quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Daar moet je heen nadat je in de lineup handjes vast gehouden hebt met Subotic?
[..]
[..]
Jepperdeprepquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:14 schreef Lindgren. het volgende:
Morgenavond weer aanwezig in de Arena.Nog meer van hier die heengaan?
nul punten voor Ajax. Dortmund is dan wel een leuke club om naar te kijken, dus je gaat niet voor niks.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:14 schreef Lindgren. het volgende:
Morgenavond weer aanwezig in de Arena.Nog meer van hier die heengaan?
[..]
Aldus de heer Fuszy, die om een krat had gewed dat Ajax in totaal 0 punten zou halen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
nul punten voor Ajax. Dortmund is dan wel een leuke club om naar te kijken, dus je gaat niet voor niks.
Nee trek het niet uit zijn verband! Ik zei niet meer dan 1 punt. Ik had een gelijkspel verwacht tegen Dortmund. Dat had ik ingecalculeerd, maar nu blijkt dat Dortmund sterker is dan City.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Aldus de heer Fuszy, die om een krat had gewed dat Ajax in totaal 0 punten zou halen.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand heeft aflevering 2 en 3 gedislikedHoe kom ik erachter wie dat is geweest? Ik snap ook niet waarom iemand van het forum mijn comment over Grabban downvote.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand heeft aflevering 2 en 3 gedislikedHoe kom ik erachter wie dat is geweest? Ik snap ook niet waarom iemand van het forum mijn comment over Grabban downvote.
quote:HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Lieve man, dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge
quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.x100
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Welke suk kel zet zijn Suk er dan ook voor 200cbin op he. #Sommigemensenquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb alles nu verkocht behalve die Suk, als die verkoopt voor meer dan 300 dan heb ik in aflevering 7 tot nu toe de meeste winst gemaakt.
Hahaahaaahaha suk kel xDquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Welke suk kel zet zijn Suk er dan ook voor 200cbin op he. #Sommigemensen
twitter:FreeFUTpacks twitterde op woensdag 14-11-2012 om 17:45:50Bij welke club speelt arjen robben? (Eerste 5 goede antwoorden winnen rooney) #RT reageer retweet
quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
twitter:FreeFUTpacks twitterde op woensdag 14-11-2012 om 17:45:50Bij welke club speelt arjen robben? (Eerste 5 goede antwoorden winnen rooney) #RT reageer retweet
![]()
twitter:FreeFUTpacks twitterde op dinsdag 13-11-2012 om 22:59:23Welke portugese aanvaller speelt er bij Real Madrid? (Eerste goede antwoord wint Neymar IF) reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |