Nee niks sorry! Ik moet ouderen respecterenquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan ben ik stokoud ja. En nu?
Die werkgroepen zijn er om samen te studeren, niet om achterlijke projectopdrachten te maken. Voor deze week moet ik met mijn groepje een beschouwing schrijven van 2 pagina'squote:Op dinsdag 20 november 2012 13:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kun je mij het verschil tussen een werkgroep en een groepsopdracht uitleggen? Voor mij is het hetzelfde: je doet iets met een groep, met alle verwerpelijke soorten van mensen gedrag tot gevolg
U vraagt, wij draaien (nogmaals):quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als jij je mening weet te onderbouwen kan ik je reactie begrijpen maar haten zonder reden iswaardig
I fail to see the problem. Opiequote:Op dinsdag 20 november 2012 13:45 schreef vandermar het volgende:
Ik moet mijn baard afscheren, ik ga richting dit namelijk
[ afbeelding ]
Van mij moet je niks hoor knulquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee niks sorry! Ik moet ouderen respecteren
Rotterdammers willen dan ook liever niet naar amsterdamquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien (nogmaals):
Ik heb het al tig keren meegemaakt, dat ik vanuit Breda in Den Haag of Amsterdam moest zijn voor een afspraak. Komen vervolgens mensen uit Rotterdam of Haarlem te laat op diezelfde afspraak, vanwege de grote afstand
FF serieus: samen studeren?quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die werkgroepen zijn er om samen te studeren, niet om achterlijke projectopdrachten te maken. Voor deze week moet ik met mijn groepje een beschouwing schrijven van 2 pagina'smet 3 man 2 pagina's
Met je klas ofzo gezellig ergens zitten en dan elkaar toucherenquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
FF serieus: samen studeren?
Wat houdt dat in? Dat er 1 iemand voorleest uit een boek, en de rest stampt het in zijn kop?? Ik weet niet hoor...
Dat is een slap excuus van iemand maar om dan te gaan generaliseren is wel een beetje matigquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien (nogmaals):
Ik heb het al tig keren meegemaakt, dat ik vanuit Breda in Den Haag of Amsterdam moest zijn voor een afspraak. Komen vervolgens mensen uit Rotterdam of Haarlem te laat op diezelfde afspraak, vanwege de grote afstand
Dan nog maar een keer voor de duidelijkheid: die Rotterdammert moest naar Den Haag...:+quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Rotterdammers willen dan ook liever niet naar amsterdam
Den Haag is ook een moeilijk bereikbaar dorpquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan nog maar een keer voor de duidelijkheid: die Rotterdammert moest naar Den Haag...:+
Daar heb je de eerste smoes van een Randstaddert alquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Den Haag is ook een moeilijk bereikbaar dorp
Een Bredanaar (Heet dat zo en ben je dat?quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan nog maar een keer voor de duidelijkheid: die Rotterdammert moest naar Den Haag...:+
Van een stad naar een dorp is een hele grote en moeilijke stapquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar heb je de eerste smoes van een Randstaddert al
Obvious troll is obvious.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar heb je de eerste smoes van een Randstaddert al
Hawt ghey sjexquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Een Bredanaar (Heet dat zo en ben je dat?) en een Rotterdammert spreken af in Den Haag. Waarom?
Zo heet dat jaquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Een Bredanaar (Heet dat zo en ben je dat?) en een Rotterdammert spreken af in Den Haag. Waarom?
Oh zo ja, dan is het wel logisch.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo heet dat ja
Omdat die collega en ik samen een afspraak hadden bij een klant in Den Haag.
Ik zou die lilliputter uit mijn verdediging halen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:00 schreef Eurynox het volgende:
http://www.ea.com/intl/football/fifa-ultimate-team/show-off#ikCHdehWnIbPK:ps3
Thoughts?
En vervangen voor?quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zou die lilliputter uit mijn verdediging halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |