Het bewijst precies dat jij om de X tijd wel een nieuwe hebt gevonden naar mijn mening.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:44 schreef Fera het volgende:
Sorry, maar in principe bewijst mijn relatie alles behalve het tegendeel. Het had ook een half jaar later kunnen gebeuren, of tien jaar later.
Wat zijn jouw gedachten er dan over? En waarom reageer je alsof je boos bent?
Juist het feit DAT zij nu een relatie heeft, geeft aan dat zij het anders aanpakt dan jij. Denk dat Samzz hiermee iets heel verstandigs zegt:quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het bewijst precies dat jij om de X tijd wel een nieuwe hebt gevonden naar mijn mening.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:46 schreef Samzz het volgende:
KT, je gaat er zo niet uitkomen. Laat het rusten en kijk er morgen met een frisse blik tegenaan.
Misschien wel. Misschien heb ik wel gewoon mazzel? Maar dat weet ik ook niet, ik ben in ieder geval nooit bewust op zoek geweest. Daar geloof ik namelijk niet in.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het bewijst precies dat jij om de X tijd wel een nieuwe hebt gevonden naar mijn mening.
Daarom is dat ''wachten tot je een ons weegt'' idee van Fera ook zo frustrerend, want blijkbaar doet ze iets anders.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Juist het feit DAT zij nu een relatie heeft, geeft aan dat zij het anders aanpakt dan jij. Denk dat Samzz hiermee iets heel verstandigs zegt:
[..]
Hoe kom jij iemand tegen dan?quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien wel. Misschien heb ik wel gewoon mazzel? Maar dat weet ik ook niet, ik ben in ieder geval nooit bewust op zoek geweest. Daar geloof ik namelijk niet in.
Wachten tot je een ons weegt is dan ook geen goed idee. Je moet wel moeite doen om iets te bereiken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daarom is dat ''wachten tot je een ons weegt'' idee van Fera ook zo frustrerend, want blijkbaar doet ze iets anders.
Ja. Ze date, spreekt af met mensen, leeft. Give it a tryquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daarom is dat ''wachten tot je een ons weegt'' idee van Fera ook zo frustrerend, want blijkbaar doet ze iets anders.
In dit geval is het ontstaan uit vriendschap en tot vriendschap neem ik altijd initiatief.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe kom jij iemand tegen dan?
Hoe komt dat eerste afspraakje er?
Is dat altijd de man? Dan begin ik er meer van te snappen dat het je allemaal aanwaait.
Kval liever dood at the moment.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ze date, spreekt af met mensen, leeft. Give it a try.
Weet je wat ik denk? Ik denk dat je te veel druk ervaart.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe kom jij iemand tegen dan?
Hoe komt dat eerste afspraakje er?
Is dat altijd de man? Dan begin ik er meer van te snappen dat het je allemaal aanwaait.
Dan weet je wel zeker dat je voor altijd alleen.blijft.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kval liever dood at the moment.
KT, neem je het mij kwalijk? Want zo komt het wel een beetje over.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kval liever dood at the moment.
Of een familielid komt bovenop je liggen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan weet je wel zeker dat je voor altijd alleen.blijft.
Totally agree.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Weet je wat ik denk? Ik denk dat je te veel druk ervaart.
Een eerste afspraakje is zo gemaakt, dat is allemaal heel vrijblijvend en puur als "ontdekkingsafspraak". Je moet niet verwachten dat je na een eerste date meteen een relatie hebt. 90% van de eerste afspraakjes draait uit op niks of een friendzone. Jammer, maar waar.
Ik denk niet dat hij het zo bedoelt, maar ik ben het wel met je eens, inderdaad. Nogal beschuldigend.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:51 schreef Fera het volgende:
[..]
KT, neem je het mij kwalijk? Want zo komt het wel een beetje over.
Ik neem het misschien kwalijk dat je spreekt over aanwaaien terwijl je vast wel dingen bewust doet als je een oog op iemand hebt gevestigd ja.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:51 schreef Fera het volgende:
[..]
KT, neem je het mij kwalijk? Want zo komt het wel een beetje over.
Dat is wel zo ja.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:53 schreef twi het volgende:
Je moet gewoon een kitten nemen en iemand uitnodigen om voor te koken. Dat werkt.
Goed plan.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:53 schreef twi het volgende:
Je moet gewoon een kitten nemen en iemand uitnodigen om voor te koken. Dat werkt.
Ik ook zat hier, ik woon nog thuis.quote:
Krijg eerst die kop eens rustig manquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ook zat hier, ik woon nog thuis.
En ik faal mijn studie dus om dan nu uit huis te gaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |