Ik heb ook altijd visite kaartjes bij me, hele slappe. Krijg altijd gratis shotjes van de barmeisjesquote:Op zondag 25 november 2012 17:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Lang verhaal. Ze zwaaide nog bij het wegrijden, wat is deze.
Klacht twee: shitwind waar geen gel tegen helpt
Hahahaha.quote:Op zondag 25 november 2012 17:23 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik vroeg waar ze in godsnaam aan dacht toen ze voor de spiegel stond en die broek aantrok.
Ik zie perfect voor me hoe dat kan werken.quote:Op zondag 25 november 2012 17:23 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik vroeg waar ze in godsnaam aan dacht toen ze voor de spiegel stond en die broek aantrok.
De reactie was positiever dan aanvankelijk verwacht.quote:Op zondag 25 november 2012 17:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zie perfect voor me hoe dat kan werken.
quote:Op zondag 25 november 2012 14:50 schreef Boterbartje het volgende:
Tchock sorry dat je team verloren heeft vandaag
quote:Op zondag 25 november 2012 16:24 schreef Boterbartje het volgende:
Geweldig! Vandaag FC Twente weer op gelijke hoogte met PSV, you got to love Vitesse!
quote:Op maandag 19 november 2012 18:13 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
AHAHAHAH JE FAALDE NET ZO HARD ALS PEC AANKOMENDE WEDSTRIJD
Kneus.quote:Op maandag 19 november 2012 17:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
en daarom krijgt pec volgende week dik aan de broek, kutpec
Heerlijke jinx dit. Ik nodig je uit om dat dit seizoen nog vaker te doenquote:Op zondag 25 november 2012 16:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nope, beetje realistisch.. Zwolle thuis?
Tss ik zal nooit vallen.. het gaat hier niet om mij maar om Twente he?quote:Op zondag 25 november 2012 18:33 schreef KOG het volgende:
Lekker dat butter bart op zijn bek gaat zo. Hoogmoed komt voor de val
Zit wat in.quote:Op zondag 25 november 2012 18:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Tss ik zal nooit vallen.. het gaat hier niet om mij maar om Twente he?
Is dat nou een duckface op je UI?quote:Op zondag 25 november 2012 18:35 schreef N0rah het volgende:
Dit topic heeft duidelijk dringende behoefte aan meer vrouwelijke leden.
Ik zou bijna zeggen dat we overdreven over nagellak moeten gaan praten. Maar ik praat nooit over nagellak.quote:
Goed idee, praten over vrouwenstuff.. trekt meer vrouwelijk volk aan.quote:Op zondag 25 november 2012 18:38 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen dat we overdreven over nagellak moeten gaan praten. Maar ik praat nooit over nagellak.
Rood is een erotische kleurquote:Op zondag 25 november 2012 18:38 schreef N0rah het volgende:
[..]
Goed idee, praten over vrouwenstuff.. trekt meer vrouwelijk volk aan.
Oh, ik heb net m'n nagels rood gelakt.
Ik twijfel of ik de mijne roze ga lakken, ik heb die kleur uit mijn UI bij de H&M gekochtquote:Op zondag 25 november 2012 18:38 schreef N0rah het volgende:
[..]
Goed idee, praten over vrouwenstuff.. trekt meer vrouwelijk volk aan.
Oh, ik heb net m'n nagels rood gelakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |