kloptquote:Op zondag 25 november 2012 15:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Mag ik een huiswerkvraag stellen? Op dit moment wordt toch nergens in een formele wet expliciet het recht op bijstand van een advocaat tijdens een politieverhoor toegekend, hetzij aan een minderjarige, hetzij aan een meerderjarige? Al het huidige beleid daaromtrent vloeit toch hoofdzakelijk voort uit rechtspraak van het EHRM (Salduz-Turkije en anderen) en daarvan afgeleide rechtspraak van de HR?
Oordopjes van de HEMA. Fluorescerend geel. 2.95 of zo.quote:Op zondag 25 november 2012 15:34 schreef Boterbartje het volgende:
Ik ben bezig met inleiding in de rechtswetenschappen, ben nu lekker op weg om afgelopen 2 maand in te halen aan achterstand
Maar altijd als ik rustig in de keuken ga zitten aan de grote keukentafel presteert moeders het om juist op dat moment in de keuken allemaal onzin dingen te gaan doen.. zo moe van he. LAWAAI, GO AWAY
Ja het is gewoon een principe kwestie; zondag is de dag dat ik sowieso voor studie bezig moet anders kan ik het niet combineren met m'n werk.. godganse dag is ze niet in de keuken totdat ik er ga zitten en ineens moet ze van alles doen in de keuken. Zoals pannen netjes in de pannenkast ordenen zodat je BOEMBOEMBOEM hoort. Godverdommequote:Op zondag 25 november 2012 15:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Oordopjes van de HEMA. Fluorescerend geel. 2.95 of zo.
Het is je moeder he. Misschien vind ze het wel gezellig om even samen in de keuken te zijn. Dat jij daar niet blij van wordt snapt ze dan misschien niet.quote:Op zondag 25 november 2012 15:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja het is gewoon een principe kwestie; zondag is de dag dat ik sowieso voor studie bezig moet anders kan ik het niet combineren met m'n werk.. godganse dag is ze niet in de keuken totdat ik er ga zitten en ineens moet ze van alles doen in de keuken. Zoals pannen netjes in de pannenkast ordenen zodat je BOEMBOEMBOEM hoort. Godverdomme
Nu zit ik boven op m'n vaders kantoor, lekker klassieke muziek erop en het geluid van de storm. Rustig studerende
Je hebt gelijk, maar mijn vraag of er iets in een formele wet was vastgelegd ging over tijdens het politieverhoor.quote:Op zondag 25 november 2012 15:56 schreef Zuidplas het volgende:
[..]
Naar mijn weten gaat het om bijstand vóór het politieverhoor, en niet tijdens..
Gewoon erop laten slaanquote:Op zondag 25 november 2012 15:59 schreef Yreal het volgende:
Zit verdiepingscollege van aansprakelijkheidsrecht te kijken en zijn presentatie werkt niet. Ik lach mij helemaal scheel hahaha![]()
IK GA ZO OP MIJN IPAD SLAAN HOOR ! Dan moet u iemand bellen met een dwangbuis !!
![]()
![]()
Neh dat is het nietquote:Op zondag 25 november 2012 15:50 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Het is je moeder he. Misschien vind ze het wel gezellig om even samen in de keuken te zijn. Dat jij daar niet blij van wordt snapt ze dan misschien niet.
moet je ook je hersens nog echt gebruikenquote:Op zondag 25 november 2012 16:02 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Neh dat is het niet
Achja, het leven is geen krentenbol. Begin nu langzaamaan wel zwaar te worden dat studeren en werk combineren. Veel zwaarder dan gewoon 80 uur fulltime op de zaak.. had ik niet verwacht
Muah ik weet niet precies of dat het is..quote:Op zondag 25 november 2012 16:03 schreef Yreal het volgende:
[..]
moet je ook je hersens nog echt gebruiken
als je fysiek afgetakeld bent doen je hersens het ook niet hequote:Op zondag 25 november 2012 16:10 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Muah ik weet niet precies of dat het is..
Het is allebei zo verschillend en het is wel 2 uur heen en weer reizen tussen uni en oosten des lands.. werk is fysiek heel zwaar, studie moet je mentaal aan de bak maar ik merk dat dat erg minder wordt naarmate ik fysiek naar de klote ben![]()
Hoofdpijn, vermoeidheid, zere rug etc.
Nog 1 maandje maar, dan is het af. Geen tijd om te zeuren maar gewoon gas zit rechts!
p.s. op het werk is het veel hoofdrekenen, dat is wel heerlijk voor m'n hersenen. Vorig jaar toen ik daar voor het eerst kwam kon ik zowat een simpele 15x iets niet eens zo rap opratelen nu kan ik allerlei grote getallen weer delen door 6, 12, 18, 24, 30 en 72. Wat je allemaal wel niet kwijtraakt als je het niet af en toe gebruikt..
Heb je al cijfers gehaald voor rechten?quote:Op zondag 25 november 2012 16:10 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Muah ik weet niet precies of dat het is..
Het is allebei zo verschillend en het is wel 2 uur heen en weer reizen tussen uni en oosten des lands.. werk is fysiek heel zwaar, studie moet je mentaal aan de bak maar ik merk dat dat erg minder wordt naarmate ik fysiek naar de klote ben![]()
Hoofdpijn, vermoeidheid, zere rug etc.
Nog 1 maandje maar, dan is het af. Geen tijd om te zeuren maar gewoon gas zit rechts!
p.s. op het werk is het veel hoofdrekenen, dat is wel heerlijk voor m'n hersenen. Vorig jaar toen ik daar voor het eerst kwam kon ik zowat een simpele 15x iets niet eens zo rap opratelen nu kan ik allerlei grote getallen weer delen door 6, 12, 18, 24, 30 en 72. Wat je allemaal wel niet kwijtraakt als je het niet af en toe gebruikt..
Nee dat merk ik nu dus.. heb nu al twee week hoofdpijn, erg vermoeid en mijn concentratie, die al triest was, compleet weg.quote:Op zondag 25 november 2012 16:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
als je fysiek afgetakeld bent doen je hersens het ook niet he
Ja 1tje maar niet gehaald.. maar dat was een deeltentamen en daar heb ik ook geen tijd aan besteed aangezien ik erg druk was.. mag je straks bij deel B er gewoon gratis bij doenquote:Op zondag 25 november 2012 16:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Heb je al cijfers gehaald voor rechten?
Goed gevoel over?quote:Op zondag 25 november 2012 16:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja 1tje maar niet gehaald.. maar dat was een deeltentamen en daar heb ik ook geen tijd aan besteed aangezien ik erg druk was.. mag je straks bij deel B er gewoon gratis bij doen
Verder nog niets nee.. krijg morgen als het goed is inleiding in de bedrijfskunde 1 terug
Muah in de open vragen moest je veel rijtjes opdreunen.. en daar ben ik niet zo van. Voor de rest denk ik wel een voldoende.. het is ten slotte meer een tentamen op hoe goed je iets kunt verwoorden met een mooi lul verhaal dan daadwerkelijke kennis. Maar ik heb meestal geen idee wat ik heb.. soms slecht gevoel en hoog cijfer, soms goed gevoel en harde faalquote:
Volgens mij moet twente nog spelen hoor.quote:Op zondag 25 november 2012 16:24 schreef Boterbartje het volgende:
Geweldig! Vandaag FC Twente weer op gelijke hoogte met PSV, you got to love Vitesse!
Ja maar ze winnen welquote:Op zondag 25 november 2012 16:31 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Volgens mij moet twente nog spelen hoor.
Nope, beetje realistisch.. Zwolle thuis?quote:
We'll see, we'll see.quote:Op zondag 25 november 2012 16:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nope, beetje realistisch.. Zwolle thuis?
Ze hadden gister te weinig besteld, kreeg niets meequote:Op zondag 25 november 2012 16:41 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Zo de kliekjes Chinees staan op het vuur. Biertje erbij
Boterbartje doet dit al een week, gewoon negerenquote:Op zondag 25 november 2012 16:31 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Volgens mij moet twente nog spelen hoor.
Tss mij negeren..quote:Op zondag 25 november 2012 16:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Boterbartje doet dit al een week, gewoon negeren
Nouja, ik zeg weinig negatiefs en doe heel normaal tegen je, en jij loopt alleen maar te zeiken en te roepen dat Zwolle al verloren heeftquote:Op zondag 25 november 2012 16:53 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Tss mij negeren..
volgens mij botert het niet zo goed tussen ons
Ik hoop ook echt dat ze handhaven dit seizoenquote:Op zondag 25 november 2012 16:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
PEC is wel echt een leuke ploeg. Spelen leuk voetbal.
Inderdaad. Alleen vind ik dat ze iets meer punten hadden mogen hebben.quote:Op zondag 25 november 2012 16:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
PEC is wel echt een leuke ploeg. Spelen leuk voetbal.
Roda-uit en Groningen-thuis hadden ze gewoon moeten en kunnen winnenquote:Op zondag 25 november 2012 16:59 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Inderdaad. Alleen vind ik dat ze iets meer punten hadden mogen hebben.
Of die thuiswedstrijd tegen Vitesse met die gemiste strafschop.quote:Op zondag 25 november 2012 17:01 schreef Tchock het volgende:
Roda-uit en Groningen-thuis hadden ze gewoon moeten en kunnen winnen
Ohja fuuuquote:Op zondag 25 november 2012 17:04 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Of die thuiswedstrijd tegen Vitesse met die gemiste strafschop.
Ah, je bedoelt je hebt het niet gevraagd?quote:Op zondag 25 november 2012 17:12 schreef eriksd het volgende:
Door omstandigheden kans gemist nummer te regelen in bus
Lang verhaal. Ze zwaaide nog bij het wegrijden, wat is deze.quote:Op zondag 25 november 2012 17:14 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ah, je bedoelt je hebt het niet gevraagd?
Daarom visitekaartjes.quote:Op zondag 25 november 2012 17:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Lang verhaal. Ze zwaaide nog bij het wegrijden, wat is deze.
Klacht twee: shitwind waar geen gel tegen helpt
Je wilt niet weten hoe ik dit weekend een nummer heb geregeldquote:Op zondag 25 november 2012 17:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Lang verhaal. Ze zwaaide nog bij het wegrijden, wat is deze.
Klacht twee: shitwind waar geen gel tegen helpt
Vertel het ons allenquote:Op zondag 25 november 2012 17:19 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe ik dit weekend een nummer heb geregeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |