Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OSM competitie inschrijvingenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=htmlquote:Vandermar (steef91)
Dudeweiser (Kevin Guardiola)
Kamikazie (????)
StijnDa??? (???)
Reemi (???)
GJE (????)
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2012 01:33:31 ]
Puur mijn eigen mening, maar: El Kabir is beter dan Wolf, Overtoom is beter dan Barazite, Drenthe is beter dan Vicento, Sarpong en Emnes zijn op RM fijner dan Beerens imo (terwijl Beerens op RW juist een held is).quote:Op zondag 22 januari 2012 02:09 schreef Doublepain het volgende:
Castagnios--vwolf
---------barazite
Vicento-------beerens
-----------fer
Vhol-vlaar-donk-if boulah
--------krul
Met if dost op de bank
Nee, vwolf zijn schot is gewoon te erg om hem te wisselen.quote:Op zondag 22 januari 2012 02:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Puur mijn eigen mening, maar: El Kabir is beter dan Wolf, Overtoom is beter dan Barazite, Drenthe is beter dan Vicento, Sarpong en Emnes zijn op RM fijner dan Beerens imo (terwijl Beerens op RW juist een held is).
Alle retards spelen met Bent in de spits lijkt het wel. Ze spelen allemaal even sweaty en vervelendquote:Op zondag 22 januari 2012 02:16 schreef Tim86 het volgende:
Net mijn meest vervelende wedstrijd ooit gespeeld...in dat driesterrentoernooi tegen een kerel met
bronze-Bent-bronze
Wilshere-bronze-milner
bronze-EPL gold-EPL gold-bronze
Hart
Hij kwam na 10 minuten op 1-0 nadat Bent mijn verdediger wegbeukte en hij lucky kon scoren vanuit een doeltrap..toen zette hij zijn lagswitch om en ging hij achterin rondtikken
Uiteindelijk lukte het me om hem bij hem achterin af te pakken voor 1-1 (laat in de 2e helft ofzo pas..Hart ook weer wat zieke reddingen gehad), waarna hij met geluk overeind bleef. Na de 1-1 was de lag ineens weg
In de verlenging scoorde hij ineens met een vrije trap van 35 meter ofzo en toen ging de switch weer om en ging hij weer rondtikken..nu pakte ik hem alleen al snel af en scoorde ik met een cutback like a baws![]()
Uiteindelijk penalties en ik wist al dat hij sowieso de eerste door het midden zou schieten en dus won ik
Dit was een Griek overigens..was er vanuit gegaan dat het wel een Brit moest zijnquote:Op zondag 22 januari 2012 02:24 schreef laucas het volgende:
[..]
Alle retards spelen met Bent in de spits lijkt het wel. Ze spelen allemaal even sweaty en vervelend
nicequote:Op zondag 22 januari 2012 02:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb best wel veel gemist zie ik.. ik vroeg me dus af of Marlos nog in packs zat, en ik opende mijn eerste silver pack vandaag (2.5k) en daar zat hij in en ik heb hem verkocht voor 208k ofzo. Hij is nu meteen de duurste speler die ik deze FUT in een pack heb gekregen.
Met Vela mag ik hopen.quote:Op zondag 22 januari 2012 02:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zoveel geluk als ik met packs heb heb ik dus niet in FUT. Ik heb de laatste dagen op de meest belachelijke manieren wedstrijden verloren. Maar ik heb nu een Liga BBVA silver team gemaakt en dat speelt best redelijk.
Ja dit verneukt gewoon compleet het idee van die toernooien. Ik wil zelf best met een drie sterren team spelen wat gewoon leuk is, bijvoorbeeld een minder grote league/nationaliteit. Maar dan kom je elke keer dit soort trieste kutkinderen tegen en dan is de lol er wel af.quote:Op zondag 22 januari 2012 02:50 schreef Tim86 het volgende:
Mooi, finale gewonnen, weer 4K erbij
Dit keer tegen een pace abuser die na de aftrap direct 3 bronzes wisselde voor 3 gouden Brazilianen..ze vinden altijd wel iets om de 3* limiet te omzeilen..trieste figuren. Geen wedstrijd verloren vanavond, maar ook geen leuke wedstrijd gespeeld
Eerst was er Best of the best en die was volgens mij 4.8K..na een paar dagen kwam er Best of the REST als nieuw toernooi bij en die is 4K. Die eerste is nu expired, maar deze duurt nog 4 dagen ofzo..is het enige tijdelijke toernooi atm. Ik vind het gewoon jammer dat ze niet standaard 2 toernooien doen waarbij 1 voor silver en lager is en 1 voor gold..als ik nu gewoon een silver cup wil spelen ben ik soms een half uur ofzo aan het zoeken naar een tegenstander in de finalequote:
Link wel? http://gyazo.com/55ff366afc14e6d9b2a560a1de35f6b1quote:
Hij is niet echt uit te leggen denk ik, je moet m zien...quote:Op zondag 22 januari 2012 03:25 schreef Doublepain het volgende:
Gaat die hand nu er door heen? Ik snap em niet?
Die is goed, deze is briljant: http://www.dumpert.nl/med(...)erkeerde_kaaant.htmlquote:Op zondag 22 januari 2012 03:38 schreef Tim86 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_helemaal_mooi_.html
Deze blijft zo briljant he
Gisterenavond had ik ook zoiets, die kerel stond na 10 minuten 1-0 voor. Hij probeerde vanaf minuut 10 dus de bal achterin rond te spelenquote:Op zondag 22 januari 2012 09:22 schreef Jay_Snake het volgende:
Net weer zo'n zielige randmongool in het 4k toernooi die al; die 40 rating bronzes op de bank heeft en daardoor kan spelen met een half sterrenteam...en dan ook nog de hele tijd sweaty goals, shhhhh en als ze met 3-1 voor staan de bal alleen maar achterin rondspelen....die mensen moeten echt dood
Uploaden op bijv. Imgur.comquote:Op zondag 22 januari 2012 11:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gisterenavond had ik ook zoiets, die kerel stond na 10 minuten 1-0 voor. Hij probeerde vanaf minuut 10 dus de bal achterin rond te spelenUiteindelijk 1-2 gewonnen, 10 minuten voor tijd zelf ook de bal lekker achterin rond blijven tikken
![]()
Hoe doe je trouwens een foto hier neerzetten? Moet 1 of andere URL intikken zie ik, moet ik de foto ergens op een website uploaden?
Lekker bezig met de linkquote:Op zondag 22 januari 2012 11:30 schreef Toefjes het volgende:
test:[code] [ [url=http://[ link | afbeelding ]]afbeelding[/url] ][/code]
D'r staat zelfs een link voor messageboards erbij op imgur, die hoef je alleen te copy/pasten. Het lijkt alsof jij ook een soort hyperlink erin hebt proberen te proppen?quote:
Denk het niet, je kan later altijd even kijken of er een torrent van beschikbaar is. Soms is het ook wel te vinden op usenet.quote:Op zondag 22 januari 2012 12:03 schreef Rijst het volgende:
Goddddverdomme ik kan Arsenal - Manchester niet kijken. Is er een site waar je hele wedstrijden kunt terugkijken?
Veel succes en laten we hopen dat AZ gaat winnenquote:Op zondag 22 januari 2012 12:03 schreef Toefjes het volgende:
Even douchen, en dan voor de buis voor AZ - Ajax
En natuurlijk allemaal steekballen L1+driehoekjequote:Op zondag 22 januari 2012 12:02 schreef Afhaalchinees het volgende:
Nu tegen iemand met messi en ronaldo
en nog 9 gasten van real en barca
had je verloren van GJEquote:Op zondag 22 januari 2012 12:21 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb nog steeds nachtmerries van mijn verliespartijen van GJE
dan moet je wel heel erg lam geweest zijnquote:Op zondag 22 januari 2012 12:21 schreef Fuszy het volgende:
Tot tweemaal toe. 5-2 MLS - chinezen (die aanvallers zijn 1 meter groter dan mijn verdedigersquote:
Waaat, dacht dat het half 1 was. Nou, kan ik zo nog een paar potjes doenquote:Op zondag 22 januari 2012 12:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Veel succes en laten we hopen dat AZ gaat winnen
Edit: volgens mij begint die wedstrijd pas om 14:30 dus ik weet niet hoelang jij van plan bent om te douchen?
Ik ben benieuwd. Aan de ene kant staat er minder druk op die jongen, maar aan de andere kant. Dit moet je winnen en daar zal hij aan mee moeten helpen met goals.quote:Op zondag 22 januari 2012 12:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Nicee Achahbar vervangt de zieke Guidetti. Jammer dat Guidetti niet mee doet vanmiddag, maar ik vind het ook wel erg leuk om die Achahbar aan het werk te zien! Dat is wel een prachtige voetballer hoor!
Kom vandaag rematch dan?quote:Op zondag 22 januari 2012 12:21 schreef Fuszy het volgende:
Ik ga zo even hardlopen, daarna VVV- Feyenoord kijken en daarna Spurs - city denk ikquote:
Ach, volgens mij had je gister gewoon je dag niet. Ons eerste potje ging je veel beterquote:Op zondag 22 januari 2012 12:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ga zo even hardlopen, daarna VVV- Feyenoord kijken en daarna Spurs - city denk ik. Dus misschien vanavond. Mag je me weer afslachten
Ik gisteren ook tegen iemand met o.a. Messi, Ronaldo, IF Di Maria, IF Fabregas, IF Ramos. Gestart in januari 2012 volgens dat laadscherm, yeah rightquote:Op zondag 22 januari 2012 12:10 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
En natuurlijk allemaal steekballen L1+driehoekje
Constant messi en ronaldo met de arm naar voren zien rennen. Hij verloor verbinding alleen
Het zou ook kunnen dat ik destijds boven mijn niveau speelde. Ik ben wel af en toe baggerslecht, mede door falende verdediging tijdens trucjes of loopacties die te standaard zijn en te makkelijk op te anticiperen valt. Moet ik nog een keer aan werkenquote:Op zondag 22 januari 2012 12:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ach, volgens mij had je gister gewoon je dag niet. Ons eerste potje ging je veel beter
en dan ook nog zeggen dat die overtreding van Schmidt helemaal geen rood was omdat hij hier de tegenstander niet in gevaar bracht, maar bij die overtreding van janmaat welquote:Op zondag 22 januari 2012 13:00 schreef Dudeweiser het volgende:
Die Ed Janssen is ook echt een mongool zegJanmaat wel rood, maar die Schmidt dan weer niet
en dat tweede doelpunt van Heerenveen
Die goals van Kean... echt prachtig! Gister waren er een hoop mooie doelpunten in de premier league, er wordt daar veel meer van afstand geschoten en die gasten zijn er nog goed in ook.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:01 schreef vandermar het volgende:
Ik zeg RObbie Keane IF2 briljante goals gemaakt bij terugkomst op Britse bodem. Maar Dempsey zal wel IF komen.
inderdaad, wtfquote:Op zondag 22 januari 2012 13:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
en dan ook nog zeggen dat die overtreding van Schmidt helemaal geen rood was omdat hij hier de tegenstander niet in gevaar bracht, maar bij die overtreding van janmaat wel![]()
Frank wil gewoon weg kan niet anders.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:41 schreef Reemi het volgende:
En dan lees je ook nog eens dat FdB Daley Blind tegenover Roy Beerens zet en tevens Ebecilio laat spelen.![]()
![]()
posten!quote:Op zondag 22 januari 2012 13:37 schreef Fuszy het volgende:
Iemand een linkje naar die goals van Keane?
Al gevonden. Vooral die tweede wat een beauty
Blind en Anita op de fulbacksquote:Op zondag 22 januari 2012 13:41 schreef Reemi het volgende:
En dan lees je ook nog eens dat FdB Daley Blind tegenover Roy Beerens zet en tevens Ebecilio laat spelen.![]()
![]()
Hij ziet dat Koemand 2 18 jarigen opstelt dus denkt De Boer zij mogen niet een veel te jong elftal hebben dus stelt hij ook jonge spelers op.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:41 schreef Reemi het volgende:
![]()
En dan gaat Frank zeggen dat hij deze keuzes gemaakt heeft na het analyseren van AZquote:Op zondag 22 januari 2012 13:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
posten!
[..]
Blind en Anita op de fulbackskan je net zo goed Frank zelf laten spelen
Anita zal RB staan? Die ligon was ook maar ontzettend mager hoor.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:48 schreef Reemi het volgende:
[..]
En dan gaat Frank zeggen dat hij deze keuzes gemaakt heeft na het analyseren van AZ![]()
Dan stel je Blind juist níét op, lijkt mij.
4-1-2-1-2 en dan denk ik deze spelers:quote:Op zondag 22 januari 2012 13:48 schreef poker4lifee het volgende:
wat is de beste optie voor een full bronze team? mls? eventuele link met zo'n team would be nice
ik had liever gezien dat ie gewoon geen backs opstelt, dan maar 3-4-3 spelen ofzoquote:Op zondag 22 januari 2012 13:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Anita zal RB staan? Die ligon was ook maar ontzettend mager hoor.
Tsja, met vertongen achterin speel je alsnog met een man minder danquote:Op zondag 22 januari 2012 13:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik had liever gezien dat ie gewoon geen backs opstelt, dan maar 3-4-3 spelen ofzo
thx, die maar eens nabouwen dan.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
4-1-2-1-2 en dan denk ik deze spelers:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#b05x1ulsbcDpv
Of Kandji ipv Fucito. Heb er nog niet mee gespeeld, dus durf het zo niet te zeggen.
beter gaan ze 0-7-3 spelen dan.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tsja, met vertongen achterin speel je alsnog met een man minder dan
Ze moeten eens een 343 met een ruit op het middenveld proberen, doen wij ook in het echt. Altijd een mannetje meer op het middenveldquote:Op zondag 22 januari 2012 13:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tsja, met vertongen achterin speel je alsnog met een man minder dan
zou ik iig wel Oduro eruit halen en Kandji erin. Oduro kon geen potten breken bij mijquote:Op zondag 22 januari 2012 13:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
4-1-2-1-2 en dan denk ik deze spelers:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#b05x1ulsbcDpv
Of Kandji ipv Fucito. Heb er nog niet mee gespeeld, dus durf het zo niet te zeggen.
Hij heeft een RM en LM op CAM..dat is slecht voor chem. Met dezelfde spelers ziet een 4-1-2-1-2 er veel logischer uit..dan staat iedereen op de goede plaatsquote:Op zondag 22 januari 2012 13:57 schreef poker4lifee het volgende:
en hoezo trouwens beter 41212 ipv de 4231 in het plaatje? ziet er wel goed uit toch zo?
Zo speelde wij in de jeugd ook, stond ik als Verdedigende middenvelder. Beetje lange passes geven, beetje afstandschoten. 14 goals in een seizoenquote:Op zondag 22 januari 2012 13:55 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ze moeten eens een 343 met een ruit op het middenveld proberen, doen wij ook in het echt. Altijd een mannetje meer op het middenveld
Ja. Anita kan Beerens niet aan en Ligeon bakt er inderdaad ook niet veel van. Maar Blindquote:Op zondag 22 januari 2012 13:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Anita zal RB staan? Die ligon was ook maar ontzettend mager hoor.
heerlijk vind ik het! elke wedstrijd domineren omdat niemand weet hoe je het moet verdedigenquote:Op zondag 22 januari 2012 13:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zo speelde wij in de jeugd ook, stond ik als Verdedigende middenvelder. Beetje lange passes geven, beetje afstandschoten. 14 goals in een seizoenDat was de tijd dat ik voetbal nog leuk vond om te doen en het op niveau was.
B22 was idd op niveau jaquote:Op zondag 22 januari 2012 13:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zo speelde wij in de jeugd ook, stond ik als Verdedigende middenvelder. Beetje lange passes geven, beetje afstandschoten. 14 goals in een seizoenDat was de tijd dat ik voetbal nog leuk vond om te doen en het op niveau was.
ooh oke duidelijk, dank u.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij heeft een RM en LM op CAM..dat is slecht voor chem. Met dezelfde spelers ziet een 4-1-2-1-2 er veel logischer uit..dan staat iedereen op de goede plaats
quote:
Goede zaak, Velthuizen niet opnieuw IF, anders zou ik hem verkopenquote:
Ohquote:Op zondag 22 januari 2012 14:00 schreef vandermar het volgende:
[..]was toch wel ietwat hoger
zeg maar hoofdklasse
Welke regio speelde je?quote:Op zondag 22 januari 2012 14:00 schreef vandermar het volgende:
[..]was toch wel ietwat hoger
zeg maar hoofdklasse
Beide silverquote:Op zondag 22 januari 2012 14:05 schreef Tauchmeister het volgende:
Eredivisie of Dutch squad, wat is leuker?
Nederlands, of gemengd. Donkquote:Op zondag 22 januari 2012 14:05 schreef Tauchmeister het volgende:
combinatie. Sarpong erbij, Donkquote:Op zondag 22 januari 2012 14:05 schreef Tauchmeister het volgende:
Eredivisie+Donk+Krul.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:05 schreef Tauchmeister het volgende:
Geen idee hoe het heetquote:
Als het om silvers gaat zou ik zeggen Dutchquote:Op zondag 22 januari 2012 14:05 schreef Tauchmeister het volgende:
Netjes! Ik speel nu ook hoofdklasse, maar dan in de A. Eigenlijk ben ik nog B-speler, maar ze konden me wel gebruikenquote:Op zondag 22 januari 2012 14:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geen idee hoe het heetmoesten naar Drenthe, Groningen en heel Friesland of daar zaten de tegenstanders. Was wel al tijdje terug.
B1 voor het laatst op niveau dat is al 5 jaar terug. Daarna fuckte het mij niets meer en ging ik niet meer trainen etc. en werd ik dikkermaar nu fanatiek aan het hardlopen en wil ik kijken of ik volgend jaar bij het eerste kan komen
Zuiverloon doet het prima bij mij en dan heb je ook nog IF Boulah en Verhaegh..quote:Op zondag 22 januari 2012 14:07 schreef GuRBuH het volgende:
Mixed idd. Eredivisie heb je tenminste nog een fatsoenlijke RB.
Is IF Boularouz niet fatsoenlijk?quote:Op zondag 22 januari 2012 14:07 schreef GuRBuH het volgende:
Mixed idd. Eredivisie heb je tenminste nog een fatsoenlijke RB.
eehm nee.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:08 schreef Doublepain het volgende:
Sowieso castagnios en ricky
Fuck el 90 pacehoer
Welquote:Op zondag 22 januari 2012 14:08 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Is IF Boularouz niet fatsoenlijk?
quote:Op zondag 22 januari 2012 14:07 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Netjes! Ik speel nu ook hoofdklasse, maar dan in de A. Eigenlijk ben ik nog B-speler, maar ze konden me wel gebruiken
Regio de Liemers (Arnhem en omstreken) bij AVW66quote:
Ken ik nietquote:Op zondag 22 januari 2012 14:09 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Regio de Liemers (Arnhem en omstreken) bij AVW66
Mano is ook goedquote:Op zondag 22 januari 2012 14:10 schreef GuRBuH het volgende:
Ik heb ze allemaal gehad, Zuiverloon, Janmaat, Verhaegh, IF Boula. Vond ze stuk voor stuk kut. Rosales <3
Welke club? Welke regio?quote:
In mijn eredivisie team heb ik castaignos lopen, maar als El Kabir meer chemistry had gehad dan zou ik die gebruiken. Wat een baas.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:08 schreef Doublepain het volgende:
Sowieso castagnios en ricky
Fuck el 90 pacehoer
Daar heb ik dan wel eens van gehoordquote:Op zondag 22 januari 2012 14:13 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Regio Eindhoven, VV UNA (topklasser).
Ik heb een tijdje in FC Zwolle D1 gespeeld, jammer genoeg niet goed genoeg bevonden om daar verder te gaan.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:17 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb bij RKC in de jeugd gevoetbald tot mijn 14de en daarna ben ik gestopt. Heb er nog steeds zo'n spijt van. Ben ook weer van plan om binnenkort te beginnen, maar echt niveau zal ik nooit meer halen.
Ik ben vrijwillig gestopt en destijds leek me dat een goed plan. Nu kan ik er alleen maar spijt van hebben.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje in FC Zwolle D1 gespeeld, jammer genoeg niet goed genoeg bevonden om daar verder te gaan.
A1, concurrentie is alleen moordend. Hiervoor twee jaar op lager niveau gespeeld en je merkt dat je zoveel beter wordt met goede spelers om je heen.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daar heb ik dan wel eens van gehoordIk vond dat echt fijn om op niveau te spelen. Jammer dat het zo achteruit is gegaan met mij, wil graag wel weer wat hoger niveau spelen dan reserve 5e klasse lol. Ook een zaad team heb ik met vriendjespolitiek waar ik totaal niet over kan. Smoesjes verzinnen om je op wissel te zetten
![]()
Welk team zit je A's B's?
Precies, ik had ook het idee dat ik maar wat liep aan te kloten als ik terugkwam van blessure en in het 2e elftal eerst een potje moest spelen.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:20 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
A1, concurrentie is alleen moordend. Hiervoor twee jaar op lager niveau gespeeld en je merkt dat je zoveel beter wordt met goede spelers om je heen.
klopt. Ik moest laatst meedoen met o23 en met het 2e (1e klasse reserve) en je merkt gelijk dat je je meer moet concentreren. Liep ik daar als 15e-jarige rechtsback uit de B1 tussen allemaal mannen van 23. Basis als linkshalf, en gelijk 2 assistsquote:Op zondag 22 januari 2012 14:20 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
A1, concurrentie is alleen moordend. Hiervoor twee jaar op lager niveau gespeeld en je merkt dat je zoveel beter wordt met goede spelers om je heen.
Ik verkocht hem net nog voor 5000 BIN (PS3), kun je misschien nog wel wat bij optellenquote:Op zondag 22 januari 2012 14:24 schreef vandermar het volgende:
Lol, ik heb een Donk die ik voor 400 gekocht heb2,5K winst komt u maar
4231quote:Op zondag 22 januari 2012 14:29 schreef Tauchmeister het volgende:
Wat is volgens jullie de beste formatie voor een Eredivisie/Dutch squad? Ik speel vaak met 4-2-2-2 of 4-1-2-1-2, maar denk dat ik beter een formatie kan kiezen met drie middenvelders, of niet?
Ik speel zelf 4-2-2 met Castaignos en Wolfswinkel voorop. Weinig pace, maar dat schot van Ricky....quote:Op zondag 22 januari 2012 14:29 schreef Tauchmeister het volgende:
Wat is volgens jullie de beste formatie voor een Eredivisie/Dutch squad? Ik speel vaak met 4-2-2-2 of 4-1-2-1-2, maar denk dat ik beter een formatie kan kiezen met drie middenvelders, of niet?
4222, is best chill,quote:Op zondag 22 januari 2012 14:29 schreef Tauchmeister het volgende:
ik had hem net ook nog in het Portugees. Pjetr Fink.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:40 schreef JanCees het volgende:
haha ik heb het in het duits.
Zulejmanie
Bronzes.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:47 schreef JanCees het volgende:
Weten jullie nog goeie spelers te verhandelen op FUT? op ps3.
Ja, probleem is er al sinds dag 1..echt triest. Ik heb er gelukkig geen last van.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:56 schreef JanCees het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1132741.page
Iemand bekend met dit grote probleem? ik kan hierdoor geen match earnings ontvangen. dus ik verdien alleen coins uit handel.
Ik heb ook nog een Marokkaans team..die was ik laatst vergeten te noemenquote:Op zondag 22 januari 2012 15:06 schreef detennismaster het volgende:
Ik wilde ook wel is Silver Dutch gaan maken. Maar ik liet het afhangen van Drenthe. Als ik die voor een Bargain kon vinden ging ik het maken in 4222.
Dus ik zit een beetje biedingen te volgen en eentje eindigt er op 55K. En dan zie ik opeens eentje voor 45K BIN.Dus ik ga nu mijn Eresilvers verkopen en er een Dutch Silvers van maken.
Mijn teams worden nu:
- Belgie
- Nog een land (Moet ik nog bedenken)
- MLS/Primera Div Mex Hybrid Sivers
- SerieA/Liga Portugese Hybrid Silvers
- Norway/Sweden Hybrid Silvers
- Dutch Silvers
- MLS Bronze (twee teams)
![]()
Ik zal ff een linkje posten:quote:Op zondag 22 januari 2012 15:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een Marokkaans team..die was ik laatst vergeten te noemen
Wat voor Norway/Sweden team heb jij? Lijkt hij op de mijne?
Weet jij trouwens of Drenthe in 4222 7 chem haalt met 0 licht groene links?quote:Op zondag 22 januari 2012 15:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een Marokkaans team..die was ik laatst vergeten te noemen
Wat voor Norway/Sweden team heb jij? Lijkt hij op de mijne?
5 chem danquote:Op zondag 22 januari 2012 15:14 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Weet jij trouwens of Drenthe in 4222 7 chem haalt met 0 licht groene links?
quote:Op zondag 22 januari 2012 15:12 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik zal ff een linkje posten:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#hNoQrPQkbcDtm
Ik dus wel en dat is kut. ik sta nu op match earnings 800 ofzo en heb een did not finish van 0.5quote:Op zondag 22 januari 2012 14:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, probleem is er al sinds dag 1..echt triest. Ik heb er gelukkig geen last van.
Picje?quote:Op zondag 22 januari 2012 15:12 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik zal ff een linkje posten:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#hNoQrPQkbcDtm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik wil alleen nog ff die King kopen maar ik wacht ff tot zijn prijs wat meer steady is.quote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 15:17 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Picje?Wie je er echt 1, of als grapje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Haha jkquote:Op zondag 22 januari 2012 15:17 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wie je er echt 1, of als grapje?
Oh, ja dat moet ik nog ff doen. Als het nauwelijks merkbaar is kan ik het wel proberen. thanks.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:19 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Haha jkWaarom maak je Huseklepp geen CAM?
Een vriend van mij heeft Drenthe ook op 5 chem, speelt prima. Merk geen verschil...
Serie Aquote:Op zondag 22 januari 2012 15:53 schreef zerokil het volgende:
Wat is de beste comp/nationaliteit voor een 4-2-3-1 team? budget 30/40K
IF Ahamada heb ik ook gehad. Hij is wel ziek goed!quote:Op zondag 22 januari 2012 15:53 schreef Tim86 het volgende:
Ik ben echt niet tevreden over mijn SweWay team eigenlijk..4-2-3-1 is niet echt de formatie voor mij ook..ik speel dan altijd veel te veel countervoetbal..
Ik zat nu hieraan te denken..
41212
Elyou-King
Huseklepp
Franse Ligue 1 LM - Braaten
Tettey
Morel - Mangala - Lotiès - Mendy/Bocaly
IF Ahamada
Dode links tussen Huse en de LM (Huse dubbele link met King) en tussen Tettey en Mangala (Tettey heeft Braaten en Mangala heeft verder alleen single links dus volgens mij wel 9 chem). Evt ook een dode link als ik Mendy opstel, maar die wordt ook opgeheven.
Nope, heb de NIF. IF nooit gehad omdat dat het met Mignolet niet waard was.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:59 schreef Tim86 het volgende:
Gurbuh, jij hebt met IF Ahamada gespeeld toch? Is hij die 100k waard?
Ff in en uitloggen.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:14 schreef Tauchmeister het volgende:
Net een hele rits contracten gekocht, nu ben ik zo gewoon kwijt. Niet in de club, niet op de watch list en niet op de trade pile. Waar kan ik nog meer zoeken?
Niet per ongeluk managercontracten gekocht>?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:14 schreef Tauchmeister het volgende:
Net een hele rits contracten gekocht, nu ben ik zo gewoon kwijt. Niet in de club, niet op de watch list en niet op de trade pile. Waar kan ik nog meer zoeken?
Als je zo speelt verdien je ook geen enkel punt tegen VVV. De tering wat een traag niveau en Swertsquote:
lol beter zet je Alderweireld naast Vertonghen, kan je Vermeer opstellenquote:
Ik had Man City in me toto, ik had wel zweethandjes laatste minuten zeker toen balotelli die penalty ging nemen.quote:
o als je ze maar niet gaat supporten, vieze kutclubquote:Op zondag 22 januari 2012 16:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik had Man City in me toto, ik had wel zweethandjes laatste minuten zeker toen balotelli die penalty ging nemen.
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lol beter zet je Alderweireld naast Vertonghen, kan je Vermeer opstellenHart en Kompany zijn echt slecht.
Met een Belgisch team met Hart op doel wil ik niets te maken hebben.quote:
Die thuis tegen Ado was ook niet al te bestquote:Op zondag 22 januari 2012 16:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Feyenoord![]()
Slechtste wedstrijd van het seizoen denk ik, slappe hap!!
wat houdt FUT Founder in dan?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik speelde gisteren in de finale van Best of the Rest tegen het ergste team ooit.. hij speelde 5-2-1-2 met achterin Marcio Azevedo, Antonio Ferreira, Kanu, Wynne en Russell. Dan op CM Lucas Leiva en Ramires (volgens mij was 1 van de 2 IF) UP Donovan op CF en Agbonlahor en Lukaku op ST. Alsof dat nog niet erg genoeg was had hij bijna elke speler attributes kaarten gegeven. En het was ook nog een FUT Founder.. het valt me op dat de meeste FUT Founders heel irritant spelen.
en die van volgende week dan? Zal ook wel niet zo'n goede wedstrijd worden voor Feyenoordquote:Op zondag 22 januari 2012 16:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Feyenoord![]()
Tegen de toppers hebben ze het nog niet laten liggen. Tegen AZ waren ze beter tot de rode kaart, daarnaast winnen van PSV en twente. Het gelijkspel tegen Ajax was niet verdiend, want Feyenoord was vele malen beter.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en die van volgende week dan? Zal ook wel niet zo'n goede wedstrijd worden voor Feyenoord
Ja, dat komt omdat ik Courtois op mijn andere account had gekocht (voor 2K). en toen wilden ik hem overzetten (voor 5K). en toen kwam ik bij mijn andere account en toen was ie voor 5K verkocht.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met een Belgisch team met Hart op doel wil ik niets te maken hebben.
Dan is het goedquote:Op zondag 22 januari 2012 16:42 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, dat komt omdat ik Courtois op mijn andere account had gekocht (voor 2K). en toen wilden ik hem overzetten (voor 5K). en toen kwam ik bij mijn andere account en toen was ie voor 5K verkocht.Dus nu staat hij er niet meer in formatie dus heb ik ff Hart op doel gezet. Courtois komt as soon as possible.
het gekke is dat ze zich wel kunnen opladen voor zo'n top-wedstrijd maar dat niet kunnen opbrengen tegen de kleintjes. Verder denk ik dat Feyenoord zeker kans maakt in de Kuip, het wordt hoe dan ook een spannende wedstrijd.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en die van volgende week dan? Zal ook wel niet zo'n goede wedstrijd worden voor Feyenoord
je trapt niet in de trollquote:Op zondag 22 januari 2012 16:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
het gekke is dat ze zich wel kunnen opladen voor zo'n top-wedstrijd maar dat niet kunnen opbrengen tegen de kleintjes. Verder denk ik dat Feyenoord zeker kans maakt in de Kuip, het wordt hoe dan ook een spannende wedstrijd.
fixedquote:Op zondag 22 januari 2012 16:48 schreef StijnDa het volgende:
Gooeed, ik ben er weer. Hele weekend weggeweest (dispuutsweekend). Nog iets gemist afgelopen 3 dagen, 10 topics?
Met 350 coins kan je helemaal niets..dat moet je eerst uitbouwen door te spelen I guess.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:48 schreef Fuszy het volgende:
Hoe kan je het makkelijkste weer een kapitaal opbouwen als je nog maar 350 coins hebt?
Maar een Hybrid Norway/Sweden werkten niet?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:49 schreef Tim86 het volgende:
Ik ben nu echt klaar met Zweedse silvers deze FIFA...heb het op alle mogelijke manieren geprobeerd, maar ze spelen gewoon niet fijn voor mij, ook al ziet het er op papier zo mooi uit.
Laten we daar nog een probleem neerzetten. Disconnects. Ik heb genoeg teams en contracten, daar niet van. Wil weer wat coins hebbenquote:Op zondag 22 januari 2012 16:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met 350 coins kan je helemaal niets..dat moet je eerst uitbouwen door te spelen I guess.
Koop een bronzepakje en verkoop die shit. Herhaal dat een paar keer en ga over tot het inkopen van spelers en die duurder verkopen.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Laten we daar nog een probleem neerzetten. Disconnects. Ik heb genoeg teams en contracten, daar niet van. Wil weer wat coins hebben
Een hoop onzin dus.quote:
lekker bronze pakjes kopen met 350 coinsquote:Op zondag 22 januari 2012 16:51 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Koop een bronzepakje en verkoop die shit. Herhaal dat een paar keer en ga over tot het inkopen van spelers en die duurder verkopen.
Die kosten 400 coinsquote:Op zondag 22 januari 2012 16:51 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Koop een bronzepakje en verkoop die shit. Herhaal dat een paar keer en ga over tot het inkopen van spelers en die duurder verkopen.
Ja kan toch wel 1 speler discarden?quote:
Voor Silvers zaten er een paar boeiende bij + UP's. Op het EAforum staat zo'n lijst.quote:
Zal eens kijkenquote:Op zondag 22 januari 2012 16:53 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Voor Silvers zaten er een paar boeiende bij + UP's. Op het EAforum staat zo'n lijst.
Anders kan je ook een speler voor 300 kopen en voor 400 verkopen. en dit herhalen. Gaat wel traag though.quote:
Heb net een pakje gekocht. Yves de winter (of hoe die ook mag heten) gediscard. Zat natuurlijk niks boeiends in het pakje, maar als je 2 á 3 spelers/contracten verkoopt heb je al winst.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:54 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Anders kan je ook een speler voor 300 kopen en voor 400 verkopen. en dit herhalen. Gaat wel traag though.
Deze lijn doortrekken tegen Ajax volgende week zou ik zeggenquote:Op zondag 22 januari 2012 16:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Feyenoord![]()
Praatjes hebben na een lucky gelijkspelquote:Op zondag 22 januari 2012 16:58 schreef Reemi het volgende:
[..]
Deze lijn doortrekken tegen Ajax volgende week zou ik zeggen
Nee hoor, ik hoop gewoon dat Ajax wint volgende weekquote:Op zondag 22 januari 2012 16:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Praatjes hebben na een lucky gelijkspel
maar Feyenoord verloor van VVVquote:Op zondag 22 januari 2012 16:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Praatjes hebben na een lucky gelijkspel
Nee, geen fuck aan. Elyou is te goed om te verkrachten op CAM, Hysen is kut op CAM en Guidetti is een KUT IFquote:Op zondag 22 januari 2012 16:50 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Maar een Hybrid Norway/Sweden werkten niet?
En geheel terecht. Ik heb geen praatjes hoor. Maar het is toch hoogmoed komt voor de val?quote:
vast wel, Ajax zal wel verliezen dus ik lach Feyenoord maar uit nu het nog kan.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
En geheel terecht. Ik heb geen praatjes hoor. Maar het is toch hoogmoed komt voor de val?
Martin Tylerquote:Op zondag 22 januari 2012 17:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Stream met Martin Tylerfifa commentator ftw!
Evertquote:Op zondag 22 januari 2012 17:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Clive Tyldesley![]()
Evert ten Napel
![]()
Chamberlainquote:Op zondag 22 januari 2012 17:27 schreef Fuszy het volgende:
Die actie van die tiener. Geen idee wie het is. Jammer van een falende walcott
Alex Oxladquote:Op zondag 22 januari 2012 17:27 schreef Fuszy het volgende:
Die actie van die tiener. Geen idee wie het is. Jammer van een falende walcott
WIllen mijn ouders niet omdat ik dan non stop voetbal kijkquote:Op zondag 22 januari 2012 17:30 schreef Tauchmeister het volgende:
'Voetballiefhebber' zijn en dan geen Sport1 hebben
look out, badass over herequote:Op zondag 22 januari 2012 17:30 schreef Tauchmeister het volgende:
'Voetballiefhebber' zijn en dan geen Sport1 hebben
Je bent 14?quote:Op zondag 22 januari 2012 17:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
WIllen mijn ouders niet omdat ik dan non stop voetbal kijk
20quote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 17:43 schreef Tauchmeister het volgende:
Beerens is ook zo achterlijk duur. 12.000 coins
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |