quote:Op zondag 25 november 2012 18:48 schreef N0rah het volgende:
[..]
Als je nou zelf knap was, had ik je eis nog ergens begrepen.
[..]
Ja, 3/4 weken! En dan kan je ze opnieuw laten vullen als je wilt (dat is goedkoper dan een nieuwe set).
Ok. Ja, zo'n meet lijkt mij ook wel lachen.Op voorwaarde dat jij meegaat dus.
Oh leuk, dan ga ik aanstaande vrijdag even naar de nagelstudioquote:Op zondag 25 november 2012 18:48 schreef N0rah het volgende:
[..]
Als je nou zelf knap was, had ik je eis nog ergens begrepen.
[..]
Ja, 3/4 weken! En dan kan je ze opnieuw laten vullen als je wilt (dat is goedkoper dan een nieuwe set).
Ok. Ja, zo'n meet lijkt mij ook wel lachen.Op voorwaarde dat jij meegaat dus.
Woon je in Rotterdam?quote:Op zondag 25 november 2012 18:52 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Oh leuk, dan ga ik aanstaande vrijdag even naar de nagelstudio![]()
Ik ga er over nadenken, ik weet het nog steeds niet zeker
Mojito.quote:Op zondag 25 november 2012 18:54 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Mojito![]()
Caipirinha![]()
Baco![]()
Malibu Ananassap![]()
Vodka Jus
Ohja die was ik vergeten, die is ookquote:Op zondag 25 november 2012 18:54 schreef N0rah het volgende:
[..]
Mojito.Strawberry Margaritha
![]()
Alle cocktails.![]()
![]()
![]()
Als je niet bekend bent met nagelstudio's, ken ik wel een nagelstudio die acrylnagels zet voor een zeer schappelijke prijs (25 euro). En ze zijn echt goed.quote:
Ik vind Grolsch samen met Dommelsch en Hertog Jan het lekkerste normale pils wat er is.quote:Op zondag 25 november 2012 18:59 schreef Keyos het volgende:
Enige reden waarom Grolsch goed verkoopt is volgens mij omdat het een streekbier is, buiten dat kan ik geen reden vinden waarom het goed verkoopt.
Doe mij maar een belgisch of bourgondisch pilsje/biertje, baco'tje of whiskey.
Klinkt goed.quote:Op zondag 25 november 2012 18:59 schreef N0rah het volgende:
[..]
Baco.![]()
Of we gaan gewoon aan de MDMA.
Strak plan. Weten we in elk geval dat de sfeer goed is.quote:Op zondag 25 november 2012 18:59 schreef N0rah het volgende:
[..]
Baco.![]()
Of we gaan gewoon aan de MDMA.
quote:
Deal.quote:Op zondag 25 november 2012 19:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Strak plan. Weten we in elk geval dat de sfeer goed is.
Grolsch is heerlijk bier hoor. Ook buiten Twente/overijssel wordt het veel verkocht. Ik kwam het zelfs tegen in een tankstation winkeltje ergens uren rijden van de beschaving in Canada en in de supermarkt in Chiliquote:Op zondag 25 november 2012 18:59 schreef Keyos het volgende:
Enige reden waarom Grolsch goed verkoopt is volgens mij omdat het een streekbier is, buiten dat kan ik geen reden vinden waarom het goed verkoopt.
Doe mij maar een belgisch of bourgondisch pilsje/biertje, baco'tje of whiskey.
Moslim enzulks ook of?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |