Ik heb een chillehousemix van Slam Fm op staan, je moet gewoon even naar andere muziek luisterenquote:Op maandag 26 november 2012 02:02 schreef Keyos het volgende:
Vreselijk dit, het AZ clublied zit al de gehele avond in mijn hoofd -_-'.
Ik zal waarschijnlijk niet van die muziek zijn, ik kan mij echter niet voorstellen dat het minder kan zijn dan dat clublied.quote:Op maandag 26 november 2012 02:03 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik heb een chillehousemix van Slam Fm op staan
Hoe erg is dat tweede deel van de leerdoelen? Ben nog met deel 1 bezig , de rest ga ik morgen doen. Daarnaast moet ik ook nog eens de stad in om kleding te kopen voor de werkgroep van 16:30, zal dus weinig om in te brengen hebben.quote:Op maandag 26 november 2012 02:04 schreef NotGuilty het volgende:
Er komt geen einde aan die leerdoelen van morgen wtf
Ik heb een ontiegelijk brede muzieksmaak. Van andere muziek krijg ik zin om te ontspannen en te Soggen.quote:Op maandag 26 november 2012 02:04 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik zal waarschijnlijk niet van die muziek zijn, ik kan mij echter niet voorstellen dat het minder kan zijn dan dat clublied.
Ik ga maar een dvd'tje van David Gilmour opzetten, wie weet gaat het er dan uit.
Ik heb dat eerste deel nog maar gedeeltelijk, maar dat tweede deel is echt een behoorlijke mep hoorquote:Op maandag 26 november 2012 02:05 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hoe erg is dat tweede deel van de leerdoelen? Ben nog met deel 1 bezig , de rest ga ik morgen doen. Daarnaast moet ik ook nog eens de stad in om kleding te kopen voor de werkgroep van 16:30, zal dus weinig om in te brengen hebben.
Natuurlijk, mijn jas van de Suitsupply ligt daar al sinds vrijdag dus die heeft even prioriteiten natuurlijkquote:Op maandag 26 november 2012 02:07 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik heb dat eerste deel nog maar gedeeltelijk, maar dat tweede deel is echt een behoorlijke mep hoor
Dat is trouwens oppersoggen wat je daar doet hekleding kopen voor je werkgroep is belangrijker dan je opdrachten voor dezelfde werkgroep maken -> sog sog sog
| 1 | http://soundcloud.com/clownandsunset/csp06-nicolas-jaar-essential |
Truste!quote:Op maandag 26 november 2012 02:14 schreef Tchock het volgende:
Ik ga in bed liggen met mijn lievelingsmixSucces nog jullie!
Compleet fout, het is de foto van Kluwerquote:Op maandag 26 november 2012 01:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waar is trouwens jouw UI van? Vermande ofzo?
quote:Op maandag 26 november 2012 02:17 schreef Keyos het volgende:
[..]
Compleet fout, het is de foto van Kluwer.
quote:
Via wetten.nl, daar kan je dan op het n en ander zoeken.quote:Op maandag 26 november 2012 08:41 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar ik de huidige vorm van een wetsvoorstel kan vinden? De inhoud dus?
Ik heb maar even gebeld. Ze kunnen het zelf ook niet vindenquote:Op maandag 26 november 2012 08:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Via wetten.nl, daar kan je dan op het n en ander zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |