SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Er is interesse in een Serious Request meet in Enschede!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.![]()
Sorry dat ik voor het eerst kaap, maar ik MOEST een naamtopic voor Koen maken
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Natuurlijk doe je dingen. Ik heb ook nooit gezegd dat je als een zandzak op je kamer moest blijven hangen. Maar of ik bewust dingen naar mijn hand stuur? Zo ervaar ik het zelf eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik neem het misschien kwalijk dat je spreekt over aanwaaien terwijl je vast wel dingen bewust doet als je een oog op iemand hebt gevestigd ja.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Terechte kaap btw.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
ik had zelf deze TT:quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Sorry dat ik voor het eerst kaap, maar ik MOEST een naamtopic voor Koen maken
Een verjaardagstopic maak je niet zelf
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Gitaar, mag ik bij die SR meet in Enschede?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Als je bepaalde dingen doet dan vind ik niet dat je het ''aanwaaien'' moet noemen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Natuurlijk doe je dingen. Ik heb ook nooit gezegd dat je als een zandzak op je kamer moest blijven hangen. Maar of ik bewust dingen naar mijn hand stuur? Zo ervaar ik het zelf eigenlijk niet.Rustig aan.![]()
Nah, ik vind 'een relatie komt je aanwaaien' ook wel dom om te zeggen want dat is gewoon niet zo.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Uiteraard.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:57 schreef Fera het volgende:
Gitaar, mag ik bij die SR meet in Enschede?Brutal. Fucking. Metal.![]()
Ik heb dat ook nooit letterlijk gezegd, KT. Dat maak jij er van.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je bepaalde dingen doet dan vind ik niet dat je het ''aanwaaien'' moet noemen.
Je verheft wachten als gouden middel, dan vind ik wel dat je spreekt over ''wachten tot het komt aanwaaien''quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb dat ook nooit letterlijk gezegd, KT. Dat maak jij er van.Rustig aan.![]()
Nee joh, je hebt wachten in een zin van: "als een zak aardappelen op je zolder zitten" en wachten in een zin van: "ik wacht tot ik iemand vind die ik ECHT leuk (kan) vinden"quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je verheft wachten als gouden middel, dan vind ik wel dat je spreekt over ''wachten tot het komt aanwaaien''Brutal. Fucking. Metal.![]()
Dat is jouw interpretatie. Ik bedoelde dat je geduld moet hebben, maar dat betekent niet dat je volledig passief moet zijn.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je verheft wachten als gouden middel, dan vind ik wel dat je spreekt over ''wachten tot het komt aanwaaien''A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Niemand hier, weinig hoop in verder ook, ben ik zo afgestompt dan? Blijkbaar...quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee joh, je hebt wachten in een zin van: "als een zak aardappelen op je zolder zitten" en wachten in een zin van: "ik wacht tot ik iemand vind die ik ECHT leuk (kan) vinden"Rustig aan.![]()
KT, ga lekker slapen. Morgen, als je lekker uitgerust bent kan je deze 'discussie' weer aangaan.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je verheft wachten als gouden middel, dan vind ik wel dat je spreekt over ''wachten tot het komt aanwaaien''
En als je niet precies weet hoe iets bedoeld wordt, vraag het dan. Om misverstanden te voorkomen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Je woont in Leiden toch? Daar lopen vast genoeg leuke dames manquote:Op woensdag 21 november 2012 00:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niemand hier, weinig hoop in verder ook, ben ik zo afgestompt dan? Blijkbaar...
Geduld hebben, waarop?quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is jouw interpretatie. Ik bedoelde dat je geduld moet hebben, maar dat betekent niet dat je volledig passief moet zijn.
Op een relatie lijkt me want daar spreken we over..
Maar je spreekt eigenlijk dus meer over geduld hebben totdat er iemand is die je wel leuk vindt overkomen en dan omdat je hem leuk vindt gedrag X vertonen oid.Rustig aan.![]()
Ik geef ook niet hun de schuld verder, ik snap er alleen geen kont van dus dat ligt dan meer aan mij allemaal.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je woont in Leiden toch? Daar lopen vast genoeg leuke dames manRustig aan.![]()
Waar snap je niks van?quote:Op woensdag 21 november 2012 00:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik geef ook niet hun de schuld verder, ik snap er alleen geen kont van dus dat ligt dan meer aan mij allemaal.Brutal. Fucking. Metal.![]()
Ik ga straks wel slapen. Maar wil eigenlijk nog steeds weten wat fera ''doet'' als ze iemand op het oog heeft.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
KT, ga lekker slapen. Morgen, als je lekker uitgerust bent kan je deze 'discussie' weer aangaan.
En als je niet precies weet hoe iets bedoeld wordt, vraag het dan. Om misverstanden te voorkomen.
Ik vind ''geduld hebben'' om een relatie te krijgen een veel te simpel antwoord als je zelf om de x maanden een nieuwe kan vinden terwijl je het hebt tegen een persoon dat nog nooit in staat is gebleken iemand uberhaupt leuk te vinden.Rustig aan.![]()
Je moet alles gewoon niet zo snel willen. Jij wil het allemaal en je wilt het nu. Het lijkt alsof je haast hebt. Maar zoals Samzz eerder zeg: leef. Als je leeft maak je dingen mee, kom je mensen tegen. Ook iemand die je leuker dan leuk gaat vinden. Dan toon je initiatief om daar iets mee te doen, al is het in eerste instantie slechts vriendschappelijk. Het lukt niet altijd, maar dat betekent niet dat het nooit gaat lukken. Maar dat bedoel ik met geduld hebben.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geduld hebben, waarop?
Op een relatie lijkt me want daar spreken we over..
Maar je spreekt eigenlijk dus meer over geduld hebben totdat er iemand is die je wel leuk vindt overkomen en dan omdat je hem leuk vindt gedrag X vertonen oid.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Nou ja, hij is uitspraken behoorlijk verkeerd aan het interpreteren, dus dan snap ik wel dat hij het op gegeven moment niet meer volgtquote:.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Gast, niet het moment voor dat soort grappen.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:05 schreef twi het volgende:
Fera hoeft alleen haar tieten te laten zien. Zo werkt dat voor vrouwen.Brutal. Fucking. Metal.![]()
Wat versta jij daaronder?quote:Op woensdag 21 november 2012 00:04 schreef Fera het volgende:
t nu. Het lijkt alsof je haast hebt. Maar zoals Samzz eerder zeg: leef. Als je leeft maak je dingen mee, kom je mensen tegen. Ook iemand die je leuker dan leuk gaat vinden. Dan toon je initiatief om daar iets mee te doen, al is het in eerste instantie slechts vriendschappelijk. Het lukt niet altijd, maar dat betekent niet dat het nooit gaat lukken. Maar dat bedoel ik met geduld hebben.Rustig aan.![]()
Zoals ik zei, ze leeft, onderneemt dingen. Dat doe ik ook. Meteen ook de reden dat ook ik een leuke man tegen ben gekomen waar ik heel blij mee benquote:Op woensdag 21 november 2012 00:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ga straks wel slapen. Maar wil eigenlijk nog steeds weten wat fera ''doet'' als ze iemand op het oog heeft.
Ik vind ''geduld hebben'' om een relatie te krijgen een veel te simpel antwoord als je zelf om de x maanden een nieuwe kan vinden terwijl je het hebt tegen een persoon dat nog nooit in staat is gebleken iemand uberhaupt leuk te vinden..
Oh, DM het me maar wanneer het wel het goede moment is voor dit soort grappen.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gast, niet het moment voor dat soort grappen.
Tot dan!![]()
Ik ook wel, maar het was net even serieus en op een goede manierquote:Will do man, will do.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:08 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, DM het me maar wanneer het wel het goede moment is voor dit soort grappen.
Tot dan!Brutal. Fucking. Metal.![]()
Leven leven....
Ik ga uit, ik schaats, ik ga naar de sportschool... Ga soms naar college ik werk...
95% leeft langs je heen, de overige 5% maakt allicht een oppervlakkig praatje (In 90% van de gevallen eigen initiatief)
Van die 5% kom je 95% nooit meer tegen die overige 5% allicht iets vaker maar dat blijven dan ook altijd weer oppervlakkige gesprekjes.Rustig aan.![]()
Onder leven bedoel je?quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
En daar komt de aap uit de mouw, daar moet je dus "ingrijpen" en voorstellen wat te doen, als je haar ziet zittenquote:Op woensdag 21 november 2012 00:09 schreef kingtoppie het volgende:
Leven leven....
Ik ga uit, ik schaats, ik ga naar de sportschool... Ga soms naar college ik werk...
95% leeft langs je heen, de overige 5% maakt allicht een oppervlakkig praatje
Van die 5% kom je 95% nooit meer tegen die overige 5% allicht iets vaker maar dat blijven dan ook altijd weer oppervlakkige gesprekjes.
Tis allemaal oppervlakkig, dat zint me niet.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En daar komt de aap uit de mouw, daar moet je dus "ingrijpen" en voorstellen wat te doen, als je haar ziet zittenRustig aan.![]()
Uitgaan, met mensen afspreken ... In dit geval was het via FOK! maar ik ben ook wel eens iemand tegen gekomen op school, of tijdens een feest ... Of toen ik met een vriendin gewoon wat ging drinken in een bar.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Elke relatie begint oppervlakkig johquote:Op woensdag 21 november 2012 00:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis allemaal oppervlakkig, dat zint me niet.Je begint niet met jouw hele leven bespreken lijkt me
En wat doe jij om die gesprekken minder oppervlakkig te laten worden?quote:Op woensdag 21 november 2012 00:09 schreef kingtoppie het volgende:
Leven leven....
95% leeft langs je heen, de overige 5% maakt allicht een oppervlakkig praatje (In 90% van de gevallen eigen initiatief)
Van die 5% kom je 95% nooit meer tegen die overige 5% allicht iets vaker maar dat blijven dan ook altijd weer oppervlakkige gesprekjes.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hell do I know... Ik denk dat dat meer mijn gevoel erbij is, hoeft niet eens zo te zijn.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
En wat doe jij om die gesprekken minder oppervlakkig te laten worden?Rustig aan.![]()
een vraagje. Mijn vriendin heeft rode bultjes op haar binnenste schaamlipjes. Die kreeg ze de dag nadat we seks hebben gehad. ik heb haar ook oraal bevredigd. het is erg gevoelig zegt ze. Ikzelf heb nergens last van. Ik heb ook geen verstand van soa's oid.
Weet iemand wat het zou kunnen zijn?![]()
Als het vanaf het eerste gesprek enorm veel diepgang zou hebben, zou ik bang zijn. Maar daarom ook gewoon overal schijt aan hebben en niet zo gefocust zijn op het krijgen van een meisje.![]()
Tip: laat haar naar de huisarts gaan.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:13 schreef Ramboetan het volgende:
een vraagje. Mijn vriendin heeft rode bultjes op haar binnenste schaamlipjes. Die kreeg ze de dag nadat we seks hebben gehad. ik heb haar ook oraal bevredigd. het is erg gevoelig zegt ze. Ikzelf heb nergens last van. Ik heb ook geen verstand van soa's oid.
Weet iemand wat het zou kunnen zijn?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik mis de diepere interesse in wie iemand dan wel niet is ofzo.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Elke relatie begint oppervlakkig johJe begint niet met jouw hele leven bespreken lijkt me
Rustig aan.![]()
Ga een huisarts opzoeken en vraag het daarquote:Op woensdag 21 november 2012 00:13 schreef Ramboetan het volgende:
Weet iemand wat het zou kunnen zijn?
Wij kunnen dit niet beoordelen zo heMaar rode bultjes op de schaamlippen lijkt me geen goede zaak.
Je bedoelt vanuit jezelf, dat je daarin niet geïnteresseerd bent?quote:Op woensdag 21 november 2012 00:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik mis de diepere interesse in wie iemand dan wel niet is ofzo.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
En daar heb je date 2, 3 en 4 voor. Dan leer je elkaar wat beter kennenquote:Op woensdag 21 november 2012 00:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik mis de diepere interesse in wie iemand dan wel niet is ofzo.
Dusseh..quote:Op woensdag 21 november 2012 00:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En daar heb je date 2, 3 en 4 voor. Dan leer je elkaar wat beter kennen
''Ja hoi, ik vind je vooralsnog niet heel boeiend, maar dat komt misschien later... Wil je iets drinken?''Rustig aan.![]()
Diepere interesse in wie iemand is vind ik zo kansloos. Geforceerd gaan zitten vragen wat iemand beweegt. Je kunt het toch wel op een normale manier hebben over bepaalde meningen die je hebt? Al is het maar over het broodje grilworst wat je aan het eten bent.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik mis de diepere interesse in wie iemand dan wel niet is ofzo.![]()
Fuckinghell, een broodje warme grilworst. Dat zou ik nu wel lusten.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:15 schreef twi het volgende:
[..]
Diepere interesse in wie iemand is vind ik zo kansloos. Geforceerd gaan zitten vragen wat iemand beweegt. Je kunt het toch wel op een normale manier hebben over bepaalde meningen die je hebt? Al is het maar over het broodje grilworst wat je aan het eten bent.![]()
Nou, als je het dikgedrukte weglaat, kan het best.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dusseh..
''Ja hoi, ik vind je vooralsnog niet heel boeiend, maar dat komt misschien later... Wil je iets drinken?''Brutal. Fucking. Metal.![]()
Ja dat kan ik, maar dat doet mij niet verliefd worden ofzoquote:Op woensdag 21 november 2012 00:15 schreef twi het volgende:
[..]
Diepere interesse in wie iemand is vind ik zo kansloos. Geforceerd gaan zitten vragen wat iemand beweegt. Je kunt het toch wel op een normale manier hebben over bepaalde meningen die je hebt? Al is het maar over het broodje grilworst wat je aan het eten bent.
Rustig aan.![]()
Mijn eerste gesprekken ging over bier of welke muziek we leuk vonden.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:15 schreef twi het volgende:
[..]
Diepere interesse in wie iemand is vind ik zo kansloos. Geforceerd gaan zitten vragen wat iemand beweegt. Je kunt het toch wel op een normale manier hebben over bepaalde meningen die je hebt? Al is het maar over het broodje grilworst wat je aan het eten bent.
quote:Op woensdag 21 november 2012 00:16 schreef twi het volgende:
Godverdomme nu heb ik trek in een broodje grilworst.Kijk, dit is ware liefde.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Fuckinghell, een broodje warme grilworst. Dat zou ik nu wel lusten.![]()
![]()
Maar dat is dan wel wat er in mijn hoofd zit. Iemand op date vragen terwijl je helemaal geen mening over der kan hebben.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou, als je het dikgedrukte weglaat, kan het best.Rustig aan.![]()
Muziek is dan ook een fantastisch onderwerp. Anytime, anywhere.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn eerste gesprekken ging over bier of welke muziek we leuk vonden.Brutal. Fucking. Metal.![]()
Schud dat cynische eens van je af. Dat is in dit geval totaal niet aantrekkelijk.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dusseh..
''Ja hoi, ik vind je vooralsnog niet heel boeiend, maar dat komt misschien later... Wil je iets drinken?''“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Jammer dat jouw smaak over het algemeen bagger is.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Muziek is dan ook een fantastisch onderwerp. Anytime, anywhere.
Nee, maar dat is dus normaal. Je merkt altijd wel iets, of iemand echt te dom voor woorden is, of jouw humor een beetje begrijpt, dat soort dingen. Je zult moeten proberen, op je bek moeten gaan en het opnieuw moeten proberen. Dat probleem kennen we allemaalquote:Op woensdag 21 november 2012 00:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar dat is dan wel wat er in mijn hoofd zit. Iemand op date vragen terwijl je helemaal geen mening over der kan hebben.
"Hoi, ik heb zin in een drankje, jij ook? Als die barman tenminste eens op zou schieten, kom je hier vaker, zijn ze altijd zo langzaam hier?"quote:Op woensdag 21 november 2012 00:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dusseh..
''Ja hoi, ik vind je vooralsnog niet heel boeiend, maar dat komt misschien later... Wil je iets drinken?''![]()
Gelukkig hebben wij verder helemaal niks gemeen, ook niet qua muziekquote:Op woensdag 21 november 2012 00:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Jammer dat jouw smaak over het algemeen bagger is.
Hoe vaak in de week?quote:Op woensdag 21 november 2012 00:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Uitgaan, met mensen afspreken ... In dit geval was het via FOK! maar ik ben ook wel eens iemand tegen gekomen op school, of tijdens een feest ... Of toen ik met een vriendin gewoon wat ging drinken in een bar.Rustig aan.![]()
Je zou maar eens iets gemeen hebben, hoe saai is dat.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij verder helemaal niks gemeen, ook niet qua muziek
O ja, we zijn saai. Die eigenschap delen we.
Nee, maar er zijn geen bepaalde dingen die je verliefd doen worden, en soms heb je het niet eens door. Ik ben een held op sokken met het aanspreken van mensen, maar gewoon een beetje stom praten over bepaalde triviale zaken moet toch wel lukken. En misschien voel je je wel aangetrokken op de manier waarop iemand dat doet, of vind je het leuk dat iemand hetzelfde denkt over bepaalde dingen. Of juist leuk dat iemand een andere mening heeft, wat je weer nieuwe inzichten geeft.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja dat kan ik, maar dat doet mij niet verliefd worden ofzo
Er zijn echt miljarden manieren waarop je mensen leuk kunt vinden, alleen moet je niet gelijk als uitgangspunt hebben dat je haar volgende week een aanzoek gaat doen.![]()
Perfect match ditdat. Niks meer aan doen.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Je zou maar eens iets gemeen hebben, hoe saai is dat.
O ja, we zijn saai. Die eigenschap delen we.Brutal. Fucking. Metal.![]()
Behalve vrouwen. Die hoeven alleen hun tieten te flashen.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, maar dat is dus normaal. Je merkt altijd wel iets, of iemand echt te dom voor woorden is, of jouw humor een beetje begrijpt, dat soort dingen. Je zult moeten proberen, op je bek moeten gaan en het opnieuw moeten proberen. Dat probleem kennen we allemaal“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Euh, geen idee ... Ik plan het niet echt. Dat is niet elke week hetzelfde. Ik ga ook niet verschrikkelijk veel uit of zo. Maar vaak is het vrij spontaan.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Natuurlijk. En als je iemand heel erg lief vindt, dan leg je dat aan ze uit.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:19 schreef Myraela het volgende:
Maken jullie ook de grilworst altijd warm in de magnetron?![]()
Amenquote:Op woensdag 21 november 2012 00:19 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, maar er zijn geen bepaalde dingen die je verliefd doen worden, en soms heb je het niet eens door. Ik ben een held op sokken met het aanspreken van mensen, maar gewoon een beetje stom praten over bepaalde triviale zaken moet toch wel lukken. En misschien voel je je wel aangetrokken op de manier waarop iemand dat doet, of vind je het leuk dat iemand hetzelfde denkt over bepaalde dingen. Of juist leuk dat iemand een andere mening heeft, wat je weer nieuwe inzichten geeft.
Er zijn echt miljarden manieren waarop je mensen leuk kunt vinden, alleen moet je niet gelijk als uitgangspunt hebben dat je haar volgende week een aanzoek gaat doen.
Ja, ontdekking van de eeuw echt.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:20 schreef twi het volgende:
[..]
Natuurlijk. En als je iemand heel erg lief vindt, dan leg je dat aan ze uit.![]()
![]()
Gast, niet het moment voor dat soort grappen.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Behalve vrouwen. Die hoeven alleen hun tieten te flashen.![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 00:21 schreef twi het volgende:
[..]
Gast, niet het moment voor dat soort grappen..
Godver, ik moest hard lachenquote:Op woensdag 21 november 2012 00:21 schreef twi het volgende:
[..]
Gast, niet het moment voor dat soort grappen.
Daarvoor stond ik niet vooraan in de rij helaas.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Behalve vrouwen. Die hoeven alleen hun tieten te flashen.
Voornamelijk mannen.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nee, maar dat is dus normaal. Je merkt altijd wel iets, of iemand echt te dom voor woorden is, of jouw humor een beetje begrijpt, dat soort dingen. Je zult moeten proberen, op je bek moeten gaan en het opnieuw moeten proberen. Dat probleem kennen we allemaal
Maar als je iemand niet heel boeiend vindt... Waarom dan op date vragen?Rustig aan.![]()
Sterkte en weltrusten.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:21 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga creperen. Tot in het hiernamaals.
Zolang het niet helemaal plat is, is het altijd goed.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarvoor stond ik niet vooraan in de rij helaas.
Of voor sommige gevallen moet het juist helemaal plat zijn.![]()
Ik spreek toch wel minimaal 1x in de week af zogezegd / ga uit.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je hebt maar 1 keer nodig vriend
Leef ik nu?
Rustig aan.![]()
True.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:22 schreef twi het volgende:
[..]
Zolang het niet helemaal plat is, is het altijd goed.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dan doe je dat niet. Maar zoals twi terecht zei, er zijn zoveel manieren om iemand te "peilen".quote:Op woensdag 21 november 2012 00:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Voornamelijk mannen.
Maar als je iemand niet heel boeiend vindt... Waarom dan op date vragen?Brutal. Fucking. Metal.![]()
Gaat ze weer hoorquote:Op woensdag 21 november 2012 00:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarvoor stond ik niet vooraan in de rij helaas.
Ik ken geen vrouw die dat zelf wilt, eigenlijk.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:22 schreef twi het volgende:
[..]
Zolang het niet helemaal plat is, is het altijd goed.
Of voor sommige gevallen moet het juist helemaal plat zijn.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Wel een man.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ken geen vrouw die dat zelf wilt, eigenlijk.![]()
quote:
Op die fiets.quote:Ja, oké. Dan wel.
Dan leeft iedereen langs je heen en blijft niemand plakken.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan doe je dat niet. Maar zoals twi terecht zei, er zijn zoveel manieren om iemand te "peilen".
Rustig aan.![]()
Zodat ik nooit meer de oren van je kop lul zeker?quote:Op woensdag 21 november 2012 00:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kom hier met die tong joh. Dan bijt ik er in.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:
Hoezo dat? Je kunt toch vrij snel inschatten of iemand interessant is?quote:Op woensdag 21 november 2012 00:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan leeft iedereen langs je heen en blijft niemand plakken.
Niemand wekt snel interesse, behalve 3 meisjes die ik tegengekomen ben met uitgaan.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoezo dat? Je kunt toch vrij snel inschatten of iemand interessant is?
Dat terwijl ik aan de anti depressiva zat, dus ik heb nogal de indruk dat het komt omdat ik afgestompt ben / somethings wrong with my feelings dude.
Rustig aan.![]()
Ja, ik merk hetquote:Op woensdag 21 november 2012 00:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niemand wekt snel interesse, behalve 3 meisjes die ik tegengekomen ben met uitgaan.
Dat terwijl ik aan de anti depressiva zat, dus ik heb nogal de indruk dat het komt omdat ik afgestompt ben / somethings wrong with my feelings dude.
Ik denk dat jij écht teveel spanning ervaart.. Dat is iets negatiefs
Zaterdag.quote:
Maargoed, jullie hebben wel gelijk dat je moet ''leven'' moet anticiperen op dingen die langskomen, praatjes moet maken met een bepaald meisje die om een of andere reden toch wel ergens ver gezocht je interesse wekt.
Op dit moment ontwijk ik liever alles, evenals mijn studie.... Zit erover na te denken om ermee te kappen... Geen idee wat ik anders moet overigens...
Werken?
Eigenlijk moet ik gewoon gaan maar jezus wat ontwijk ik het toch allemaal super graag, dat hele leventje...
Weg met alle druk... Gewoon bier drinken en muziek luisteren en geen flikker doen... (en zeiken dat je geen flikker doet en niks wilt ondertussen)Rustig aan.![]()
Ja, goed plan.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ah mooi. Ik je minnaar kom vrijdag wel ff langs![]()
Hoe komt het dat je wil stoppen? Is het studie gerelateerd, of persoonlijk?quote:Op woensdag 21 november 2012 00:32 schreef kingtoppie het volgende:
Maargoed, jullie hebben wel gelijk dat je moet ''leven'' moet anticiperen op dingen die langskomen, praatjes moet maken met een bepaald meisje die om een of andere reden toch wel ergens ver gezocht je interesse wekt.
Op dit moment ontwijk ik liever alles, evenals mijn studie.... Zit erover na te denken om ermee te kappen... Geen idee wat ik anders moet overigens...
Werken?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Gooi het maar op het persoonlijke, ik heb nergens zin in dusja.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je wil stoppen? Is het studie gerelateerd, of persoonlijk?
Motivatieloos gebeuren ben ik dat niks wilt.Rustig aan.![]()
Trek maar een nummertje dan.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ah mooi. Ik je minnaar kom vrijdag wel ff langs![]()
Hmmm ... Ben je helemaal van de AD af, trouwens?quote:Op woensdag 21 november 2012 00:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gooi het maar op het persoonlijke, ik heb nergens zin in dusja.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Jep.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm ... Ben je helemaal van de AD af, trouwens?Rustig aan.![]()
Oké.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
FL mag wel voorrang, hij support de juiste club.
FL, ik hoor net dat ik vrij ben zaterdag, dus je kan blijven slapen.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 00:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké.
FL, ik hoor net dat ik vrij ben zaterdag, dus je kan blijven slapen.
Hoe gaat dat?quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
OMGquote:Op woensdag 21 november 2012 00:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké.
FL, ik hoor net dat ik vrij ben zaterdag, dus je kan blijven slapen.![]()
Wel op de bank zeker?![]()
![]()
Boks.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
FL mag wel voorrang, hij support de juiste club.![]()
En zondag naar de kerk zeker?quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Prima, weinig / geen verschil naar mijn gevoel.quote:
Ben weer helemaal motivatieloos en willoos atm, zoals toen ik met AD wou kappen omdat het om die specifieke reden opeens wel heel slecht met mij ging (ook enorm afvallen enzo)Rustig aan.![]()
Heb je nog contact met een hulpverlener? Dat lijkt me namelijk wel belangrijk. Misschien eens bepraten hoe het er nu voorstaat en een eventuele aanpak bespreken.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Prima, weinig / geen verschil naar mijn gevoel.
Ben weer helemaal motivatieloos en willoos atm, zoals toen ik met AD wou kappen omdat het om die specifieke reden opeens wel heel slecht met mij ging (ook enorm afvallen enzo)A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:
Oja kan ook ja.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Neenee, die komt dan bij mij.![]()
Hey. Dat jij je buddy's over me heen laat gaan, betekent niet dat het andersom ook mag.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Neenee, die komt dan bij mij.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Oke we weten wie de broek aan heeft.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Hey. Dat jij je buddy's over me heen laat gaan, betekent niet dat het andersom ook mag.![]()
Hmmm, good old right hand it is, thenquote:Op woensdag 21 november 2012 00:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Hey. Dat jij je buddy's over me heen laat gaan, betekent niet dat het andersom ook mag.![]()
Ik niet meer.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oke we weten wie de broek aan heeft.
Eigen schuld. Had je maar wat meer alfa moeten zijn en me moeten claimen.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmmm, good old right hand it is, then![]()
PICS!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En als ik je claim is het van: "CLAIM ME NIET ZO, KUTGITAAR"quote:Op woensdag 21 november 2012 00:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Eigen schuld. Had je maar wat meer alfa moeten zijn en me moeten claimen.Brutal. Fucking. Metal.![]()
Die eventuele aanpak daar kan ik toch geen motivatie voor vinden om uit te voerenquote:Op woensdag 21 november 2012 00:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb je nog contact met een hulpverlener? Dat lijkt me namelijk wel belangrijk. Misschien eens bepraten hoe het er nu voorstaat en een eventuele aanpak bespreken.
Rustig aan.![]()
Ik ben een vrouw, zo rol ik.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En als ik je claim is het van: "CLAIM ME NIET ZO, KUTGITAAR"A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dat moet vanuit jezelf komen KT ... Je moet het zelf willen. "Ja, maar ik heb geen motivatie". Maar als je uit die rotsituatie wil komen, moet je toch de schouders eronder zetten. There's no other way.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die eventuele aanpak daar kan ik toch geen motivatie voor vinden om uit te voerenA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
That's more like it.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zal je eens laten rollen
Ja, best wel.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 00:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oh dan hoef ik je niet meer hoor![]()
Alsof ik überhaupt een neuk zou geven.quote:
Daarom ook ''wachten'' op de energie om er schouders onder te zetten...quote:Op woensdag 21 november 2012 00:43 schreef Fera het volgende:
Dat moet vanuit jezelf komen KT ... Je moet het zelf willen. "Ja, maar ik heb geen motivatie". Maar als je uit die rotsituatie wil komen, moet je toch de schouders eronder zetten. There's no other way.
Zijn er dingen waar je ''energie'' en levenslust uit kunt halen wat dat betreft?
Sporten zeggen ze altijd... Allicht dat vaker doen.Rustig aan.![]()
Yes, dingen bereiken geven positieve energiequote:Op woensdag 21 november 2012 00:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daarom ook ''wachten'' op de energie om er schouders onder te zetten...
Zijn er dingen waar je ''energie'' en levenslust uit kunt halen wat dat betreft?
Sporten zeggen ze altijd... Allicht dat vaker doen.
Ik ben een nihilist, er valt niks te bereiken jonge.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Yes, dingen bereiken geven positieve energie
Rustig aan.![]()
Dat is voor iedereen anders, maar sporten helpt wel mee. Ik voelde me er altijd wel beter door. Gezonde voeding ook, trouwens. Sociale contacten, veel met vrienden omgaan. Maar ik haal ook veel energie uit kleine dingen, maar dat lukt lang niet iedereen.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daarom ook ''wachten'' op de energie om er schouders onder te zetten...
Sporten zeggen ze altijd... Allicht dat vaker doen.Zelfs een leuke les op school kan me energie geven. Maar wat die dingen zijn, is voor iedereen anders.
Nee je hebt wel nice curves.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:45 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Alsof ik überhaupt een neuk zou geven.![]()
Er is altijd wat te bereikenquote:Op woensdag 21 november 2012 00:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben een nihilist, er valt niks te bereiken jonge.
Al is het maar het scoren van een nummer van een leuke dame
Thanks, I guess.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Leuke dame bestaat niet.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Er is altijd wat te bereiken
Rustig aan.![]()
Daar moet je juist niet teveel de focus op leggen ...quote:Op woensdag 21 november 2012 00:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Er is altijd wat te bereiken
Wat is dit nou voor onzin?quote:Als je wat wilt bereiken met iemand, zul je toch een stap moeten wagen hequote:Op woensdag 21 november 2012 00:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar moet je juist niet teveel de focus op leggen ...
Vandaar.quote:
Maar dit gaat over zijn hele leven, niet alleen de dames.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor onzin?
[..]
Als je wat wilt bereiken met iemand, zul je toch een stap moeten wagen heEr zijn ook andere dingen.
Ooh, dat weet ik ook welquote:Op woensdag 21 november 2012 00:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar dit gaat over zijn hele leven, niet alleen de dames.Er zijn ook andere dingen.
Ik ga kappen met die opleiding...
Mijn motivatieloosheid breekt me op.
Voel me alleen maar kut dat ik het allemaal steeds ontwijk en ik blijf het daardoor juist meer ontwijken om me niet kut te voelen.
Etc etc.Rustig aan.![]()
Beter neem je die beslissing een keer als je wakkerder bent man, het is één uur in de nachtquote:Op woensdag 21 november 2012 00:50 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga kappen met die opleiding...
Mijn motivatieloosheid breekt me op.
Ik ga pitten menschen. Weltrusten allemaal.voor Gitaar en een knuffel voor KT.
en een liedje
Heerlijk, die top1000.
Jaja, ik zal de knoop heus niet in 1 dag doorhakken oid...quote:Op woensdag 21 november 2012 00:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Beter neem je die beslissing een keer als je wakkerder bent man, het is één uur in de nacht
Maar dat is gewoon hoe het op dit moment gaat.. Ik ontwijk het en voel me er kut om en blijf het ontwijken en voel me nog steeds kut...
Het aanpakken lukt gewoon niet.Rustig aan.![]()
Ja.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mooizo
Alles ook goed met Knetter?Best wel eigenlijk.
![]()
![]()
Jaquote:Op woensdag 21 november 2012 01:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb niet iedereen van hier op FB, maar L, is dat F?
Nicequote:Op woensdag 21 november 2012 01:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja joh, zit gewoon lekker in m'n vel
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Jazeker, zoals ik op FB al postte; alles zit me even mee. Lang geleden en het voelt zo juistquote:
Ja, ook goedquote:Op woensdag 21 november 2012 01:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Echt, lijkt me een toffe dame.
En hoe gaat het met je pootje?
Doet me nagenoeg geen pijn meer, alleen als ik 'm draai of écht zwaar belast
En ze is zeer zeker een toffe dame![]()
Dat is lekker.quote:Op woensdag 21 november 2012 01:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, ook goed
Doet me nagenoeg geen pijn meer, alleen als ik 'm draai of écht zwaar belast
En ze is zeer zeker een toffe dame![]()
Dus lekker heen en weer reizen op het moment.![]()
![]()
Jup, maar dat is totaal niet ergquote:Op woensdag 21 november 2012 01:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is lekker.
Dus lekker heen en weer reizen op het moment.
Was zondagavond wel naar met die dichte mist op de snelweg
Oh, heb nog niet op FB gekeken.quote:Op woensdag 21 november 2012 01:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jazeker, zoals ik op FB al postte; alles zit me even mee. Lang geleden en het voelt zo juist
Ga nu slapen. Fijn dat je je zo goed voelt![]()
Slaap lekker
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Ik was zondagavond lekker thuis.quote:Op woensdag 21 november 2012 01:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jup, maar dat is totaal niet erg
Was zondagavond wel naar met die dichte mist op de snelweg
En ik weet het, alhoewel Knetter in ons geval het meeste van het reizen deed.![]()
![]()
Trusten.quote:Op woensdag 21 november 2012 01:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, heb nog niet op FB gekeken.
Slaap lekker![]()
![]()
Op de A1 tussen de IJsselbrug bij Deventer tot aan de Mc bij Holten maar 40-50 kunnen rijdenquote:Op woensdag 21 november 2012 01:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik was zondagavond lekker thuis.
En ik weet het, alhoewel Knetter in ons geval het meeste van het reizen deed.
Fera reist trouwen ook veel meer dan ik, zij kan gratis met OV enzo
Trusten buurmeisjequote:Op woensdag 21 november 2012 01:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, heb nog niet op FB gekeken.
Slaap lekker![]()
Ik heb het één keer tussen Deem'ter en Amersfoort zo slim gehad, ook 's nachts. En inderdaad maar 40 -50 kunnen rijden.quote:Op woensdag 21 november 2012 01:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Op de A1 tussen de IJsselbrug bij Deventer tot aan de Mc bij Holten maar 40-50 kunnen rijden
Fera reist trouwen ook veel meer dan ik, zij kan gratis met OV enzoMidden in de nacht.
Ik heb aan twee dingen een hekel in het verkeer. ijzel en mist.
IJzel zie je vaak niet, en met mist ook niet.
Er mag van mij een halve meter sneeuw liggen, dat zie ik en dan kan ik me er op aanpassen, regen netzo, hagel, ook.
Maar mist en ijzel. Neem dank u.![]()
Dit dusquote:Op woensdag 21 november 2012 01:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb het één keer tussen Deem'ter en Amersfoort zo slim gehad, ook 's nachts. En inderdaad maar 40 -50 kunnen rijden.Midden in de nacht.
Ik heb aan twee dingen een hekel in het verkeer. ijzel en mist.
IJzel zie je vaak niet, en met mist ook niet.
Er mag van mij een halve meter sneeuw liggen, dat zie ik en dan kan ik me er op aanpassen, regen netzo, hagel, ook.
Maar mist en ijzel. Neem dank u.
Woehoe verjaardagstopic voor Koen!!
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Mijn dag/nacht ritme is verschrikkelijkquote:Op woensdag 21 november 2012 02:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom bent u zo laat wakker?But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ik pieker mezelf kapot.quote:Op woensdag 21 november 2012 02:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik stroom over van inspiratie voor een liedje
Je had het over spanning he...
Ik snap niet zo goed waarom ik dan zoveel spanning heb... Kijk het is mij teveel oid... Want ik ontwijk het allemaal...
Maar zoveel is het ook weer niet, als je dagelijks van 9-5 bezig zou zijn met je studie... Gewoon colleges zou volgen en een beetje bijblijven met leerwerk...Rustig aan.![]()
Ik doelde meer op de spanning die jij lijkt te hebben wanneer het gaat over dames. Het komt op mij over alsof je dichtklapt ofzoquote:Op woensdag 21 november 2012 02:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik pieker mezelf kapot.
Je had het over spanning he...
Ik snap niet zo goed waarom ik dan zoveel spanning heb... Kijk het is mij teveel oid... Want ik ontwijk het allemaal...
Maar zoveel is het ook weer niet, als je dagelijks van 9-5 bezig zou zijn met je studie... Gewoon colleges zou volgen en een beetje bijblijven met leerwerk...
Ik denk dat ik ga kappen met de studie, mijn dagen vol ga plannen met werk waar ik redelijke ontspanning in kan vinden.... Door toegenomen financieele ruimte een gitaar ga kopen en allicht wat meer geld over de toonbank smijten aan andere dingen.Rustig aan.![]()
Oh neuh.quote:Op woensdag 21 november 2012 02:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de spanning die jij lijkt te hebben wanneer het gaat over dames. Het komt op mij over alsof je dichtklapt ofzo
Ik ben net zo goed met dames als dat ik mezelf voel, op dit moment gaat het kut dus ik ben op dit moment kut met de dames.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
Hoe ga je aan geld komen dan? Je zult toch echt wat moeten om te kunnen levenquote:Op woensdag 21 november 2012 02:37 schreef kingtoppie het volgende:
Ik denk dat ik ga kappen met de studie, mijn dagen vol ga plannen met werk waar ik redelijke ontspanning in kan vinden.... Door toegenomen financieele ruimte een gitaar ga kopen en allicht wat meer geld over de toonbank smijten aan andere dingen.
Gitaar spelen is wel altijd een goed idee
Met werk staat er toch?quote:Op woensdag 21 november 2012 02:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoe ga je aan geld komen dan? Je zult toch echt wat moeten om te kunnen leven
Gitaar spelen is wel altijd een goed idee![]()
Waar woon jij guitaartje?Rustig aan.![]()
Mja, werk is natuurlijk relatief breedquote:Op woensdag 21 november 2012 02:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Met werk staat er toch?![]()
Waar woon jij guitaartje?Een nieuw liedje instuderen kost ook veel werk
Twente jonge
Te ver wegquote:Op woensdag 21 november 2012 02:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, werk is natuurlijk relatief breedEen nieuw liedje instuderen kost ook veel werk
Twente jonge![]()
Op dit moment verdien ik geen reet bij selektvracht... Tussen de 5 euro en 10 euro per uur voor volwassen mensen....
Maargoed het is wel relaxed werk over het algemeen.... Krijg geen behoefte om het te ontwijken ofzo en kan er ontspanning in vinden.Rustig aan.![]()
Ja, dat is wel bijzonder weinigquote:Op woensdag 21 november 2012 02:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Te ver weg![]()
Op dit moment verdien ik geen reet bij selektvracht... Tussen de 5 euro en 10 euro per uur voor volwassen mensen....
Ik weet niet wat taxi mensen krijgen uitbetaald maar wil wel kijken of er een taxi bedrijf is dat mij zou willen aannemen.quote:Op woensdag 21 november 2012 02:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat is wel bijzonder weinigRustig aan.![]()
Veel succes met het vinden van uberhaupt een baan in deze economie.. laat staan een baan waar je ontspanning in vindt..quote:Op woensdag 21 november 2012 02:37 schreef kingtoppie het volgende:
Ik denk dat ik ga kappen met de studie, mijn dagen vol ga plannen met werk waar ik redelijke ontspanning in kan vinden.... Door toegenomen financieele ruimte een gitaar ga kopen en allicht wat meer geld over de toonbank smijten aan andere dingen.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Voor zijn leeftijd is 10 euro per uur niet weinig hoor.. En dat heb je met ongeschoold werk.. het betaald slecht..quote:Op woensdag 21 november 2012 02:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat is wel bijzonder weinigBut there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ik heb er nooit echt problemen mee gehad, en ik zou prima meer kunnen werken waar ik nu werk zegmaar... Niet dat ik dat op dit moment genoeg vind, maar het gaat dus wel over een 2e baan zogezegd over ''werk vinden''quote:Op woensdag 21 november 2012 02:42 schreef Raene het volgende:
[..]
Veel succes met het vinden van uberhaupt een baan in deze economie.. laat staan een baan waar je ontspanning in vindt..Rustig aan.![]()
Tussen 5 en 10, dan mag je dus 7.50 denken denk ik....quote:Op woensdag 21 november 2012 02:44 schreef Raene het volgende:
[..]
Voor zijn leeftijd is 10 euro per uur niet weinig hoor.. En dat heb je met ongeschoold werk.. het betaald slecht..Rustig aan.![]()
Als afwasser kreeg ik 7 euro per uur, dit werk doen voornamelijk volwassenen voor ongeveer hetzelfde loon.
Rustig aan.![]()
Ja, je merkt het gelijk, als je werk doet waarvoor je ook maar iets moet kunnen schiet je loon omhoog. Veel baantjes die ik heb gehad verdienden rond de 5 euro per uur of minder terwijl je keihard moest werken. Toen ging ik bijles geven en kreeg ik 10 euro per uur en soms wat extra, en dat was gewoon heel chill werk.quote:Op woensdag 21 november 2012 02:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Te ver weg![]()
Maargoed het is wel relaxed werk over het algemeen.... Krijg geen behoefte om het te ontwijken ofzo en kan er ontspanning in vinden.![]()
Dat zou ik eventueel ook kunnen doen, maar bijles dat is meestal 1 uurtje lijkt me?quote:Op woensdag 21 november 2012 02:48 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ja, je merkt het gelijk, als je werk doet waarvoor je ook maar iets moet kunnen schiet je loon omhoog. Veel baantjes die ik heb gehad verdienden rond de 5 euro per uur of minder terwijl je keihard moest werken. Toen ging ik bijles geven en kreeg ik 10 euro per uur en soms wat extra, en dat was gewoon heel chill werk.
Maar dat valt nog te combineren met mijn huidige werk
Halverwege een ritje gewoon eventjes bijles geven en weer doorkarren.
Rustig aan.![]()
Persoonlijk denk ik dat het onverstandig is helemaal te stoppen met je studie.. Studeren is baas namelijk.. Verder met een andere studie is geen optie?quote:Op woensdag 21 november 2012 02:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb er nooit echt problemen mee gehad, en ik zou prima meer kunnen werken waar ik nu werk zegmaar... Niet dat ik dat op dit moment genoeg vind, maar het gaat dus wel over een 2e baan zogezegd over ''werk vinden''But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Niet per se, ik had iemand die slecht was is wiskunde en voor een verplicht vak een grote toets had, die heb ik een paar keer meer dan 4 uur achter elkaar geholpen met toetsen. Maar meestal is het wel korter ja, 1-2 uurquote:Op woensdag 21 november 2012 02:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat zou ik eventueel ook kunnen doen, maar bijles dat is meestal 1 uurtje lijkt me?
Maar dat valt nog te combineren met mijn huidige werk![]()
![]()
Studeren bevalt me ook steeds beter ja. Ik wen altijd een beetje langzaam aan dingen, maar sinds ik op kamers zit vind ik het heerlijk.quote:Op woensdag 21 november 2012 02:50 schreef Raene het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat het onverstandig is helemaal te stoppen met je studie.. Studeren is baas namelijk.. Verder met een andere studie is geen optie?![]()
Je hebt het eerdere deel van het topic niet gelezen dus?quote:Op woensdag 21 november 2012 02:50 schreef Raene het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat het onverstandig is helemaal te stoppen met je studie.. Studeren is baas namelijk.. Verder met een andere studie is geen optie?
Ik voel me een wrak, kan geen motivatie opbrengen voor wat dan ook en heb een enorme ontwijkingsdrang wat de studie betreft... Ik kan er totaal geen voldoening uithalen.
Dit is ook al mijn 2e studie.... Het ligt denk ik niet eens aan de studie maar meer gewoon omdat ik dus niet goed in mijn vel zit.Rustig aan.![]()
Klote man. Maar voel je je ook beter als je werkt, of is dat alleen omdat je studie toch niet haalt?quote:Op woensdag 21 november 2012 02:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hebt het eerdere deel van het topic niet gelezen dus?
Ik voel me een wrak, kan geen motivatie opbrengen voor wat dan ook en heb een enorme ontwijkingsdrang wat de studie betreft... Ik kan er totaal geen voldoening uithalen.
Dit is ook al mijn 2e studie.... Het ligt denk ik niet eens aan de studie maar meer gewoon omdat ik dus niet goed in mijn vel zit.
Maar, 2e studie hoeft geen bezwaar te zijn, ik ken redelijk wat mensen die met hun 3e bezig zijn of zijn gestopt![]()
![]()
Ik vind het wel relaxed om wat rond te rijden in een auto...quote:Op woensdag 21 november 2012 02:53 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Klote man. Maar voel je je ook beter als je werkt, of is dat alleen omdat je studie toch niet haalt?
Tis geen leven verder, maar misschien is het goed om een tijdje te doen om wat tot rust te komen dat ik weer gemotiveerd raak in het leven en graag wil leven zogezegd.Rustig aan.![]()
De studie...
Ik heb 0 punten gehaald van de 12 oid in de eerste periode, dat is theoretisch in te halen met herkansingen.... Maarja ik zit er echt totaal niet in en ben ongemotiveerd, de theorie is ook boring as fuck.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
Maar ff geen studie denk, volgens mij kan ik maar beter gewoon beginnen met leven en studeren valt daar ff niet onder... Voor mijn gevoel staat studie veel te ver van het praktische leven af..quote:Rustig aan.![]()
Mja ik heb een mbo diploma op zoek en ga weer een nieuwe mbo opleiding doen in BBL. Praktisch. Ideaal.![]()
Ik sliep om half 11 ja. Was moe, en nu ben ik klaar wakker, verdomme.quote:
Ik denk dat ik maar een film ga kijken![]()
![]()
En dan gewoon weer indommelen tijdens 't kijken?quote:Op woensdag 21 november 2012 05:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik sliep om half 11 ja. Was moe, en nu ben ik klaar wakker, verdomme.
Ik denk dat ik maar een film ga kijkenDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik hoop het, maar dat denk ik niet. Ik ben nog wakkerder dan wanneer ik eruit moet voor werkquote:Op woensdag 21 november 2012 05:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En dan gewoon weer indommelen tijdens 't kijken?![]()
![]()
Mogguh![]()
. Morgen gelukkig weer uitslapen
, wat een k*t tijd is dit zeg
.
Werken.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Inderdaad.quote:Op woensdag 21 november 2012 06:00 schreef DaMook het volgende:
Mogguh![]()
. Morgen gelukkig weer uitslapen
, wat een k*t tijd is dit zeg
.
Werken.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Zoiets kun jij onmogelijk he.quote:Op woensdag 21 november 2012 05:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En dan gewoon weer indommelen tijdens 't kijken?ik ook niet overigens.
Oh dat kan me best overkomen hoorquote:Op woensdag 21 november 2012 07:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zoiets kun jij onmogelijk he.ik ook niet overigens.
Ligt ook wel aan de situatie en vermoeidheid trouwens..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ja niet in de bus neem ik aan?quote:Op woensdag 21 november 2012 07:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh dat kan me best overkomen hoor
Ligt ook wel aan de situatie en vermoeidheid trouwens..
Gister mn rijbewijs opgehaald, gelijk hele dag in de auto incl 100 km snelweg.snelweg ging in 10 min voorbij leek wel
Goedemorgen. Ik ga nog een poging tot slapen doen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
whehehe, gewoon doorgaan.quote:Op woensdag 21 november 2012 08:11 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Ik ga nog een poging tot slapen doen.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
In de bus niet, dan kijk ik ook geen films, tenminste, niet tijdens het rijdenquote:Op woensdag 21 november 2012 07:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja niet in de bus neem ik aan?
Gister mn rijbewijs opgehaald, gelijk hele dag in de auto incl 100 km snelweg.snelweg ging in 10 min voorbij leek wel
Maar ik kan best in slaap valleb als ik ergens moet wachten.. vanmorgen zelfs nog, net tussen 7 en 8
Goedzo, veel en vaak rijden, vooral dat doen wat je eng vond tijdens het lessen en afrijden, dan kom je er het snelst overheen
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Hehe dat lijkt me echt ruk. Dadelijk val je in slaap bij de bushalte en mis je de bus.quote:Op woensdag 21 november 2012 08:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
In de bus niet, dan kijk ik ook geen films, tenminste, niet tijdens het rijden
Maar ik kan best in slaap valleb als ik ergens moet wachten.. vanmorgen zelfs nog, net tussen 7 en 8
Goedzo, veel en vaak rijden, vooral dat doen wat je eng vond tijdens het lessen en afrijden, dan kom je er het snelst overheen
Jaaaaa. Elke dag even, vind het echt ongelofelijk tof.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ik mis de bus gelukkig niet, en mijn bus wordt ook nooit gemist, besloten vervoer hequote:Op woensdag 21 november 2012 08:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hehe dat lijkt me echt ruk. Dadelijk val je in slaap bij de bushalte en mis je de bus.
Jaaaaa. Elke dag even, vind het echt ongelofelijk tof.
Als je echt iets tofs qua autorijden wilt ontdekken, moet je een keer over een circuit gaan scheuren, vraag het Lola en Cryo maar
TMI TMIquote:Op woensdag 21 november 2012 08:52 schreef ErwinRommel het volgende:
deze ga ik kopen
http://www.megagadgets.nl/borat-mankini.html![]()
![]()
Jij wil voortaan in de voorraadkamer slapen?quote:Op woensdag 21 november 2012 08:52 schreef ErwinRommel het volgende:
deze ga ik kopen
http://www.megagadgets.nl/borat-mankini.html
Hahaha dat vind ik nog te eng denk ik. Ik wil wel een slipcursus gaan doen. Slib/slip?quote:Op woensdag 21 november 2012 08:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik mis de bus gelukkig niet, en mijn bus wordt ook nooit gemist, besloten vervoer he
Als je echt iets tofs qua autorijden wilt ontdekken, moet je een keer over een circuit gaan scheuren, vraag het Lola en Cryo maarlijkt me wel handig, vooral omdat ik de neiging heb in de bocht gas te geven en jaaaa dat is niet tof in de winter.
Daar ligt zat eten en drinken hoorquote:Op woensdag 21 november 2012 08:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij wil voortaan in de voorraadkamer slapen?
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Dat lijkt me ook nog wel tofquote:Op woensdag 21 november 2012 08:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahaha dat vind ik nog te eng denk ik. Ik wil wel een slipcursus gaan doen. Slib/slip?lijkt me wel handig, vooral omdat ik de neiging heb in de bocht gas te geven en jaaaa dat is niet tof in de winter.
![]()
En het circuit is zo gaaf, dat moet je echt een keer doen...![]()
Op zich geen slecht idee, al is remmen in bochten gevaarlijkerquote:Op woensdag 21 november 2012 08:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahaha dat vind ik nog te eng denk ik. Ik wil wel een slipcursus gaan doen. Slib/slip?lijkt me wel handig, vooral omdat ik de neiging heb in de bocht gas te geven en jaaaa dat is niet tof in de winter.
gas geven is alleen niet zo heel slim met achterwiel aangedreven auto's...
You know what meanquote:Op woensdag 21 november 2012 08:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daar ligt zat eten en drinken hoor
Hoiquote:
Zo, dat was even lachen om de collega die gistere z'n diesel-auto met euro95 vol gooide.
NIEUW: Foto's!![]()
Té veel in je sterretje gepropt?quote:Op woensdag 21 november 2012 09:01 schreef arachide. het volgende:
Ohmygod, ik heb zo'n spierpijn aan mijn kont.
Wat dacht je van gewoon sporten?quote:Op woensdag 21 november 2012 09:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Té veel in je sterretje gepropt?
#TeamMiley![]()
Van sporten krijg ik anders nooit pijn aan mijn kontquote:Op woensdag 21 november 2012 09:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wat dacht je van gewoon sporten?
Erwin, da's lang geleden...
Hoest hier?The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
Spierpijn, niet gewone pijn.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Van sporten krijg ik anders nooit pijn aan mijn komt
Maarja, ik heb 20 minuten op een zwaar niveau op een crosstrainer gezeten. Nou, dan krijg je wel pijn aan mijn billen.
Waarom koos ik gister voor 2x 1.5 sporten en 2 uur fietsen?
#TeamMiley![]()
En u bent?quote:Op woensdag 21 november 2012 09:07 schreef El_Matador het volgende:
Erwin, da's lang geleden...
Hoest hier?![]()
Maar hallo
Ohhhquote:Op woensdag 21 november 2012 09:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
Spierpijn, niet gewone pijn.
Maarja, ik heb 20 minuten op een zwaar niveau op een crosstrainer gezeten. Nou, dan krijg je wel pijn aan mijn billen.
Waarom koos ik gister voor 2x 1.5 sporten en 2 uur fietsen?
Zat al aan hele andere dingen te denken
quote:Mijn Spaanse Torovlag avatar is al een tijdje gone. We hebben nog flink gediscussieerd en Lotuss ken ik ook natuurlijk.quote:
Het gaat dus goed, met de alcohol in ieder geval
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
Ohhh wachtquote:Op woensdag 21 november 2012 09:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[..]
Mijn Spaanse Torovlag avatar is al een tijdje gone. We hebben nog flink gediscussieerd en Lotuss ken ik ook natuurlijk.
Het gaat dus goed, met de alcohol in ieder geval
Nu herinner ik je weer
Je leest wat je wil lezen, denk ik.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohhh
Zat al aan hele andere dingen te denken#TeamMiley
Forum Opties Forumhop: Hop naar: