In hem wel natuurlijk.quote:Op zondag 25 november 2012 19:17 schreef Keyos het volgende:
[..]
Andere vraagstelling :"geloofd er iemand in de kerstman?".
quote:Op zondag 25 november 2012 19:23 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Daar geloof ik dan weer niet in. Ik ben heel selectief.
Ik geloof in mijzelf en de vrije markt.quote:
Bittere biertjes is bier.. zoals Grolsch, krombacher etc.quote:Op zondag 25 november 2012 19:05 schreef Keyos het volgende:
[..]
Grolsch en bierkenner in één zin noemen is in mijn ogen vrij komisch. Ik ben geen fan van Duits bier , Grolsch is qua smaak in mijn ogen vrij duits.
Brand vind ik inderdaad ook lekker, net als vrijwel elke Belgische blond bier. Het is wel weer typisch Boterbartje stijl om mijn 'bierkennis' te betwisten omdat ik geen fan ben van bittere biertjes.
Ik werk voor de kerstman, tuurlijk bestaat die!quote:Op zondag 25 november 2012 19:17 schreef Keyos het volgende:
[..]
VET, kerst is altijd vet!quote:Op zondag 25 november 2012 19:41 schreef eriksd het volgende:
ieken kerstklok met ledlampjes aan het raam opgehangen.
Zucht.quote:Op zondag 25 november 2012 19:17 schreef Keyos het volgende:
[..]
Doe je toch gewoon een horloge van de hand?quote:Op zondag 25 november 2012 19:41 schreef eriksd het volgende:
Moet eigenlijk de verwarming aanzetten. Maar kost geld.
Lastig. Raam staat ook nog open.
Oh Boterbartje, ik heb net een mooie plastieken kerstklok met ledlampjes aan het raam opgehangen. Hip hé.
quote:Op zondag 25 november 2012 19:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
VET, kerst is altijd vet!
Ik heb een kerst trui met neukende rendieren en kerstboom op
quote:Op zondag 25 november 2012 19:23 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Daar geloof ik dan weer niet in. Ik ben heel selectief.
Joe Cocker is wel baasquote:
Ik ookquote:Op zondag 25 november 2012 20:07 schreef Paxcon het volgende:
Pff ik moet echt even staatsrecht gaan maken voor deze week.
Me 2, ga het wat afraffelen voor morgen, had vorige keer veel te veel opgeschreven en er moet nog wat Assassins Creed III gespeeld worden.quote:
Ik ben nog die van vorige week aan het maken..quote:Op zondag 25 november 2012 21:16 schreef Keyos het volgende:
[..]
Me 2, ga het wat afraffelen voor morgen, had vorige keer veel te veel opgeschreven en er moet nog wat Assassins Creed III gespeeld worden.
Loop je achter?quote:Op zondag 25 november 2012 21:18 schreef N0rah het volgende:
[..]
Ik ben nog die van vorige week aan het maken..
Vervangende opdracht? Of moet je nog een samenvatting van de stof voor jezelf maken?quote:Op zondag 25 november 2012 21:18 schreef N0rah het volgende:
[..]
Ik ben nog die van vorige week aan het maken..
Ja, ik heb het de vorige keer niet voorbereid. En klopt, daar heb je zeker gelijk in.quote:Op zondag 25 november 2012 21:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Loop je achter?
Soms is dat ook wel fijn, dan heb je in werkcollege al behandeld en als je het dan zelf maakt dan onthoud je het makkelijker.. vind ik dan
Ja, dat laatste.quote:Op zondag 25 november 2012 21:20 schreef Keyos het volgende:
[..]
Vervangende opdracht? Of moet je nog een samenvatting van de stof voor jezelf maken?
Rustig blijven Pax....rustig.quote:Op zondag 25 november 2012 21:18 schreef Paxcon het volgende:
kutvak, kutboek, kutvragen
Hopelijk kan ik met de samenvatting het tentamen halen
Dat is nu het vervelende (of in sommige gevallen juist prettig) dat er nu geen complete samenvatting meer in de notulen staan maar alleen de artikelen en wat pijltjes. Als je wat minder voorbereid bent ben je aardig screwed.quote:Op zondag 25 november 2012 21:22 schreef N0rah het volgende:
[..]
Ja, ik heb het de vorige keer niet voorbereid. En klopt, daar heb je zeker gelijk in.
[..]
Ja, dat laatste.Bah, saai.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |