Klopt! Laatst nog paar keer aangenaam verrast maar heb de namen niet onthoudenquote:Op zondag 25 november 2012 23:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heel fijn is dat, voor minder geld nog dan je normaal voor een amsterdammertje betaalt de heerlijkste speicaalbierenAanrader. Vertel mensen achter de bar waar je van houdt en gegarandeerd dat ze je aangenaam kunnen verrassen.
Moet je eens naar deze toko gaan als je in de buurt van Dordt bent, de meest bizarre bierkaart die ik ooit heb gezien: http://www.detijd.nu/bieren.quote:Op zondag 25 november 2012 23:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heel fijn is dat, voor minder geld nog dan je normaal voor een amsterdammertje betaalt de heerlijkste speicaalbierenAanrader. Vertel mensen achter de bar waar je van houdt en gegarandeerd dat ze je aangenaam kunnen verrassen.
Bij mij was mijn werkgever het vergetenquote:Op zondag 25 november 2012 23:02 schreef Boterbartje het volgende:
Palm is inderdaad heerlijk
En voor m'n werk maar ik had dat 2 week geleden al in moeten leveren, m'n aanvraag dan
Heel veel ken ik er wel, maar nog nooit zo veel op één kaart gezienquote:Op zondag 25 november 2012 23:02 schreef Keyos het volgende:
[..]
Moet je eens naar deze toko gaan als je in de buurt van Dordt bent, de meest bizarre bierkaart die ik ooit gezien heb: http://www.detijd.nu/bieren.
Zondequote:Op zondag 25 november 2012 23:01 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Klopt! Laatst nog paar keer aangenaam verrast maar heb de namen niet onthouden
Lachen ze hebben bier uit de Achelse Kluis. Daar ben ik wel eens geweest. Zit gewoon een complete slijter aan dat klooster vastquote:Op zondag 25 november 2012 23:02 schreef Keyos het volgende:
[..]
Moet je eens naar deze toko gaan als je in de buurt van Dordt bent, de meest bizarre bierkaart die ik ooit gezien heb: http://www.detijd.nu/bieren.
Ja, dat is waarquote:
Ik ben eind oktober aangenomen, nog geen enkele keer gewerkt en nog geen vog aangevraagdquote:Op zondag 25 november 2012 23:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bij mij was mijn werkgever het vergetenMocht ik ineens niet meer werken. Nouja, met die aanvraag dus wel weer.
Ah Karmeliet Tripel was het!quote:Op zondag 25 november 2012 23:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heel veel ken ik er wel, maar nog nooit zo veel op één kaart gezienJammer dat ik nooit in Dordt kom.
[..]
ZondeCheck die link van Keyos of iets bekend klinkt.
Ik was in baarle'nassau. Die belgen kolonie in brabant.quote:Op zondag 25 november 2012 23:09 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ah Karmeliet Tripel was het!
Paulaner is ook heel lekker overigens!en de Westmalles op z'n tijd. Of Chimay.
Murphy's. Liefmans. Martin's Pale Ale.
Allemaal lekker ^^
Mooie prijs idd.quote:Op zondag 25 november 2012 23:10 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik was in baarle'nassau. Die belgen kolonie in brabant.
Zat daar dus net in zo'n minikolonie, 1 kroeg. En die had dus 200 speciaalbieren op de kaart voor gemmideld 2 euro per flesje.
beste kroeg ever![]()
![]()
![]()
Ik ook zo denk ik.quote:Op zondag 25 november 2012 23:11 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik ga slapen. Ik zie jullie morgen wel in topic #119.
Welterusten
Ik heb bijna de neiging om voor de boom te gaan en nu lekker te gaan chillenquote:Op zondag 25 november 2012 22:57 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat noem ik nog eens een biersmaak. Ben zelf een grote liefhebber van blond, met bruin bier heb ik een heel stuk minder (zou het nooit kopen).
Que?quote:Op zondag 25 november 2012 23:14 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik heb bijna de neiging om voor de boom te gaan en nu lekker te gaan chillen
Ik dacht even dat je mijn opmerking compleet verkeerd had geïnterpreteerdquote:
Nee, maar ik wilde je gewoon quoten. Omdat ik wilde weten hoe ver jij bentquote:Op zondag 25 november 2012 23:32 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je mijn opmerking compleet verkeerd had geïnterpreteerd.
Vrouwmensenquote:Op zondag 25 november 2012 23:34 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Nee, maar ik wilde je gewoon quoten. Omdat ik wilde weten hoe ver jij bent
Speel nu League of Legends i.p.v huiswerk, ga nog wel iets maken maar niet heel erg veel.quote:Op zondag 25 november 2012 23:34 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Nee, maar ik wilde je gewoon quoten. Omdat ik wilde weten hoe ver jij bent
moet ik er anders mee doen?quote:Op maandag 26 november 2012 00:32 schreef KOG het volgende:
[..]
Je tas op de grond geflikkerd, heerlijk is dat he? Doe ik ook altijd
Normaal opbergen en niet op de grond gooien? Ik ken mensen die alles netjes uit hun tas halen en netjes ergens opbergen waar het niet opvalt. Ik flikker het gewoon ergens op de grond en de ochtend erna zie ik wel wat ik eruit haal of erin stop.quote:Op maandag 26 november 2012 00:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
moet ik er anders mee doen?je ziet trouwens 3 tassen in deze pic
Het is dat ik mijn tas vrijwel iedere dag gebruik, anders bleven dingen er heeeel lang in zittenquote:Op maandag 26 november 2012 00:46 schreef KOG het volgende:
[..]
Normaal opbergen en niet op de grond gooien? Ik ken mensen die alles netjes uit hun tas halen en netjes ergens opbergen waar het niet opvalt. Ik flikker het gewoon ergens op de grond en de ochtend erna zie ik wel wat ik eruit haal of erin stop.
oh zit ook niks in de tasquote:Op maandag 26 november 2012 00:46 schreef KOG het volgende:
[..]
Normaal opbergen en niet op de grond gooien? Ik ken mensen die alles netjes uit hun tas halen en netjes ergens opbergen waar het niet opvalt. Ik flikker het gewoon ergens op de grond en de ochtend erna zie ik wel wat ik eruit haal of erin stop.
Aha, jij bent zeker zo'n rebel die zonder boeken/bundels naar colleges gaat en wel ziet wat er gebeurt?quote:Op maandag 26 november 2012 00:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
oh zit ook niks in de tas
je ziet mijn grote eastpack, kleine eastpack en mijn tanktas
Nee, met mijn laptop. Powerpoint slides en een digitaal wetboek. Hoogstens een reader meenemen.quote:Op maandag 26 november 2012 00:49 schreef KOG het volgende:
[..]
Aha, jij bent zeker zo'n rebel die zonder boeken/bundels naar colleges gaat en wel ziet wat er gebeurt?
Check je ook tijdens het college de hele tijd je Facebook e.d.? Je hebt van die mensen die de hele tijd bezig zijn met andere dingen en dan gaan ze weer naar huis.quote:Op maandag 26 november 2012 00:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee, met mijn laptop. Powerpoint slides en een digitaal wetboek. Hoogstens een reader meenemen.
Ik heb me hier ook wel eens schuldig aan gemaaktquote:Op maandag 26 november 2012 00:53 schreef KOG het volgende:
[..]
Check je ook tijdens het college de hele tijd je Facebook e.d.? Je hebt van die mensen die de hele tijd bezig zijn met andere dingen en dan gaan ze weer naar huis.
ik heb geen wifi op mijn laptop. En los daarvan, het is een hoorcollege, geen werkcollege.quote:Op maandag 26 november 2012 00:53 schreef KOG het volgende:
[..]
Check je ook tijdens het college de hele tijd je Facebook e.d.? Je hebt van die mensen die de hele tijd bezig zijn met andere dingen en dan gaan ze weer naar huis.
Daarom ben ik blij dat ik geen laptop meeneem naar college of dat ik een smartphone heb, anders zou de verleiding te groot worden om de hele tijd andere dingen te doen in plaats van opletten.quote:Op maandag 26 november 2012 00:53 schreef KOG het volgende:
Ik vind dit ook veel fijner. Kan geen fatsoenlijke aantekeningen maken met een laptop.quote:Op maandag 26 november 2012 00:58 schreef KOG het volgende:
Ieder zijn eigen ding, maar ik houd het klassiek. Pen en papier
Te rommelig, raak ik alleen maar kwijt.quote:Op maandag 26 november 2012 00:58 schreef KOG het volgende:
nee belastingrecht 1, waar mensen met bundels publiekrecht aan kwamquote:Op maandag 26 november 2012 01:00 schreef KOG het volgende:
Of de mensen die met Vermande bundels komen opdagen. Zij zien gewoon niet hoe fout ze bezig zijn.
Of de mensen die voor Inleiding Burgerlijk Recht beide bundels mee namenquote:Op maandag 26 november 2012 01:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
nee belastingrecht 1, waar mensen met bundels publiekrecht aan kwam
Ik ook, want het is makkelijker voor mij om pijltjes en andere dingen in mijn aantekeningen te kunnen verwerken. Met een laptop werkt totaal niet voor mij.quote:Op maandag 26 november 2012 00:58 schreef KOG het volgende:
En als je iets daadwerkelijk opschrijft, dan onthoud je het ook echt beter. Met een laptop heb je gewoon een stuk lap tekst, wat je passief maakt tijdens het herlezen.quote:Op maandag 26 november 2012 01:04 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik ook, want het is makkelijker voor mij om pijltjes en andere dingen in mijn aantekeningen te kunnen verwerken. Met een laptop werkt totaal niet voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |