We'll see, we'll see.quote:Op zondag 25 november 2012 16:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nope, beetje realistisch.. Zwolle thuis?
Ze hadden gister te weinig besteld, kreeg niets meequote:Op zondag 25 november 2012 16:41 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Zo de kliekjes Chinees staan op het vuur. Biertje erbij
Boterbartje doet dit al een week, gewoon negerenquote:Op zondag 25 november 2012 16:31 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Volgens mij moet twente nog spelen hoor.
Tss mij negeren..quote:Op zondag 25 november 2012 16:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Boterbartje doet dit al een week, gewoon negeren
Nouja, ik zeg weinig negatiefs en doe heel normaal tegen je, en jij loopt alleen maar te zeiken en te roepen dat Zwolle al verloren heeftquote:Op zondag 25 november 2012 16:53 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Tss mij negeren..
volgens mij botert het niet zo goed tussen ons
Ik hoop ook echt dat ze handhaven dit seizoenquote:Op zondag 25 november 2012 16:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
PEC is wel echt een leuke ploeg. Spelen leuk voetbal.
Inderdaad. Alleen vind ik dat ze iets meer punten hadden mogen hebben.quote:Op zondag 25 november 2012 16:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
PEC is wel echt een leuke ploeg. Spelen leuk voetbal.
Roda-uit en Groningen-thuis hadden ze gewoon moeten en kunnen winnenquote:Op zondag 25 november 2012 16:59 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Inderdaad. Alleen vind ik dat ze iets meer punten hadden mogen hebben.
Of die thuiswedstrijd tegen Vitesse met die gemiste strafschop.quote:Op zondag 25 november 2012 17:01 schreef Tchock het volgende:
Roda-uit en Groningen-thuis hadden ze gewoon moeten en kunnen winnen
Ohja fuuuquote:Op zondag 25 november 2012 17:04 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Of die thuiswedstrijd tegen Vitesse met die gemiste strafschop.
Ah, je bedoelt je hebt het niet gevraagd?quote:Op zondag 25 november 2012 17:12 schreef eriksd het volgende:
Door omstandigheden kans gemist nummer te regelen in bus
Lang verhaal. Ze zwaaide nog bij het wegrijden, wat is deze.quote:Op zondag 25 november 2012 17:14 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ah, je bedoelt je hebt het niet gevraagd?
Daarom visitekaartjes.quote:Op zondag 25 november 2012 17:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Lang verhaal. Ze zwaaide nog bij het wegrijden, wat is deze.
Klacht twee: shitwind waar geen gel tegen helpt
Je wilt niet weten hoe ik dit weekend een nummer heb geregeldquote:Op zondag 25 november 2012 17:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Lang verhaal. Ze zwaaide nog bij het wegrijden, wat is deze.
Klacht twee: shitwind waar geen gel tegen helpt
Vertel het ons allenquote:Op zondag 25 november 2012 17:19 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe ik dit weekend een nummer heb geregeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |