B22 was idd op niveau jaquote:Op zondag 22 januari 2012 13:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zo speelde wij in de jeugd ook, stond ik als Verdedigende middenvelder. Beetje lange passes geven, beetje afstandschoten. 14 goals in een seizoenDat was de tijd dat ik voetbal nog leuk vond om te doen en het op niveau was.
ooh oke duidelijk, dank u.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij heeft een RM en LM op CAM..dat is slecht voor chem. Met dezelfde spelers ziet een 4-1-2-1-2 er veel logischer uit..dan staat iedereen op de goede plaats
quote:
Goede zaak, Velthuizen niet opnieuw IF, anders zou ik hem verkopenquote:
Ohquote:Op zondag 22 januari 2012 14:00 schreef vandermar het volgende:
[..]was toch wel ietwat hoger
zeg maar hoofdklasse
Welke regio speelde je?quote:Op zondag 22 januari 2012 14:00 schreef vandermar het volgende:
[..]was toch wel ietwat hoger
zeg maar hoofdklasse
Beide silverquote:Op zondag 22 januari 2012 14:05 schreef Tauchmeister het volgende:
Eredivisie of Dutch squad, wat is leuker?
Nederlands, of gemengd. Donkquote:Op zondag 22 januari 2012 14:05 schreef Tauchmeister het volgende:
combinatie. Sarpong erbij, Donkquote:Op zondag 22 januari 2012 14:05 schreef Tauchmeister het volgende:
Eredivisie+Donk+Krul.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:05 schreef Tauchmeister het volgende:
Geen idee hoe het heetquote:
Als het om silvers gaat zou ik zeggen Dutchquote:Op zondag 22 januari 2012 14:05 schreef Tauchmeister het volgende:
Netjes! Ik speel nu ook hoofdklasse, maar dan in de A. Eigenlijk ben ik nog B-speler, maar ze konden me wel gebruikenquote:Op zondag 22 januari 2012 14:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geen idee hoe het heetmoesten naar Drenthe, Groningen en heel Friesland of daar zaten de tegenstanders. Was wel al tijdje terug.
B1 voor het laatst op niveau dat is al 5 jaar terug. Daarna fuckte het mij niets meer en ging ik niet meer trainen etc. en werd ik dikkermaar nu fanatiek aan het hardlopen en wil ik kijken of ik volgend jaar bij het eerste kan komen
Zuiverloon doet het prima bij mij en dan heb je ook nog IF Boulah en Verhaegh..quote:Op zondag 22 januari 2012 14:07 schreef GuRBuH het volgende:
Mixed idd. Eredivisie heb je tenminste nog een fatsoenlijke RB.
Is IF Boularouz niet fatsoenlijk?quote:Op zondag 22 januari 2012 14:07 schreef GuRBuH het volgende:
Mixed idd. Eredivisie heb je tenminste nog een fatsoenlijke RB.
eehm nee.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:08 schreef Doublepain het volgende:
Sowieso castagnios en ricky
Fuck el 90 pacehoer
Welquote:Op zondag 22 januari 2012 14:08 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Is IF Boularouz niet fatsoenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |