Draag ze zelf?quote:Op zondag 25 november 2012 22:09 schreef Yreal het volgende:
Wil er iemand hier trouwens nog johnnie walker manchetknopen?
ik heb 3 sets gekregen bij die 5 flessen green labelquote:Op zondag 25 november 2012 22:10 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Draag ze zelf?zal vast wel geinige ding zijn.
Wellicht is dat ook het puntquote:Op zondag 25 november 2012 22:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel leukHet is een soort klein Amsterdam of Utrecht.
Nice!quote:Op zondag 25 november 2012 22:10 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik heb 3 sets gekregen bij die 5 flessen green label
Gewoon in de plaats van je andere sets?quote:Op zondag 25 november 2012 22:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk niet weten wanneer ik ze moet dragen.
ik draag geen manchetknopenquote:Op zondag 25 november 2012 22:12 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Gewoon in de plaats van je andere sets?
Ik heb maar één set en die zijn van goud en antiek en draag ik alleen bij speciale gelegenheden. Al mijn normale overhemden hebben geen manchetknopen nodig of draag ik met opgestroopte mouwenquote:Op zondag 25 november 2012 22:12 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Gewoon in de plaats van je andere sets?
pics?quote:Op zondag 25 november 2012 22:13 schreef eriksd het volgende:
Ik draag altijd manchetknopen. Zilveren. Of ipod-manchetknopen (serieus)
quote:
quote:Op zondag 25 november 2012 22:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb maar één set en die zijn van goud en antiek en draag ik alleen bij speciale gelegenheden. Al mijn normale overhemden hebben geen manchetknopen nodig of draag ik met opgestroopte mouwen
Kopen dan!quote:Op zondag 25 november 2012 22:16 schreef Yreal het volgende:
[..]
heb geen overhemden voor die dingen, heb ze uberhaupt ook niet
Jongens kom opquote:Op zondag 25 november 2012 22:16 schreef Paxcon het volgende:
Overhemden altijd mouwtjes opgestroopt en in formele situaties kom ik nooit.
Waarom? Ik vind het helemaal niet nodig in de kleding die ik nu draag. Ik heb sowieso altijd een spijkerbroek aan en soms zelfs all-stars, daar ga ik toch geen manchetknopen op dragenquote:Op zondag 25 november 2012 22:16 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Koop er een paar dan. Overhemden waarbij het kan.
Nooit.quote:Op zondag 25 november 2012 22:18 schreef Speedy_T het volgende:
En dan zeker manchetknopen dragen boven jeans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |