PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Als ik zo'n speler zou krijgen zou ik dat ook doen en dan zou ik het ook op YouTube zettenquote:
De snelheid is er wel uit de laatste tijd ja. We leken lang op weg om de 1000 al voor nieuwjaar te halen, dat gaat nu niet lukken op deze manier.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:03 schreef Fuszy het volgende:
400 topics is wel vrij matig. Vorig jaar hadden we er 1090 ofzo. Het gaat nu best langzaam, vorig jaar kwam ik na een dag thuis en moest ik 3 topics doorlezen. Nu een halve
1000 niet halen voor nieuwjaar is ook weer niet bepaald een nationale ramp. Volgens mij zijn we nog steeds op weg om de score van vorig jaar te evenaren...quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De snelheid is er wel uit de laatste tijd ja. We leken lang op weg om de 1000 al voor nieuwjaar te halen, dat gaat nu niet lukken op deze manier.
TR gemachtquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
1000 niet halen voor nieuwjaar is ook weer niet bepaald een nationale ramp.
Wél! Jij snapt er ook niks vanquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
1000 niet halen voor nieuwjaar is ook weer niet bepaald een nationale ramp. Volgens mij zijn we nog steeds op weg om de score van vorig jaar te evenaren...
Er moet gewoon weer iets zoals het tamperen komen dan gaat het lekker snel.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
1000 niet halen voor nieuwjaar is ook weer niet bepaald een nationale ramp. Volgens mij zijn we nog steeds op weg om de score van vorig jaar te evenaren...
quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Net of jij zo'n helder licht bent
Wél!quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Net of jij zo'n helder licht bent
Clubsen?quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:35 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik kan echt niet met gouden teams spelen.![]()
41212 maar eens proberen.
Sorry Anthony.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sorry, ik ben te oud voor welles-nietes spelletjes
Hij heet Lars geloof ik hoorquote:
Ga ik alles aangooien, zie je op skypequote:Op dinsdag 20 november 2012 15:41 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Ff potje afmaken, dan kan ik wel
Ik vond er vrij weinig aan...ik liep er maar een beetje doelloos rondquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:41 schreef Fuszy het volgende:
is GTA IV leuk online en hoe is dat dan? Iedereen heeft hetzelfde qua wapens?
Wil dat wel een keertje online doen. Heb wel alleen maar de normale versiequote:Op dinsdag 20 november 2012 15:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ga ik alles aangooien, zie je op skype
@Fuszy, is geniaal
met fok matties GTA IV onlinequote:Op dinsdag 20 november 2012 15:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wil dat wel een keertje online doen. Heb wel alleen maar de normale versie
Ik ook. En nu er wss geen PC port komt ben ik wel blij met mn PS3tjequote:Op dinsdag 20 november 2012 15:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Zit me wel weer te verheugen op GTA V trouwens
In het algemeen?quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wil dat wel een keertje online doen. Heb wel alleen maar de normale versie
?quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
In het algemeen?
Gewoon via je telefoon op Multiplayer
Je telefoon ingame domboooquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
?Ik snap hem niet.
Jij hebt GTA IV toch ook?
Overigens vond Lindgren. dat niet leuk.quote:Op zondag 22 januari 2012 02:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb best wel veel gemist zie ik.. ik vroeg me dus af of Marlos nog in packs zat, en ik opende mijn eerste silver pack vandaag (2.5k) en daar zat hij in en ik heb hem verkocht voor 208k ofzo. Hij is nu meteen de duurste speler die ik deze FUT in een pack heb gekregen.
Kijk vooral naar de tijd dat dat bericht werd gepostquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |