Daar heb je mij voor ouwequote:Op dinsdag 20 november 2012 14:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik hoef toch niet alles voor te zeggen?
Gewoon seizoenskaart kopenquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:04 schreef Fuszy het volgende:
goedemorgen,
OSM loopt niet zo lekker. 0 punten uit 3 wedstrijden
0 voor en 9 tegen volgens mij
Al mn coins zitten in deze Squadquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
Mranda en als je coins teveel hebt Ramos
dat helpt toch niet sukkelquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon seizoenskaart kopen
Sukkelquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
dat helpt toch niet sukkel. Die had ik trouwens nog. 3 wedstrijden ofzo van vroegah
ha gayquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]nergens voor nodig dit.
Krijg ik een mini gold pack met 2 ballen erin.
EA vind het dus nodig om jou 2 ballen te geven.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:08 schreef Fuszy het volgende:
Niet waar, gisteren nog gefapt op die mooie vrouw in da filmpje.quote:
tsss. ook nergens voor nodig ditquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:09 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
EA vind het dus nodig om jou 2 ballen te geven.
http://thereisnoneed.comquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:08 schreef Fuszy het volgende:
Je zegt het inderdaad goed zo... heengaanquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:14 schreef Lindgren. het volgende:
Morgenavond weer aanwezig in de Arena.Nog meer van hier die heengaan?
quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je zegt het inderdaad goed zo... heengaan
4-2-3-1 schiet van afstand, pressie 0%, mentaliteit zeer defensief, hoog baltempo. Aanval helpt middenveld, middenveld zoekt de aanval en verdediging blijft achterin. Mandekking, geen buitenspelval.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:04 schreef Fuszy het volgende:
goedemorgen,
OSM loopt niet zo lekker. 0 punten uit 3 wedstrijden
0 voor en 9 tegen volgens mij
Heb Nzogbia vorige week vervangen voor Nani, en hij speelt inderdaad top!quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:20 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik denk dat ik maar weer eens een standaard Braziliaans team maak, heb nu team om Nani heen gebouwd maar dan moet je alles op Nani geven, beetje saai. Wel goede speler trouwens.
Ik vraag me wel af of hij bijvoorbeeld zo veel beter dan Robinho is, 30k verschil namelijk.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb Nzogbia vorige week vervangen voor Nani, en hij speelt inderdaad top!
quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:20 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik denk dat ik maar weer eens een standaard Braziliaans team maak, heb nu team om Nani heen gebouwd maar dan moet je alles op Nani geven, beetje saai. Wel goede speler trouwens.
Vak Fquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:14 schreef Lindgren. het volgende:
Morgenavond weer aanwezig in de Arena.Nog meer van hier die heengaan?
Heb IF Paulinho gekocht, speelde geweldig. Maar toen dacht ik: ik moet hem verkopen omdat zijn waarde gaat zakken en ik wilde niet 20k verliezen. Hij is nu nog steeds 40k waard.quote:
Paulinho zal niet gaan dalen tot 20K denk ik. Ik heb hem ook voor 40K gehaald gister avond. Ronaldinho voor 135Kquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:28 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Heb IF Paulinho gekocht, speelde geweldig. Maar toen dacht ik: ik moet hem verkopen omdat zijn waarde gaat zakken en ik wilde niet 20k verliezen. Hij is nu nog steeds 40k waard.
Maar ik denk dat ik in 4-1-2-1-2 ga spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |