Ja.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mooizo
Alles ook goed met Knetter?
Jaquote:Op woensdag 21 november 2012 01:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb niet iedereen van hier op FB, maar L, is dat F?
Nicequote:Op woensdag 21 november 2012 01:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja joh, zit gewoon lekker in m'n vel
Jazeker, zoals ik op FB al postte; alles zit me even mee. Lang geleden en het voelt zo juistquote:
Ja, ook goedquote:Op woensdag 21 november 2012 01:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Echt, lijkt me een toffe dame.
En hoe gaat het met je pootje?
Dat is lekker.quote:Op woensdag 21 november 2012 01:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, ook goed
Doet me nagenoeg geen pijn meer, alleen als ik 'm draai of écht zwaar belast
En ze is zeer zeker een toffe dame![]()
Jup, maar dat is totaal niet ergquote:Op woensdag 21 november 2012 01:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is lekker.
Dus lekker heen en weer reizen op het moment.
Oh, heb nog niet op FB gekeken.quote:Op woensdag 21 november 2012 01:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jazeker, zoals ik op FB al postte; alles zit me even mee. Lang geleden en het voelt zo juist
Ik was zondagavond lekker thuis.quote:Op woensdag 21 november 2012 01:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jup, maar dat is totaal niet erg
Was zondagavond wel naar met die dichte mist op de snelweg
Trusten.quote:Op woensdag 21 november 2012 01:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, heb nog niet op FB gekeken.
Ga nu slapen. Fijn dat je je zo goed voelt![]()
Slaap lekker
Op de A1 tussen de IJsselbrug bij Deventer tot aan de Mc bij Holten maar 40-50 kunnen rijdenquote:Op woensdag 21 november 2012 01:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik was zondagavond lekker thuis.
En ik weet het, alhoewel Knetter in ons geval het meeste van het reizen deed.
Trusten buurmeisjequote:Op woensdag 21 november 2012 01:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, heb nog niet op FB gekeken.
Ga nu slapen. Fijn dat je je zo goed voelt![]()
Slaap lekker
Ik heb het één keer tussen Deem'ter en Amersfoort zo slim gehad, ook 's nachts. En inderdaad maar 40 -50 kunnen rijden.quote:Op woensdag 21 november 2012 01:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Op de A1 tussen de IJsselbrug bij Deventer tot aan de Mc bij Holten maar 40-50 kunnen rijden
Fera reist trouwen ook veel meer dan ik, zij kan gratis met OV enzo
Dit dusquote:Op woensdag 21 november 2012 01:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb het één keer tussen Deem'ter en Amersfoort zo slim gehad, ook 's nachts. En inderdaad maar 40 -50 kunnen rijden.Midden in de nacht.
Ik heb aan twee dingen een hekel in het verkeer. ijzel en mist.
IJzel zie je vaak niet, en met mist ook niet.
Er mag van mij een halve meter sneeuw liggen, dat zie ik en dan kan ik me er op aanpassen, regen netzo, hagel, ook.
Maar mist en ijzel. Neem dank u.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |