En daar heb je date 2, 3 en 4 voor. Dan leer je elkaar wat beter kennenquote:Op woensdag 21 november 2012 00:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik mis de diepere interesse in wie iemand dan wel niet is ofzo.
Dusseh..quote:Op woensdag 21 november 2012 00:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En daar heb je date 2, 3 en 4 voor. Dan leer je elkaar wat beter kennen
Diepere interesse in wie iemand is vind ik zo kansloos. Geforceerd gaan zitten vragen wat iemand beweegt. Je kunt het toch wel op een normale manier hebben over bepaalde meningen die je hebt? Al is het maar over het broodje grilworst wat je aan het eten bent.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik mis de diepere interesse in wie iemand dan wel niet is ofzo.
Fuckinghell, een broodje warme grilworst. Dat zou ik nu wel lusten.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:15 schreef twi het volgende:
[..]
Diepere interesse in wie iemand is vind ik zo kansloos. Geforceerd gaan zitten vragen wat iemand beweegt. Je kunt het toch wel op een normale manier hebben over bepaalde meningen die je hebt? Al is het maar over het broodje grilworst wat je aan het eten bent.
Nou, als je het dikgedrukte weglaat, kan het best.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dusseh..
''Ja hoi, ik vind je vooralsnog niet heel boeiend, maar dat komt misschien later... Wil je iets drinken?''
Ja dat kan ik, maar dat doet mij niet verliefd worden ofzoquote:Op woensdag 21 november 2012 00:15 schreef twi het volgende:
[..]
Diepere interesse in wie iemand is vind ik zo kansloos. Geforceerd gaan zitten vragen wat iemand beweegt. Je kunt het toch wel op een normale manier hebben over bepaalde meningen die je hebt? Al is het maar over het broodje grilworst wat je aan het eten bent.
Mijn eerste gesprekken ging over bier of welke muziek we leuk vonden.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:15 schreef twi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 november 2012 00:16 schreef twi het volgende:
Godverdomme nu heb ik trek in een broodje grilworst.
Kijk, dit is ware liefde.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Fuckinghell, een broodje warme grilworst. Dat zou ik nu wel lusten.
Maar dat is dan wel wat er in mijn hoofd zit. Iemand op date vragen terwijl je helemaal geen mening over der kan hebben.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou, als je het dikgedrukte weglaat, kan het best.
Muziek is dan ook een fantastisch onderwerp. Anytime, anywhere.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn eerste gesprekken ging over bier of welke muziek we leuk vonden.
Schud dat cynische eens van je af. Dat is in dit geval totaal niet aantrekkelijk.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dusseh..
''Ja hoi, ik vind je vooralsnog niet heel boeiend, maar dat komt misschien later... Wil je iets drinken?''
Jammer dat jouw smaak over het algemeen bagger is.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Muziek is dan ook een fantastisch onderwerp. Anytime, anywhere.
Nee, maar dat is dus normaal. Je merkt altijd wel iets, of iemand echt te dom voor woorden is, of jouw humor een beetje begrijpt, dat soort dingen. Je zult moeten proberen, op je bek moeten gaan en het opnieuw moeten proberen. Dat probleem kennen we allemaalquote:Op woensdag 21 november 2012 00:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar dat is dan wel wat er in mijn hoofd zit. Iemand op date vragen terwijl je helemaal geen mening over der kan hebben.
"Hoi, ik heb zin in een drankje, jij ook? Als die barman tenminste eens op zou schieten, kom je hier vaker, zijn ze altijd zo langzaam hier?"quote:Op woensdag 21 november 2012 00:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dusseh..
Gelukkig hebben wij verder helemaal niks gemeen, ook niet qua muziekquote:Op woensdag 21 november 2012 00:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Jammer dat jouw smaak over het algemeen bagger is.
Hoe vaak in de week?quote:Op woensdag 21 november 2012 00:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Uitgaan, met mensen afspreken ... In dit geval was het via FOK! maar ik ben ook wel eens iemand tegen gekomen op school, of tijdens een feest ... Of toen ik met een vriendin gewoon wat ging drinken in een bar.
Je zou maar eens iets gemeen hebben, hoe saai is dat.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij verder helemaal niks gemeen, ook niet qua muziek
Nee, maar er zijn geen bepaalde dingen die je verliefd doen worden, en soms heb je het niet eens door. Ik ben een held op sokken met het aanspreken van mensen, maar gewoon een beetje stom praten over bepaalde triviale zaken moet toch wel lukken. En misschien voel je je wel aangetrokken op de manier waarop iemand dat doet, of vind je het leuk dat iemand hetzelfde denkt over bepaalde dingen. Of juist leuk dat iemand een andere mening heeft, wat je weer nieuwe inzichten geeft.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja dat kan ik, maar dat doet mij niet verliefd worden ofzo
Perfect match ditdat. Niks meer aan doen.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Je zou maar eens iets gemeen hebben, hoe saai is dat.
O ja, we zijn saai. Die eigenschap delen we.
Behalve vrouwen. Die hoeven alleen hun tieten te flashen.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, maar dat is dus normaal. Je merkt altijd wel iets, of iemand echt te dom voor woorden is, of jouw humor een beetje begrijpt, dat soort dingen. Je zult moeten proberen, op je bek moeten gaan en het opnieuw moeten proberen. Dat probleem kennen we allemaal
Euh, geen idee ... Ik plan het niet echt. Dat is niet elke week hetzelfde. Ik ga ook niet verschrikkelijk veel uit of zo. Maar vaak is het vrij spontaan.quote:
Natuurlijk. En als je iemand heel erg lief vindt, dan leg je dat aan ze uit.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:19 schreef Myraela het volgende:
Maken jullie ook de grilworst altijd warm in de magnetron?
Amenquote:Op woensdag 21 november 2012 00:19 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, maar er zijn geen bepaalde dingen die je verliefd doen worden, en soms heb je het niet eens door. Ik ben een held op sokken met het aanspreken van mensen, maar gewoon een beetje stom praten over bepaalde triviale zaken moet toch wel lukken. En misschien voel je je wel aangetrokken op de manier waarop iemand dat doet, of vind je het leuk dat iemand hetzelfde denkt over bepaalde dingen. Of juist leuk dat iemand een andere mening heeft, wat je weer nieuwe inzichten geeft.
Er zijn echt miljarden manieren waarop je mensen leuk kunt vinden, alleen moet je niet gelijk als uitgangspunt hebben dat je haar volgende week een aanzoek gaat doen.
Ja, ontdekking van de eeuw echt.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:20 schreef twi het volgende:
[..]
Natuurlijk. En als je iemand heel erg lief vindt, dan leg je dat aan ze uit.
Gast, niet het moment voor dat soort grappen.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Behalve vrouwen. Die hoeven alleen hun tieten te flashen.
quote:Op woensdag 21 november 2012 00:21 schreef twi het volgende:
[..]
Gast, niet het moment voor dat soort grappen.
Godver, ik moest hard lachenquote:Op woensdag 21 november 2012 00:21 schreef twi het volgende:
[..]
Gast, niet het moment voor dat soort grappen.
Daarvoor stond ik niet vooraan in de rij helaas.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Behalve vrouwen. Die hoeven alleen hun tieten te flashen.
Voornamelijk mannen.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nee, maar dat is dus normaal. Je merkt altijd wel iets, of iemand echt te dom voor woorden is, of jouw humor een beetje begrijpt, dat soort dingen. Je zult moeten proberen, op je bek moeten gaan en het opnieuw moeten proberen. Dat probleem kennen we allemaal
Sterkte en weltrusten.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:21 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga creperen. Tot in het hiernamaals.
Zolang het niet helemaal plat is, is het altijd goed.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarvoor stond ik niet vooraan in de rij helaas.
Ik spreek toch wel minimaal 1x in de week af zogezegd / ga uit.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je hebt maar 1 keer nodig vriend
True.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:22 schreef twi het volgende:
[..]
Zolang het niet helemaal plat is, is het altijd goed.
Dan doe je dat niet. Maar zoals twi terecht zei, er zijn zoveel manieren om iemand te "peilen".quote:Op woensdag 21 november 2012 00:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Voornamelijk mannen.
Maar als je iemand niet heel boeiend vindt... Waarom dan op date vragen?
Gaat ze weer hoorquote:Op woensdag 21 november 2012 00:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarvoor stond ik niet vooraan in de rij helaas.
Ik ken geen vrouw die dat zelf wilt, eigenlijk.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:22 schreef twi het volgende:
[..]
Zolang het niet helemaal plat is, is het altijd goed.
Of voor sommige gevallen moet het juist helemaal plat zijn.
Wel een man.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ken geen vrouw die dat zelf wilt, eigenlijk.
quote:
Op die fiets.quote:
Dan leeft iedereen langs je heen en blijft niemand plakken.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan doe je dat niet. Maar zoals twi terecht zei, er zijn zoveel manieren om iemand te "peilen".
Zodat ik nooit meer de oren van je kop lul zeker?quote:Op woensdag 21 november 2012 00:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kom hier met die tong joh. Dan bijt ik er in.
quote:
Hoezo dat? Je kunt toch vrij snel inschatten of iemand interessant is?quote:Op woensdag 21 november 2012 00:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan leeft iedereen langs je heen en blijft niemand plakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |