Toen ik Marlos kreeg zat ik in een party en zij geloofden me nietquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik ging niet gek schreeuwen ofzomaar wel leuk. Die pakjes waren 100.000 coins en ik had er 5 geopend volgens mij, dus zoveel winst had ik niet eens
Maar klopt het wat ik zei; ik bedoel krijgen ze iets meer munten als het bijv. maar 0-3 is geworden ipv 0-7?quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
atb: at the back
pace: snelheid (zie ook google translate)
en de etters die met 3-0 achterin rond tikken verdienen gewoon een nekschot. gaat nergens over.
Tnx, duidelijk.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
5 at the back: 5 verdedigers dus.
Pace: snelheid: extreem snelle spitsen, en dan maar blind alles diep spelen in de hoop dat ze de verdedigers eruit rennen.
H2H-modus is qua spelbeleving leuker vind ik: tikkie-takkie wordt meer beloond, FUT werkt dit soort (wan-)toestanden in de hand.
Je moet juist helemaal los gaan, dan krijg je pas views.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Toen ik Marlos kreeg zat ik in een party en zij geloofden me nietIk was niet heel enthousiast omdat ik me wel in ging houden. Mocht ik tijdens het opnemen weer zo'n dure speler krijgen dan ga ik me ook proberen in te houden. Vanaf morgen ga ik wel wat meer bronze packs openen (als er een IF Grabban uitkomt) Dan ga ik het elke keer aan het eind van de dag over mijn beste pulls van die dag hebben.
Agbonlahor en Bentekequote:Op dinsdag 20 november 2012 16:34 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/1292501/#squad-player
halp.
Gezocht; twee bazige spitsen die los van de rest genoeg chemistry krijgen en dan dus ook nog een toffe linkerkant + CAM die genoeg chemistry krijgen zonder de rest.
Geloof dat je na 5 goals geen bonus coins meer krijgt. Je krijgt idd een bonusje als je de 0 houdt. Maar toch verdienen ze een nekschot.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:34 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Maar klopt het wat ik zei; ik bedoel krijgen ze iets meer munten als het bijv. maar 0-3 is geworden ipv 0-7?
Qua chemistry wel. Lukaku vind ik wel beter. en ik kan het weten, want ik heb al 1 wedstrijd met Benteke gepeeld. (waarin hij wel 2 keer scoorde overigens)quote:
Ga je ook van de xbox dingen recorden dmv pvr ofzo?quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Toen ik Marlos kreeg zat ik in een party en zij geloofden me nietIk was niet heel enthousiast omdat ik me wel in ging houden. Mocht ik tijdens het opnemen weer zo'n dure speler krijgen dan ga ik me ook proberen in te houden. Vanaf morgen ga ik wel wat meer bronze packs openen (als er een IF Grabban uitkomt) Dan ga ik het elke keer aan het eind van de dag over mijn beste pulls van die dag hebben.
Zou kunnen, maar volgens mij scheelt het vrij weinig.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:34 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Maar klopt het wat ik zei; ik bedoel krijgen ze iets meer munten als het bijv. maar 0-3 is geworden ipv 0-7?
Als ik deze week een IF Grabban krijg dan ga ik los. Hopelijk is het dan ook nog als ik live opneemquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je moet juist helemaal los gaan, dan krijg je pas views.
Nee, in de vorige aflevering heb ik verteld dat ik dat niet kan doen, alleen vanaf de web appquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ga je ook van de xbox dingen recorden dmv pvr ofzo?
quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als ik deze week een IF Grabban krijg dan ga ik los. Hopelijk is het dan ook nog als ik live opneemIk bedenk dan veel tags erbij en dan heb ik zomaar 10000 views.
Nee joh, vd week was hij nog voor onder de 190K te krijgen, of is hij al zo duur geworden alweer?quote:
Verkoop wat van je coins en koop die PVR van Rijstquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als ik deze week een IF Grabban krijg dan ga ik los. Hopelijk is het dan ook nog als ik live opneemIk bedenk dan veel tags erbij en dan heb ik zomaar 10000 views.
[..]
Nee, in de vorige aflevering heb ik verteld dat ik dat niet kan doen, alleen vanaf de web app
Laagste bin is 228k.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee joh, vd week was hij nog voor onder de 190K te krijgen, of is hij al zo duur geworden alweer?
Ik bedoel als zij achterstaan. Laatst had ik 3 wedstrijden, kwam steeds 3-0 of 4-0 voor en gingen ze de rest van de wedstrijd tijd rekken. Anyway, ben blij dat iedereen me hier fut aanraadde. Ik speelde eerst alleen seizoenen en vermaak me perfect met fut. Extreem uitgebreid en zoveel te doen naast de wedstrijden spelen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geloof dat je na 5 goals geen bonus coins meer krijgt. Je krijgt idd een bonusje als je de 0 houdt. Maar toch verdienen ze een nekschot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |