Nee, ik ben niet religieus (meer).quote:
Norah is niet mijn echte naam hoor, ik heet eigenlijk Imane. Maar vind Norah gewoon mooi klinken.quote:Op zondag 25 november 2012 19:05 schreef KOG het volgende:
[..]
De naam Nora wordt vaak bij Egyptische meisjes gebruikt, vandaar. Marokkaans was echter wel de derde mogelijkheid die ik voor ogen hield.
Grolsch en bierkenner in één zin noemen is in mijn ogen vrij komisch. Ik ben geen fan van Duits bier , Grolsch is qua smaak in mijn ogen vrij duits.quote:Op zondag 25 november 2012 19:02 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Grolsch is heerlijk bier hoor. Ook buiten Twente/overijssel wordt het veel verkocht. Ik kwam het zelfs tegen in een tankstation winkeltje ergens uren rijden van de beschaving in Canada en in de supermarkt in Chili
Als je Grolsch niet lekker vindt heb je geen bier kennis. Grolsch is in vergelijking met Heineken pas echt bier. Niet een waterig slap aftreksel maar gewoon echt bier; plus natuurlijk een prachtige fles.
Brand is ook zo'n heerlijk bier, lekker hoppig..
Klinkt Marokkaanser inderdaad.quote:Op zondag 25 november 2012 19:05 schreef N0rah het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet religieus (meer).
[..]
Norah is niet mijn echte naam hoor, ik heet eigenlijk Imane. Maar vind Norah gewoon mooi klinken.
Die moet je zelf mentaal maken.quote:Op zondag 25 november 2012 19:05 schreef Maharbal het volgende:
Oké, jesus christ. Is er ook ergens een ignore functie?
Andere vraagstelling :"geloofd er iemand in de kerstman?".quote:
In hem wel natuurlijk.quote:Op zondag 25 november 2012 19:17 schreef Keyos het volgende:
[..]
Andere vraagstelling :"geloofd er iemand in de kerstman?".
quote:Op zondag 25 november 2012 19:23 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Daar geloof ik dan weer niet in. Ik ben heel selectief.
Ik geloof in mijzelf en de vrije markt.quote:
Bittere biertjes is bier.. zoals Grolsch, krombacher etc.quote:Op zondag 25 november 2012 19:05 schreef Keyos het volgende:
[..]
Grolsch en bierkenner in één zin noemen is in mijn ogen vrij komisch. Ik ben geen fan van Duits bier , Grolsch is qua smaak in mijn ogen vrij duits.
Brand vind ik inderdaad ook lekker, net als vrijwel elke Belgische blond bier. Het is wel weer typisch Boterbartje stijl om mijn 'bierkennis' te betwisten omdat ik geen fan ben van bittere biertjes.
Ik werk voor de kerstman, tuurlijk bestaat die!quote:Op zondag 25 november 2012 19:17 schreef Keyos het volgende:
[..]
VET, kerst is altijd vet!quote:Op zondag 25 november 2012 19:41 schreef eriksd het volgende:
ieken kerstklok met ledlampjes aan het raam opgehangen.
Zucht.quote:Op zondag 25 november 2012 19:17 schreef Keyos het volgende:
[..]
Doe je toch gewoon een horloge van de hand?quote:Op zondag 25 november 2012 19:41 schreef eriksd het volgende:
Moet eigenlijk de verwarming aanzetten. Maar kost geld.
Lastig. Raam staat ook nog open.
Oh Boterbartje, ik heb net een mooie plastieken kerstklok met ledlampjes aan het raam opgehangen. Hip hé.
quote:Op zondag 25 november 2012 19:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
VET, kerst is altijd vet!
Ik heb een kerst trui met neukende rendieren en kerstboom op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |