Is divisie 1 in in FUT zelfde niveau als divisie 1 in seizoenen? Ben namelijk net begonnen met fut en zit nu in 3. divisie 4 en 5 waren vrij simpel.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:11 schreef Voltreffer het volgende:
Divisie 1 gewonnen met een team van nog geen 30k.
Gr grquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:11 schreef ThadCastle het volgende:
Vandaag gebruikte een docent deze foto in zijn powerpoint:
[ afbeelding ]
Ik kreeg spontaan de slappe lach, vooral omdat iemand hier pas regelmatig deze postte:
[ afbeelding ]
Ik zie alleen maar lucky n in die quotequote:
oh haha, HH time, nou ik kijk wel even wat ik ga doen , haha, zou wel mooi zijn als ik em weer eruit weet te halen,quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]zometeen happy hour, pull nog een hernandez
level -1quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:21 schreef Zhano het volgende:
Welk level moet je zijn om in de catalogus 2 gratis intikkers te kopen voor FUT?
Duplicate ook nog! Ik had op 1 januari 2012 dit pakjequote:Op dinsdag 20 november 2012 15:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik was er toch zeker van dat ik dat pack met die Marlos hier had gepost toen ik hem kreeg. Dat was het beste pack wat ik vorig jaar had, ik denk niet dat ik dat dit jaar ga overtreffen qua waarde (hij verkocht toen voor 212k)
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:15 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Is divisie 1 in in FUT zelfde niveau als divisie 1 in seizoenen? Ben namelijk net begonnen met fut en zit nu in 3. divisie 4 en 5 waren vrij simpel.
Makkelijker, maar meer kneuzen. (5atb, pace etc.)quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:15 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Is divisie 1 in in FUT zelfde niveau als divisie 1 in seizoenen? Ben namelijk net begonnen met fut en zit nu in 3. divisie 4 en 5 waren vrij simpel.
Wat was je reactie toen je dat pack kreeg?quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Duplicate ook nog! Ik had op 1 januari 2012 dit pakje
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:17 schreef vandermar het volgende:
Als ik iets maak in google docs kan ik dat dan ook gewoon in word openen en mailen naar iemand?
waar staat dat voor, atb, pace? Ik merk wel dat sommigen bij 3-0 achterstand de hele tijd rondtikken achterin, is dat omdat ze minder beloning krijgen bij veel tegengoals?quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:27 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Makkelijker, maar meer kneuzen. (5atb, pace etc.)
5 at the back: 5 verdedigers dus.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:30 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
waar staat dat voor, atb, pace? Ik merk wel dat sommigen bij 3-0 achterstand de hele tijd rondtikken achterin, is dat omdat ze minder beloning krijgen bij veel tegengoals?
Ik ging niet gek schreeuwen ofzoquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat was je reactie toen je dat pack kreeg?Mijn beste pack ooit was in FUT11, toen kreeg ik TOTY Lucio die 900k+ waard was.
atb: at the backquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:30 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
waar staat dat voor, atb, pace? Ik merk wel dat sommigen bij 3-0 achterstand de hele tijd rondtikken achterin, is dat omdat ze minder beloning krijgen bij veel tegengoals?
Niets aan toe te voegenquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
atb: at the back
pace: snelheid (zie ook google translate)
en de etters die met 3-0 achterin rond tikken verdienen gewoon een nekschot. gaat nergens over.
aan het einde van FUT12 was Messi nog maar 330kquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik ging niet gek schreeuwen ofzomaar wel leuk. Die pakjes waren 100.000 coins en ik had er 5 geopend volgens mij, dus zoveel winst had ik niet eens
200K jaquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
aan het einde van FUT12 was Messi nog maar 330k
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |