Seks! Vrijwel iedereen doet het of heeft het erover. Maar wat betekent seks nu voor jou (en je partner)? Meningen, ideeën, vragen en discussies zijn welkom. Geen puberaal gedrag aub.
Hier vind je allemaal super toffe (vaste) users die over van alles kunnen praten. Het gaat hier niet alleen om of over seks, maar eigenlijk wel vaak. Ook praten we vaak over het weer, over BBQ'en, over vakantie en over leuke toffe dingen zoals roze olifanten en lolly's met spinnen erin. Maar ook over spelletjes zoals weerwolfje en flesjedraaien. Je kan het zo gek niet bedenken of er wordt hier over gesproken!
Ik neem het misschien kwalijk dat je spreekt over aanwaaien terwijl je vast wel dingen bewust doet als je een oog op iemand hebt gevestigd ja.
Natuurlijk doe je dingen. Ik heb ook nooit gezegd dat je als een zandzak op je kamer moest blijven hangen. Maar of ik bewust dingen naar mijn hand stuur? Zo ervaar ik het zelf eigenlijk niet.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Natuurlijk doe je dingen. Ik heb ook nooit gezegd dat je als een zandzak op je kamer moest blijven hangen. Maar of ik bewust dingen naar mijn hand stuur? Zo ervaar ik het zelf eigenlijk niet.
Als je bepaalde dingen doet dan vind ik niet dat je het ''aanwaaien'' moet noemen.
Je verheft wachten als gouden middel, dan vind ik wel dat je spreekt over ''wachten tot het komt aanwaaien''
Nee joh, je hebt wachten in een zin van: "als een zak aardappelen op je zolder zitten" en wachten in een zin van: "ik wacht tot ik iemand vind die ik ECHT leuk (kan) vinden"
Nee joh, je hebt wachten in een zin van: "als een zak aardappelen op je zolder zitten" en wachten in een zin van: "ik wacht tot ik iemand vind die ik ECHT leuk (kan) vinden"
Niemand hier, weinig hoop in verder ook, ben ik zo afgestompt dan? Blijkbaar...
Dat is jouw interpretatie. Ik bedoelde dat je geduld moet hebben, maar dat betekent niet dat je volledig passief moet zijn.
Geduld hebben, waarop? Op een relatie lijkt me want daar spreken we over..
Maar je spreekt eigenlijk dus meer over geduld hebben totdat er iemand is die je wel leuk vindt overkomen en dan omdat je hem leuk vindt gedrag X vertonen oid.
KT, ga lekker slapen. Morgen, als je lekker uitgerust bent kan je deze 'discussie' weer aangaan.
En als je niet precies weet hoe iets bedoeld wordt, vraag het dan. Om misverstanden te voorkomen.
Ik ga straks wel slapen. Maar wil eigenlijk nog steeds weten wat fera ''doet'' als ze iemand op het oog heeft. Ik vind ''geduld hebben'' om een relatie te krijgen een veel te simpel antwoord als je zelf om de x maanden een nieuwe kan vinden terwijl je het hebt tegen een persoon dat nog nooit in staat is gebleken iemand uberhaupt leuk te vinden.
Geduld hebben, waarop? Op een relatie lijkt me want daar spreken we over..
Maar je spreekt eigenlijk dus meer over geduld hebben totdat er iemand is die je wel leuk vindt overkomen en dan omdat je hem leuk vindt gedrag X vertonen oid.
Je moet alles gewoon niet zo snel willen. Jij wil het allemaal en je wilt het nu. Het lijkt alsof je haast hebt. Maar zoals Samzz eerder zeg: leef. Als je leeft maak je dingen mee, kom je mensen tegen. Ook iemand die je leuker dan leuk gaat vinden. Dan toon je initiatief om daar iets mee te doen, al is het in eerste instantie slechts vriendschappelijk. Het lukt niet altijd, maar dat betekent niet dat het nooit gaat lukken. Maar dat bedoel ik met geduld hebben.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Op woensdag 21 november 2012 00:04 schreef Fera het volgende: t nu. Het lijkt alsof je haast hebt. Maar zoals Samzz eerder zeg: leef. Als je leeft maak je dingen mee, kom je mensen tegen. Ook iemand die je leuker dan leuk gaat vinden. Dan toon je initiatief om daar iets mee te doen, al is het in eerste instantie slechts vriendschappelijk. Het lukt niet altijd, maar dat betekent niet dat het nooit gaat lukken. Maar dat bedoel ik met geduld hebben.
Ik ga straks wel slapen. Maar wil eigenlijk nog steeds weten wat fera ''doet'' als ze iemand op het oog heeft. Ik vind ''geduld hebben'' om een relatie te krijgen een veel te simpel antwoord als je zelf om de x maanden een nieuwe kan vinden terwijl je het hebt tegen een persoon dat nog nooit in staat is gebleken iemand uberhaupt leuk te vinden.
Zoals ik zei, ze leeft, onderneemt dingen. Dat doe ik ook. Meteen ook de reden dat ook ik een leuke man tegen ben gekomen waar ik heel blij mee ben .
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik ga uit, ik schaats, ik ga naar de sportschool... Ga soms naar college ik werk... 95% leeft langs je heen, de overige 5% maakt allicht een oppervlakkig praatje (In 90% van de gevallen eigen initiatief)
Van die 5% kom je 95% nooit meer tegen die overige 5% allicht iets vaker maar dat blijven dan ook altijd weer oppervlakkige gesprekjes.