PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Als ik zo'n speler zou krijgen zou ik dat ook doen en dan zou ik het ook op YouTube zettenquote:
De snelheid is er wel uit de laatste tijd ja. We leken lang op weg om de 1000 al voor nieuwjaar te halen, dat gaat nu niet lukken op deze manier.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:03 schreef Fuszy het volgende:
400 topics is wel vrij matig. Vorig jaar hadden we er 1090 ofzo. Het gaat nu best langzaam, vorig jaar kwam ik na een dag thuis en moest ik 3 topics doorlezen. Nu een halve
1000 niet halen voor nieuwjaar is ook weer niet bepaald een nationale ramp. Volgens mij zijn we nog steeds op weg om de score van vorig jaar te evenaren...quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De snelheid is er wel uit de laatste tijd ja. We leken lang op weg om de 1000 al voor nieuwjaar te halen, dat gaat nu niet lukken op deze manier.
TR gemachtquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
1000 niet halen voor nieuwjaar is ook weer niet bepaald een nationale ramp.
Wél! Jij snapt er ook niks vanquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
1000 niet halen voor nieuwjaar is ook weer niet bepaald een nationale ramp. Volgens mij zijn we nog steeds op weg om de score van vorig jaar te evenaren...
Er moet gewoon weer iets zoals het tamperen komen dan gaat het lekker snel.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
1000 niet halen voor nieuwjaar is ook weer niet bepaald een nationale ramp. Volgens mij zijn we nog steeds op weg om de score van vorig jaar te evenaren...
quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Net of jij zo'n helder licht bent
Wél!quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Net of jij zo'n helder licht bent
Clubsen?quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:35 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik kan echt niet met gouden teams spelen.![]()
41212 maar eens proberen.
Sorry Anthony.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sorry, ik ben te oud voor welles-nietes spelletjes
Hij heet Lars geloof ik hoorquote:
Ga ik alles aangooien, zie je op skypequote:Op dinsdag 20 november 2012 15:41 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Ff potje afmaken, dan kan ik wel
Ik vond er vrij weinig aan...ik liep er maar een beetje doelloos rondquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:41 schreef Fuszy het volgende:
is GTA IV leuk online en hoe is dat dan? Iedereen heeft hetzelfde qua wapens?
Wil dat wel een keertje online doen. Heb wel alleen maar de normale versiequote:Op dinsdag 20 november 2012 15:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ga ik alles aangooien, zie je op skype
@Fuszy, is geniaal
met fok matties GTA IV onlinequote:Op dinsdag 20 november 2012 15:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wil dat wel een keertje online doen. Heb wel alleen maar de normale versie
Ik ook. En nu er wss geen PC port komt ben ik wel blij met mn PS3tjequote:Op dinsdag 20 november 2012 15:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Zit me wel weer te verheugen op GTA V trouwens
In het algemeen?quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wil dat wel een keertje online doen. Heb wel alleen maar de normale versie
?quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
In het algemeen?
Gewoon via je telefoon op Multiplayer
Je telefoon ingame domboooquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
?Ik snap hem niet.
Jij hebt GTA IV toch ook?
Overigens vond Lindgren. dat niet leuk.quote:Op zondag 22 januari 2012 02:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb best wel veel gemist zie ik.. ik vroeg me dus af of Marlos nog in packs zat, en ik opende mijn eerste silver pack vandaag (2.5k) en daar zat hij in en ik heb hem verkocht voor 208k ofzo. Hij is nu meteen de duurste speler die ik deze FUT in een pack heb gekregen.
Kijk vooral naar de tijd dat dat bericht werd gepostquote:
ohquote:
Nee, zal binnenkort wel weer van toepassing zijnquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is het niet eens tijd voor een nieuwe UI enzo?
omdat appel. En ik vind 6 tot 7 niet zo'n rare tijd hoor.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Voor wat? En waarom op zo'n rare tijd
Ik meestal rond 6 uurquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
omdat appel. En ik vind 6 tot 7 niet zo'n rare tijd hoor.
Ja, alle delenquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
?Ik snap hem niet.
Jij hebt GTA IV toch ook?
Is divisie 1 in in FUT zelfde niveau als divisie 1 in seizoenen? Ben namelijk net begonnen met fut en zit nu in 3. divisie 4 en 5 waren vrij simpel.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:11 schreef Voltreffer het volgende:
Divisie 1 gewonnen met een team van nog geen 30k.
Gr grquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:11 schreef ThadCastle het volgende:
Vandaag gebruikte een docent deze foto in zijn powerpoint:
[ afbeelding ]
Ik kreeg spontaan de slappe lach, vooral omdat iemand hier pas regelmatig deze postte:
[ afbeelding ]
Ik zie alleen maar lucky n in die quotequote:
oh haha, HH time, nou ik kijk wel even wat ik ga doen , haha, zou wel mooi zijn als ik em weer eruit weet te halen,quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]zometeen happy hour, pull nog een hernandez
level -1quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:21 schreef Zhano het volgende:
Welk level moet je zijn om in de catalogus 2 gratis intikkers te kopen voor FUT?
Duplicate ook nog! Ik had op 1 januari 2012 dit pakjequote:Op dinsdag 20 november 2012 15:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik was er toch zeker van dat ik dat pack met die Marlos hier had gepost toen ik hem kreeg. Dat was het beste pack wat ik vorig jaar had, ik denk niet dat ik dat dit jaar ga overtreffen qua waarde (hij verkocht toen voor 212k)
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:15 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Is divisie 1 in in FUT zelfde niveau als divisie 1 in seizoenen? Ben namelijk net begonnen met fut en zit nu in 3. divisie 4 en 5 waren vrij simpel.
Makkelijker, maar meer kneuzen. (5atb, pace etc.)quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:15 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Is divisie 1 in in FUT zelfde niveau als divisie 1 in seizoenen? Ben namelijk net begonnen met fut en zit nu in 3. divisie 4 en 5 waren vrij simpel.
Wat was je reactie toen je dat pack kreeg?quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Duplicate ook nog! Ik had op 1 januari 2012 dit pakje
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:17 schreef vandermar het volgende:
Als ik iets maak in google docs kan ik dat dan ook gewoon in word openen en mailen naar iemand?
waar staat dat voor, atb, pace? Ik merk wel dat sommigen bij 3-0 achterstand de hele tijd rondtikken achterin, is dat omdat ze minder beloning krijgen bij veel tegengoals?quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:27 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Makkelijker, maar meer kneuzen. (5atb, pace etc.)
5 at the back: 5 verdedigers dus.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:30 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
waar staat dat voor, atb, pace? Ik merk wel dat sommigen bij 3-0 achterstand de hele tijd rondtikken achterin, is dat omdat ze minder beloning krijgen bij veel tegengoals?
Ik ging niet gek schreeuwen ofzoquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat was je reactie toen je dat pack kreeg?Mijn beste pack ooit was in FUT11, toen kreeg ik TOTY Lucio die 900k+ waard was.
atb: at the backquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:30 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
waar staat dat voor, atb, pace? Ik merk wel dat sommigen bij 3-0 achterstand de hele tijd rondtikken achterin, is dat omdat ze minder beloning krijgen bij veel tegengoals?
Niets aan toe te voegenquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
atb: at the back
pace: snelheid (zie ook google translate)
en de etters die met 3-0 achterin rond tikken verdienen gewoon een nekschot. gaat nergens over.
aan het einde van FUT12 was Messi nog maar 330kquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik ging niet gek schreeuwen ofzomaar wel leuk. Die pakjes waren 100.000 coins en ik had er 5 geopend volgens mij, dus zoveel winst had ik niet eens
200K jaquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
aan het einde van FUT12 was Messi nog maar 330k
Toen ik Marlos kreeg zat ik in een party en zij geloofden me nietquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik ging niet gek schreeuwen ofzomaar wel leuk. Die pakjes waren 100.000 coins en ik had er 5 geopend volgens mij, dus zoveel winst had ik niet eens
Maar klopt het wat ik zei; ik bedoel krijgen ze iets meer munten als het bijv. maar 0-3 is geworden ipv 0-7?quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
atb: at the back
pace: snelheid (zie ook google translate)
en de etters die met 3-0 achterin rond tikken verdienen gewoon een nekschot. gaat nergens over.
Tnx, duidelijk.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
5 at the back: 5 verdedigers dus.
Pace: snelheid: extreem snelle spitsen, en dan maar blind alles diep spelen in de hoop dat ze de verdedigers eruit rennen.
H2H-modus is qua spelbeleving leuker vind ik: tikkie-takkie wordt meer beloond, FUT werkt dit soort (wan-)toestanden in de hand.
Je moet juist helemaal los gaan, dan krijg je pas views.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Toen ik Marlos kreeg zat ik in een party en zij geloofden me nietIk was niet heel enthousiast omdat ik me wel in ging houden. Mocht ik tijdens het opnemen weer zo'n dure speler krijgen dan ga ik me ook proberen in te houden. Vanaf morgen ga ik wel wat meer bronze packs openen (als er een IF Grabban uitkomt) Dan ga ik het elke keer aan het eind van de dag over mijn beste pulls van die dag hebben.
Agbonlahor en Bentekequote:Op dinsdag 20 november 2012 16:34 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/1292501/#squad-player
halp.
Gezocht; twee bazige spitsen die los van de rest genoeg chemistry krijgen en dan dus ook nog een toffe linkerkant + CAM die genoeg chemistry krijgen zonder de rest.
Geloof dat je na 5 goals geen bonus coins meer krijgt. Je krijgt idd een bonusje als je de 0 houdt. Maar toch verdienen ze een nekschot.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:34 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Maar klopt het wat ik zei; ik bedoel krijgen ze iets meer munten als het bijv. maar 0-3 is geworden ipv 0-7?
Qua chemistry wel. Lukaku vind ik wel beter. en ik kan het weten, want ik heb al 1 wedstrijd met Benteke gepeeld. (waarin hij wel 2 keer scoorde overigens)quote:
Ga je ook van de xbox dingen recorden dmv pvr ofzo?quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Toen ik Marlos kreeg zat ik in een party en zij geloofden me nietIk was niet heel enthousiast omdat ik me wel in ging houden. Mocht ik tijdens het opnemen weer zo'n dure speler krijgen dan ga ik me ook proberen in te houden. Vanaf morgen ga ik wel wat meer bronze packs openen (als er een IF Grabban uitkomt) Dan ga ik het elke keer aan het eind van de dag over mijn beste pulls van die dag hebben.
Zou kunnen, maar volgens mij scheelt het vrij weinig.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:34 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Maar klopt het wat ik zei; ik bedoel krijgen ze iets meer munten als het bijv. maar 0-3 is geworden ipv 0-7?
Als ik deze week een IF Grabban krijg dan ga ik los. Hopelijk is het dan ook nog als ik live opneemquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je moet juist helemaal los gaan, dan krijg je pas views.
Nee, in de vorige aflevering heb ik verteld dat ik dat niet kan doen, alleen vanaf de web appquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ga je ook van de xbox dingen recorden dmv pvr ofzo?
quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als ik deze week een IF Grabban krijg dan ga ik los. Hopelijk is het dan ook nog als ik live opneemIk bedenk dan veel tags erbij en dan heb ik zomaar 10000 views.
Nee joh, vd week was hij nog voor onder de 190K te krijgen, of is hij al zo duur geworden alweer?quote:
Verkoop wat van je coins en koop die PVR van Rijstquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als ik deze week een IF Grabban krijg dan ga ik los. Hopelijk is het dan ook nog als ik live opneemIk bedenk dan veel tags erbij en dan heb ik zomaar 10000 views.
[..]
Nee, in de vorige aflevering heb ik verteld dat ik dat niet kan doen, alleen vanaf de web app
Laagste bin is 228k.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee joh, vd week was hij nog voor onder de 190K te krijgen, of is hij al zo duur geworden alweer?
Ik bedoel als zij achterstaan. Laatst had ik 3 wedstrijden, kwam steeds 3-0 of 4-0 voor en gingen ze de rest van de wedstrijd tijd rekken. Anyway, ben blij dat iedereen me hier fut aanraadde. Ik speelde eerst alleen seizoenen en vermaak me perfect met fut. Extreem uitgebreid en zoveel te doen naast de wedstrijden spelen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geloof dat je na 5 goals geen bonus coins meer krijgt. Je krijgt idd een bonusje als je de 0 houdt. Maar toch verdienen ze een nekschot.
Neequote:
Kan ie een beetje goed schieten, balletje vasthouden?quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb ermee gespeeld. überbaas ingame.
Ja, top. Heerlijk balvast en hij is heel erg kopsterk.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kan ie een beetje goed schieten, balletje vasthouden?
Bijna iedereen heeft meerdere teams ja. Zoiezo heeft bijna iedereen een paar gouden, een zilver en een brons team, rekening houding met de requirements die bepaalde tournaments hebben.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:42 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Ik bedoel als zij achterstaan. Laatst had ik 3 wedstrijden, kwam steeds 3-0 of 4-0 voor en gingen ze de rest van de wedstrijd tijd rekken. Anyway, ben blij dat iedereen me hier fut aanraadde. Ik speelde eerst alleen seizoenen en vermaak me perfect met fut. Extreem uitgebreid en zoveel te doen naast de wedstrijden spelen.
Nog 1 vraag dan; ik zie hier dat veel mensen hun team posten (zilver team met een gem. van 60-70) Hebben de meeste fokkers dan meerdere teams? Hier zitten toch veel pro's die de beste teams kunnen samenstellen. Ik verwachtte namelijk dat het veel langer zou duren voordat je een aantal (sub)topspelers in je team kunt krijgen. Ik heb nu zelf dzeko, bojan, llorente, thiago en callejon. Verbaast me ook dat ze zo goedkoop waren. ongv. 1000-1500 per speler. ook 100 teamgeest.
Kan het zo zijn dat je in divisie 1 met een gouden team tegen een brons team uitkomt of andersom. Of worden gouden teams aan goud gekoppeld etc.?quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:47 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb 3 gouden, 3 zilveren en 2 bronzen teams atm
Als ik iets maak in google docs kan ik dat dan ook gewoon in word openen en mailen naar iemand??quote:
Geen idee.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als ik iets maak in google docs kan ik dat dan ook gewoon in word openen en mailen naar iemand??
dat wordt onze nieuwe anyquote:
quote:
Probeer hetquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:51 schreef vandermar het volgende:
[..]ik heb geen word namelijk op mijn computer en dacht dat het zo dan kon.
Skralequote:Op dinsdag 20 november 2012 16:51 schreef vandermar het volgende:
[..]ik heb geen word namelijk op mijn computer en dacht dat het zo dan kon.
Ja.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als ik iets maak in google docs kan ik dat dan ook gewoon in word openen en mailen naar iemand??
Weinig kans, met een bronzen team in div 1 spelen is kansloos. Dus niemand doet het.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:48 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Kan het zo zijn dat je in divisie 1 met een gouden team tegen een brons team uitkomt of andersom. Of worden gouden teams aan goud gekoppeld etc.?
Vilhenaquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:54 schreef Lindgren. het volgende:
-----------CAM
LM - CDM
----CB
combinatie gezocht. Ze krijgen geen links van anderen.
Het kan ja, volgens mij houden ze nergens rekening mee in de match making (helaas).quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:48 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Kan het zo zijn dat je in divisie 1 met een gouden team tegen een brons team uitkomt of andersom. Of worden gouden teams aan goud gekoppeld etc.?
quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:53 schreef el-blanchito het volgende:
Heeft iemand al met Cyriac gespeeld?
Best zieke skills
Wel een keer tegen me gehad, en inderdaad een killer. Wel erg jammer dat hij misbruikt werd door een of andere pacehoerquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Prima speler, laat de anderen om hem heen (4-2-3-1) ook veel scoren.
Kontneuker is hetquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:00 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom moet ik meteen hier aan denken:
Nee, juist niet.quote:
Umtiti is gewoon een prima verdediger, net als Zuma en dan flikker je een fransman CDMquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:05 schreef Lindgren. het volgende:
Er zijn zo weinig goed-hybridbare LM/LW's.Ik wilde Piatti, geen goede CB te vinden. Ik wilde Allessandrini, geen goede CB te vinden. Hommo's bennen het.
Je moet ook eerst de CB zoekenquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:05 schreef Lindgren. het volgende:
Er zijn zo weinig goed-hybridbare LM/LW's.Ik wilde Piatti, geen goede CB te vinden. Ik wilde Allessandrini, geen goede CB te vinden. Hommo's bennen het.
Heeft iets te maken met La Gazetta die dat als TOTW doorgaven aan EA.. kun je challengenquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:04 schreef Toefjes het volgende:
Ik zie op de console bij team of the week challenge de foto van Miccoli staan. Maar dan wel de NIF versie. Gisteren Buffon. Gaan die wellicht een IF krijgen, of zijn het gewoon random foto's die daar neergezet worden?
Zouma is beestquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:05 schreef Lindgren. het volgende:
7 chem voor Lacazette.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:07 schreef vandermar het volgende:
-------------------------Lacazette
Allessandrini - Mvuemba
---------------Umtiti
Is een Gazzetta team zoals gezegd.. raar, maar niets met IF's te maken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:04 schreef Toefjes het volgende:
Ik zie op de console bij team of the week challenge de foto van Miccoli staan. Maar dan wel de NIF versie. Gisteren Buffon. Gaan die wellicht een IF krijgen, of zijn het gewoon random foto's die daar neergezet worden?
Agbon is duidelijk sneller en heeft een beter schotquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:10 schreef vandermar het volgende:
Het enige echte verschil tussen Jerome en Agbonlahor is 120K ofzo
Neequote:
Agbon is de beste spits van dit spel. Heeft geen zwakke punten gewoon.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:10 schreef vandermar het volgende:
Het enige echte verschil tussen Jerome en Agbonlahor is 120K ofzo
Jerome kan veel beter koppen en veel beter passen en is mentaal stukken beter. En Jerome zijn WR zijn beterquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Agbon is duidelijk sneller en heeft een beter schot
alsof mental stats er iets toe doenquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jerome kan veel beter koppen en veel beter passen en is mentaal stukken beter.
Jammer, maar wel weer wat wijzer gewordenquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Is een Gazzetta team zoals gezegd.. raar, maar niets met IF's te maken.
Gewoon een (nauwelijks) verkapte vorm van reclame voor de Gazzetta Dello Sport.
Nou dan verschillen ze dus genoeg!!!quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jerome kan veel beter koppen en veel beter passen en is mentaal stukken beter. En Jerome zijn WR zijn beter
Veel beter... 76 om 78quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jerome kan veel beter koppen en veel beter passen en is mentaal stukken beter. En Jerome zijn WR zijn beter
85 jumping en een stuk langer.quote:
Zoals ik gisteren of eergisteren al eens zei Ede - Kirchoff (of Bungert) is de beste optie als je een LM wilt met skills.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:05 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb hem ook als CDM staanquote:
Bij mij tellen vooral: games played / goals scored. Heb ze allebei gebruikt, en er zit een gigantisch verschil. Plus Agbon laat Lukaku heel vaak scoren. Dan geef ik een steekbal op Agbon, en dan rent hij heel hard op de keeper af. En dan komt de keeper uit en geeft hij een pass op Lukaku en dan scoort Lukakuquote:
Haha dat klinkt als de zogenaamde 'sweaty goals' 'tramp goal' of 'smart pass goal'quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij mij tellen vooral: games played / goals scored. Heb ze allebei gebruikt, en er zit een gigantisch verschil. Plus Agbon laat Lukaku heel vaak scoren. Dan geef ik een steekbal op Agbon, en dan rent hij heel hard op de keeper af. En dan komt de keeper uit en geeft hij een pass op Lukaku en dan scoort Lukaku
Oftewel gewoon pace abuse en sweaten FTWquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij mij tellen vooral: games played / goals scored. Heb ze allebei gebruikt, en er zit een gigantisch verschil. Plus Agbon laat Lukaku heel vaak scoren. Dan geef ik een steekbal op Agbon, en dan rent hij heel hard op de keeper af. En dan komt de keeper uit en geeft hij een pass op Lukaku en dan scoort Lukaku
quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Haha dat klinkt als de zogenaamde 'sweaty goals' 'tramp goal' of 'smart pass goal'
quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Oftewel gewoon pace abuse en sweaten FTW
quote:
Scratch ie nou zn ballen in het begin?quote:
Ja.quote:
Oh, dat heb ik even gemist denk ik. Zal er zo eens naar gluren.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zoals ik gisteren of eergisteren al eens zei Ede - Kirchoff (of Bungert) is de beste optie als je een LM wilt met skills.
lolquote:
gelukkig staat het op de bonquote:
Niet dat ik weet of heb gehoord.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Scratch ie nou zn ballen in het begin?
Zegt ie daarna serieus iets met 'know' uitgesproken als 'KNOOOO'?
GJE had nu gewild dat hij een xbox hadquote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
GJE had nu gewild dat hij een xbox had
Laatste potjes won ik gewoon van jequote:Op dinsdag 20 november 2012 17:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
GJE had nu gewild dat hij een xbox had
enkelvoud. vorig jaar zowatquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Laatste potjes won ik gewoon van je
M'n tv thuis is te groot
Af en toe is het ook wel leuk om wat blijdschap te zien. Stel jij bent vader en je wint continu met voetbal van je kleine zoontje... dat is ook niet leuk, want uiteindelijk heb jij een kut tijd door dat vervelende kind. Die is natuurlijk zeer geïrriteerd. Zoiets kan je hier ook van makenquote:
Wat Fuszy hierboven perfect verwoord dus.quote:
Ga je nou beweren dat jij GJE's vader bent?quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Af en toe is het ook wel leuk om wat blijdschap te zien. Stel jij bent vader en je wint continu met voetbal van je kleine zoontje... dat is ook niet leuk, want uiteindelijk heb jij een kut tijd door dat vervelende kind. Die is natuurlijk zeer geïrriteerd. Zoiets kan je hier ook van maken
Zo oud ben ik ook weer niet.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ga je nou beweren dat jij GJE's vader bent?
Oke. Maar je zit wel naast GJE om zijn blijdschap te zien als hij van je wint?quote:
GJE weet van elke overwinning op een fokker nog tijd en datum dusja... dat zegt genoeg!quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke. Maar je zit wel naast GJE om zijn blijdschap te zien als hij van je wint?
Eey je krijgt gewoon batta all day every dayquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:52 schreef Thorb het volgende:
Ik laat Iwan/BDIL ook wel eens winnen omdat hij anders gaat vloeken en tieren.
Vorig jaar niet met mijn Arsenal jongensquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:55 schreef BDIL het volgende:
[..]
Eey je krijgt gewoon batta all day every day6-1 , 5-0 enzo
nee dat viel wel mee, speelde wel terwijl ik met 1 hand de telefoon vast had.quote:
Eey ik moet moet als herder een groep schapen leiden, ik faalde helaas op het hoogste niveau. Maar ik breng ons wel terug naar 1quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vorig jaar niet met mijn Arsenal jongens
Menneer degradatie.
Ik heb even gekeken maar jullie misten duidelijk doelpunten...quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
Eey ik moet moet als herder een groep schapen leiden, ik faalde helaas op het hoogste niveau. Maar ik breng ons wel terug naar 1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
Sowieso dat je door die links gewoon een extra boost krijgt of het was mentaalquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
Eey ik moet moet als herder een groep schapen leiden, ik faalde helaas op het hoogste niveau. Maar ik breng ons wel terug naar 1
Bovendien die Arsenal team was fraudeWaren ze maar zo goed in het echt
quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sowieso dat je door die links gewoon een extra boost krijgt of het was mentaal
quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:59 schreef BDIL het volgende:
[..]Neejoh we zijn beide goed, het gaat nu prima op ANY maar gister was het echt pauper laatste wedstrijd. 1 punt nodig en dan heb je ongeluk 5 goals tegen
quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Jongens jongens, wat een haantjesgedrag hier allemaal weer. Ik geef gewoon eerlijk toe dat ik een keer van Toefjes heb verloren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als een wedstrijd van gelijkwaardig niveau is, dan vind ik verlies of winst niet echt relevant eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Daar zit wat in, zeker niet in dat soort potjes. Da's anders wanneer je tegen een wildvreemde speelt die herhalingen gaat zitten terugkijken, dan wil ik koste wat kost winnenquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als een wedstrijd van gelijkwaardig niveau is, dan vind ik verlies of winst niet echt relevant eigenlijk
Sessegnon.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:03 schreef BlaBla87 het volgende:
Hmmmmmmm, wat is een fijne goedekope linksbenige cam voor 451 bpl?
Is die links? Ik dacht dat die rechts was. Wel links (volgens mij): Mata, Silva of Dembele.quote:
Dembele is toch links? Die is best goedkoop, heb er even mee gespeeld, en mocht niet klagen!quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:06 schreef BlaBla87 het volgende:
is rechts.
Mata silva boven budget speel niet veel FUT meer
Vind het toch minder als laatste jaren, Probeer Ruiz wel eens beetje nonstalgie onder het spelen
Sessegnon is tweebenig.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:06 schreef BlaBla87 het volgende:
is rechts.
Mata silva boven budget speel niet veel FUT meer
Vind het toch minder als laatste jaren, Probeer Ruiz wel eens beetje nonstalgie onder het spelen
quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke. Maar je zit wel naast GJE om zijn blijdschap te zien als hij van je wint?
Edit: of bel je hem dan gewoon even daarna om mee te delen in de feestvreugde?![]()
Omdat Robben.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:23 schreef jepperdeprep het volgende:
Waarom zend de NOS Valencia - Bayern uit en niet Juventus Chelsea?
zoek het opquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:28 schreef Revontulet het volgende:
eerste pack, walcott en aubameyang, zijn die wat waard?
Je maakt wat mee in een week hequote:Op dinsdag 20 november 2012 18:31 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kocht eergisteren de goedkoopste Douglao van de markt, 86k. Nu staan er twee voor 75k.
Ja, ongelofelijk. Ik dacht dat hij waardevast zou zijn, nou mooi niet dus hi ha ho giebel gniffelquote:
quote:
Stoer man. Ik koop voor een paar tientjes, hoef geen illegale troepquote:
Neen sorry dhr Smookz.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:36 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Nog ff clubben voordat de champion's league start?
Zwakt wel meer af per jaar merk ik, best duurquote:
Ja. 2. Troep.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:06 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Iemand al packs gekocht in dit HH?
Als je thuis komt met een 5.6 voor Wiskunde wilt je Pa wel vuurwerk kado doen van 200¤.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zwakt wel meer af per jaar merk ik, best duur
Joh, dat snap ik ook welquote:Op dinsdag 20 november 2012 08:51 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Degene die Joker speelde in TDK is IRL overleden. Vandaar dat ze dat geen vervolg meer kunnen/konden geven.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:39 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als je thuis komt met een 5.6 voor Wiskunde wilt je Pa wel vuurwerk kado doen van 200¤.
Waarom aparte serie? Doe het gewoon bij elkaarquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit was voordat HH begon, ik geloof niet in HHIk heb alweer een paar deals opgepikt voor de volgende aflevering van SMLENO.
Een pack opening serie past niet bij een trading serie omdat ik bij packs meestal verlies maak en bij trading winstquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom aparte serie? Doe het gewoon bij elkaar
quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:39 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als je thuis komt met een 5.6 voor Wiskunde wilt je Pa wel vuurwerk kado doen van 200¤.
Tweede en derde pack zijn zeker niet slecht hoor! Een tip: niet zeggen dat je het voor de views doetquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit was voordat HH begon, ik geloof niet in HHIk heb alweer een paar deals opgepikt voor de volgende aflevering van SMLENO.
Leuk! Uiteindelijk weinig verlies. Ik zou gewoon de komende packs allemaal opnemen, voor hetzelfde geld pak je een keer een Agbonlahor.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja.
Zo kan ie wel.
Fofana z'n ingame stats zien er niet zo heel slecht uit, misschien maak ik deze wel.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denken dat ik lieg
Mocht ik een keer een goede speler krijgen dan maak ik daar wel een video over. Ik neem eigenlijk alleen op als ik alleen thuis ben of als iedereen op bed ligt behalve ikquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Leuk! Uiteindelijk weinig verlies. Ik zou gewoon de komende packs allemaal opnemen, voor hetzelfde geld pak je een keer een Agbonlahor.
FRAPSquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Prima programmaquote:
Dat zou wel dondersgeil zijn trouwens.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denken dat ik lieg
Daar heb ik niet eens op geletquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja. Maar dan moet je niet de counter in beeld hebben op de video
Ja kan ook. Umtiti werd genoemd en ik heb 'm er even gauw ingezet. Zouma lijkt me beter.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:56 schreef Tim86 het volgende:
Lindgren, waarom geen Zouma LCB in dat team?
Ze worden slecht gemaakt. Omdat de straffen te laag zijn, kunnen ze meer doen. Lijkt mij.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Vraagje. Ik moet morgen debatteren, en mijn standpunt is dat er in Nederland zwaardere straffen zouden moeten zijn. Vanuit dit oogpunt gezien, zijn mensen dan van nature slecht, of worden ze slecht gemaakt? Ik dacht het eerste
Geef gewoon het voorbeeld dat die Robert M nu per verkracht kind +/- 3 maanden in de bak gaat. Belachelijk vind ik dat.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Vraagje. Ik moet morgen debatteren, en mijn standpunt is dat er in Nederland zwaardere straffen zouden moeten zijn. Vanuit dit oogpunt gezien, zijn mensen dan van nature slecht, of worden ze slecht gemaakt? Ik dacht het eerste
Zolang je denkt dat mensen niet goed te maken zijn maakt dat toch niet uit? Enige wat je kan zeggen dat wanneer mensen slecht worden dat het makkelijker zou zijn om ze goed te maken. Dan heb jij dus slecht geboren.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ja, geen Fletcherquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:58 schreef Fenomeno het volgende:
Is het TOTW van afgelopen weekend al bekend? Ik hoop op een IF Fletcher, die normale is al een monster voor z'n rating
Of juist andersom. Mensen zijn slecht van nature dus langer opsluiten. Mensen die slecht gemaakt worden door omgeving etc kan je corrigeren, dus daar zijn alternatieve straffen beter.. dus begeleiding etc..quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ze worden slecht gemaakt. Omdat de straffen te laag zijn, kunnen ze meer doen. Lijkt mij.
Ik denk juist dat mensen zich goed voordoen om hun huidige leven te handhaven, en om mee te kunnen draaien in de maatschaapij, maar dat hun ware aard niet zo isquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ze worden slecht gemaakt. Omdat de straffen te laag zijn, kunnen ze meer doen. Lijkt mij.
Is ook wat ik dacht in dit geval dus hebben wij gelijk.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Of juist andersom. Mensen zijn slecht van nature dus langer opsluiten. Mensen die slecht gemaakt worden door omgeving etc kan je corrigeren, dus daar zijn alternatieve straffen beter.. dus begeleiding etc..
Niet mijn mening, maar mogelijkheid van beargumenteren
NIET HELPENquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Helpdesk aan de pakistani vragenquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:00 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ah zonde
Waar kan ik TOTW vinden, nog steeds op dat twitter account van graoully?
Maar dit is iedereen of niemand hèquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Of juist andersom. Mensen zijn slecht van nature dus langer opsluiten. Mensen die slecht gemaakt worden door omgeving etc kan je corrigeren, dus daar zijn alternatieve straffen beter.. dus begeleiding etc..
Niet mijn mening, maar mogelijkheid van beargumenteren
Nee, ze posten het nu altijd op EA forum als sticky topic. Graoully werkt er ook niet meer. Ze maken het nu altijd woensdag om 16u onze tijd bekend.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:00 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ah zonde
Waar kan ik TOTW vinden, nog steeds op dat twitter account van graoully?
Het kan allebei schat. Maar voor jouw standpunt zou ik zeggen dat mensen van nature slecht zijn en dat je daar niets aan kan doen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maar dit is iedereen of niemand hè
Keizerquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:59 schreef jepperdeprep het volgende:
http://www.flabber.nl/web(...)2-launch-party-13273
Negativ aka Kenneth Vermeer![]()
Wel manquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:04 schreef vandermar het volgende:
Ik vind dat de niet alle straffen omhoog moeten overigens.
ik vind dit de geen goede zinquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:04 schreef vandermar het volgende:
Ik vind dat de niet alle straffen omhoog moeten overigens.
Rot op man, een boete is ook een soort van straf. Ik vind die bedragen voor zonder gordel rijden achterlijk, zelfde als die boete wanneer je met de telefoon in je hand auto aan het rijden bent.quote:
Bellen achter het stuur kan anderen in gevaar brengen, rijden zonder gordel niet. Daarom niet echt te vergelijken imo.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Rot op man, een boete is ook een soort van straf. Ik vind die bedragen voor zonder gordel rijden achterlijk, zelfde als die boete wanneer je met de telefoon in je hand auto aan het rijden bent.
Op die manier nietquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Rot op man, een boete is ook een soort van straf. Ik vind die bedragen voor zonder gordel rijden achterlijk, zelfde als die boete wanneer je met de telefoon in je hand auto aan het rijden bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |