Ja kan toch wel 1 speler discarden?quote:
Voor Silvers zaten er een paar boeiende bij + UP's. Op het EAforum staat zo'n lijst.quote:
Zal eens kijkenquote:Op zondag 22 januari 2012 16:53 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Voor Silvers zaten er een paar boeiende bij + UP's. Op het EAforum staat zo'n lijst.
Anders kan je ook een speler voor 300 kopen en voor 400 verkopen. en dit herhalen. Gaat wel traag though.quote:
Heb net een pakje gekocht. Yves de winter (of hoe die ook mag heten) gediscard. Zat natuurlijk niks boeiends in het pakje, maar als je 2 á 3 spelers/contracten verkoopt heb je al winst.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:54 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Anders kan je ook een speler voor 300 kopen en voor 400 verkopen. en dit herhalen. Gaat wel traag though.
Deze lijn doortrekken tegen Ajax volgende week zou ik zeggenquote:Op zondag 22 januari 2012 16:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Feyenoord![]()
Slechtste wedstrijd van het seizoen denk ik, slappe hap!!
Praatjes hebben na een lucky gelijkspelquote:Op zondag 22 januari 2012 16:58 schreef Reemi het volgende:
[..]
Deze lijn doortrekken tegen Ajax volgende week zou ik zeggen
Nee hoor, ik hoop gewoon dat Ajax wint volgende weekquote:Op zondag 22 januari 2012 16:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Praatjes hebben na een lucky gelijkspel
maar Feyenoord verloor van VVVquote:Op zondag 22 januari 2012 16:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Praatjes hebben na een lucky gelijkspel
Nee, geen fuck aan. Elyou is te goed om te verkrachten op CAM, Hysen is kut op CAM en Guidetti is een KUT IFquote:Op zondag 22 januari 2012 16:50 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Maar een Hybrid Norway/Sweden werkten niet?
En geheel terecht. Ik heb geen praatjes hoor. Maar het is toch hoogmoed komt voor de val?quote:
vast wel, Ajax zal wel verliezen dus ik lach Feyenoord maar uit nu het nog kan.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
En geheel terecht. Ik heb geen praatjes hoor. Maar het is toch hoogmoed komt voor de val?
Martin Tylerquote:Op zondag 22 januari 2012 17:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Stream met Martin Tylerfifa commentator ftw!
Evertquote:Op zondag 22 januari 2012 17:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Clive Tyldesley![]()
Evert ten Napel
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |