Die thuis tegen Ado was ook niet al te bestquote:Op zondag 22 januari 2012 16:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Feyenoord![]()
Slechtste wedstrijd van het seizoen denk ik, slappe hap!!
wat houdt FUT Founder in dan?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik speelde gisteren in de finale van Best of the Rest tegen het ergste team ooit.. hij speelde 5-2-1-2 met achterin Marcio Azevedo, Antonio Ferreira, Kanu, Wynne en Russell. Dan op CM Lucas Leiva en Ramires (volgens mij was 1 van de 2 IF) UP Donovan op CF en Agbonlahor en Lukaku op ST. Alsof dat nog niet erg genoeg was had hij bijna elke speler attributes kaarten gegeven. En het was ook nog een FUT Founder.. het valt me op dat de meeste FUT Founders heel irritant spelen.
en die van volgende week dan? Zal ook wel niet zo'n goede wedstrijd worden voor Feyenoordquote:Op zondag 22 januari 2012 16:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Feyenoord![]()
Slechtste wedstrijd van het seizoen denk ik, slappe hap!!
Tegen de toppers hebben ze het nog niet laten liggen. Tegen AZ waren ze beter tot de rode kaart, daarnaast winnen van PSV en twente. Het gelijkspel tegen Ajax was niet verdiend, want Feyenoord was vele malen beter.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en die van volgende week dan? Zal ook wel niet zo'n goede wedstrijd worden voor Feyenoord
Ja, dat komt omdat ik Courtois op mijn andere account had gekocht (voor 2K). en toen wilden ik hem overzetten (voor 5K). en toen kwam ik bij mijn andere account en toen was ie voor 5K verkocht.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met een Belgisch team met Hart op doel wil ik niets te maken hebben.
Dan is het goedquote:Op zondag 22 januari 2012 16:42 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, dat komt omdat ik Courtois op mijn andere account had gekocht (voor 2K). en toen wilden ik hem overzetten (voor 5K). en toen kwam ik bij mijn andere account en toen was ie voor 5K verkocht.Dus nu staat hij er niet meer in formatie dus heb ik ff Hart op doel gezet. Courtois komt as soon as possible.
het gekke is dat ze zich wel kunnen opladen voor zo'n top-wedstrijd maar dat niet kunnen opbrengen tegen de kleintjes. Verder denk ik dat Feyenoord zeker kans maakt in de Kuip, het wordt hoe dan ook een spannende wedstrijd.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en die van volgende week dan? Zal ook wel niet zo'n goede wedstrijd worden voor Feyenoord
je trapt niet in de trollquote:Op zondag 22 januari 2012 16:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
het gekke is dat ze zich wel kunnen opladen voor zo'n top-wedstrijd maar dat niet kunnen opbrengen tegen de kleintjes. Verder denk ik dat Feyenoord zeker kans maakt in de Kuip, het wordt hoe dan ook een spannende wedstrijd.
fixedquote:Op zondag 22 januari 2012 16:48 schreef StijnDa het volgende:
Gooeed, ik ben er weer. Hele weekend weggeweest (dispuutsweekend). Nog iets gemist afgelopen 3 dagen, 10 topics?
Met 350 coins kan je helemaal niets..dat moet je eerst uitbouwen door te spelen I guess.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:48 schreef Fuszy het volgende:
Hoe kan je het makkelijkste weer een kapitaal opbouwen als je nog maar 350 coins hebt?
Maar een Hybrid Norway/Sweden werkten niet?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:49 schreef Tim86 het volgende:
Ik ben nu echt klaar met Zweedse silvers deze FIFA...heb het op alle mogelijke manieren geprobeerd, maar ze spelen gewoon niet fijn voor mij, ook al ziet het er op papier zo mooi uit.
Laten we daar nog een probleem neerzetten. Disconnects. Ik heb genoeg teams en contracten, daar niet van. Wil weer wat coins hebbenquote:Op zondag 22 januari 2012 16:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met 350 coins kan je helemaal niets..dat moet je eerst uitbouwen door te spelen I guess.
Koop een bronzepakje en verkoop die shit. Herhaal dat een paar keer en ga over tot het inkopen van spelers en die duurder verkopen.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Laten we daar nog een probleem neerzetten. Disconnects. Ik heb genoeg teams en contracten, daar niet van. Wil weer wat coins hebben
Een hoop onzin dus.quote:
lekker bronze pakjes kopen met 350 coinsquote:Op zondag 22 januari 2012 16:51 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Koop een bronzepakje en verkoop die shit. Herhaal dat een paar keer en ga over tot het inkopen van spelers en die duurder verkopen.
Die kosten 400 coinsquote:Op zondag 22 januari 2012 16:51 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Koop een bronzepakje en verkoop die shit. Herhaal dat een paar keer en ga over tot het inkopen van spelers en die duurder verkopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |