Niemand wekt snel interesse, behalve 3 meisjes die ik tegengekomen ben met uitgaan.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoezo dat? Je kunt toch vrij snel inschatten of iemand interessant is?
Ja, ik merk hetquote:Op woensdag 21 november 2012 00:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niemand wekt snel interesse, behalve 3 meisjes die ik tegengekomen ben met uitgaan.
Dat terwijl ik aan de anti depressiva zat, dus ik heb nogal de indruk dat het komt omdat ik afgestompt ben / somethings wrong with my feelings dude.
Zaterdag.quote:
Ja, goed plan.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ah mooi. Ik je minnaar kom vrijdag wel ff langs![]()
![]()
Hoe komt het dat je wil stoppen? Is het studie gerelateerd, of persoonlijk?quote:Op woensdag 21 november 2012 00:32 schreef kingtoppie het volgende:
Maargoed, jullie hebben wel gelijk dat je moet ''leven'' moet anticiperen op dingen die langskomen, praatjes moet maken met een bepaald meisje die om een of andere reden toch wel ergens ver gezocht je interesse wekt.
Op dit moment ontwijk ik liever alles, evenals mijn studie.... Zit erover na te denken om ermee te kappen... Geen idee wat ik anders moet overigens...
Werken?
Gooi het maar op het persoonlijke, ik heb nergens zin in dusja.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je wil stoppen? Is het studie gerelateerd, of persoonlijk?
Trek maar een nummertje dan.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ah mooi. Ik je minnaar kom vrijdag wel ff langs![]()
![]()
Hmmm ... Ben je helemaal van de AD af, trouwens?quote:Op woensdag 21 november 2012 00:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gooi het maar op het persoonlijke, ik heb nergens zin in dusja.
Jep.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm ... Ben je helemaal van de AD af, trouwens?
Oké.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
FL mag wel voorrang, hij support de juiste club.
quote:Op woensdag 21 november 2012 00:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké.
FL, ik hoor net dat ik vrij ben zaterdag, dus je kan blijven slapen.
Hoe gaat dat?quote:
OMGquote:Op woensdag 21 november 2012 00:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké.
FL, ik hoor net dat ik vrij ben zaterdag, dus je kan blijven slapen.
Boks.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
FL mag wel voorrang, hij support de juiste club.
En zondag naar de kerk zeker?quote:
Prima, weinig / geen verschil naar mijn gevoel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |