Draag ze zelf?quote:Op zondag 25 november 2012 22:09 schreef Yreal het volgende:
Wil er iemand hier trouwens nog johnnie walker manchetknopen?
ik heb 3 sets gekregen bij die 5 flessen green labelquote:Op zondag 25 november 2012 22:10 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Draag ze zelf?zal vast wel geinige ding zijn.
Wellicht is dat ook het puntquote:Op zondag 25 november 2012 22:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel leukHet is een soort klein Amsterdam of Utrecht.
Nice!quote:Op zondag 25 november 2012 22:10 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik heb 3 sets gekregen bij die 5 flessen green label
Gewoon in de plaats van je andere sets?quote:Op zondag 25 november 2012 22:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk niet weten wanneer ik ze moet dragen.
ik draag geen manchetknopenquote:Op zondag 25 november 2012 22:12 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Gewoon in de plaats van je andere sets?
Ik heb maar één set en die zijn van goud en antiek en draag ik alleen bij speciale gelegenheden. Al mijn normale overhemden hebben geen manchetknopen nodig of draag ik met opgestroopte mouwenquote:Op zondag 25 november 2012 22:12 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Gewoon in de plaats van je andere sets?
pics?quote:Op zondag 25 november 2012 22:13 schreef eriksd het volgende:
Ik draag altijd manchetknopen. Zilveren. Of ipod-manchetknopen (serieus)
quote:
quote:Op zondag 25 november 2012 22:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb maar één set en die zijn van goud en antiek en draag ik alleen bij speciale gelegenheden. Al mijn normale overhemden hebben geen manchetknopen nodig of draag ik met opgestroopte mouwen
Kopen dan!quote:Op zondag 25 november 2012 22:16 schreef Yreal het volgende:
[..]
heb geen overhemden voor die dingen, heb ze uberhaupt ook niet
Jongens kom opquote:Op zondag 25 november 2012 22:16 schreef Paxcon het volgende:
Overhemden altijd mouwtjes opgestroopt en in formele situaties kom ik nooit.
Waarom? Ik vind het helemaal niet nodig in de kleding die ik nu draag. Ik heb sowieso altijd een spijkerbroek aan en soms zelfs all-stars, daar ga ik toch geen manchetknopen op dragenquote:Op zondag 25 november 2012 22:16 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Koop er een paar dan. Overhemden waarbij het kan.
Nooit.quote:Op zondag 25 november 2012 22:18 schreef Speedy_T het volgende:
En dan zeker manchetknopen dragen boven jeans.
quote:Op zondag 25 november 2012 22:18 schreef Speedy_T het volgende:
En dan zeker manchetknopen dragen boven jeans.
Gelukkig zie je dat laatste zelf in. Maar verder gewoon omdat het kan. Omdat het mooi is.quote:Op zondag 25 november 2012 22:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind het helemaal niet nodig in de kleding die ik nu draag. Ik heb sowieso altijd een spijkerbroek aan en soms zelfs all-stars, daar ga ik toch geen manchetknopen op dragen
quote:Op zondag 25 november 2012 22:13 schreef eriksd het volgende:
Ik draag altijd manchetknopen. Zilveren. Of ipod-manchetknopen (serieus)
Het is toch echt mijn pols. Staat ook op mijn facebook.quote:
Oook al niet.quote:Op zondag 25 november 2012 22:22 schreef Boterbartje het volgende:
Ik heb er zelf ook weinig mee.. heb wel een paar mooie overhemden en draag bijna geen spijkerbroeken maar gewone broeken. Rood, blauw, beige etc.
Tenzij in magazijn, dan gewoon een heerlijke spijkerbroek die 's avonds onder de vlekken zit van a) klimmen in vieze stellingen b) op de grond hebben gelegen met stoeien met m'n maat c) moeten duiken/glijden omdat ik het doel was van mesjes/pepermuntjes
En man wat komen pepermuntjes hard aan
....quote:Op zondag 25 november 2012 22:22 schreef Boterbartje het volgende:
Ik heb er zelf ook weinig mee.. heb wel een paar mooie overhemden en draag bijna geen spijkerbroeken maar gewone broeken. Rood, blauw, beige etc.
Tenzij in magazijn, dan gewoon een heerlijke spijkerbroek die 's avonds onder de vlekken zit van a) klimmen in vieze stellingen b) op de grond hebben gelegen met stoeien met m'n maat c) moeten duiken/glijden omdat ik het doel was van mesjes/pepermuntjes
En man wat komen pepermuntjes hard aan
not sure if....quote:Op zondag 25 november 2012 22:24 schreef Keyos het volgende:
Morgen maar in pak naar de werkgroep, ga de overjas ophalen bij de Suitsupply, moet natuurlijk wel even checken hoe de mouwen vallen bij een pak , ze kunnen namelijk nog altijd de mouwen een stukje verlengen.
Binnenkort maar weer eens naar de kapper, zit eraan te denken het te knippen naar het model van die voorzitter van de JOVD. Lijkt een beetje op wat ik nu heb maar dan een stuk netter.
Nog wel ff goedzetten, jaja.quote:
Kapper moet ik ook weer inderdaad!quote:Op zondag 25 november 2012 22:24 schreef Keyos het volgende:
Morgen maar in pak naar de werkgroep, ga de overjas ophalen bij de Suitsupply, moet natuurlijk wel even checken hoe de mouwen vallen bij een pak , ze kunnen namelijk nog altijd de mouwen een stukje verlengen.
Binnenkort maar weer eens naar de kapper, zit eraan te denken het te knippen naar het model van die voorzitter van de JOVD. Lijkt een beetje op wat ik nu heb maar dan een stuk netter.
a) magazijn is stoffig dus daarom stoffige stellingenquote:
ditquote:Op zondag 25 november 2012 22:25 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Kapper moet ik ook weer inderdaad!
Kleding en kapper, één van de belangrijkste dingen in het levenquote:
Kijk deze man weet.quote:Op zondag 25 november 2012 22:31 schreef Keyos het volgende:
[..]
Kleding en kapper, één van de belangrijkste dingen in het leven(ik haat de kapper maar als er niets meer van je haar te maken is omdat het te lang is geworden zijn ze vrij nuttig).
Alles kort.quote:Op zondag 25 november 2012 22:31 schreef eriksd het volgende:
Ik twijfel ook over kapper. Soberzo nek opscheren maar zal ik gewoon lang laten voor scheiding, of alles kort.
Heel mooi.quote:Op zondag 25 november 2012 22:34 schreef Tchock het volgende:
Okay, ik ook even patsen dan. Mijn gouden manchetknopenZijn van mijn overgrootvader geweest, mijn opa en oma hebben ze voor mijn achttiende verjaardag helemaal laten restaureren enzo.
[ afbeelding ]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |