Nice. Koesteren dat soort dingen.quote:Op zondag 25 november 2012 22:34 schreef Tchock het volgende:
Okay, ik ook even patsen dan. Mijn gouden manchetknopenZijn van mijn overgrootvader geweest, mijn opa en oma hebben ze voor mijn achttiende verjaardag helemaal laten restaureren enzo.
[ afbeelding ]
Paxquote:Op zondag 25 november 2012 22:35 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb helemaal niks met manchetknopen...
Nice.quote:Op zondag 25 november 2012 22:34 schreef Tchock het volgende:
Okay, ik ook even patsen dan. Mijn gouden manchetknopenZijn van mijn overgrootvader geweest, mijn opa en oma hebben ze voor mijn achttiende verjaardag helemaal laten restaureren enzo.
[ afbeelding ]
Geen idee? Roep maar, ik kan wel denk ik.quote:
Fix een pol dan. Mijn suggestie is 27-28 decemberquote:Op zondag 25 november 2012 22:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nice.
[..]
Geen idee? Roep maar, ik kan wel denk ik.
Ooh ik dacht dat jij het zou organiseren en alles qua exacte datumquote:Op zondag 25 november 2012 22:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nice.
[..]
Geen idee? Roep maar, ik kan wel denk ik.
quote:Op zondag 25 november 2012 22:34 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het niet zo mooi. Te kakkerig. Maar als het je smaak is, doenquote:Op zondag 25 november 2012 22:41 schreef Keyos het volgende:
[ afbeelding ]
Kapsel, doen of niet (heb een niet al te breed gezien en geen kleine nek, weet nooit wat ik met mijn haar aan moet) ?
Doen.quote:Op zondag 25 november 2012 22:41 schreef Keyos het volgende:
[ afbeelding ]
Kapsel, doen of niet (heb een niet al te breed gezien en geen kleine nek, weet nooit wat ik met mijn haar aan moet) ?
Alles eraf. Rolex om, proletenarmbandje, en gaan.quote:Op zondag 25 november 2012 22:41 schreef Keyos het volgende:
[ afbeelding ]
Kapsel, doen of niet (heb een niet al te breed gezicht en geen kleine nek, weet nooit wat ik met mijn haar aan moet) ?
Alfa , het beer van Limburgquote:Op zondag 25 november 2012 22:41 schreef Tchock het volgende:
Wat is Alfa toch vies bier. Zodra ik een eigen huis heb komt er nooit meer een druppel Alfa de drempel over.
quote:Op zondag 25 november 2012 22:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo mooi. Te kakkerig. Maar als het je smaak is, doen
Waarom ga je niet voor.. kort?quote:Op zondag 25 november 2012 22:41 schreef Keyos het volgende:
[ afbeelding ]
Kapsel, doen of niet (heb een niet al te breed gezicht en geen kleine nek, weet nooit wat ik met mijn haar aan moet) ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |