pfoe nou ik weet het niet hoor coentrao ofzo xd :Squote:Op dinsdag 20 november 2012 14:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]twitter:FreeFUTpacks twitterde op dinsdag 13-11-2012 om 22:59:23Welke portugese aanvaller speelt er bij Real Madrid? (Eerste goede antwoord wint Neymar IF) reageer retweet
quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Voor de grap een fout e-mail en ww sturen. Kijken wat zijn reactie isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge
Kut ik weet ze beide niet, anders had ik wel ff meegedaan!quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]twitter:FreeFUTpacks twitterde op dinsdag 13-11-2012 om 22:59:23Welke portugese aanvaller speelt er bij Real Madrid? (Eerste goede antwoord wint Neymar IF) reageer retweet
Hij speelt toch niet want hij is toch geblesseerdquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
twitter:FreeFUTpacks twitterde op woensdag 14-11-2012 om 17:45:50Bij welke club speelt arjen robben? (Eerste 5 goede antwoorden winnen rooney) #RT reageer retweet
![]()
Lief dagboek...quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:50 schreef Fuszy het volgende:
Zal ik lief zijn voor mijn ouders en gaan stofzuigen of niet?
Mijn horoscoop klopte vandaag trouwens. Het was iets met: je hebt een rustige dag vandaag, maar dat heb je wel nodig na de laatste tijd met problemen en incidenten.
Gisteren bijna iemand onze projectgroep uitgestuurd en vandaag kreeg iedereen taken behalve ik. Ja, ik moest ff de spelling controleren van een e-mail..
Groetjens, Fuszy
Ik wist wel dat ik iets vergeten was. Bij deze #liefdagboek /liefdagboek enquote:
Misschien moet je toch maar gewoon gaan stofzuigen voor je paps en je mamsquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ik iets vergeten was. Bij deze #liefdagboek /liefdagboek en
* Fuszy opent zijn dagboek en leest hem voor aan alle lieve FUT mensjes
Ja idd, val ons niet lastig.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien moet je toch maar gewoon gaan stofzuigen voor je paps en je mams
quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien moet je toch maar gewoon gaan stofzuigen voor je paps en je mams
Jou ken ik niet, dus jouw mening telt niet.quote:
inb4quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]Je wil me gewoon weghebben.
[..]
Jou ken ik niet, dus jouw mening telt niet.
INFORM DRUGBOAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH OMGquote:
SHUT YOR FOOKING MAUFquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
INFORM DRUGBOAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH OMG
Anaal?quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Lekker lekker dit, mensen terugnaaien
meisje ging naar de docent toe om mij te naaien, nu is ze een e-mail vergeten en naai ik haar dubbel hard terug
Zit je op de basisschool?quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
meisje ging naar de docent toe om mij te naaien, nu is ze een e-mail vergeten en naai ik haar dubbel hard terug
Kwam het zo over dan?quote:
Meisjes naaien piemels aaien!quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Meisjes plagen....quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ze is niet geefbaarquote:
Zij begintquote:
Dit was nog niksquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kwam het zo over dan?![]()
Ik wilde alleen zeggen dat ik wel voldoende van je dagboek heb gelezen voor vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |