IF Ahamada heb ik ook gehad. Hij is wel ziek goed!quote:Op zondag 22 januari 2012 15:53 schreef Tim86 het volgende:
Ik ben echt niet tevreden over mijn SweWay team eigenlijk..4-2-3-1 is niet echt de formatie voor mij ook..ik speel dan altijd veel te veel countervoetbal..
Ik zat nu hieraan te denken..
41212
Elyou-King
Huseklepp
Franse Ligue 1 LM - Braaten
Tettey
Morel - Mangala - Lotiès - Mendy/Bocaly
IF Ahamada
Dode links tussen Huse en de LM (Huse dubbele link met King) en tussen Tettey en Mangala (Tettey heeft Braaten en Mangala heeft verder alleen single links dus volgens mij wel 9 chem). Evt ook een dode link als ik Mendy opstel, maar die wordt ook opgeheven.
Nope, heb de NIF. IF nooit gehad omdat dat het met Mignolet niet waard was.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:59 schreef Tim86 het volgende:
Gurbuh, jij hebt met IF Ahamada gespeeld toch? Is hij die 100k waard?
Ff in en uitloggen.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:14 schreef Tauchmeister het volgende:
Net een hele rits contracten gekocht, nu ben ik zo gewoon kwijt. Niet in de club, niet op de watch list en niet op de trade pile. Waar kan ik nog meer zoeken?
Niet per ongeluk managercontracten gekocht>?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:14 schreef Tauchmeister het volgende:
Net een hele rits contracten gekocht, nu ben ik zo gewoon kwijt. Niet in de club, niet op de watch list en niet op de trade pile. Waar kan ik nog meer zoeken?
Als je zo speelt verdien je ook geen enkel punt tegen VVV. De tering wat een traag niveau en Swertsquote:
lol beter zet je Alderweireld naast Vertonghen, kan je Vermeer opstellenquote:
Ik had Man City in me toto, ik had wel zweethandjes laatste minuten zeker toen balotelli die penalty ging nemen.quote:
o als je ze maar niet gaat supporten, vieze kutclubquote:Op zondag 22 januari 2012 16:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik had Man City in me toto, ik had wel zweethandjes laatste minuten zeker toen balotelli die penalty ging nemen.
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lol beter zet je Alderweireld naast Vertonghen, kan je Vermeer opstellenHart en Kompany zijn echt slecht.
Met een Belgisch team met Hart op doel wil ik niets te maken hebben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |