 uur heen en weer reizen tussen uni en oosten des lands.. werk is fysiek heel zwaar, studie moet je mentaal aan de bak maar ik merk dat dat erg minder wordt naarmate ik fysiek naar de klote ben![]()
Hoofdpijn, vermoeidheid, zere rug etc.
Nog 1 maandje maar, dan is het af. Geen tijd om te zeuren maar gewoon gas zit rechts!
p.s. op het werk is het veel hoofdrekenen, dat is wel heerlijk voor m'n hersenen. Vorig jaar toen ik daar voor het eerst kwam kon ik zowat een simpele 15x iets niet eens zo rap opratelen nu kan ik allerlei grote getallen weer delen door 6, 12, 18, 24, 30 en 72. Wat je allemaal wel niet kwijtraakt als je het niet af en toe gebruikt..
Heb je al cijfers gehaald voor rechten?quote:Op zondag 25 november 2012 16:10 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Muah ik weet niet precies of dat het is..
Het is allebei zo verschillend en het is wel 2 uur heen en weer reizen tussen uni en oosten des lands.. werk is fysiek heel zwaar, studie moet je mentaal aan de bak maar ik merk dat dat erg minder wordt naarmate ik fysiek naar de klote ben![]()
Hoofdpijn, vermoeidheid, zere rug etc.
Nog 1 maandje maar, dan is het af. Geen tijd om te zeuren maar gewoon gas zit rechts!
p.s. op het werk is het veel hoofdrekenen, dat is wel heerlijk voor m'n hersenen. Vorig jaar toen ik daar voor het eerst kwam kon ik zowat een simpele 15x iets niet eens zo rap opratelen nu kan ik allerlei grote getallen weer delen door 6, 12, 18, 24, 30 en 72. Wat je allemaal wel niet kwijtraakt als je het niet af en toe gebruikt..
Nee dat merk ik nu dus.. heb nu al twee week hoofdpijn, erg vermoeid en mijn concentratie, die al triest was, compleet weg.quote:Op zondag 25 november 2012 16:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
als je fysiek afgetakeld bent doen je hersens het ook niet he
Ja 1tje maar niet gehaald.. maar dat was een deeltentamen en daar heb ik ook geen tijd aan besteed aangezien ik erg druk was.. mag je straks bij deel B er gewoon gratis bij doenquote:Op zondag 25 november 2012 16:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Heb je al cijfers gehaald voor rechten?
Goed gevoel over?quote:Op zondag 25 november 2012 16:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja 1tje maar niet gehaald.. maar dat was een deeltentamen en daar heb ik ook geen tijd aan besteed aangezien ik erg druk was.. mag je straks bij deel B er gewoon gratis bij doen
Verder nog niets nee.. krijg morgen als het goed is inleiding in de bedrijfskunde 1 terug
Muah in de open vragen moest je veel rijtjes opdreunen.. en daar ben ik niet zo van. Voor de rest denk ik wel een voldoende.. het is ten slotte meer een tentamen op hoe goed je iets kunt verwoorden met een mooi lul verhaal dan daadwerkelijke kennis. Maar ik heb meestal geen idee wat ik heb.. soms slecht gevoel en hoog cijfer, soms goed gevoel en harde faalquote:
Volgens mij moet twente nog spelen hoor.quote:Op zondag 25 november 2012 16:24 schreef Boterbartje het volgende:
Geweldig! Vandaag FC Twente weer op gelijke hoogte met PSV, you got to love Vitesse!
Ja maar ze winnen welquote:Op zondag 25 november 2012 16:31 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Volgens mij moet twente nog spelen hoor.
Nope, beetje realistisch.. Zwolle thuis?quote:
We'll see, we'll see.quote:Op zondag 25 november 2012 16:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nope, beetje realistisch.. Zwolle thuis?
Ze hadden gister te weinig besteld, kreeg niets meequote:Op zondag 25 november 2012 16:41 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Zo de kliekjes Chinees staan op het vuur. Biertje erbij
Boterbartje doet dit al een week, gewoon negerenquote:Op zondag 25 november 2012 16:31 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Volgens mij moet twente nog spelen hoor.
Tss mij negeren..quote:Op zondag 25 november 2012 16:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Boterbartje doet dit al een week, gewoon negeren
Nouja, ik zeg weinig negatiefs en doe heel normaal tegen je, en jij loopt alleen maar te zeiken en te roepen dat Zwolle al verloren heeftquote:Op zondag 25 november 2012 16:53 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Tss mij negeren..
volgens mij botert het niet zo goed tussen ons
Ik hoop ook echt dat ze handhaven dit seizoenquote:Op zondag 25 november 2012 16:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
PEC is wel echt een leuke ploeg. Spelen leuk voetbal.
Inderdaad. Alleen vind ik dat ze iets meer punten hadden mogen hebben.quote:Op zondag 25 november 2012 16:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
PEC is wel echt een leuke ploeg. Spelen leuk voetbal.
Roda-uit en Groningen-thuis hadden ze gewoon moeten en kunnen winnenquote:Op zondag 25 november 2012 16:59 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Inderdaad. Alleen vind ik dat ze iets meer punten hadden mogen hebben.
Of die thuiswedstrijd tegen Vitesse met die gemiste strafschop.quote:Op zondag 25 november 2012 17:01 schreef Tchock het volgende:
Roda-uit en Groningen-thuis hadden ze gewoon moeten en kunnen winnen
Ohja fuuuquote:Op zondag 25 november 2012 17:04 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Of die thuiswedstrijd tegen Vitesse met die gemiste strafschop.
Ah, je bedoelt je hebt het niet gevraagd?quote:Op zondag 25 november 2012 17:12 schreef eriksd het volgende:
Door omstandigheden kans gemist nummer te regelen in bus
Lang verhaal. Ze zwaaide nog bij het wegrijden, wat is deze.quote:Op zondag 25 november 2012 17:14 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ah, je bedoelt je hebt het niet gevraagd?
Daarom visitekaartjes.quote:Op zondag 25 november 2012 17:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Lang verhaal. Ze zwaaide nog bij het wegrijden, wat is deze.
Klacht twee: shitwind waar geen gel tegen helpt
Je wilt niet weten hoe ik dit weekend een nummer heb geregeldquote:Op zondag 25 november 2012 17:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vertel het ons allenquote:Op zondag 25 november 2012 17:19 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe ik dit weekend een nummer heb geregeld
Ik heb ook altijd visite kaartjes bij me, hele slappe. Krijg altijd gratis shotjes van de barmeisjesquote:Op zondag 25 november 2012 17:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hahahaha.quote:Op zondag 25 november 2012 17:23 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik vroeg waar ze in godsnaam aan dacht toen ze voor de spiegel stond en die broek aantrok.
Ik zie perfect voor me hoe dat kan werken.quote:Op zondag 25 november 2012 17:23 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik vroeg waar ze in godsnaam aan dacht toen ze voor de spiegel stond en die broek aantrok.
De reactie was positiever dan aanvankelijk verwacht.quote:Op zondag 25 november 2012 17:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zie perfect voor me hoe dat kan werken.
quote:Op zondag 25 november 2012 14:50 schreef Boterbartje het volgende:
Tchock sorry dat je team verloren heeft vandaag
quote:Op zondag 25 november 2012 16:24 schreef Boterbartje het volgende:
Geweldig! Vandaag FC Twente weer op gelijke hoogte met PSV, you got to love Vitesse!
quote:Op maandag 19 november 2012 18:13 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
AHAHAHAH JE FAALDE NET ZO HARD ALS PEC AANKOMENDE WEDSTRIJD
Kneus.quote:Op maandag 19 november 2012 17:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
en daarom krijgt pec volgende week dik aan de broek, kutpec
Heerlijke jinx dit. Ik nodig je uit om dat dit seizoen nog vaker te doenquote:Op zondag 25 november 2012 16:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nope, beetje realistisch.. Zwolle thuis?
Tss ik zal nooit vallen.. het gaat hier niet om mij maar om Twente he?quote:Op zondag 25 november 2012 18:33 schreef KOG het volgende:
Lekker dat butter bart op zijn bek gaat zo. Hoogmoed komt voor de val
Zit wat in.quote:Op zondag 25 november 2012 18:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Tss ik zal nooit vallen.. het gaat hier niet om mij maar om Twente he?
Is dat nou een duckface op je UI?quote:Op zondag 25 november 2012 18:35 schreef N0rah het volgende:
Dit topic heeft duidelijk dringende behoefte aan meer vrouwelijke leden.
Ik zou bijna zeggen dat we overdreven over nagellak moeten gaan praten. Maar ik praat nooit over nagellak.quote:
Goed idee, praten over vrouwenstuff.. trekt meer vrouwelijk volk aan.quote:Op zondag 25 november 2012 18:38 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen dat we overdreven over nagellak moeten gaan praten. Maar ik praat nooit over nagellak.
Rood is een erotische kleurquote:Op zondag 25 november 2012 18:38 schreef N0rah het volgende:
[..]
Goed idee, praten over vrouwenstuff.. trekt meer vrouwelijk volk aan.
Oh, ik heb net m'n nagels rood gelakt.
Ik twijfel of ik de mijne roze ga lakken, ik heb die kleur uit mijn UI bij de H&M gekochtquote:Op zondag 25 november 2012 18:38 schreef N0rah het volgende:
[..]
Goed idee, praten over vrouwenstuff.. trekt meer vrouwelijk volk aan.
Oh, ik heb net m'n nagels rood gelakt.
Eens, wel inclusief pics.quote:Op zondag 25 november 2012 18:35 schreef N0rah het volgende:
Duckfacequote:
True that, al zijn er aardig wat gewoon zo lelijk dat je er nog niet dood onder wilt liggen..quote:Op zondag 25 november 2012 18:37 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Als je de verdeling op de studie ziet, zou dat goed moeten zitten.
Roze is ook leuk. Heb je lange nagels?quote:Op zondag 25 november 2012 18:39 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik de mijne roze ga lakken, ik heb die kleur uit mijn UI bij de H&M gekocht
Wtf heeft hun uiterlijk er nou weer mee te maken?quote:Op zondag 25 november 2012 18:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Eens, wel inclusief pics.
[..]
Duckface
[..]
True that, al zijn er aardig wat gewoon zo lelijk dat je er nog niet dood onder wilt liggen..
Nee er was er eentje afgebroken, toen moest ik de rest ook knippen anders ziet dat er niet uit.quote:Op zondag 25 november 2012 18:40 schreef N0rah het volgende:
[..]
Roze is ook leuk. Heb je lange nagels?
Inderdaad.quote:Op zondag 25 november 2012 18:35 schreef N0rah het volgende:
Ja, dat probleem heb ik dus ook. Vandaar dat ik nu acrylnagels heb. Ik hou van verzorgde (lange) nagels en met mijn brosse, natuurlijke nagels kan ik dat niet bereiken.quote:Op zondag 25 november 2012 18:41 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Nee er was er eentje afgebroken, toen moest ik de rest ook knippen anders ziet dat er niet uit.
Heb jij lange nagels?
Ik weet het nog niet, waarschijnlijk wel maar ik weet het nog niet zekerquote:Op zondag 25 november 2012 18:43 schreef N0rah het volgende:
[..]
Kom jij ook naar de meet? Ik ga namelijk niet als enige vrouw tussen de kerels zitten.
Precies. Gewoon doorouwehoeren over vrouwendingen.quote:Op zondag 25 november 2012 18:43 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Dat vonden wij dus ook van dat voetbalgeneuze;l
Waarom twijfel je?quote:Op zondag 25 november 2012 18:44 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, waarschijnlijk wel maar ik weet het nog niet zeker
Hehe.quote:Op zondag 25 november 2012 18:41 schreef KOG het volgende:
Zo begon de emancipatie ook destijds. Een aantal rebellerende dames...
Nah op een forum zie je dat niet zo erg maar vrouwen moeten natuurlijk wel knap zijn he?quote:Op zondag 25 november 2012 18:41 schreef N0rah het volgende:
[..]
Wtf heeft hun uiterlijk er nou weer mee te maken?
Blijven die lang zitten? Ga ik misschien ook eens proberen want er breekt altijd wel eentje af en dan moet je weer opnieuw beginnen.quote:Op zondag 25 november 2012 18:42 schreef N0rah het volgende:
[..]
Ja, dat probleem heb ik dus ook. Vandaar dat ik nu acrylnagels heb. Ik hou van verzorgde (lange) nagels en met mijn brosse, natuurlijke nagels kan ik dat niet bereiken.
Geen idee, eigenlijk moet ik gewoon gaanquote:
Als je nou zelf knap was, had ik je eis nog ergens begrepen.quote:Op zondag 25 november 2012 18:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nah op een forum zie je dat niet zo erg maar vrouwen moeten natuurlijk wel knap zijn he?
Ja, 3/4 weken! En dan kan je ze opnieuw laten vullen als je wilt (dat is goedkoper dan een nieuwe set).quote:Op zondag 25 november 2012 18:46 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Blijven die lang zitten? Ga ik misschien ook eens proberen want er breekt altijd wel eentje af en dan moet je weer opnieuw beginnen.
[..]
Geen idee, eigenlijk moet ik gewoon gaan
Hups PEC!quote:Op zondag 25 november 2012 18:25 schreef Boterbartje het volgende:
Potverdikkie kuttwente waar ben je mee bezig.. het is dat ze nog 2-2 maken maar o o o wat een prutsers
Ik vroeg laatst nog om een concrete datum en toen zei Yreal dat jij dat zou regelen enzo.quote:Op zondag 25 november 2012 18:50 schreef eriksd het volgende:
Hij is op een donderdag hé. Maar wanneer?
AZ is dan ook gewoon een hele matige clubquote:Op zondag 25 november 2012 18:50 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hups PEC!
Net terug uit Alkmaar van AZ- Feyenoord, ben trots op het team, geweldig gespeeld vandaag, AZ heeft geen kans gekregen.
quote:Op zondag 25 november 2012 18:48 schreef N0rah het volgende:
[..]
Als je nou zelf knap was, had ik je eis nog ergens begrepen.
[..]
Ja, 3/4 weken! En dan kan je ze opnieuw laten vullen als je wilt (dat is goedkoper dan een nieuwe set).
Ok. Ja, zo'n meet lijkt mij ook wel lachen.Op voorwaarde dat jij meegaat dus.
Oh leuk, dan ga ik aanstaande vrijdag even naar de nagelstudioquote:Op zondag 25 november 2012 18:48 schreef N0rah het volgende:
[..]
Als je nou zelf knap was, had ik je eis nog ergens begrepen.
[..]
Ja, 3/4 weken! En dan kan je ze opnieuw laten vullen als je wilt (dat is goedkoper dan een nieuwe set).
Ok. Ja, zo'n meet lijkt mij ook wel lachen.Op voorwaarde dat jij meegaat dus.
Woon je in Rotterdam?quote:Op zondag 25 november 2012 18:52 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Oh leuk, dan ga ik aanstaande vrijdag even naar de nagelstudio![]()
Ik ga er over nadenken, ik weet het nog steeds niet zeker
Mojito.quote:Op zondag 25 november 2012 18:54 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Mojito![]()
Caipirinha![]()
Baco![]()
Malibu Ananassap![]()
Vodka Jus
Ohja die was ik vergeten, die is ookquote:Op zondag 25 november 2012 18:54 schreef N0rah het volgende:
[..]
Mojito.Strawberry Margaritha
![]()
Alle cocktails.![]()
![]()
![]()
Als je niet bekend bent met nagelstudio's, ken ik wel een nagelstudio die acrylnagels zet voor een zeer schappelijke prijs (25 euro). En ze zijn echt goed.quote:
Ik vind Grolsch samen met Dommelsch en Hertog Jan het lekkerste normale pils wat er is.quote:Op zondag 25 november 2012 18:59 schreef Keyos het volgende:
Enige reden waarom Grolsch goed verkoopt is volgens mij omdat het een streekbier is, buiten dat kan ik geen reden vinden waarom het goed verkoopt.
Doe mij maar een belgisch of bourgondisch pilsje/biertje, baco'tje of whiskey.
Klinkt goed.quote:Op zondag 25 november 2012 18:59 schreef N0rah het volgende:
[..]
Baco.![]()
Of we gaan gewoon aan de MDMA.
Strak plan. Weten we in elk geval dat de sfeer goed is.quote:Op zondag 25 november 2012 18:59 schreef N0rah het volgende:
[..]
Baco.![]()
Of we gaan gewoon aan de MDMA.
quote:
Deal.quote:Op zondag 25 november 2012 19:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Strak plan. Weten we in elk geval dat de sfeer goed is.
Grolsch is heerlijk bier hoor. Ook buiten Twente/overijssel wordt het veel verkocht. Ik kwam het zelfs tegen in een tankstation winkeltje ergens uren rijden van de beschaving in Canada en in de supermarkt in Chiliquote:Op zondag 25 november 2012 18:59 schreef Keyos het volgende:
Enige reden waarom Grolsch goed verkoopt is volgens mij omdat het een streekbier is, buiten dat kan ik geen reden vinden waarom het goed verkoopt.
Doe mij maar een belgisch of bourgondisch pilsje/biertje, baco'tje of whiskey.
Moslim enzulks ook of?quote:
De naam Nora wordt vaak bij Egyptische meisjes gebruikt, vandaar. Marokkaans was echter wel de derde mogelijkheid die ik voor ogen hield.quote:
Nee, ik ben niet religieus (meer).quote:
Norah is niet mijn echte naam hoor, ik heet eigenlijk Imane. Maar vind Norah gewoon mooi klinken.quote:Op zondag 25 november 2012 19:05 schreef KOG het volgende:
[..]
De naam Nora wordt vaak bij Egyptische meisjes gebruikt, vandaar. Marokkaans was echter wel de derde mogelijkheid die ik voor ogen hield.
Grolsch en bierkenner in één zin noemen is in mijn ogen vrij komisch. Ik ben geen fan van Duits bier , Grolsch is qua smaak in mijn ogen vrij duits.quote:Op zondag 25 november 2012 19:02 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Grolsch is heerlijk bier hoor. Ook buiten Twente/overijssel wordt het veel verkocht. Ik kwam het zelfs tegen in een tankstation winkeltje ergens uren rijden van de beschaving in Canada en in de supermarkt in Chili
Als je Grolsch niet lekker vindt heb je geen bier kennis. Grolsch is in vergelijking met Heineken pas echt bier. Niet een waterig slap aftreksel maar gewoon echt bier; plus natuurlijk een prachtige fles.
Brand is ook zo'n heerlijk bier, lekker hoppig..
Klinkt Marokkaanser inderdaad.quote:Op zondag 25 november 2012 19:05 schreef N0rah het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet religieus (meer).
[..]
Norah is niet mijn echte naam hoor, ik heet eigenlijk Imane. Maar vind Norah gewoon mooi klinken.
Die moet je zelf mentaal maken.quote:Op zondag 25 november 2012 19:05 schreef Maharbal het volgende:
Oké, jesus christ. Is er ook ergens een ignore functie?
Andere vraagstelling :"geloofd er iemand in de kerstman?".quote:
In hem wel natuurlijk.quote:Op zondag 25 november 2012 19:17 schreef Keyos het volgende:
[..]
Andere vraagstelling :"geloofd er iemand in de kerstman?".
quote:Op zondag 25 november 2012 19:23 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Daar geloof ik dan weer niet in. Ik ben heel selectief.
Ik geloof in mijzelf en de vrije markt.quote:
Bittere biertjes is bier.. zoals Grolsch, krombacher etc.quote:Op zondag 25 november 2012 19:05 schreef Keyos het volgende:
[..]
Grolsch en bierkenner in één zin noemen is in mijn ogen vrij komisch. Ik ben geen fan van Duits bier , Grolsch is qua smaak in mijn ogen vrij duits.
Brand vind ik inderdaad ook lekker, net als vrijwel elke Belgische blond bier. Het is wel weer typisch Boterbartje stijl om mijn 'bierkennis' te betwisten omdat ik geen fan ben van bittere biertjes.
Ik werk voor de kerstman, tuurlijk bestaat die!quote:Op zondag 25 november 2012 19:17 schreef Keyos het volgende:
[..]
VET, kerst is altijd vet!quote:Op zondag 25 november 2012 19:41 schreef eriksd het volgende:
ieken kerstklok met ledlampjes aan het raam opgehangen.
Zucht.quote:Op zondag 25 november 2012 19:17 schreef Keyos het volgende:
[..]
Doe je toch gewoon een horloge van de hand?quote:Op zondag 25 november 2012 19:41 schreef eriksd het volgende:
Moet eigenlijk de verwarming aanzetten. Maar kost geld.
Lastig. Raam staat ook nog open.
Oh Boterbartje, ik heb net een mooie plastieken kerstklok met ledlampjes aan het raam opgehangen. Hip hé.
quote:Op zondag 25 november 2012 19:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
VET, kerst is altijd vet!
Ik heb een kerst trui met neukende rendieren en kerstboom op
quote:Op zondag 25 november 2012 19:23 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Daar geloof ik dan weer niet in. Ik ben heel selectief.
Joe Cocker is wel baasquote:
Ik ookquote:Op zondag 25 november 2012 20:07 schreef Paxcon het volgende:
Pff ik moet echt even staatsrecht gaan maken voor deze week.
Me 2, ga het wat afraffelen voor morgen, had vorige keer veel te veel opgeschreven en er moet nog wat Assassins Creed III gespeeld worden.quote:
Ik ben nog die van vorige week aan het maken..quote:Op zondag 25 november 2012 21:16 schreef Keyos het volgende:
[..]
Me 2, ga het wat afraffelen voor morgen, had vorige keer veel te veel opgeschreven en er moet nog wat Assassins Creed III gespeeld worden.
Loop je achter?quote:Op zondag 25 november 2012 21:18 schreef N0rah het volgende:
[..]
Ik ben nog die van vorige week aan het maken..
Vervangende opdracht? Of moet je nog een samenvatting van de stof voor jezelf maken?quote:Op zondag 25 november 2012 21:18 schreef N0rah het volgende:
[..]
Ik ben nog die van vorige week aan het maken..
Ja, ik heb het de vorige keer niet voorbereid. En klopt, daar heb je zeker gelijk in.quote:Op zondag 25 november 2012 21:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Loop je achter?
Soms is dat ook wel fijn, dan heb je in werkcollege al behandeld en als je het dan zelf maakt dan onthoud je het makkelijker.. vind ik dan
Ja, dat laatste.quote:Op zondag 25 november 2012 21:20 schreef Keyos het volgende:
[..]
Vervangende opdracht? Of moet je nog een samenvatting van de stof voor jezelf maken?
Rustig blijven Pax....rustig.quote:Op zondag 25 november 2012 21:18 schreef Paxcon het volgende:
kutvak, kutboek, kutvragen
Hopelijk kan ik met de samenvatting het tentamen halen
Dat is nu het vervelende (of in sommige gevallen juist prettig) dat er nu geen complete samenvatting meer in de notulen staan maar alleen de artikelen en wat pijltjes. Als je wat minder voorbereid bent ben je aardig screwed.quote:Op zondag 25 november 2012 21:22 schreef N0rah het volgende:
[..]
Ja, ik heb het de vorige keer niet voorbereid. En klopt, daar heb je zeker gelijk in.
[..]
Ja, dat laatste.Bah, saai.
Ik ook, ik was net als jij gespreksleider nabespreking. Ben er nog steeds niet van bijgekomen.quote:Op zondag 25 november 2012 21:16 schreef Keyos het volgende:
[..]
Me 2, ga het wat afraffelen voor morgen, had vorige keer veel te veel opgeschreven en er moet nog wat Assassins Creed III gespeeld worden.
Ja ach, ik ben sowieso niet van het samenvattingen van anderen gebruiken. Ik maak liever zelf m'n samenvatting.quote:Op zondag 25 november 2012 21:24 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat is nu het vervelende (of in sommige gevallen juist prettig) dat er nu geen complete samenvatting meer in de notulen staan maar alleen de artikelen en wat pijltjes. Als je wat minder voorbereid bent ben je aardig screwed.
Modern Family is awesome. Nieuwe verslaving.quote:Op zondag 25 november 2012 21:28 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik soms, lang niet gezien maar goed idee voor straks
Ja.quote:Op zondag 25 november 2012 21:29 schreef Actaeon het volgende:
Hebben jullie het nu over die PGO onzin ?
Had je vorige keer niks? Wat zeg jij dan als je tutor je opeens van alles gaat vragen? Of als iedere keer je naam genoemd wordt?quote:Op zondag 25 november 2012 21:22 schreef N0rah het volgende:
[..]
Ja, ik heb het de vorige keer niet voorbereid. En klopt, daar heb je zeker gelijk in.
[..]
Ja, dat laatste.Bah, saai.
Yepquote:Op zondag 25 november 2012 21:28 schreef N0rah het volgende:
[..]
Ja ach, ik ben sowieso niet van het samenvattingen van anderen gebruiken. Ik maak liever zelf m'n samenvatting.
Ik lees nu pas m'n webmail trouwens.. watte, bij sommige mc vragen worden nu meerdere alternatieven goed gerekend?
Jaquote:Op zondag 25 november 2012 21:28 schreef N0rah het volgende:
[..]
Ja ach, ik ben sowieso niet van het samenvattingen van anderen gebruiken. Ik maak liever zelf m'n samenvatting.
Ik lees nu pas m'n webmail trouwens.. watte, bij sommige mc vragen worden nu meerdere alternatieven goed gerekend?
Ik had niks inderdaad. Nou, de tutor zelf zegt nooit iets tijdens de nabespreking. Maar ik spreek van te voren met de gesprekleider dan af dat ie mij niks moet vragen omdat ik niks heb.quote:Op zondag 25 november 2012 21:30 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Had je vorige keer niks? Wat zeg jij dan als je tutor je opeens van alles gaat vragen? Of als iedere keer je naam genoemd wordt?
lekker!!!quote:
quote:
?quote:Probleemgestuurd onderwijs, een onderwijsmethode
PGO (motorfiets), een Taiwanees merk van motorvoertuigen
PGO (automerk), een Frans automerk
Particuliere Gegevensbeherende Organisatie, vrijwilligersorganisatie die veldonderzoek aan flora of fauna coördineert
Patiënten-, gehandicapten- en ouderenorganisaties (pgo-organisaties) zie Patiëntenorganisatie en/of stichting Fonds PGO
quote:Op zondag 25 november 2012 21:30 schreef Keyos het volgende:
[..]
Yep, waren wat vragen die een beetje onduidelijk waren geformuleerd (zoals bijvoorbeeld de vraag van het 'aanbod') , dit soort vragen zullen vast wel aangepakt worden.
Terecht overigens, als je de tentamens van voorgaande jaren bekijkt gaat het tentamen van dit jaar helemaal nergens over.
Kewl, hopelijk vallen daaronder een aantal vragen die ik fout had.quote:
quote:Op zondag 25 november 2012 21:32 schreef N0rah het volgende:
[..]
Ik had niks inderdaad. Nou, de tutor zelf zegt nooit iets tijdens de nabespreking. Maar ik spreek van te voren met de gesprekleider dan af dat ie mij niks moet vragen omdat ik niks heb.
Probleem gestuurd onderwijs geloof ikquote:
Vast en zeker bedacht door mensen die onderzoeken verzinnen zodat ze weer een paar jaar werk hebben.quote:Op zondag 25 november 2012 21:34 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Probleem gestuurd onderwijs geloof ik
Epic fail bedacht door wat onderwijskundefossielen ofzo.
Het bestaat al best lang hr.quote:Op zondag 25 november 2012 21:34 schreef Keyos het volgende:
[..]
Vast en zeker bedacht door mensen die onderzoeken verzinnen zodat ze weer een paar jaar werk hebben.
Ik heb gehoord ( weet niet meer waar, hoe of van wie ), dat het om zes vragen gaat. Als die toevallig in jouw straatje vallen schiet je cijfer als een malle omhoog.quote:Op zondag 25 november 2012 21:33 schreef N0rah het volgende:
[..]
[..]
Kewl, hopelijk vallen daaronder een aantal vragen die ik fout had.
quote:Op zondag 25 november 2012 21:34 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Probleem gestuurd onderwijs geloof ik
Epic fail bedacht door wat onderwijskundefossielen ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |