4231quote:Op zondag 22 januari 2012 14:29 schreef Tauchmeister het volgende:
Wat is volgens jullie de beste formatie voor een Eredivisie/Dutch squad? Ik speel vaak met 4-2-2-2 of 4-1-2-1-2, maar denk dat ik beter een formatie kan kiezen met drie middenvelders, of niet?
Ik speel zelf 4-2-2 met Castaignos en Wolfswinkel voorop. Weinig pace, maar dat schot van Ricky....quote:Op zondag 22 januari 2012 14:29 schreef Tauchmeister het volgende:
Wat is volgens jullie de beste formatie voor een Eredivisie/Dutch squad? Ik speel vaak met 4-2-2-2 of 4-1-2-1-2, maar denk dat ik beter een formatie kan kiezen met drie middenvelders, of niet?
4222, is best chill,quote:Op zondag 22 januari 2012 14:29 schreef Tauchmeister het volgende:
ik had hem net ook nog in het Portugees. Pjetr Fink.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:40 schreef JanCees het volgende:
haha ik heb het in het duits.
Zulejmanie
Bronzes.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:47 schreef JanCees het volgende:
Weten jullie nog goeie spelers te verhandelen op FUT? op ps3.
Ja, probleem is er al sinds dag 1..echt triest. Ik heb er gelukkig geen last van.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:56 schreef JanCees het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1132741.page
Iemand bekend met dit grote probleem? ik kan hierdoor geen match earnings ontvangen. dus ik verdien alleen coins uit handel.
Ik heb ook nog een Marokkaans team..die was ik laatst vergeten te noemenquote:Op zondag 22 januari 2012 15:06 schreef detennismaster het volgende:
Ik wilde ook wel is Silver Dutch gaan maken. Maar ik liet het afhangen van Drenthe. Als ik die voor een Bargain kon vinden ging ik het maken in 4222.
Dus ik zit een beetje biedingen te volgen en eentje eindigt er op 55K. En dan zie ik opeens eentje voor 45K BIN.Dus ik ga nu mijn Eresilvers verkopen en er een Dutch Silvers van maken.
Mijn teams worden nu:
- Belgie
- Nog een land (Moet ik nog bedenken)
- MLS/Primera Div Mex Hybrid Sivers
- SerieA/Liga Portugese Hybrid Silvers
- Norway/Sweden Hybrid Silvers
- Dutch Silvers
- MLS Bronze (twee teams)
![]()
Ik zal ff een linkje posten:quote:Op zondag 22 januari 2012 15:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een Marokkaans team..die was ik laatst vergeten te noemen
Wat voor Norway/Sweden team heb jij? Lijkt hij op de mijne?
Weet jij trouwens of Drenthe in 4222 7 chem haalt met 0 licht groene links?quote:Op zondag 22 januari 2012 15:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een Marokkaans team..die was ik laatst vergeten te noemen
Wat voor Norway/Sweden team heb jij? Lijkt hij op de mijne?
5 chem danquote:Op zondag 22 januari 2012 15:14 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Weet jij trouwens of Drenthe in 4222 7 chem haalt met 0 licht groene links?
quote:Op zondag 22 januari 2012 15:12 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik zal ff een linkje posten:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#hNoQrPQkbcDtm
Ik dus wel en dat is kut. ik sta nu op match earnings 800 ofzo en heb een did not finish van 0.5quote:Op zondag 22 januari 2012 14:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, probleem is er al sinds dag 1..echt triest. Ik heb er gelukkig geen last van.
Picje?quote:Op zondag 22 januari 2012 15:12 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik zal ff een linkje posten:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#hNoQrPQkbcDtm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik wil alleen nog ff die King kopen maar ik wacht ff tot zijn prijs wat meer steady is.quote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 15:17 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Picje?Wie je er echt 1, of als grapje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Haha jkquote:Op zondag 22 januari 2012 15:17 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wie je er echt 1, of als grapje?
Oh, ja dat moet ik nog ff doen. Als het nauwelijks merkbaar is kan ik het wel proberen. thanks.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:19 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Haha jkWaarom maak je Huseklepp geen CAM?
Een vriend van mij heeft Drenthe ook op 5 chem, speelt prima. Merk geen verschil...
Serie Aquote:Op zondag 22 januari 2012 15:53 schreef zerokil het volgende:
Wat is de beste comp/nationaliteit voor een 4-2-3-1 team? budget 30/40K
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |