Daarom ook ''wachten'' op de energie om er schouders onder te zetten...quote:Op woensdag 21 november 2012 00:43 schreef Fera het volgende:
Dat moet vanuit jezelf komen KT ... Je moet het zelf willen. "Ja, maar ik heb geen motivatie". Maar als je uit die rotsituatie wil komen, moet je toch de schouders eronder zetten. There's no other way.
Yes, dingen bereiken geven positieve energiequote:Op woensdag 21 november 2012 00:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daarom ook ''wachten'' op de energie om er schouders onder te zetten...
Zijn er dingen waar je ''energie'' en levenslust uit kunt halen wat dat betreft?
Sporten zeggen ze altijd... Allicht dat vaker doen.
Ik ben een nihilist, er valt niks te bereiken jonge.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Yes, dingen bereiken geven positieve energie
Dat is voor iedereen anders, maar sporten helpt wel mee. Ik voelde me er altijd wel beter door. Gezonde voeding ook, trouwens. Sociale contacten, veel met vrienden omgaan. Maar ik haal ook veel energie uit kleine dingen, maar dat lukt lang niet iedereen.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daarom ook ''wachten'' op de energie om er schouders onder te zetten...
Zijn er dingen waar je ''energie'' en levenslust uit kunt halen wat dat betreft?
Sporten zeggen ze altijd... Allicht dat vaker doen.
Nee je hebt wel nice curves.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:45 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Alsof ik überhaupt een neuk zou geven.
Er is altijd wat te bereikenquote:Op woensdag 21 november 2012 00:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben een nihilist, er valt niks te bereiken jonge.
Thanks, I guess.quote:
Leuke dame bestaat niet.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Er is altijd wat te bereiken
Al is het maar het scoren van een nummer van een leuke dame
Daar moet je juist niet teveel de focus op leggen ...quote:Op woensdag 21 november 2012 00:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Er is altijd wat te bereiken
Al is het maar het scoren van een nummer van een leuke dame
Wat is dit nou voor onzin?quote:
Als je wat wilt bereiken met iemand, zul je toch een stap moeten wagen hequote:Op woensdag 21 november 2012 00:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar moet je juist niet teveel de focus op leggen ...
Vandaar.quote:
Maar dit gaat over zijn hele leven, niet alleen de dames.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor onzin?
[..]
Als je wat wilt bereiken met iemand, zul je toch een stap moeten wagen he
Ooh, dat weet ik ook welquote:Op woensdag 21 november 2012 00:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar dit gaat over zijn hele leven, niet alleen de dames.Er zijn ook andere dingen.
Beter neem je die beslissing een keer als je wakkerder bent man, het is één uur in de nachtquote:Op woensdag 21 november 2012 00:50 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga kappen met die opleiding...
Mijn motivatieloosheid breekt me op.
Jaja, ik zal de knoop heus niet in 1 dag doorhakken oid...quote:Op woensdag 21 november 2012 00:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Beter neem je die beslissing een keer als je wakkerder bent man, het is één uur in de nacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |