Ik ga straks wel slapen. Maar wil eigenlijk nog steeds weten wat fera ''doet'' als ze iemand op het oog heeft.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
KT, ga lekker slapen. Morgen, als je lekker uitgerust bent kan je deze 'discussie' weer aangaan.
En als je niet precies weet hoe iets bedoeld wordt, vraag het dan. Om misverstanden te voorkomen.
Je moet alles gewoon niet zo snel willen. Jij wil het allemaal en je wilt het nu. Het lijkt alsof je haast hebt. Maar zoals Samzz eerder zeg: leef. Als je leeft maak je dingen mee, kom je mensen tegen. Ook iemand die je leuker dan leuk gaat vinden. Dan toon je initiatief om daar iets mee te doen, al is het in eerste instantie slechts vriendschappelijk. Het lukt niet altijd, maar dat betekent niet dat het nooit gaat lukken. Maar dat bedoel ik met geduld hebben.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geduld hebben, waarop?
Op een relatie lijkt me want daar spreken we over..
Maar je spreekt eigenlijk dus meer over geduld hebben totdat er iemand is die je wel leuk vindt overkomen en dan omdat je hem leuk vindt gedrag X vertonen oid.
Nou ja, hij is uitspraken behoorlijk verkeerd aan het interpreteren, dus dan snap ik wel dat hij het op gegeven moment niet meer volgtquote:
Gast, niet het moment voor dat soort grappen.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:05 schreef twi het volgende:
Fera hoeft alleen haar tieten te laten zien. Zo werkt dat voor vrouwen.
Wat versta jij daaronder?quote:Op woensdag 21 november 2012 00:04 schreef Fera het volgende:
t nu. Het lijkt alsof je haast hebt. Maar zoals Samzz eerder zeg: leef. Als je leeft maak je dingen mee, kom je mensen tegen. Ook iemand die je leuker dan leuk gaat vinden. Dan toon je initiatief om daar iets mee te doen, al is het in eerste instantie slechts vriendschappelijk. Het lukt niet altijd, maar dat betekent niet dat het nooit gaat lukken. Maar dat bedoel ik met geduld hebben.
Zoals ik zei, ze leeft, onderneemt dingen. Dat doe ik ook. Meteen ook de reden dat ook ik een leuke man tegen ben gekomen waar ik heel blij mee benquote:Op woensdag 21 november 2012 00:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ga straks wel slapen. Maar wil eigenlijk nog steeds weten wat fera ''doet'' als ze iemand op het oog heeft.
Ik vind ''geduld hebben'' om een relatie te krijgen een veel te simpel antwoord als je zelf om de x maanden een nieuwe kan vinden terwijl je het hebt tegen een persoon dat nog nooit in staat is gebleken iemand uberhaupt leuk te vinden.
Oh, DM het me maar wanneer het wel het goede moment is voor dit soort grappen.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gast, niet het moment voor dat soort grappen.
Ik ook wel, maar het was net even serieus en op een goede manierquote:
Will do man, will do.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:08 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, DM het me maar wanneer het wel het goede moment is voor dit soort grappen.
Tot dan!
Onder leven bedoel je?quote:
En daar komt de aap uit de mouw, daar moet je dus "ingrijpen" en voorstellen wat te doen, als je haar ziet zittenquote:Op woensdag 21 november 2012 00:09 schreef kingtoppie het volgende:
Leven leven....
Ik ga uit, ik schaats, ik ga naar de sportschool... Ga soms naar college ik werk...
95% leeft langs je heen, de overige 5% maakt allicht een oppervlakkig praatje
Van die 5% kom je 95% nooit meer tegen die overige 5% allicht iets vaker maar dat blijven dan ook altijd weer oppervlakkige gesprekjes.
Tis allemaal oppervlakkig, dat zint me niet.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En daar komt de aap uit de mouw, daar moet je dus "ingrijpen" en voorstellen wat te doen, als je haar ziet zitten
Uitgaan, met mensen afspreken ... In dit geval was het via FOK! maar ik ben ook wel eens iemand tegen gekomen op school, of tijdens een feest ... Of toen ik met een vriendin gewoon wat ging drinken in een bar.quote:
Elke relatie begint oppervlakkig johquote:Op woensdag 21 november 2012 00:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis allemaal oppervlakkig, dat zint me niet.
En wat doe jij om die gesprekken minder oppervlakkig te laten worden?quote:Op woensdag 21 november 2012 00:09 schreef kingtoppie het volgende:
Leven leven....
Ik ga uit, ik schaats, ik ga naar de sportschool... Ga soms naar college ik werk...
95% leeft langs je heen, de overige 5% maakt allicht een oppervlakkig praatje (In 90% van de gevallen eigen initiatief)
Van die 5% kom je 95% nooit meer tegen die overige 5% allicht iets vaker maar dat blijven dan ook altijd weer oppervlakkige gesprekjes.
Hell do I know... Ik denk dat dat meer mijn gevoel erbij is, hoeft niet eens zo te zijn.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
En wat doe jij om die gesprekken minder oppervlakkig te laten worden?
Tip: laat haar naar de huisarts gaan.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:13 schreef Ramboetan het volgende:
een vraagje. Mijn vriendin heeft rode bultjes op haar binnenste schaamlipjes. Die kreeg ze de dag nadat we seks hebben gehad. ik heb haar ook oraal bevredigd. het is erg gevoelig zegt ze. Ikzelf heb nergens last van. Ik heb ook geen verstand van soa's oid.
Weet iemand wat het zou kunnen zijn?
Ik mis de diepere interesse in wie iemand dan wel niet is ofzo.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Elke relatie begint oppervlakkig johJe begint niet met jouw hele leven bespreken lijkt me
Ga een huisarts opzoeken en vraag het daarquote:Op woensdag 21 november 2012 00:13 schreef Ramboetan het volgende:
een vraagje. Mijn vriendin heeft rode bultjes op haar binnenste schaamlipjes. Die kreeg ze de dag nadat we seks hebben gehad. ik heb haar ook oraal bevredigd. het is erg gevoelig zegt ze. Ikzelf heb nergens last van. Ik heb ook geen verstand van soa's oid.
Weet iemand wat het zou kunnen zijn?
Je bedoelt vanuit jezelf, dat je daarin niet geďnteresseerd bent?quote:Op woensdag 21 november 2012 00:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik mis de diepere interesse in wie iemand dan wel niet is ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |