Met werk staat er toch?quote:Op woensdag 21 november 2012 02:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoe ga je aan geld komen dan? Je zult toch echt wat moeten om te kunnen leven
Gitaar spelen is wel altijd een goed idee
Mja, werk is natuurlijk relatief breedquote:Op woensdag 21 november 2012 02:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Met werk staat er toch?![]()
Waar woon jij guitaartje?
Te ver wegquote:Op woensdag 21 november 2012 02:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, werk is natuurlijk relatief breedEen nieuw liedje instuderen kost ook veel werk
Twente jonge
Ja, dat is wel bijzonder weinigquote:Op woensdag 21 november 2012 02:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Te ver weg![]()
Op dit moment verdien ik geen reet bij selektvracht... Tussen de 5 euro en 10 euro per uur voor volwassen mensen....
Ik weet niet wat taxi mensen krijgen uitbetaald maar wil wel kijken of er een taxi bedrijf is dat mij zou willen aannemen.quote:Op woensdag 21 november 2012 02:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat is wel bijzonder weinig
Veel succes met het vinden van uberhaupt een baan in deze economie.. laat staan een baan waar je ontspanning in vindt..quote:Op woensdag 21 november 2012 02:37 schreef kingtoppie het volgende:
Ik denk dat ik ga kappen met de studie, mijn dagen vol ga plannen met werk waar ik redelijke ontspanning in kan vinden.... Door toegenomen financieele ruimte een gitaar ga kopen en allicht wat meer geld over de toonbank smijten aan andere dingen.
Voor zijn leeftijd is 10 euro per uur niet weinig hoor.. En dat heb je met ongeschoold werk.. het betaald slecht..quote:Op woensdag 21 november 2012 02:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat is wel bijzonder weinig
Ik heb er nooit echt problemen mee gehad, en ik zou prima meer kunnen werken waar ik nu werk zegmaar... Niet dat ik dat op dit moment genoeg vind, maar het gaat dus wel over een 2e baan zogezegd over ''werk vinden''quote:Op woensdag 21 november 2012 02:42 schreef Raene het volgende:
[..]
Veel succes met het vinden van uberhaupt een baan in deze economie.. laat staan een baan waar je ontspanning in vindt..
Tussen 5 en 10, dan mag je dus 7.50 denken denk ik....quote:Op woensdag 21 november 2012 02:44 schreef Raene het volgende:
[..]
Voor zijn leeftijd is 10 euro per uur niet weinig hoor.. En dat heb je met ongeschoold werk.. het betaald slecht..
Ja, je merkt het gelijk, als je werk doet waarvoor je ook maar iets moet kunnen schiet je loon omhoog. Veel baantjes die ik heb gehad verdienden rond de 5 euro per uur of minder terwijl je keihard moest werken. Toen ging ik bijles geven en kreeg ik 10 euro per uur en soms wat extra, en dat was gewoon heel chill werk.quote:Op woensdag 21 november 2012 02:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Te ver weg![]()
Op dit moment verdien ik geen reet bij selektvracht... Tussen de 5 euro en 10 euro per uur voor volwassen mensen....
Maargoed het is wel relaxed werk over het algemeen.... Krijg geen behoefte om het te ontwijken ofzo en kan er ontspanning in vinden.
Dat zou ik eventueel ook kunnen doen, maar bijles dat is meestal 1 uurtje lijkt me?quote:Op woensdag 21 november 2012 02:48 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ja, je merkt het gelijk, als je werk doet waarvoor je ook maar iets moet kunnen schiet je loon omhoog. Veel baantjes die ik heb gehad verdienden rond de 5 euro per uur of minder terwijl je keihard moest werken. Toen ging ik bijles geven en kreeg ik 10 euro per uur en soms wat extra, en dat was gewoon heel chill werk.
Persoonlijk denk ik dat het onverstandig is helemaal te stoppen met je studie.. Studeren is baas namelijk.. Verder met een andere studie is geen optie?quote:Op woensdag 21 november 2012 02:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb er nooit echt problemen mee gehad, en ik zou prima meer kunnen werken waar ik nu werk zegmaar... Niet dat ik dat op dit moment genoeg vind, maar het gaat dus wel over een 2e baan zogezegd over ''werk vinden''
Niet per se, ik had iemand die slecht was is wiskunde en voor een verplicht vak een grote toets had, die heb ik een paar keer meer dan 4 uur achter elkaar geholpen met toetsen. Maar meestal is het wel korter ja, 1-2 uurquote:Op woensdag 21 november 2012 02:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat zou ik eventueel ook kunnen doen, maar bijles dat is meestal 1 uurtje lijkt me?
Maar dat valt nog te combineren met mijn huidige werk
Studeren bevalt me ook steeds beter ja. Ik wen altijd een beetje langzaam aan dingen, maar sinds ik op kamers zit vind ik het heerlijk.quote:Op woensdag 21 november 2012 02:50 schreef Raene het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat het onverstandig is helemaal te stoppen met je studie.. Studeren is baas namelijk.. Verder met een andere studie is geen optie?
Je hebt het eerdere deel van het topic niet gelezen dus?quote:Op woensdag 21 november 2012 02:50 schreef Raene het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat het onverstandig is helemaal te stoppen met je studie.. Studeren is baas namelijk.. Verder met een andere studie is geen optie?
Klote man. Maar voel je je ook beter als je werkt, of is dat alleen omdat je studie toch niet haalt?quote:Op woensdag 21 november 2012 02:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hebt het eerdere deel van het topic niet gelezen dus?
Ik voel me een wrak, kan geen motivatie opbrengen voor wat dan ook en heb een enorme ontwijkingsdrang wat de studie betreft... Ik kan er totaal geen voldoening uithalen.
Dit is ook al mijn 2e studie.... Het ligt denk ik niet eens aan de studie maar meer gewoon omdat ik dus niet goed in mijn vel zit.
Ik vind het wel relaxed om wat rond te rijden in een auto...quote:Op woensdag 21 november 2012 02:53 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Klote man. Maar voel je je ook beter als je werkt, of is dat alleen omdat je studie toch niet haalt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Maar ff geen studie denk, volgens mij kan ik maar beter gewoon beginnen met leven en studeren valt daar ff niet onder... Voor mijn gevoel staat studie veel te ver van het praktische leven af..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |