Totally agree.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Weet je wat ik denk? Ik denk dat je te veel druk ervaart.
Een eerste afspraakje is zo gemaakt, dat is allemaal heel vrijblijvend en puur als "ontdekkingsafspraak". Je moet niet verwachten dat je na een eerste date meteen een relatie hebt. 90% van de eerste afspraakjes draait uit op niks of een friendzone. Jammer, maar waar.
Ik denk niet dat hij het zo bedoelt, maar ik ben het wel met je eens, inderdaad. Nogal beschuldigend.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:51 schreef Fera het volgende:
[..]
KT, neem je het mij kwalijk? Want zo komt het wel een beetje over.
Ik neem het misschien kwalijk dat je spreekt over aanwaaien terwijl je vast wel dingen bewust doet als je een oog op iemand hebt gevestigd ja.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:51 schreef Fera het volgende:
[..]
KT, neem je het mij kwalijk? Want zo komt het wel een beetje over.
Dat is wel zo ja.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:53 schreef twi het volgende:
Je moet gewoon een kitten nemen en iemand uitnodigen om voor te koken. Dat werkt.
Goed plan.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:53 schreef twi het volgende:
Je moet gewoon een kitten nemen en iemand uitnodigen om voor te koken. Dat werkt.
Ik ook zat hier, ik woon nog thuis.quote:
Krijg eerst die kop eens rustig manquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ook zat hier, ik woon nog thuis.
En ik faal mijn studie dus om dan nu uit huis te gaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |