Je moest eens weten.quote:
quote:Op zondag 25 november 2012 22:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb altijd maagdelijke bundels. Purist hé.
Ik zou zweren dat je dit vaker gezegd hebt, maar ik kan er niet meer vinden. Lucky you.quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:49 schreef eriksd het volgende:
Echte vedetten hebben een maagdelijke wettenbundel.
Hij heeft dan ook gewoon gelijk.quote:Op zondag 25 november 2012 22:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Ik zou zweren dat je dit vaker gezegd hebt, maar ik kan er niet meer vinden. Lucky you.
Alles wat ten oosten ligt van Amersfoort , hoger ligt dan Amsterdam en zuidelijker ligt dan het Haringvliet = outskirts.quote:
Welnee. Praatjes voor 10, zoals het een Amsterdammer betaamt.quote:Op zondag 25 november 2012 22:05 schreef Tchock het volgende:
Zouden we op de meet ook alleen maar over dezelfde vijf onderwerpen kunnen praten?
Ligt eraan wat die vijf onderwerpen zijn?quote:Op zondag 25 november 2012 22:05 schreef Tchock het volgende:
Zouden we op de meet ook alleen maar over dezelfde vijf onderwerpen kunnen praten?
Jij kwam toch uit Haarlem eigenlijk?quote:Op zondag 25 november 2012 22:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Welnee. Praatjes voor 10, zoals het een Amsterdammer betaamt.
Correct.quote:Op zondag 25 november 2012 22:07 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Jij kwam toch uit Haarlem eigenlijk?
- Kluwer/Vermandequote:Op zondag 25 november 2012 22:06 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ligt eraan wat die vijf onderwerpen zijn?
Maar het schept wel duidelijkheid.
En SP is domquote:Op zondag 25 november 2012 22:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
- Kluwer/Vermande
- Tabjes/maagdelijk
- Apple/Microsoft
- Koffie
- Drank
Misschien studie nog als optioneel onderwerp
Hmm ik heb familie in Haarlem. Vind het wel een aparte stad altijd...weet nooit of ik mezelf er nou wel of niet thuis moet voelen.quote:
Daar kan ik wel mee leven. Vooral die laatste twee.quote:Op zondag 25 november 2012 22:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
- Kluwer/Vermande
- Tabjes/maagdelijk
- Apple/Microsoft
- Koffie
- Drank
Misschien studie nog als optioneel onderwerp
Ik vind het altijd wel leukquote:Op zondag 25 november 2012 22:08 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hmm ik heb familie in Haarlem. Vind het wel een aparte stad altijd...weet nooit of ik mezelf er nou wel of niet thuis moet voelen.
Klinkt wel vet, haha.quote:Op zondag 25 november 2012 22:09 schreef Yreal het volgende:
Wil er iemand hier trouwens nog johnnie walker manchetknopen?
Hoor er veel positieve dingen over, ben er maar één keer geweest voor een concert, dan zie je niet echt heel erg veel van de stad.quote:Op zondag 25 november 2012 22:08 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hmm ik heb familie in Haarlem. Vind het wel een aparte stad altijd...weet nooit of ik mezelf er nou wel of niet thuis moet voelen.
Draag ze zelf?quote:Op zondag 25 november 2012 22:09 schreef Yreal het volgende:
Wil er iemand hier trouwens nog johnnie walker manchetknopen?
ik heb 3 sets gekregen bij die 5 flessen green labelquote:Op zondag 25 november 2012 22:10 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Draag ze zelf?zal vast wel geinige ding zijn.
Wellicht is dat ook het puntquote:Op zondag 25 november 2012 22:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel leukHet is een soort klein Amsterdam of Utrecht.
Nice!quote:Op zondag 25 november 2012 22:10 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik heb 3 sets gekregen bij die 5 flessen green label
Gewoon in de plaats van je andere sets?quote:Op zondag 25 november 2012 22:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk niet weten wanneer ik ze moet dragen.
ik draag geen manchetknopenquote:Op zondag 25 november 2012 22:12 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Gewoon in de plaats van je andere sets?
Ik heb maar één set en die zijn van goud en antiek en draag ik alleen bij speciale gelegenheden. Al mijn normale overhemden hebben geen manchetknopen nodig of draag ik met opgestroopte mouwenquote:Op zondag 25 november 2012 22:12 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Gewoon in de plaats van je andere sets?
pics?quote:Op zondag 25 november 2012 22:13 schreef eriksd het volgende:
Ik draag altijd manchetknopen. Zilveren. Of ipod-manchetknopen (serieus)
quote:
quote:Op zondag 25 november 2012 22:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb maar één set en die zijn van goud en antiek en draag ik alleen bij speciale gelegenheden. Al mijn normale overhemden hebben geen manchetknopen nodig of draag ik met opgestroopte mouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |