Gaat hard he?quote:
Goede keus. Die master gaat ooit nog eens heel groot worden.quote:Op zondag 25 november 2012 12:16 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ja ik heb me al ingeschreven voor de instroom van februari staats- bestuursrecht.
Dat is een opvatting die het al sinds de Griekse Poleis het verdomd goed doet bij een deel van de burgerbevolking.quote:Op zondag 25 november 2012 12:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat maakt het al iets duidelijker, maar door eerst te stellen dat "de overheid steelt van de burger" is wel erg kort door de bocht
Aahquote:Op zondag 25 november 2012 10:05 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het is ook 19 inderdaad, er is ergens in het proces een 1'tje weggevallen.
Straks naar Alkmaar voor AZ - Feyenoord (uitvak uiteraard), gaat hopelijk een leuke dag worden.
Hoe was het tentamen? Ik hoorde van een aantal mensen dat het wel pittig was.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dit lijkt me al een goede verklaring van het lagere cijfer. Daarnaast is het helemaal niet zo gek dat je ff moet wennen aan zelfstandig op kamers gaan, aan een andere omgeving en aan een andere manier van studeren. Goed studeren moet je ook leren door verschillende manieren uit te proberen.
Gewoon naar de nabespreking gaan en kijken wat je vaud gedaan hebt en waarom. En dan proberen een volgende keer het anders aan te pakken. En elk vak heeft zijn eigen manier van studeren. Vaak is de stof die ze opgeven zoveel dat je dat eenvoudigweg niet allemaal kunt leren, terwijl het ook nog niet eens nuttig is en op het tentamen aan de orde komt. Ik heb zojuist Europees recht gedaan en, terwijl ik het hele boek had geleerd, kreeg je vrijwel alleen toepassingsvragen. Dus het is zaak om dit van tevoren zo goed mogelijk in te schatten.
Als je die grote druk bij de volgende tentamenperiode nog hebt, zou ik eens overwegen om iemand van de universiteit erbij te halen. Ik weet niet op welke uni je zit, maar de studieadviseur kan je vast goed doorverwijzen. Ik zou er niet te lang mee blijven lopen...
Maar hoe dan ook, eerst ff rustig blijven en rustig nagaan hoe die onvoldoende mogelijk was. Vraag het ook eens aan docent (en nee, het ligt niet aan de werkgroepdocent, zo groot is zijn/haar invloed nooit).
Anyway, suc6
Goed gevoel over?quote:Op zondag 25 november 2012 15:19 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Als het goed is komt morgen Europees recht binnen, ben benieuwd.
Green label is een bazen whiskyquote:Op zondag 25 november 2012 12:56 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Die groene waas ziet er inderdaad erg goed uit.
Green label wordt gezien als een blend die zich met single malts kan meten, ook door slijters en kenners.quote:Op zondag 25 november 2012 15:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Drink je niet liever single malts dan die geblende rommel?
Europees recht wordt pas 'leuk' of interessant als je er heel veel mee bezig hebt gehouden, is mijn ervaring. Daarvoor is het oerwoud van richtlijnen, verordeningen, verdragen en verschillende rechtsprekende instanties nog te onoverzichtelijk om er mee uit te voeten kunnen. Pas als je daar helemaal aan gewend bent wordt het interessant.quote:Op zondag 25 november 2012 15:22 schreef KOG het volgende:
Internationaal Recht lijkt me wel interessant, maar Europees Recht zuigt. Dit is wat ik ongeveer heb ongeveer heb onthouden van het vak Inleiding Internationaal- en Europees Recht.
Haha, ik pest je maarquote:Op zondag 25 november 2012 15:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
Green label wordt gezien als een blend die zich met single malts kan meten, ook door slijters en kenners.
En los daarvan, vind ik hem gewoon vreselijk lekker, en vriendin ook. Beetje ons drankje.
Ik krijg het volgend jaar, dus ben benieuwd.quote:Op zondag 25 november 2012 15:26 schreef Ryon het volgende:
[..]
Europees recht wordt pas 'leuk' of interessant als je er heel veel mee bezig hebt gehouden, is mijn ervaring. Daarvoor is het oerwoud van richtlijnen, verordeningen, verdragen en verschillende rechtsprekende instanties nog te onoverzichtelijk om er mee uit te voeten kunnen. Pas als je daar helemaal aan gewend bent wordt het interessant.
Als ik Europees Recht niet heb gehaald, dan eet ik het tapijt op.quote:Op zondag 25 november 2012 15:19 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Als het goed is komt morgen Europees recht binnen, ben benieuwd.
Alleen de jurisprudentie vind ik leuk, de rest is vreselijk theoretisch geleuter waar ik niks mee kan.quote:Op zondag 25 november 2012 15:30 schreef Tchock het volgende:
Ik heb dit blok Internationaal Recht, ik vind het reuze interessant maar wel erg lastig. Zit er nu weer aan trouwens
Goede samenvatting inderdaad.quote:Op zondag 25 november 2012 15:26 schreef Ryon het volgende:
[..]
Europees recht wordt pas 'leuk' of interessant als je er heel veel mee bezig hebt gehouden, is mijn ervaring. Daarvoor is het oerwoud van richtlijnen, verordeningen, verdragen en verschillende rechtsprekende instanties nog te onoverzichtelijk om er mee uit te voeten kunnen. Pas als je daar helemaal aan gewend bent wordt het interessant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |