Fix een pol dan. Mijn suggestie is 27-28 decemberquote:Op zondag 25 november 2012 22:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nice.
[..]
Geen idee? Roep maar, ik kan wel denk ik.
Ooh ik dacht dat jij het zou organiseren en alles qua exacte datumquote:Op zondag 25 november 2012 22:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nice.
[..]
Geen idee? Roep maar, ik kan wel denk ik.
quote:Op zondag 25 november 2012 22:34 schreef Tchock het volgende:
Okay, ik ook even patsen dan. Mijn gouden manchetknopenZijn van mijn overgrootvader geweest, mijn opa en oma hebben ze voor mijn achttiende verjaardag helemaal laten restaureren enzo.
[ afbeelding ]
Ik vind het niet zo mooi. Te kakkerig. Maar als het je smaak is, doenquote:Op zondag 25 november 2012 22:41 schreef Keyos het volgende:
[ afbeelding ]
Kapsel, doen of niet (heb een niet al te breed gezien en geen kleine nek, weet nooit wat ik met mijn haar aan moet) ?
Doen.quote:Op zondag 25 november 2012 22:41 schreef Keyos het volgende:
[ afbeelding ]
Kapsel, doen of niet (heb een niet al te breed gezien en geen kleine nek, weet nooit wat ik met mijn haar aan moet) ?
Alles eraf. Rolex om, proletenarmbandje, en gaan.quote:Op zondag 25 november 2012 22:41 schreef Keyos het volgende:
[ afbeelding ]
Kapsel, doen of niet (heb een niet al te breed gezicht en geen kleine nek, weet nooit wat ik met mijn haar aan moet) ?
Alfa , het beer van Limburgquote:Op zondag 25 november 2012 22:41 schreef Tchock het volgende:
Wat is Alfa toch vies bier. Zodra ik een eigen huis heb komt er nooit meer een druppel Alfa de drempel over.
quote:Op zondag 25 november 2012 22:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo mooi. Te kakkerig. Maar als het je smaak is, doen
Waarom ga je niet voor.. kort?quote:Op zondag 25 november 2012 22:41 schreef Keyos het volgende:
[ afbeelding ]
Kapsel, doen of niet (heb een niet al te breed gezicht en geen kleine nek, weet nooit wat ik met mijn haar aan moet) ?
Oh. Nouja, smaken verschillenquote:
Grolsch vind ik ook heel lekkerquote:Op zondag 25 november 2012 22:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh. Nouja, smaken verschillenJij vond Grolsch niets toch? En wat vind je van Jupiler? Weet je wat, maak maar een lijstje van lekker naar vies
Het lekkerst zijn Hertog Jan en Palm. Dan Brand, Grolsch en Dommelsch, allen heerlijk. Middenmoot die me niet zo veel boeit is Heineken, Bavaria. Alfa, Jupiler en Amstel zijn echt heel erg viesquote:Op zondag 25 november 2012 22:49 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Grolsch vind ik ook heel lekkerJupiler vind ik matig. Bavaria, Heineken, Dommelsch en Amstel sta ik niet om te springen. Alfa is lekker. Brand is lekker. Hertog Jan is ook lekker. En Warsteiner
ik hou sowieso van Duitse bieren
. Maar ik vind Engels en Iers bier ook lekker. Stout of Pale Ale (Irish Red
)
En u?
Ik heb niet echt het gezichtsvorm voor kort haar volgens mij. Misschien dat ik het ooit eens probeer maar ik ben daar best huiverig voor. Mijn nek is ook vrij lang, en dat bij een zeer smal gezicht lijkt mij half-lang beter.quote:
Warsteiner niet lekker?quote:Op zondag 25 november 2012 22:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het lekkerst zijn Hertog Jan en Palm. Dan Brand, Grolsch en Dommelsch, allen heerlijk. Middenmoot die me niet zo veel boeit is Heineken, Bavaria. Alfa, Jupiler en Amstel zijn echt heel erg vies![]()
Engels en Iers bier drink ik nooit. Ken er ook weinig, op Guiness na dan, maar daar vind ik echt niets aan.
Spreadsheet jwz.quote:Op zondag 25 november 2012 22:53 schreef Yreal het volgende:
Ik moet eens mijn boekhouding bij gaan werken
Hoegardenquote:Op zondag 25 november 2012 22:54 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Warsteiner niet lekker?Guiness ook lekker!
Palm op z'n tijd. Of een Hoegaarden witOf een Grolsch Weizen.
Blond bier vind ik altijd wel lekker. Ik hou sowieso heel erg van (lichtere) speciaalbierenquote:Op zondag 25 november 2012 22:54 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Warsteiner niet lekker?Guiness ook lekker!
Palm op z'n tijd. Of een Hoegaarden witOf een Grolsch Weizen.
HJ Weizner is ook erg lekker inderdaad!quote:Op zondag 25 november 2012 22:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hoegarden![]()
Grolsch weizen en dunkel weizen![]()
![]()
Gulpner korenwolf![]()
![]()
![]()
HJ weizner![]()
![]()
![]()
ongeacht die meet wil ik sowieso met jou pilsenquote:Op zondag 25 november 2012 22:56 schreef Actaeon het volgende:
[..]
HJ Weizner is ook erg lekker inderdaad!
Dat noem ik nog eens een biersmaakquote:Op zondag 25 november 2012 22:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Blond bier vind ik altijd wel lekker. Ik hou sowieso heel erg van (lichtere) speciaalbierenDuvel, Kwak, Grimbergen Blond
Hmm ja soms in de kroeg weleens een speciaalbier maar ik ben er niet heel erg van. En juist zware als ik het al doe eigenlijkquote:Op zondag 25 november 2012 22:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Blond bier vind ik altijd wel lekker. Ik hou sowieso heel erg van (lichtere) speciaalbierenDuvel, Kwak, Grimbergen Blond
Gisteren zo'n literfles duvel op. Naar spulquote:Op zondag 25 november 2012 22:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 november 2012 22:57 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat noem ik nog eens een biersmaak. Ben zelf een grote liefhebber van blond, met bruin bier heb ik een heel stuk minder (zou het nooit kopen).
In de stad waar ik woon zit een leuk café dat elke maandag alle speciaalbieren verkoopt voor 2 euro, ik denk dat ik de hele kaart wel geproefd hebquote:Op zondag 25 november 2012 22:57 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hmm ja soms in de kroeg weleens een speciaalbier maar ik ben er niet heel erg van. En juist zware als ik het al doe eigenlijk. Maar ik ben meer van sterk.
Ik weet niet waar je 'm voor nodig hebt, maar als het voor je werk is is je bewijs van aanvraag genoeg (tot je daadwerkelijk je VOG binnen hebt natuurlijkquote:Op zondag 25 november 2012 22:57 schreef Boterbartje het volgende:
Oei grutjes ik moet ook nog een VOG aanvragen, ben er al flink laat mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |