Eens, wel inclusief pics.quote:Op zondag 25 november 2012 18:35 schreef N0rah het volgende:
Dit topic heeft duidelijk dringende behoefte aan meer vrouwelijke leden.
Duckfacequote:
True that, al zijn er aardig wat gewoon zo lelijk dat je er nog niet dood onder wilt liggen..quote:Op zondag 25 november 2012 18:37 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Als je de verdeling op de studie ziet, zou dat goed moeten zitten.
Roze is ook leuk. Heb je lange nagels?quote:Op zondag 25 november 2012 18:39 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik de mijne roze ga lakken, ik heb die kleur uit mijn UI bij de H&M gekocht
Wtf heeft hun uiterlijk er nou weer mee te maken?quote:Op zondag 25 november 2012 18:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Eens, wel inclusief pics.
[..]
Duckface
[..]
True that, al zijn er aardig wat gewoon zo lelijk dat je er nog niet dood onder wilt liggen..
Nee er was er eentje afgebroken, toen moest ik de rest ook knippen anders ziet dat er niet uit.quote:Op zondag 25 november 2012 18:40 schreef N0rah het volgende:
[..]
Roze is ook leuk. Heb je lange nagels?
Inderdaad.quote:Op zondag 25 november 2012 18:35 schreef N0rah het volgende:
Dit topic heeft duidelijk dringende behoefte aan meer vrouwelijke leden.
Ja, dat probleem heb ik dus ook. Vandaar dat ik nu acrylnagels heb. Ik hou van verzorgde (lange) nagels en met mijn brosse, natuurlijke nagels kan ik dat niet bereiken.quote:Op zondag 25 november 2012 18:41 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Nee er was er eentje afgebroken, toen moest ik de rest ook knippen anders ziet dat er niet uit.
Heb jij lange nagels?
Ik weet het nog niet, waarschijnlijk wel maar ik weet het nog niet zekerquote:Op zondag 25 november 2012 18:43 schreef N0rah het volgende:
[..]
Kom jij ook naar de meet? Ik ga namelijk niet als enige vrouw tussen de kerels zitten.
Precies. Gewoon doorouwehoeren over vrouwendingen.quote:Op zondag 25 november 2012 18:43 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Dat vonden wij dus ook van dat voetbalgeneuze;l
Waarom twijfel je?quote:Op zondag 25 november 2012 18:44 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, waarschijnlijk wel maar ik weet het nog niet zeker
Hehe.quote:Op zondag 25 november 2012 18:41 schreef KOG het volgende:
Zo begon de emancipatie ook destijds. Een aantal rebellerende dames...
Nah op een forum zie je dat niet zo erg maar vrouwen moeten natuurlijk wel knap zijn he?quote:Op zondag 25 november 2012 18:41 schreef N0rah het volgende:
[..]
Wtf heeft hun uiterlijk er nou weer mee te maken?
Blijven die lang zitten? Ga ik misschien ook eens proberen want er breekt altijd wel eentje af en dan moet je weer opnieuw beginnen.quote:Op zondag 25 november 2012 18:42 schreef N0rah het volgende:
[..]
Ja, dat probleem heb ik dus ook. Vandaar dat ik nu acrylnagels heb. Ik hou van verzorgde (lange) nagels en met mijn brosse, natuurlijke nagels kan ik dat niet bereiken.
Geen idee, eigenlijk moet ik gewoon gaanquote:
Als je nou zelf knap was, had ik je eis nog ergens begrepen.quote:Op zondag 25 november 2012 18:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nah op een forum zie je dat niet zo erg maar vrouwen moeten natuurlijk wel knap zijn he?
Ja, 3/4 weken! En dan kan je ze opnieuw laten vullen als je wilt (dat is goedkoper dan een nieuwe set).quote:Op zondag 25 november 2012 18:46 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Blijven die lang zitten? Ga ik misschien ook eens proberen want er breekt altijd wel eentje af en dan moet je weer opnieuw beginnen.
[..]
Geen idee, eigenlijk moet ik gewoon gaan
Hups PEC!quote:Op zondag 25 november 2012 18:25 schreef Boterbartje het volgende:
Potverdikkie kuttwente waar ben je mee bezig.. het is dat ze nog 2-2 maken maar o o o wat een prutsers
Ik vroeg laatst nog om een concrete datum en toen zei Yreal dat jij dat zou regelen enzo.quote:Op zondag 25 november 2012 18:50 schreef eriksd het volgende:
Hij is op een donderdag hé. Maar wanneer?
AZ is dan ook gewoon een hele matige clubquote:Op zondag 25 november 2012 18:50 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hups PEC!
Net terug uit Alkmaar van AZ- Feyenoord, ben trots op het team, geweldig gespeeld vandaag, AZ heeft geen kans gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |