Heb je nog contact met een hulpverlener? Dat lijkt me namelijk wel belangrijk. Misschien eens bepraten hoe het er nu voorstaat en een eventuele aanpak bespreken.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Prima, weinig / geen verschil naar mijn gevoel.
Ben weer helemaal motivatieloos en willoos atm, zoals toen ik met AD wou kappen omdat het om die specifieke reden opeens wel heel slecht met mij ging (ook enorm afvallen enzo)
quote:
Oja kan ook ja.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Neenee, die komt dan bij mij.
Hey. Dat jij je buddy's over me heen laat gaan, betekent niet dat het andersom ook mag.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Neenee, die komt dan bij mij.
Oke we weten wie de broek aan heeft.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Hey. Dat jij je buddy's over me heen laat gaan, betekent niet dat het andersom ook mag.
Hmmm, good old right hand it is, thenquote:Op woensdag 21 november 2012 00:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Hey. Dat jij je buddy's over me heen laat gaan, betekent niet dat het andersom ook mag.
Ik niet meer.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oke we weten wie de broek aan heeft.
Eigen schuld. Had je maar wat meer alfa moeten zijn en me moeten claimen.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmmm, good old right hand it is, then![]()
PICS!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als ik je claim is het van: "CLAIM ME NIET ZO, KUTGITAAR"quote:Op woensdag 21 november 2012 00:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Eigen schuld. Had je maar wat meer alfa moeten zijn en me moeten claimen.
Die eventuele aanpak daar kan ik toch geen motivatie voor vinden om uit te voerenquote:Op woensdag 21 november 2012 00:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb je nog contact met een hulpverlener? Dat lijkt me namelijk wel belangrijk. Misschien eens bepraten hoe het er nu voorstaat en een eventuele aanpak bespreken.
Ik ben een vrouw, zo rol ik.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En als ik je claim is het van: "CLAIM ME NIET ZO, KUTGITAAR"
Dat moet vanuit jezelf komen KT ... Je moet het zelf willen. "Ja, maar ik heb geen motivatie". Maar als je uit die rotsituatie wil komen, moet je toch de schouders eronder zetten. There's no other way.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die eventuele aanpak daar kan ik toch geen motivatie voor vinden om uit te voeren
That's more like it.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zal je eens laten rollen
Ja, best wel.quote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 00:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oh dan hoef ik je niet meer hoor![]()
![]()
Alsof ik überhaupt een neuk zou geven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |