Is zelf net geen 21 meerquote:Op zondag 25 november 2012 21:43 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wat een brutaliteit weer. De jeugd van tegenwoordig heeft geen respect meer.
Wereld van verschil. En ik ben de meest ouderejaars van de posters nu op dit moment dus dan verdien ik wel wat respect vind ik.quote:
quote:Op zondag 25 november 2012 21:45 schreef Tchock het volgende:
De Vermande is wel veel mooier qua uiterlijk, maar de Kluwer werkt marginaal fijner vind ik. En niet te geloven dat ik wéér meepost over wettenbundels
Ik zit mobiel dus quoten uit een oud topic is lastig. Post nummer 14 uit het vorige topic is van mij.quote:
Als je nu dus weer over de trivialiteit van die discussie begint kan ik je niet meer serieus nemen hequote:Op zondag 25 november 2012 21:45 schreef Tchock het volgende:
De Vermande is wel veel mooier qua uiterlijk, maar de Kluwer werkt marginaal fijner vind ik. En niet te geloven dat ik wéér meepost over wettenbundels
Er is geen onzinniger onderwerp dan de wettenbundel-keuze, met als enige uitzondering of je er wel of niet tabjes en juncto's in hebt.quote:Op zondag 25 november 2012 21:47 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Als je nu dus weer over de trivialiteit van die discussie begint kan ik je niet meer serieus nemen he
Oh, sorryquote:Op zondag 25 november 2012 21:46 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wereld van verschil. En ik ben de meest ouderejaars van de posters nu op dit moment dus dan verdien ik wel wat respect vind ik.
quote:Op zondag 25 november 2012 21:49 schreef NotGuilty het volgende:
Wij mogen er niet eens juncto's in hebben. Ook geen aantekeningen.
Weet ik.quote:Op zondag 25 november 2012 21:49 schreef NotGuilty het volgende:
Wij mogen er niet eens juncto's in hebben. Ook geen aantekeningen.
Hoihoi, ik ga weerquote:
Succes !!quote:Op zondag 25 november 2012 21:51 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hoihoi, ik ga weermorgen tentamen bedrijfskunde
Doe je twee studies?quote:Op zondag 25 november 2012 21:51 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hoihoi, ik ga weermorgen tentamen voor bedrijfskunde
Dat is nog belangrijker eigenlijk. Wijsheid komt met de jaren, ook jij zult een keer tot deze inzichten komen.quote:Op zondag 25 november 2012 21:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er is geen onzinniger onderwerp dan de wettenbundel-keuze, met als enige uitzondering of je er wel of niet tabjes en juncto's in hebt.
quote:Op zondag 25 november 2012 21:53 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat is nog belangrijker eigenlijk. Wijsheid komt met de jaren, ook jij zult een keer tot deze inzichten komen.
Je bent net 21, geen 81quote:Op zondag 25 november 2012 21:53 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat is nog belangrijker eigenlijk. Wijsheid komt met de jaren, ook jij zult een keer tot deze inzichten komen.
gefrustreerde loonslavenquote:Op zondag 25 november 2012 21:53 schreef eriksd het volgende:
Gewoon klep dicht: ik werk, heb hogere cijfers en alleen nog scriptie en gebruik vermande. Jullie falen allemaal.
Oostblokker.quote:
wutlol?quote:
Gebruik je als fiscalist niet voornamelijk een aparte belastingwettenbundel?quote:Op zondag 25 november 2012 21:53 schreef eriksd het volgende:
Gewoon klep dicht: ik werk, heb hogere cijfers en alleen nog scriptie en gebruik vermande. Jullie falen allemaal.
Ik heb overigens ook geen tabjes meer in mijn nieuwe Kluwer, maar het ging me om de onzinnigheid van de discussiequote:Op zondag 25 november 2012 21:54 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik studeer wel langer dan jij. En dit ging om een studie gerelateerd onderwerp!
Groningenquote:Op zondag 25 november 2012 21:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wutlol?
edit: of heb je over de oorsprong van eindbaas Leonard Cohen?
Ook daar speelt deze strijdquote:Op zondag 25 november 2012 21:55 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Gebruik je als fiscalist niet voornamelijk een aparte belastingwettenbundel?
Die heb je , een hele fijne overigens, ook van SDUquote:Op zondag 25 november 2012 21:55 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Gebruik je als fiscalist niet voornamelijk een aparte belastingwettenbundel?
Pff vergezochtquote:Op zondag 25 november 2012 21:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Groningen
[..]
Ook daar speelt deze strijdBen de enige met Vermande binnen de sectie.
Buiten de ring, dus oostblok.quote:Op zondag 25 november 2012 21:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Pff vergezocht
Wat Groningen met het oosten te maken heeft is me overigens ook volstrekt onduidelijk.
Ik snap jouw prioriteiten niet hrquote:Op zondag 25 november 2012 21:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb overigens ook geen tabjes meer in mijn nieuwe Kluwer, maar het ging me om de onzinnigheid van de discussie
Op een deel van Twente na is er vrijwel geen grote stad oostelijker dan Groningen.quote:Op zondag 25 november 2012 21:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Pff vergezocht
Wat Groningen met het oosten te maken heeft is me overigens ook volstrekt onduidelijk.
Twentequote:Op zondag 25 november 2012 21:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op een deel van Twente na is er vrijwel geen grote stad oostelijker dan Groningen.
Dus niet zo één waar met koeienletters de naam van een willekeurig zuid-as kantoor op staat?quote:Op zondag 25 november 2012 21:57 schreef eriksd het volgende:
Ook daar speelt deze strijdBen de enige met Vermande binnen de sectie.
Ik heb altijd maagdelijke bundels. Purist hé.quote:Op zondag 25 november 2012 22:00 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Dus niet zo één waar met koeienletters de naam van een willekeurig zuid-as kantoor op staat?
Ben je met alles zo kieskeurig?quote:Op zondag 25 november 2012 22:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb altijd maagdelijke bundels. Purist hé.
Je moest eens weten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |